Detingut un fugitiu armat en fer-li un control de drogues en València

Escopeta Policia Local València

El detingut tenia una escopeta en el maleter però cap documentació que acreditara permís d’armes | Policia Local València

 

Este dimecres de matinada, cap a les 00.45 hores, la Policia Local de València ha detingut a un home de 50 anys que tenia una ordre de busca i captura. La detenció es va fer efectiva quan una patrulla de control en l’avinguda de la Constitució va parar el cotxe a on anaven el detingut, com a conductor, i un altre ocupant.

 

En el control practicat per la policia, el conductor va donar positiu en substàncies estupefaents –concretament, coaïna i amfetamines– i, per eixe motiu, se’l va denunciar i se li va immobilitzar el cotxe. En la prova d’alcohol, no obstant, va donar negatiu. Quan li van registrar el vehicle, els agents van trobar una escopeta en el maleter. El detingut no va poder acreditar que tinguera llicència i documentació per a tinença d’armes, se’l va denunciar i se li va requisar.

 

Quant al copilot, se li va trobar una pistola elèctrica i un paquetet que, suposadament, contenia cocaïna i que també li va comportar una denúncia. Cap dels dos ocupants del cotxe portaven documentació per a acreditar-se i quan la policia els va demanar dades, van donar uns noms falsos. En eixe moment, i davant de les sospites dels agents, la Policia Local els va comprovar les empremtes dactilars i van descobrir que el conductor tenia una ordre de busca, detenció i «ingrés en la presó i antecedents per delictes molt greus», segons fonts policials.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.

El Marató València assegura el futur del Valencia CA, que es bolca en la cantera

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich ha tancat un acord de patrocini amb el Valencia Club de Atletismo que garantix la seua viabilitat econòmica i redirigix el projecte cap a la cantera, amb uns huit-cents jóvens esportistes.

Aagesen defensa que la condemna a David Sánchez es pot recórrer i apel·la a la presumpció d’innocència

Sara Aagesen ha defensat a València el seu respecte a la justícia i a la presumpció d’innocència i ha remarcat que la condemna a David Sánchez és recurrible, alhora que ha mostrat suport a Cristina Narbona i ha celebrat el triomf de la selecció espanyola.