Dos germanes ferides en un tiroteig en Alzira

 

ACTUALITZAT 12.13 hores. Este dijous de matí, cap a les 10.45 hores, s’ha produït un tiroteig a l’entrada d’Alzira, en la Ribera (València), en el barri de l’Alquerieta. En el transcurs del tiroteig, han sigut ferides dos dones que, segons pareix, són germanes.

 

Els tirs s’han produït en el carrer del General Prim del barri de l’Alquerieta i, les causes encara són poc clares. Algunes fonts indiquen que tot ha començat amb una discussió per les relacions entre els fills de dos famílies que viuen en el mateix carrer. Tot i que també s’apunta com a possible explicació com una discussió per uns coloms deportius.

 

Una de les dos ferides ha sigut traslladada ràpidament a l’Hospital de la Ribera, ja que està just al costat de la zona. L’altra dona, en canvi, ha sigut atesa per una unitat del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU) i, després, traslladada al mateix hospital. En este punt, les fonts tampoc acaben de ser clares del tot, ja que unes apunten que les dos han resultat ferides en el braç i, unes altres, indiquen que una ha tingut una ferida en la regió abdominal.

 

En declaracions arreplegades per ‘Las Provincias’, un dels veïns ha explicat «de repent, s’ha acostat una persona, ha començat a disparar i ha ferit a ma mare». Un altre veí també ha dit que han sentit «el que ens pareixia un coet, però hem eixit al carrer i ens hem trobat la dona ferida».

 

L’autor presumptament de l’agressió ha sigut detingut i la Policia Nacional ha conseguit recuperar l’arma. Se l’ha detingut en el moment que ha reconegut que havia comés l’acte. A més, s’ha arrestat a dos persones més –la dona de l’agressor i la seua filla– segons Europa Press.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les noves plantes renovables podran guardar energia amb menys tràmits a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat que simplificarà el procediment perquè les plantes renovables de la Comunitat Valenciana puguen emmagatzemar energia, accelerar la seua finançació i reforçar la seguretat del subministrament elèctric.

Bernabé promet declarar València zona tensionada i aplicar la taxa turística si arriba a l’alcaldia

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l’alcaldia de València, ha avançat que, si governa, declararà la ciutat zona tensionada per la vivenda i posarà en marxa la taxa turística.

Quatre dels cinc sindicats educatius avalen el pla per a reduir la burocràcia docent

El nou acord de simplificació burocràtica d'Educació ha rebut el suport de STEPV, CSIF, CCOO i UGT, mentres que ANPE s'ha desmarcat en exigir un calendari d'implantació clar.

Quan es poden consultar les notes de la PAU i com reclamar en la Comunitat Valenciana

L’alumnat valencià que s’ha examinat enguany de la PAU podrà vore les seues notes este divendres 12 de juny a partir de les 13.00 hores a la plataforma de la Generalitat, amb terminis marcats per a reclamacions, visualització d’exàmens i preinscripció universitària.

Compromís sotmetrà a votació Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València el 4 de juliol

Compromís per València ha convocat una assemblea extraordinària el 4 de juliol per a ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu nou projecte polític davant la militància.

El Levante incorpora lliure el francés Enzo Bardeli fins a 2029

El Levante ha tancat el fitxatge lliure del migcampista francés Enzo Bardeli, de 25 anys, que firma fins a juny de 2029 i es convertix en el primer reforç per a la pròxima temporada.

Partit històric del Valencia Basket: iguala el rècord d’assistències i la Penya el de triples en el ‘playoff’

El Valencia Basket ha igualat el rècord d’assistències en un partit de playoff ACB amb 29 passades de canastra, mentres que el Joventut ha igualat el registre històric de triples amb 18 encerts en un duel decidit en la pròrroga al Roig Arena.

El sector del taxi es planta contra el nou decret de mobilitat i alerta d’un futur incert

Les associacions del taxi de la Comunitat Valenciana es declaren totalment en contra del nou decret llei de mobilitat, que veuen com una amenaça per a 9.216 famílies i com un benefici per al model de VTC.