Dos germanes ferides en un tiroteig en Alzira

 

ACTUALITZAT 12.13 hores. Este dijous de matí, cap a les 10.45 hores, s’ha produït un tiroteig a l’entrada d’Alzira, en la Ribera (València), en el barri de l’Alquerieta. En el transcurs del tiroteig, han sigut ferides dos dones que, segons pareix, són germanes.

 

Els tirs s’han produït en el carrer del General Prim del barri de l’Alquerieta i, les causes encara són poc clares. Algunes fonts indiquen que tot ha començat amb una discussió per les relacions entre els fills de dos famílies que viuen en el mateix carrer. Tot i que també s’apunta com a possible explicació com una discussió per uns coloms deportius.

 

Una de les dos ferides ha sigut traslladada ràpidament a l’Hospital de la Ribera, ja que està just al costat de la zona. L’altra dona, en canvi, ha sigut atesa per una unitat del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU) i, després, traslladada al mateix hospital. En este punt, les fonts tampoc acaben de ser clares del tot, ja que unes apunten que les dos han resultat ferides en el braç i, unes altres, indiquen que una ha tingut una ferida en la regió abdominal.

 

En declaracions arreplegades per ‘Las Provincias’, un dels veïns ha explicat «de repent, s’ha acostat una persona, ha començat a disparar i ha ferit a ma mare». Un altre veí també ha dit que han sentit «el que ens pareixia un coet, però hem eixit al carrer i ens hem trobat la dona ferida».

 

L’autor presumptament de l’agressió ha sigut detingut i la Policia Nacional ha conseguit recuperar l’arma. Se l’ha detingut en el moment que ha reconegut que havia comés l’acte. A més, s’ha arrestat a dos persones més –la dona de l’agressor i la seua filla– segons Europa Press.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.

Mercadona estrena en Guadalajara la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa amb una inversió de 2,9 milions

Mercadona ha reformat un supermercat de Guadalajara amb 2,9 milions d’euros per convertir-lo en la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa, amb més espai per a frescos i estalvi d’energia i aigua. La cadena preveu arribar a 60 establiments d’este nou model a Espanya abans que acabe 2026.

Josep Puerto rebaixa la pressió al València Basket: Les expectatives són cosa dels altres

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha assegurat en l’inici dels entrenaments que l’equip se centra en treballar i competir, i que les expectatives pel triplet de la passada temporada corresponen a l’entorn.

Arcadi España insta el PP a revisar la jurisprudència del Suprem sobre l’expulsió de menors

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el PP a llegir la jurisprudència del Tribunal Suprem sobre expulsions de menors després del recurs presentat pels populars pel plant dels ministres al Senat. Ha defensat que el Govern actuarà dins de l’Estat de dret amb criteris humanitaris davant la crisi migratòria de Ceuta.