11.4 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Dos germanes ferides en un tiroteig en Alzira

 

ACTUALITZAT 12.13 hores. Este dijous de matí, cap a les 10.45 hores, s’ha produït un tiroteig a l’entrada d’Alzira, en la Ribera (València), en el barri de l’Alquerieta. En el transcurs del tiroteig, han sigut ferides dos dones que, segons pareix, són germanes.

 

Els tirs s’han produït en el carrer del General Prim del barri de l’Alquerieta i, les causes encara són poc clares. Algunes fonts indiquen que tot ha començat amb una discussió per les relacions entre els fills de dos famílies que viuen en el mateix carrer. Tot i que també s’apunta com a possible explicació com una discussió per uns coloms deportius.

 

Una de les dos ferides ha sigut traslladada ràpidament a l’Hospital de la Ribera, ja que està just al costat de la zona. L’altra dona, en canvi, ha sigut atesa per una unitat del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU) i, després, traslladada al mateix hospital. En este punt, les fonts tampoc acaben de ser clares del tot, ja que unes apunten que les dos han resultat ferides en el braç i, unes altres, indiquen que una ha tingut una ferida en la regió abdominal.

 

En declaracions arreplegades per ‘Las Provincias’, un dels veïns ha explicat «de repent, s’ha acostat una persona, ha començat a disparar i ha ferit a ma mare». Un altre veí també ha dit que han sentit «el que ens pareixia un coet, però hem eixit al carrer i ens hem trobat la dona ferida».

 

L’autor presumptament de l’agressió ha sigut detingut i la Policia Nacional ha conseguit recuperar l’arma. Se l’ha detingut en el moment que ha reconegut que havia comés l’acte. A més, s’ha arrestat a dos persones més –la dona de l’agressor i la seua filla– segons Europa Press.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Voluntaris han netejat la ruta del colesterol de Paiporta i reclamen la seua renaturalització

Unes 40 persones han netejat la ruta del colesterol de Paiporta després de la dana de 2024. L'acció ha reclamat renaturalitzar el passeig perquè actue com a refugi climàtic.

València suma quasi 15.000 veïns en un any i arriba a 840.792 residents

València ha guanyat 14.844 habitants en 2025 i ha aconseguit 840.792, segons l'INE. La ciutat es manté com la tercera més poblada i registra un augment del 1,8%.

Turisme i cultura impulsen els preparatius del primer eclipsi solar total en un segle

Les reserves per al 12 d'agost ja es noten en les zones de millor visibilitat i es multipliquen les iniciatives culturals i educatives. L'observació exigirà ubicacions amb horitzó buidat i protecció ocular adequada.

Detingut a Elx un pròfug reclamat per França per delictes sexuals contra menors

La Policia Nacional ha arrestat a Elx a un home de 37 anys buscat per França per delictes sexuals contra menors. Va ser localitzat en acudir a una comissaria per a tràmits i ha passat a l'Audiència Nacional.

Cel nuvolós i pluges a Castelló; màximes sense canvis este diumenge en la Comunitat Valenciana

Domingo amb nuvolositat i pluges a Castelló i altres trams del litoral, sense canvis en les màximes. El dilluns podran donar-se precipitacions fortes en el nord de Castelló i nevades en cotes altes.

Ensalada femenina i carn masculina: un estudi a Espanya i l’Equador confirma estereotips

Un estudi de la UPV a Espanya i l'Equador conclou que ensalades i fruites s'associen al femení i la carn al masculí. Els resultats apunten a estereotips que operen de manera inconscient i tenen implicacions en salut, màrqueting i I+D.

Ruibal i Fornals afermen al Betis a Europa amb un 2-0 al Vila-real

El Betis va firmar un 2-0 d'autoritat davant un Vila-real superat per la pressió i l'eficàcia. Ruibal i Fornals van marcar; Comesaña va ser expulsat en el 76.

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.