Detenen una parella que venia droga en sa casa amb l’ajuda dels fills menors

Els menuts podien preparar les dosis i vendre-les quan no estaven els pares | Cedida

 

La Policia Nacional ha detingut a una parella jove –un home de 32 anys i una dona de 27– per tràfic de drogues i robatori de llum. Segons han informat des de la Prefectura Superior de Policia, segons pareix, els detinguts tenien tres laboratoris de marihuana: dos en la casa de la parella i un en una planta baixa. A més, els fills de la parella, menors, també participaven en la venda.

 

La porta d’accés a la droga estava camuflada amb cartó i altres objectes, cosa que dificultava la localització. A més, en la planta baixa hi havia un forat a una altra habitació a on els detinguts guardaven estupefaents. En total, s’han trobat unes 250 plantes de marihuana i 30 bosses amb brots preparats per a la venda, junt amb tota una instal·lació per al cultiu i el processament de la planta.

 

Respecte dels xiquets, dos menors de 8 i 12 anys, també venien la droga, segons fonts policials. Pareix que, quan els pares no estaven en casa, els menuts pesaven i distribuïen en bossetes la droga per a, després, vendre-la als compradors que acudien a la casa familiar. Tot això, amb el risc que podia comportar per als xiquets.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Avís taronja a l’interior nord de Castelló per vents de fins a 100 km/h

Aemet activa per a este diumenge l'avís taronja a l'interior nord de Castelló per ratxes de fins a 100 km/h i manté avisos grocs a Castelló i València.

La Generalitat resol els primers expedients del Grau III+ per a persones amb ELA

La Conselleria ha resolt les 23 primeres sol·licituds del nou grau de dependència extrema per a ELA i patologies afins. Les prestacions aniran de 3.200 a 9.850 euros i es tramitaran amb prioritat en un màxim de tres mesos.

Els danys en el camp es disparen: 250% més d’hectàrees sinistrades en dos mesos

El tren de borrasques de l'inici de 2026 ha deixat 120.876 hectàrees sinistrades i eleva les indemnitzacions previstes a 83,16 milions. L'impacte es concentra a Andalusia i Extremadura, amb efectes també en la Comunitat Valenciana i Murcia.

Marissa Lynn, la fallera major nord-americana de Els Somnis: ‘Les Falles se senten i era ara o mai’

Marissa Lynn, estatunidenc d'Ohio, és la fallera major de Els Somnis de València i defén que les Falles se senten. Assumix el càrrec 'ara o mai' i el compartix amb els seus fills, protagonistes infantils de la comissió.

Les vivendes turístiques de València pengen el cartell de complet en el cap de setmana prefalles

Les vivendes d'ús turístic aconseguixen el 100% d'ocupació a València durant el cap de setmana previ a les Falles. Entre setmana la previsió baixa al 71%.

La UPV inaugura un museu permanent amb les escenes guanyadores de La Ciència als Falles

La UPV ha inaugurat una seu permanent del museu Ciència i Falles en el poal morat de la Ciutat Politècnica de la Innovació, amb ninots i escenes premiades de 2024 i 2025. La mostra creixerà amb cada edició del concurs i reforça el pont entre divulgació científica i tradició fallera.

Les vivendes turístiques de València aconseguixen el 100% d’ocupació en el cap de setmana prefalles

Les 4.786 vivendes d'ús turístic de València estan completes el divendres, dissabte i diumenge previs a Falles; entre setmana l'ocupació baixa al 71%.

Un monstre rosa de 4 metres visibilitza la soledat en una falla experimental

La comissió Mestre Bellver-Mariano Ribera plantarà enguany Monstruosa soledat, un gran monstre rosa i amable per fora que deixa veure un interior trist. L'obra, de Pepitagrilla, convida a abraçar-ho i a deixar missatges per a acompanyar la seua soledat.