Detingut un fugitiu armat en fer-li un control de drogues en València

Escopeta Policia Local València

El detingut tenia una escopeta en el maleter però cap documentació que acreditara permís d’armes | Policia Local València

 

Este dimecres de matinada, cap a les 00.45 hores, la Policia Local de València ha detingut a un home de 50 anys que tenia una ordre de busca i captura. La detenció es va fer efectiva quan una patrulla de control en l’avinguda de la Constitució va parar el cotxe a on anaven el detingut, com a conductor, i un altre ocupant.

 

En el control practicat per la policia, el conductor va donar positiu en substàncies estupefaents –concretament, coaïna i amfetamines– i, per eixe motiu, se’l va denunciar i se li va immobilitzar el cotxe. En la prova d’alcohol, no obstant, va donar negatiu. Quan li van registrar el vehicle, els agents van trobar una escopeta en el maleter. El detingut no va poder acreditar que tinguera llicència i documentació per a tinença d’armes, se’l va denunciar i se li va requisar.

 

Quant al copilot, se li va trobar una pistola elèctrica i un paquetet que, suposadament, contenia cocaïna i que també li va comportar una denúncia. Cap dels dos ocupants del cotxe portaven documentació per a acreditar-se i quan la policia els va demanar dades, van donar uns noms falsos. En eixe moment, i davant de les sospites dels agents, la Policia Local els va comprovar les empremtes dactilars i van descobrir que el conductor tenia una ordre de busca, detenció i «ingrés en la presó i antecedents per delictes molt greus», segons fonts policials.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.

L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %

L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.

Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València

L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.

València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.

Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia

Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.