Dos germanes ferides en un tiroteig en Alzira

 

ACTUALITZAT 12.13 hores. Este dijous de matí, cap a les 10.45 hores, s’ha produït un tiroteig a l’entrada d’Alzira, en la Ribera (València), en el barri de l’Alquerieta. En el transcurs del tiroteig, han sigut ferides dos dones que, segons pareix, són germanes.

 

Els tirs s’han produït en el carrer del General Prim del barri de l’Alquerieta i, les causes encara són poc clares. Algunes fonts indiquen que tot ha començat amb una discussió per les relacions entre els fills de dos famílies que viuen en el mateix carrer. Tot i que també s’apunta com a possible explicació com una discussió per uns coloms deportius.

 

Una de les dos ferides ha sigut traslladada ràpidament a l’Hospital de la Ribera, ja que està just al costat de la zona. L’altra dona, en canvi, ha sigut atesa per una unitat del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU) i, després, traslladada al mateix hospital. En este punt, les fonts tampoc acaben de ser clares del tot, ja que unes apunten que les dos han resultat ferides en el braç i, unes altres, indiquen que una ha tingut una ferida en la regió abdominal.

 

En declaracions arreplegades per ‘Las Provincias’, un dels veïns ha explicat «de repent, s’ha acostat una persona, ha començat a disparar i ha ferit a ma mare». Un altre veí també ha dit que han sentit «el que ens pareixia un coet, però hem eixit al carrer i ens hem trobat la dona ferida».

 

L’autor presumptament de l’agressió ha sigut detingut i la Policia Nacional ha conseguit recuperar l’arma. Se l’ha detingut en el moment que ha reconegut que havia comés l’acte. A més, s’ha arrestat a dos persones més –la dona de l’agressor i la seua filla– segons Europa Press.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un jove de 22 anys mata presumptament son tio amb un ganivet a Massanassa

La Guàrdia Civil ha detingut a Massanassa un jove de 22 anys, de nacionalitat colombiana, acusat de matar son tio de 43 anys amb un arma blanca després d’una discussió al carrer. El detingut es troba en dependències policials mentre continuen les investigacions.

Una nit d’infern tèrmic bateix rècords a la meteorologia valenciana

La nit de dimecres a dijous ha deixat temperatures entre 35 i 39 graus en prop de cent localitats valencianes, amb ponent molt càlid i rècords nocturns com els 37,3 graus de Nules.

Dijous amb ruixats, tronades fortes i granís a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dijous ruixats i tronades localment fortes, amb granís i ratxes molt intenses de vent, després d’un dimecres de calor rècord. Les mínimes pujaran en el litoral, mentres que les màximes baixaran en la major part del territori.

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.