21.9 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Dos germanes ferides en un tiroteig en Alzira

 

ACTUALITZAT 12.13 hores. Este dijous de matí, cap a les 10.45 hores, s’ha produït un tiroteig a l’entrada d’Alzira, en la Ribera (València), en el barri de l’Alquerieta. En el transcurs del tiroteig, han sigut ferides dos dones que, segons pareix, són germanes.

 

Els tirs s’han produït en el carrer del General Prim del barri de l’Alquerieta i, les causes encara són poc clares. Algunes fonts indiquen que tot ha començat amb una discussió per les relacions entre els fills de dos famílies que viuen en el mateix carrer. Tot i que també s’apunta com a possible explicació com una discussió per uns coloms deportius.

 

Una de les dos ferides ha sigut traslladada ràpidament a l’Hospital de la Ribera, ja que està just al costat de la zona. L’altra dona, en canvi, ha sigut atesa per una unitat del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU) i, després, traslladada al mateix hospital. En este punt, les fonts tampoc acaben de ser clares del tot, ja que unes apunten que les dos han resultat ferides en el braç i, unes altres, indiquen que una ha tingut una ferida en la regió abdominal.

 

En declaracions arreplegades per ‘Las Provincias’, un dels veïns ha explicat «de repent, s’ha acostat una persona, ha començat a disparar i ha ferit a ma mare». Un altre veí també ha dit que han sentit «el que ens pareixia un coet, però hem eixit al carrer i ens hem trobat la dona ferida».

 

L’autor presumptament de l’agressió ha sigut detingut i la Policia Nacional ha conseguit recuperar l’arma. Se l’ha detingut en el moment que ha reconegut que havia comés l’acte. A més, s’ha arrestat a dos persones més –la dona de l’agressor i la seua filla– segons Europa Press.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.

Augmenten les reserves d’aigua: el Xúquer aconseguix el 57,3% i el Segura puja al 39,4%

Les pluges han impulsat amb força les reserves del Xúquer i del Segura, que se situen en el 57,3% i el 39,4% de la seua capacitat. El conjunt dels embassaments puja al 77,3%.

Boluda (AVE) llança un ‘ja n’hi ha prou’ davant el clima de confrontació política

Vicente Boluda, president d'AVE, ha denunciat un clima 'insostenible i corrosiu' de confrontació política i ha reclamat pactes. Ha demanat alinear al públic i el privat per a atraure inversió i accelerar projectes.

Feijóo es declara raonablement satisfet amb el resultat a Aragó i alerta de polarització

El líder del PP valora que el seu partit ampliara la distància amb el PSOE i aconseguira el 34% a Aragó, però evita extrapolar el resultat a Espanya. Advertix, a més, sobre les causes i els responsables de la polarització.