Detingut un menor de 15 anys per robar un cotxe, estavellar-lo i agredir a un agent en Borriana

Borriana

Creuament a on es va produir el xoc del cotxe robat | Google Maps

 

Un menor, de 15 anys, ha sigut detingut este dilluns per insultar i agredir a un agent de la Guàrdia Civil, després de, presumptament, haver robat un cotxe, estavellar-lo i pegar a fugir la nit de diumenge en Borriana, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló).

 

La detenció es va produir cap a les 6.30 hores del matí del dilluns, mentres diferents veïns del carrer de Sant Josep Bosco, que se n’anaven a treballar, eres testimonis d’ella, segons ha avançat ‘Mediterráneo’. Els veïns van poder vore com el menor es resistia als agents i els insultava: «El xic tenia molta força, no deixava de cridar i de pegar colps. Estava com posseït. Al final, el van ficar en el cotxe», van afirmar.

 

Una nit moguda

Tot va començar quan els agents que patrullaven la nit de diumenge la zona van vore un cotxe estavellat en un cantó entre els carrers de Sant Domènec Savi i de Sant Joan Bosco. Els agents de la Benemèrita es van quedar molt sorpresos quan van vore que el vehicle estava destrossat però no hi havia ningú dins, pel que van decidir patrullar la zona en busca del conductor.

 

De seguida, van sentir crits en un dels carrers propers a on estaven ells: es tractava d’un xic molt jove que parlava a soles i estava fora de si. Els agents li van demanar la seua documentació i dades i el xaval es va negar, insultant-los. Fins i tot, li pegà diferents punyades a un d’ells. 

 

El xic presentava lesions que apuntaven al fet que ell havia patit l’accident en xocar el cotxe i duia tres telèfons mòbils amb ell, que no va dir de a on els havia tret. La Guàrdia Civil va localitzar de seguida a l’amo del cotxe, que no donava crèdit al succeït, ja que ell recordava haver deixat aparcat el cotxe en el carrer. 

 

L’amo del cotxe va reconéixer un dels seues telèfons entre els que portava el menor, pel que els agents continuaran la investigació per si el menor haguera pogut cometre més delictes eixa mateixa nit, ja que molt prop de a on es van produir els fets dos cotxes més havien sigut forçats.

 

També pots llegir…

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.