Detingut un menor de 15 anys per robar un cotxe, estavellar-lo i agredir a un agent en Borriana

Borriana

Creuament a on es va produir el xoc del cotxe robat | Google Maps

 

Un menor, de 15 anys, ha sigut detingut este dilluns per insultar i agredir a un agent de la Guàrdia Civil, després de, presumptament, haver robat un cotxe, estavellar-lo i pegar a fugir la nit de diumenge en Borriana, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló).

 

La detenció es va produir cap a les 6.30 hores del matí del dilluns, mentres diferents veïns del carrer de Sant Josep Bosco, que se n’anaven a treballar, eres testimonis d’ella, segons ha avançat ‘Mediterráneo’. Els veïns van poder vore com el menor es resistia als agents i els insultava: «El xic tenia molta força, no deixava de cridar i de pegar colps. Estava com posseït. Al final, el van ficar en el cotxe», van afirmar.

 

Una nit moguda

Tot va començar quan els agents que patrullaven la nit de diumenge la zona van vore un cotxe estavellat en un cantó entre els carrers de Sant Domènec Savi i de Sant Joan Bosco. Els agents de la Benemèrita es van quedar molt sorpresos quan van vore que el vehicle estava destrossat però no hi havia ningú dins, pel que van decidir patrullar la zona en busca del conductor.

 

De seguida, van sentir crits en un dels carrers propers a on estaven ells: es tractava d’un xic molt jove que parlava a soles i estava fora de si. Els agents li van demanar la seua documentació i dades i el xaval es va negar, insultant-los. Fins i tot, li pegà diferents punyades a un d’ells. 

 

El xic presentava lesions que apuntaven al fet que ell havia patit l’accident en xocar el cotxe i duia tres telèfons mòbils amb ell, que no va dir de a on els havia tret. La Guàrdia Civil va localitzar de seguida a l’amo del cotxe, que no donava crèdit al succeït, ja que ell recordava haver deixat aparcat el cotxe en el carrer. 

 

L’amo del cotxe va reconéixer un dels seues telèfons entre els que portava el menor, pel que els agents continuaran la investigació per si el menor haguera pogut cometre més delictes eixa mateixa nit, ja que molt prop de a on es van produir els fets dos cotxes més havien sigut forçats.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.