Detingut un fugitiu armat en fer-li un control de drogues en València

Escopeta Policia Local València

El detingut tenia una escopeta en el maleter però cap documentació que acreditara permís d’armes | Policia Local València

 

Este dimecres de matinada, cap a les 00.45 hores, la Policia Local de València ha detingut a un home de 50 anys que tenia una ordre de busca i captura. La detenció es va fer efectiva quan una patrulla de control en l’avinguda de la Constitució va parar el cotxe a on anaven el detingut, com a conductor, i un altre ocupant.

 

En el control practicat per la policia, el conductor va donar positiu en substàncies estupefaents –concretament, coaïna i amfetamines– i, per eixe motiu, se’l va denunciar i se li va immobilitzar el cotxe. En la prova d’alcohol, no obstant, va donar negatiu. Quan li van registrar el vehicle, els agents van trobar una escopeta en el maleter. El detingut no va poder acreditar que tinguera llicència i documentació per a tinença d’armes, se’l va denunciar i se li va requisar.

 

Quant al copilot, se li va trobar una pistola elèctrica i un paquetet que, suposadament, contenia cocaïna i que també li va comportar una denúncia. Cap dels dos ocupants del cotxe portaven documentació per a acreditar-se i quan la policia els va demanar dades, van donar uns noms falsos. En eixe moment, i davant de les sospites dels agents, la Policia Local els va comprovar les empremtes dactilars i van descobrir que el conductor tenia una ordre de busca, detenció i «ingrés en la presó i antecedents per delictes molt greus», segons fonts policials.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 12 anys perd una falange en explotar un petard en una falla infantil de Torrent

Un xiquet de 12 anys ha perdut una falange i ha patit cremades i ferides en manipular un petard de gran calibre que no havia detonat durant la nit de la cremà infantil a Torrent.

Tres ferits per arma blanca a València en l’últim dia de Falles

La Policia Nacional investiga tres agressions amb arma blanca registrades en diferents barris de València durant l'últim dia de Falles, que es van saldar amb tres hòmens ferits.

Troben en el pantà de La Pedrera el cos de l’home desaparegut a Fortuna

La Guàrdia Civil localitza en el pantà de La Pedrera el cos sense vida d'un home de 47 anys desaparegut a Fortuna i manté oberta la investigació a l'espera de l'autòpsia.

València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics

L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.