Detingut un menor de 15 anys per robar un cotxe, estavellar-lo i agredir a un agent en Borriana

Borriana

Creuament a on es va produir el xoc del cotxe robat | Google Maps

 

Un menor, de 15 anys, ha sigut detingut este dilluns per insultar i agredir a un agent de la Guàrdia Civil, després de, presumptament, haver robat un cotxe, estavellar-lo i pegar a fugir la nit de diumenge en Borriana, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló).

 

La detenció es va produir cap a les 6.30 hores del matí del dilluns, mentres diferents veïns del carrer de Sant Josep Bosco, que se n’anaven a treballar, eres testimonis d’ella, segons ha avançat ‘Mediterráneo’. Els veïns van poder vore com el menor es resistia als agents i els insultava: «El xic tenia molta força, no deixava de cridar i de pegar colps. Estava com posseït. Al final, el van ficar en el cotxe», van afirmar.

 

Una nit moguda

Tot va començar quan els agents que patrullaven la nit de diumenge la zona van vore un cotxe estavellat en un cantó entre els carrers de Sant Domènec Savi i de Sant Joan Bosco. Els agents de la Benemèrita es van quedar molt sorpresos quan van vore que el vehicle estava destrossat però no hi havia ningú dins, pel que van decidir patrullar la zona en busca del conductor.

 

De seguida, van sentir crits en un dels carrers propers a on estaven ells: es tractava d’un xic molt jove que parlava a soles i estava fora de si. Els agents li van demanar la seua documentació i dades i el xaval es va negar, insultant-los. Fins i tot, li pegà diferents punyades a un d’ells. 

 

El xic presentava lesions que apuntaven al fet que ell havia patit l’accident en xocar el cotxe i duia tres telèfons mòbils amb ell, que no va dir de a on els havia tret. La Guàrdia Civil va localitzar de seguida a l’amo del cotxe, que no donava crèdit al succeït, ja que ell recordava haver deixat aparcat el cotxe en el carrer. 

 

L’amo del cotxe va reconéixer un dels seues telèfons entre els que portava el menor, pel que els agents continuaran la investigació per si el menor haguera pogut cometre més delictes eixa mateixa nit, ja que molt prop de a on es van produir els fets dos cotxes més havien sigut forçats.

 

També pots llegir…

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.