11.8 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Detingut en la Pobla del Duc per oferir diners a menors en les xarxes socials a canvi de què es despullaren

 

Un xic, de 22 anys i nacionalitat espanyola, ha sigut detingut en la Pobla del Duc, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), per oferir diners a menors en les xarxes socials a canvi de què es despullaren. La investigació va començar en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), a on vivien dos de les víctimes, i ha acabat amb la detenció del presumpte autor dels fets en la Pobla del Duc, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Policies adscrits a Policia Judicial de la Comissaria d’Elx començaren una investigació després de rebre una denúncia en la que es comunicava que una persona havia oferit diners a través d’una xarxa social a una xiqueta de 7 anys i un altre familiar també de menor d’edat, a canvi de què els mostraren les seues parts íntimes.

 

L’operatiu especial, després de diverses setmanes, ha conseguit identificar al presumpte autor de les sol·licituds d’índole sexual i saber que vivia en la localitat de la Pobla del Duc. Els agents encarregats del cas s’han traslladat a casa de l’investigat i, amb autorització judicial, han entrat i l’han detingut.

 

En el registre domiciliari de l’arrestat, els agents han localitzat diversos documents informàtics amb una gran quantitat de material pornogràfic i carpetes a on apareixen menors d’edat mostrant les seues parts íntimes. Al detingut, se li atribuïx ara un delicte contra la indemnitat sexual de menors.

 

L’arrestat ha sigut traslladat a la Comissaria d’Elx i després posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de Guàrdia d’Elx, que li imputa un delicte contra la indemnitat sexual de menors. La investigació continua oberta, per a localitzar a nous perjudicats.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana canvis normatius per a accelerar la recuperació i avisa que la comissió mixta no bastarà sense compromís del Govern

Pérez Llorca ha reclamat canvis normatius per a agilitzar la reconstrucció després de la DANA i ha advertit que la comissió mixta serà inútil sense compromís del Govern. Ha posat com a exemple els ponts locals, que la Generalitat ha tramitat per emergència, mentres uns altres avancen a diferents velocitats.

Castelló activa un dispositiu per la previsió de baixes temperatures i nevades

La Diputació ha preparat un pla preventiu davant el descens tèrmic, amb 20 llevaneu, 300 tones de sal i 190 efectius per a mantindre la mobilitat.

Finalitza la primera fase i reobri per Nadal un tram de l’avinguda Giorgeta a València

València ha conclòs la primera fase de la reurbanització en l'avinguda Giorgeta i reobri un tram de 300 metres per Nadal; es tancarà de nou després de Reis.

Les discoteques valencianes preveuen un 4,5% més de facturació este Nadal

Les discoteques de València encaren la campanya amb optimisme i anticipen un 4,5% més de facturació. L'avançament de les celebracions i la prevenda sostenen el repunt.

Catalá defén el canvi de la titlla a València per una qüestió d’identitat

L'alcaldessa ha defés que València passe a escriure's Valéncia en valencià per a reflectir la pronunciació tancada i ha assegurat que el tràmit no tindrà dificultats.

Detingut per incendiar 18 contenidors i danyar 32 vehicles a València

La Policia Nacional ha arrestat de matinada a un home de 45 anys a València després d'una cadena d'incendis que ha calcinat 18 contenidors i danyat 32 vehicles i tres façanes. Ha ocorregut al carrer Jerònim Gal·lés, on els veïns han alertat al 091 i els bombers han sufocat els focus.

València destinarà 14 milions perquè no puge el preu del transport

L'Ajuntament de València ha anunciat que cobrirà amb pressupost propi la part de les ajudes estatals no finançada per no tindre ZBE. Destinarà 14 milions per a mantindre els descomptes i evitar pujades l'any vinent.

Mercadona lidera la quota de productes de Nadal amb un 19,6% i Carrefour s’acosta

Mercadona encapçala les vendes nadalenques amb un 19,6% i Carrefour aconseguix el 14,8%, segons Worldpanel. La compra en línia a penes suposa el 1,6% del total.