Detingut un menor de 15 anys per robar un cotxe, estavellar-lo i agredir a un agent en Borriana

Borriana

Creuament a on es va produir el xoc del cotxe robat | Google Maps

 

Un menor, de 15 anys, ha sigut detingut este dilluns per insultar i agredir a un agent de la Guàrdia Civil, després de, presumptament, haver robat un cotxe, estavellar-lo i pegar a fugir la nit de diumenge en Borriana, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló).

 

La detenció es va produir cap a les 6.30 hores del matí del dilluns, mentres diferents veïns del carrer de Sant Josep Bosco, que se n’anaven a treballar, eres testimonis d’ella, segons ha avançat ‘Mediterráneo’. Els veïns van poder vore com el menor es resistia als agents i els insultava: «El xic tenia molta força, no deixava de cridar i de pegar colps. Estava com posseït. Al final, el van ficar en el cotxe», van afirmar.

 

Una nit moguda

Tot va començar quan els agents que patrullaven la nit de diumenge la zona van vore un cotxe estavellat en un cantó entre els carrers de Sant Domènec Savi i de Sant Joan Bosco. Els agents de la Benemèrita es van quedar molt sorpresos quan van vore que el vehicle estava destrossat però no hi havia ningú dins, pel que van decidir patrullar la zona en busca del conductor.

 

De seguida, van sentir crits en un dels carrers propers a on estaven ells: es tractava d’un xic molt jove que parlava a soles i estava fora de si. Els agents li van demanar la seua documentació i dades i el xaval es va negar, insultant-los. Fins i tot, li pegà diferents punyades a un d’ells. 

 

El xic presentava lesions que apuntaven al fet que ell havia patit l’accident en xocar el cotxe i duia tres telèfons mòbils amb ell, que no va dir de a on els havia tret. La Guàrdia Civil va localitzar de seguida a l’amo del cotxe, que no donava crèdit al succeït, ja que ell recordava haver deixat aparcat el cotxe en el carrer. 

 

L’amo del cotxe va reconéixer un dels seues telèfons entre els que portava el menor, pel que els agents continuaran la investigació per si el menor haguera pogut cometre més delictes eixa mateixa nit, ja que molt prop de a on es van produir els fets dos cotxes més havien sigut forçats.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.

Leyre Monente, heroïna de l’ascens del València CF Femení, es retira als 26 anys

La migcampista riojana Leyre Monente posa punt final a la seua carrera als 26 anys després de culminar l’ascens del València CF Femení a la Liga F amb un gol històric al minut 99.

La sensació tèrmica a Sumacàrcer es dispara fins als 63 graus en plena ona de calor

Sumacàrcer ha registrat este dijous una sensació tèrmica de 63,1 graus, amb 40,1 graus reals i un 60 % d’humitat, en plena ona de calor a la Comunitat Valenciana.

L’exregidora d’Urbanisme del PP demana vendre el seu pis en la polèmica promoció de Les Naus

Rocío Gómez, exregidora d’Urbanisme d’Alacant que va dimitir pel cas de Les Naus, ha comunicat a la cooperativa la seua intenció de vendre el pis adjudicat. La comissió d’investigació de Les Corts ha coneixcut també que l’administrador de la promotora vol desprendres d’un dels àtics.

Les platges dAlacant, Oriola i Guardamar tanquen el bany per lalerta de vent i tempesta

Diversos municipis alacantins, entre ells Alacant, Oriola i Guardamar del Segura, prohibixen el bany des de les 17.00 hores per lalerta de vent, tempestes i possible granís. Les altes temperatures, amb avís roig al litoral sud dAlacant i de València, obliguen també a tancar parcs i activar refugis climàtics per a persones vulnerables i sense llar.

Empresaris i institucions celebren que l’acord Ford-Geely blinda el futur d’Almussafes

La CEV, Cámara Valencia, AVIA i l’Ajuntament d’Almussafes han valorat molt positivament l’aliança entre Ford i Geely, que preveu augmentar la capacitat fins a 500.000 vehicles anuals i reforçar tota la indústria auxiliar valenciana.

Debat sobre l’aforament de Mazón i homenatge a les víctimes en els dos anys de la DANA

L'Associació de Víctimes DANA 29 Octubre 2024 prepara una taula redona sobre l'aforament de Carlos Mazón i un homenatge a les 231 víctimes mortals en el segon aniversari de la tragèdia.