14.5 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Detingut un menor de 15 anys per robar un cotxe, estavellar-lo i agredir a un agent en Borriana

Borriana

Creuament a on es va produir el xoc del cotxe robat | Google Maps

 

Un menor, de 15 anys, ha sigut detingut este dilluns per insultar i agredir a un agent de la Guàrdia Civil, després de, presumptament, haver robat un cotxe, estavellar-lo i pegar a fugir la nit de diumenge en Borriana, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló).

 

La detenció es va produir cap a les 6.30 hores del matí del dilluns, mentres diferents veïns del carrer de Sant Josep Bosco, que se n’anaven a treballar, eres testimonis d’ella, segons ha avançat ‘Mediterráneo’. Els veïns van poder vore com el menor es resistia als agents i els insultava: «El xic tenia molta força, no deixava de cridar i de pegar colps. Estava com posseït. Al final, el van ficar en el cotxe», van afirmar.

 

Una nit moguda

Tot va començar quan els agents que patrullaven la nit de diumenge la zona van vore un cotxe estavellat en un cantó entre els carrers de Sant Domènec Savi i de Sant Joan Bosco. Els agents de la Benemèrita es van quedar molt sorpresos quan van vore que el vehicle estava destrossat però no hi havia ningú dins, pel que van decidir patrullar la zona en busca del conductor.

 

De seguida, van sentir crits en un dels carrers propers a on estaven ells: es tractava d’un xic molt jove que parlava a soles i estava fora de si. Els agents li van demanar la seua documentació i dades i el xaval es va negar, insultant-los. Fins i tot, li pegà diferents punyades a un d’ells. 

 

El xic presentava lesions que apuntaven al fet que ell havia patit l’accident en xocar el cotxe i duia tres telèfons mòbils amb ell, que no va dir de a on els havia tret. La Guàrdia Civil va localitzar de seguida a l’amo del cotxe, que no donava crèdit al succeït, ja que ell recordava haver deixat aparcat el cotxe en el carrer. 

 

L’amo del cotxe va reconéixer un dels seues telèfons entre els que portava el menor, pel que els agents continuaran la investigació per si el menor haguera pogut cometre més delictes eixa mateixa nit, ja que molt prop de a on es van produir els fets dos cotxes més havien sigut forçats.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.