Anuncios

Detenen una parella que venia droga en sa casa amb l’ajuda dels fills menors

Els menuts podien preparar les dosis i vendre-les quan no estaven els pares | Cedida

 

La Policia Nacional ha detingut a una parella jove –un home de 32 anys i una dona de 27– per tràfic de drogues i robatori de llum. Segons han informat des de la Prefectura Superior de Policia, segons pareix, els detinguts tenien tres laboratoris de marihuana: dos en la casa de la parella i un en una planta baixa. A més, els fills de la parella, menors, també participaven en la venda.

 

Anuncios

La porta d’accés a la droga estava camuflada amb cartó i altres objectes, cosa que dificultava la localització. A més, en la planta baixa hi havia un forat a una altra habitació a on els detinguts guardaven estupefaents. En total, s’han trobat unes 250 plantes de marihuana i 30 bosses amb brots preparats per a la venda, junt amb tota una instal·lació per al cultiu i el processament de la planta.

 

Respecte dels xiquets, dos menors de 8 i 12 anys, també venien la droga, segons fonts policials. Pareix que, quan els pares no estaven en casa, els menuts pesaven i distribuïen en bossetes la droga per a, després, vendre-la als compradors que acudien a la casa familiar. Tot això, amb el risc que podia comportar per als xiquets.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Un estudi confirma que els antioxidants milloren el tractament de la MPOC

Una investigació coordinada per la Universitat de València conclou que els antioxidants, especialment la N-Acetilcisteïna, reduïxen de manera significativa el risc d'empitjorament de la MPOC i reforcen els tractaments habituals.

Compromís denuncia davant Protecció de Dades l’ús d’informació de famílies per a propaganda educativa

Compromís presenta una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades per l'enviament de missatges de la Conselleria d'Educació a les famílies contra la vaga del professorat.

Betis i Elx es juguen mitja temporada en La Cartoixa

Betis i Elx afronten en La Cartoixa un dol clau: els verd-i-blancs busquen assegurar la quinta plaça i la Champions, mentres els il·licitans necessiten allunyar-se del descens.

L’administrador de Fraorgi compareixerà en la comissió sobre les vivendes dels Naus a Alacant

La comissió municipal d'Alacant que investiga possibles irregularitats en les adjudicacions de les vivendes públiques dels Naus citarà a l'administrador únic de Fraorgi el pròxim 8 de juny, al costat d'altres intervinents en el procés.

Milers de docents, famílies i alumnes prenen els carrers per una escola pública de qualitat

Milers de persones es manifesten a Alacant, Castelló, València i Elx en la primera jornada de vaga indefinida del professorat per a exigir una escola pública de qualitat i millors condicions laborals.

Sanitat cobrix totes les places EIR d’Infermeria i incorpora a 194 residents en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha cobert el 100% de les places de formació especialitzada en Infermeria, la qual cosa permetrà incorporar a 194 residents EIR als centres sanitaris de la Comunitat Valenciana durant els pròxims dos anys.

L’oposició exigix reobrir la comissió de la dana enfront del tancament que defenen PP i Vox

PSPV i Compromís reclamen prorrogar o crear una nova comissió sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts, mentres PP i Vox aposten per donar-la per conclosa.

La pacient aïllada a Alacant per possible hantavirus se sotmet hui a una tercera PCR

La dona de 32 anys aïllada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus continua asimptomàtica i serà sotmesa esta vesprada a una tercera PCR els resultats de la qual avaluaran Sanitat i el Ministeri.
Anuncios