11.5 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Detingut en la Pobla del Duc per oferir diners a menors en les xarxes socials a canvi de què es despullaren

 

Un xic, de 22 anys i nacionalitat espanyola, ha sigut detingut en la Pobla del Duc, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), per oferir diners a menors en les xarxes socials a canvi de què es despullaren. La investigació va començar en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), a on vivien dos de les víctimes, i ha acabat amb la detenció del presumpte autor dels fets en la Pobla del Duc, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Policies adscrits a Policia Judicial de la Comissaria d’Elx començaren una investigació després de rebre una denúncia en la que es comunicava que una persona havia oferit diners a través d’una xarxa social a una xiqueta de 7 anys i un altre familiar també de menor d’edat, a canvi de què els mostraren les seues parts íntimes.

 

L’operatiu especial, després de diverses setmanes, ha conseguit identificar al presumpte autor de les sol·licituds d’índole sexual i saber que vivia en la localitat de la Pobla del Duc. Els agents encarregats del cas s’han traslladat a casa de l’investigat i, amb autorització judicial, han entrat i l’han detingut.

 

En el registre domiciliari de l’arrestat, els agents han localitzat diversos documents informàtics amb una gran quantitat de material pornogràfic i carpetes a on apareixen menors d’edat mostrant les seues parts íntimes. Al detingut, se li atribuïx ara un delicte contra la indemnitat sexual de menors.

 

L’arrestat ha sigut traslladat a la Comissaria d’Elx i després posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de Guàrdia d’Elx, que li imputa un delicte contra la indemnitat sexual de menors. La investigació continua oberta, per a localitzar a nous perjudicats.

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.