Detenen un adolescent per mossegar a la gent en Elda

Plaça de Castelar (Elda)

La plaça de Castelar, en el centre d’Elda | Maps

 

Este dimarts de vesprada, cap a les 20.30 hores, s’ha produït un incident en Elda (Vinalopó Mitjà, Alacant) quan la Policia Local ha hagut d’acudir a la plaça de Castelar perquè un xic de 17 anys estava intentant mossegar a la gent que es trobava en el lloc. Els agents van acudir perquè van ser avisats per diferents testimonis presents en la plaça, situada en el centre de la localitat.

 

Segons pareix, el xic estava baix els efectes d’alguna droga al·lucinògena i estava tenint ‘visions’. Tal com explica el diari ‘Información’, els testimonis dels fets relaten que el xic feia carasses, gesticulava, traïa la llengua, es tirava en terra i parlava de manera incoherent. És en este estat que el van trobar els agents, mentres intentava mossegar a les persones que estaven allí i, fins i tot, a un dels policies que van acudir.

 

El xic ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari d’Elda, ingressat d’Urgències. No s’ha reportat cap ferit, tot i que la zona estava molt concorreguda, especialment per xiquets.

Últimes notícies

La Guàrdia Civil d’Alacant honra als agents morts en el seu 182 aniversari

La Guàrdia Civil d'Alacant va celebrar el 182 aniversari de la seua fundació amb un acte institucional marcat per l'homenatge als agents morts i ferits a Huelva i el reconeixement als guàrdies retirats.

València destina més de 1,8 milions a renovar el sanejament dels Poblats Marítims

L'Ajuntament de València invertix 1,81 milions a modernitzar la xarxa de sanejament dels Poblats Marítims per a millorar l'evacuació d'aigües pluvials i residuals i reforçar la resposta davant pluges intenses.

València i Raig es juguen a Mestalla la permanència i somiar amb Europa

València i Rayo Vallecano, separats per un punt, s'enfronten a Mestalla amb la permanència en joc i la sèptima plaça europea encara a l'abast en LaLiga.

Corberán fixa l’objectiu en els 45 punts davant un Raig finalista europeu

Carlos Corberán insistix que el més ambiciós per al València és aconseguir els 45 punts davant el Rayo Vallecano, finalista europeu, i centra tot el discurs en el pròxim partit a Mestalla.

Carlos Baño s’acull al cas judicial per a no respondre sobre el presumpte frau dels bo comercie

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, evita respondre a l'esquerra sobre el presumpte frau en els bo comercie de 2022 i 2023 en al·legar que el cas està judicialitzat.

Mor als 74 anys Tania Doris, vedete valenciana i mite del Paral·lel barceloní

La vedete valenciana Tania Doris, figura emblemàtica del Paral·lel i diva del Teatre Apol·lo, ha mort als 74 anys després d'una llarga trajectòria en la revista musical i l'espectacle.

Docents valencians exhibixen un taüt davant el Palau per a denunciar la situació de l’escola pública

Centenars de docents es concentren davant el Palau de la Generalitat en la tercera jornada de vaga indefinida, amb un taüt simbòlic i protestes contra el Consell i la Conselleria d'Educació.

La Comunitat Valenciana es manté entre les regions amb menor gasto sanitari per habitant

La Comunitat Valenciana registra un gasto sanitari públic de 1.867 euros per habitant, clarament per davall de la mitjana nacional de 2.084 euros i només per davant d'Andalusia i Madrid.