Detenen un adolescent per mossegar a la gent en Elda

Plaça de Castelar (Elda)

La plaça de Castelar, en el centre d’Elda | Maps

 

Este dimarts de vesprada, cap a les 20.30 hores, s’ha produït un incident en Elda (Vinalopó Mitjà, Alacant) quan la Policia Local ha hagut d’acudir a la plaça de Castelar perquè un xic de 17 anys estava intentant mossegar a la gent que es trobava en el lloc. Els agents van acudir perquè van ser avisats per diferents testimonis presents en la plaça, situada en el centre de la localitat.

 

Segons pareix, el xic estava baix els efectes d’alguna droga al·lucinògena i estava tenint ‘visions’. Tal com explica el diari ‘Información’, els testimonis dels fets relaten que el xic feia carasses, gesticulava, traïa la llengua, es tirava en terra i parlava de manera incoherent. És en este estat que el van trobar els agents, mentres intentava mossegar a les persones que estaven allí i, fins i tot, a un dels policies que van acudir.

 

El xic ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari d’Elda, ingressat d’Urgències. No s’ha reportat cap ferit, tot i que la zona estava molt concorreguda, especialment per xiquets.

Últimes notícies

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser l’“absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica les paraules de Feijóo sobre l’absentisme laboral i assenyala Mazón i el Consell del PP per la seua actuació el dia de la DANA a València, acusant-los de no estar al seu lloc de treball.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser el “vago i absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica Alberto Núñez Feijóo per parlar d’absentisme laboral i acusa Carlos Mazón i el Consell del PP de no estar al seu lloc durant la DANA de València, que va deixar 230 víctimes mortals.

Tellado promet que un govern del PP acabarà amb la “delinqüència” del PSOE i el “carrusel delictiu”

Miguel Tellado acusa el Govern de Pedro Sánchez de afavorir la desigualtat entre territoris i parla d’un “carrusel delictiu”, mentre Juanfran Pérez Llorca reclama una excepcionalitat valenciana en el nou model de finançament per la DANA de 2024.

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.