Detenen una parella que venia droga en sa casa amb l’ajuda dels fills menors

Els menuts podien preparar les dosis i vendre-les quan no estaven els pares | Cedida

 

La Policia Nacional ha detingut a una parella jove –un home de 32 anys i una dona de 27– per tràfic de drogues i robatori de llum. Segons han informat des de la Prefectura Superior de Policia, segons pareix, els detinguts tenien tres laboratoris de marihuana: dos en la casa de la parella i un en una planta baixa. A més, els fills de la parella, menors, també participaven en la venda.

 

La porta d’accés a la droga estava camuflada amb cartó i altres objectes, cosa que dificultava la localització. A més, en la planta baixa hi havia un forat a una altra habitació a on els detinguts guardaven estupefaents. En total, s’han trobat unes 250 plantes de marihuana i 30 bosses amb brots preparats per a la venda, junt amb tota una instal·lació per al cultiu i el processament de la planta.

 

Respecte dels xiquets, dos menors de 8 i 12 anys, també venien la droga, segons fonts policials. Pareix que, quan els pares no estaven en casa, els menuts pesaven i distribuïen en bossetes la droga per a, després, vendre-la als compradors que acudien a la casa familiar. Tot això, amb el risc que podia comportar per als xiquets.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.