Detingut un fugitiu armat en fer-li un control de drogues en València

Escopeta Policia Local València

El detingut tenia una escopeta en el maleter però cap documentació que acreditara permís d’armes | Policia Local València

 

Este dimecres de matinada, cap a les 00.45 hores, la Policia Local de València ha detingut a un home de 50 anys que tenia una ordre de busca i captura. La detenció es va fer efectiva quan una patrulla de control en l’avinguda de la Constitució va parar el cotxe a on anaven el detingut, com a conductor, i un altre ocupant.

 

En el control practicat per la policia, el conductor va donar positiu en substàncies estupefaents –concretament, coaïna i amfetamines– i, per eixe motiu, se’l va denunciar i se li va immobilitzar el cotxe. En la prova d’alcohol, no obstant, va donar negatiu. Quan li van registrar el vehicle, els agents van trobar una escopeta en el maleter. El detingut no va poder acreditar que tinguera llicència i documentació per a tinença d’armes, se’l va denunciar i se li va requisar.

 

Quant al copilot, se li va trobar una pistola elèctrica i un paquetet que, suposadament, contenia cocaïna i que també li va comportar una denúncia. Cap dels dos ocupants del cotxe portaven documentació per a acreditar-se i quan la policia els va demanar dades, van donar uns noms falsos. En eixe moment, i davant de les sospites dels agents, la Policia Local els va comprovar les empremtes dactilars i van descobrir que el conductor tenia una ordre de busca, detenció i «ingrés en la presó i antecedents per delictes molt greus», segons fonts policials.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU