10.9 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

Detingut un fugitiu armat en fer-li un control de drogues en València

Escopeta Policia Local València

El detingut tenia una escopeta en el maleter però cap documentació que acreditara permís d’armes | Policia Local València

 

Este dimecres de matinada, cap a les 00.45 hores, la Policia Local de València ha detingut a un home de 50 anys que tenia una ordre de busca i captura. La detenció es va fer efectiva quan una patrulla de control en l’avinguda de la Constitució va parar el cotxe a on anaven el detingut, com a conductor, i un altre ocupant.

 

En el control practicat per la policia, el conductor va donar positiu en substàncies estupefaents –concretament, coaïna i amfetamines– i, per eixe motiu, se’l va denunciar i se li va immobilitzar el cotxe. En la prova d’alcohol, no obstant, va donar negatiu. Quan li van registrar el vehicle, els agents van trobar una escopeta en el maleter. El detingut no va poder acreditar que tinguera llicència i documentació per a tinença d’armes, se’l va denunciar i se li va requisar.

 

Quant al copilot, se li va trobar una pistola elèctrica i un paquetet que, suposadament, contenia cocaïna i que també li va comportar una denúncia. Cap dels dos ocupants del cotxe portaven documentació per a acreditar-se i quan la policia els va demanar dades, van donar uns noms falsos. En eixe moment, i davant de les sospites dels agents, la Policia Local els va comprovar les empremtes dactilars i van descobrir que el conductor tenia una ordre de busca, detenció i «ingrés en la presó i antecedents per delictes molt greus», segons fonts policials.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Així van transcórrer els missatges entre Feijóo i Mazón la nit de la DANA

El lliurament dels missatges d'Alberto Núñez Feijóo completa la seqüència del xat amb Carlos Mazón durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. L'intercanvi reflectix problemes de comunicació, dubtes sobre víctimes i coordinació institucional.

PSOE i Compromís acusen a Feijóo de prioritzar el relat en la dana i demanen la seua dimissió

PSOE i Compromís han carregat contra Feijóo pels missatges enviats a Mazón la nit de la dana, que al seu juí proven que el PP va cuidar el relat i no a les víctimes.

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.