11.4 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Un veí de Torrevieja simula un segrest per a justificar-li a la seua dona que havia arribat tard a casa

Lloc a on presumptament un home va ser segrestat en Torrevieja (Alacant)

L’home ha acudit al suposat lloc del segrest per a reconstruir els fets | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un veí de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), per simular un segrest. L’home està acusat d’un delicte de simulació de delicte, en denunciar que havia sigut segrestat, tot això per a justificar-se davant la seua dona per haver arribat tard a casa.

 

L’ara detingut s’ha presentat este dimecres, a les 4 de la matinada, en dependències de la Guàrdia Civil de Torrevieja, afirmant que dos hòmens, possiblement d’algun país d’Europa de l’Est, l’havien segrestat mentres estava dins del seu cotxe. També ha assegurat que l’havien amenaçat amb un ganivet i que l’havien obligat a conduir fins a un paratge aïllat, entre la Mata i Guardamar.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Seguint amb este fals relat, l’home ha assegurat que els dos segrestadors li havien furtat 800 euros que duia damunt i que l’havien retingut per a que els donara més diners, per a després posar-li una bossa en el cap, deixar-lo allà abandonat i robar-li el cotxe que li havia deixat un amic i el seu mòbil per a que no poguera contactar amb ningú.

 

Davant la gravetat dels fets denunciats, l’Equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Torrevieja, s’ha fet càrrec de la investigació i ha citat  a la suposada víctima eixa mateixa vesprada per a prendre-li una declaració més exhaustiva i per a reconstruir els fets, en el lloc a on presumptament havia sigut segrestat.

 

De víctima a detingut

Després de prendre-li de nou manifestació i tornar a reafirmar-se, el denunciant ha acompanyat als agents al paratge a on suposadament havia sigut segrestat, conegut com el Moncayo, lloc a on va començat a explicar els detalls del seu segrest.

 

Després de més de mitja hora recorrent la zona i després de les numeroses incoherències i contradiccions de la suposada víctima, finalment l’home s’ha afonat i ha confessat als agents que s’havia inventat tota aquella història per a justificar-li a la seua dona l’haver arribat a eixe hores de la matinada i que, per a donar-li veracitat a la seua història, havia decidit formalitzar la denúncia dels fets. Els agents també han pogut comprovar que el cotxe que havia sigut denunciat com furtat estava perfectament aparcat en un carrer de Torrevieja.

 

Per tot això, la víctima dels suposats delictes de detenció il·legal, de robatori amb violència i intimidació i de sostracció de vehicle ha acabat sent detinguda per un delicte de simulació de delicte. El detingut, un home de 30 anys de nacionalitat marroquina, ja ha sigut posat a la disposició de l’autoritat judicial, quedant en llibertat provisional, a l’espera de juí. 

Últimes notícies

Temperatures en descens i possibles ratxes molt fortes a l’interior de la Comunitat Valenciana

L'inici de l'hivern arriba amb núvols, descens tèrmic i probables pluges febles a l'interior a la vesprada, amb la cota de neu baixant a 900-1.100 m. Demà continuarà el descens, amb gelades febles en zones interiors.

Retirades 109 nasas il·legals per a capturar polp en Torre de la Perforada (Alacant)

La Guàrdia Civil ha localitzat i retirat 109 nasas per a polp a dos milles de la costa de Torre de la Perforada. S'ha obert una investigació amb possibles multes.

Desarticulat un punt de venda de droga a Torrent amb tres detinguts

La Policia Nacional ha desmantellat un 'punt negre' de sovintege en el barri del Xenillet de Torrent i ha detingut a un matrimoni i el seu fill. En els registres s'han intervingut 130 plantes de marihuana i 3.660 euros.

Intervingudes 136.000 paquets de tabac de contraban en Benifairó i Riba-roja

La Guàrdia Civil investiga a una persona i ha proposat sanció a una altra després de confiscar 136.000 paquets en dos operatius en Benifairó i Riba-roja de Túria.

Cinc detinguts per tràfic de drogues a Torrevieja i Almoradí després de desarticular una xarxa de cocaïna

Cinc persones han sigut detingudes i s'ha desarticulat un grup que subministrava cocaïna a redistribuïdors de la Vega Baixa. Es van confiscar 4,5 quilos de cocaïna, un quilo de pastilles d'èxtasis i 14.000 euros, i s'ha decretat presó per a tres arrestats.

La UPV desenrotlla una IA que prediu l’evolució de les turbulències i revela les zones clau

Investigadors de la UPV i la Universitat de Michigan han creat una IA que prediu l'evolució de la turbulència i identifica les regions del flux que més influïxen, amb aplicacions en seguretat aèria i indústria.

Els valencians gastaran este any més de 85 euros per habitant en Loteria de Nadal

El gasto mig previst en la Comunitat Valenciana aconseguix 85,17 euros, per damunt de la mitjana nacional de 76,08. La consignació suma 452,8 milions en 2,26 milions de bitllets.

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.