14.1 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Un veí de Torrevieja simula un segrest per a justificar-li a la seua dona que havia arribat tard a casa

Lloc a on presumptament un home va ser segrestat en Torrevieja (Alacant)

L’home ha acudit al suposat lloc del segrest per a reconstruir els fets | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un veí de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), per simular un segrest. L’home està acusat d’un delicte de simulació de delicte, en denunciar que havia sigut segrestat, tot això per a justificar-se davant la seua dona per haver arribat tard a casa.

 

L’ara detingut s’ha presentat este dimecres, a les 4 de la matinada, en dependències de la Guàrdia Civil de Torrevieja, afirmant que dos hòmens, possiblement d’algun país d’Europa de l’Est, l’havien segrestat mentres estava dins del seu cotxe. També ha assegurat que l’havien amenaçat amb un ganivet i que l’havien obligat a conduir fins a un paratge aïllat, entre la Mata i Guardamar.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Seguint amb este fals relat, l’home ha assegurat que els dos segrestadors li havien furtat 800 euros que duia damunt i que l’havien retingut per a que els donara més diners, per a després posar-li una bossa en el cap, deixar-lo allà abandonat i robar-li el cotxe que li havia deixat un amic i el seu mòbil per a que no poguera contactar amb ningú.

 

Davant la gravetat dels fets denunciats, l’Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Torrevieja, s’ha fet càrrec de la investigació i ha citat  a la suposada víctima eixa mateixa vesprada per a prendre-li una declaració més exhaustiva i per a reconstruir els fets, en el lloc a on presumptament havia sigut segrestat.

 

De víctima a detingut

Després de prendre-li de nou manifestació i tornar a reafirmar-se, el denunciant ha acompanyat als agents al paratge a on suposadament havia sigut segrestat, conegut com el Moncayo, lloc a on va començat a explicar els detalls del seu segrest.

 

Després de més de mitja hora recorrent la zona i després de les numeroses incoherències i contradiccions de la suposada víctima, finalment l’home s’ha afonat i ha confessat als agents que s’havia inventat tota aquella història per a justificar-li a la seua dona l’haver arribat a eixe hores de la matinada i que, per a donar-li veracitat a la seua història, havia decidit formalitzar la denúncia dels fets. Els agents també han pogut comprovar que el cotxe que havia sigut denunciat com furtat estava perfectament aparcat en un carrer de Torrevieja.

 

Per tot això, la víctima dels suposats delictes de detenció il·legal, de robatori amb violència i intimidació i de sostracció de vehicle ha acabat sent detinguda per un delicte de simulació de delicte. El detingut, un home de 30 anys de nacionalitat marroquina, ja ha sigut posat a la disposició de l’autoritat judicial, quedant en llibertat provisional, a l’espera de juí. 

Últimes notícies

Pescadors es mobilitzen a Santa Pola i Madrid contra la norma de control de la UE

Pescadors han parat l'activitat i s'han concentrat a Santa Pola i Madrid contra el reglament europeu de control, que titllen d'inviable i sancionador. El sector ha avisat que, si la reunió amb Pesca no llança avanços, seguiran els aturs en tot el país.

El fiscal demana 25 anys de presó per a l’acusat d’assassinar a la seua parella amb 18 punyalades

La Fiscalia ha mantingut la seua acusació i ha sol·licitat 25 anys de presó per a l'acusat de l'assassinat de la seua parella a Alcoi en 2022, amb 18 punyalades. El jurat rebrà l'objecte del veredicte per a iniciar la deliberació.

El València ha descartat una lesió greu de César Tárrega i ha estimat un parell de setmanes de baixa

El club ha confirmat que el central no patix una lesió de gravetat després de passar proves este dilluns a Paterna. La baixa s'ha estimat entorn de dos setmanes.

El Llevant-Vila-real ajornat per la pluja es jugarà el 18 de febrer

El partit de la jornada 16, suspés per alerta roja el 14 de desembre de 2025, es jugarà el dimecres 18 de febrer a les 20.00 en el Ciutat de València. LaLiga va confirmar la data després de la petició dels dos clubs per a assegurar la presència dels seus jugadors africans.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El sorteig de quarts de la Copa del Rei va aparellar al València amb l'Athletic a Mestalla, a partit únic entre el 3 i el 5 de febrer. La resta de creus: Albacete-Barcelona, Alabés-Reial Societat i Betis-Atlètic.

Bernabé afirma que el poble valencià se suma al dolor per la tragèdia ferroviària de Adamuz

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha expressat el suport de la ciutadania a les víctimes del sinistre amb almenys 39 morts. Va haver-hi minut de silenci a València i reconeixement a emergències, seguretat i sanitaris.

Mor un menor de 15 anys en un accident de moto a la Vila Joiosa

Un jove de 15 anys ha mort després d'un accident de moto en una partida de la Vila Joiosa. L'avís va entrar a les 0.50 del dissabte i el Samu no va poder reanimar-lo.

Reforcen la vigilància en la costa de València davant l’alerta taronja

Reforçaran la vigilància en la façana marítima de València per l'alerta taronja per fenòmens costaners. Gandia i Cullera apliquen tancaments i mesures preventives.