Detenen una parella que venia droga en sa casa amb l’ajuda dels fills menors

Els menuts podien preparar les dosis i vendre-les quan no estaven els pares | Cedida

 

La Policia Nacional ha detingut a una parella jove –un home de 32 anys i una dona de 27– per tràfic de drogues i robatori de llum. Segons han informat des de la Prefectura Superior de Policia, segons pareix, els detinguts tenien tres laboratoris de marihuana: dos en la casa de la parella i un en una planta baixa. A més, els fills de la parella, menors, també participaven en la venda.

 

La porta d’accés a la droga estava camuflada amb cartó i altres objectes, cosa que dificultava la localització. A més, en la planta baixa hi havia un forat a una altra habitació a on els detinguts guardaven estupefaents. En total, s’han trobat unes 250 plantes de marihuana i 30 bosses amb brots preparats per a la venda, junt amb tota una instal·lació per al cultiu i el processament de la planta.

 

Respecte dels xiquets, dos menors de 8 i 12 anys, també venien la droga, segons fonts policials. Pareix que, quan els pares no estaven en casa, els menuts pesaven i distribuïen en bossetes la droga per a, després, vendre-la als compradors que acudien a la casa familiar. Tot això, amb el risc que podia comportar per als xiquets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.