Detenen un adolescent per mossegar a la gent en Elda

Plaça de Castelar (Elda)

La plaça de Castelar, en el centre d’Elda | Maps

 

Este dimarts de vesprada, cap a les 20.30 hores, s’ha produït un incident en Elda (Vinalopó Mitjà, Alacant) quan la Policia Local ha hagut d’acudir a la plaça de Castelar perquè un xic de 17 anys estava intentant mossegar a la gent que es trobava en el lloc. Els agents van acudir perquè van ser avisats per diferents testimonis presents en la plaça, situada en el centre de la localitat.

 

Segons pareix, el xic estava baix els efectes d’alguna droga al·lucinògena i estava tenint ‘visions’. Tal com explica el diari ‘Información’, els testimonis dels fets relaten que el xic feia carasses, gesticulava, traïa la llengua, es tirava en terra i parlava de manera incoherent. És en este estat que el van trobar els agents, mentres intentava mossegar a les persones que estaven allí i, fins i tot, a un dels policies que van acudir.

 

El xic ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari d’Elda, ingressat d’Urgències. No s’ha reportat cap ferit, tot i que la zona estava molt concorreguda, especialment per xiquets.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca reclama als sindicats que eviten una vaga educativa al maig pels exàmens

Juanfran Pérez Llorca insta els sindicats d'Educació a no convocar vaga al maig, en considerar que perjudicaria els exàmens finals i l'accés a la universitat.

Detinguts a Alacant i Madrid per estafar a persones majors en caixers amb el metodo de sembra

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens de 39 i 44 anys acusats de cinc estafes a persones majors en caixers d'Alacant, Hellin i diversos municipis de Madrid mitjançant el metodo de sembra.

Vicky Foods eleva la seua facturació a 761 milions en 2025 i frega els 4.200 empleats

Vicky Foods va tancar 2025 amb 761 milions d'euros de facturació, un 9% més, 254.600 tones produïdes i una plantilla de 4.200 persones gràcies al seu impuls internacional i inversions industrials.

Compromís acusa PP i Vox de posar en risc l’horta amb el nou PGOU de València

Compromís denuncia que l'adaptació del PGOU de València al PAT de l'Horta obri la porta a allotjaments turístics i negocis hostalers en sòl protegit, afavorint l'especulació i la turistificación.

València aprovarà a l’abril la ZAS de Russafa que limitarà horaris i noves terrasses

L'Ajuntament de València aprovarà a la fi d'abril la Zona Acústicament Saturada de Russafa, que afectarà 18 carrers i imposarà límits a noves terrasses, llicències i horaris comercials i d'oci nocturn.

La Policia Nacional investiga una agressió sexual a una dona prop de la platja de Gandia

La Policia Nacional manté oberta la investigació per una agressió sexual patida per una dona estrangera de 38 anys en un carrer pròxim a la platja de Gandia, ocorreguda de matinada.

Compromís reclama un model europeu per a accelerar la vivenda pública a València

Compromís per València proposa aplicar models europeus de construcció industrialitzada per a accelerar la vivenda pública, començant per les 644 vivendes previstes en Patraix.

Nou dia d’aturs en FGV amb servicis mínims del 75% en totes les línies

Les seccions sindicals de SEMAF en FGV afronten una nova jornada d'aturs amb servicis mínims del 75% en totes les línies, que es repetirà el dijous i la setmana vinent.