Detinguts dos hòmens per destrossar 52 vehicles en Massamagrell i la Pobla de Farnals

La Guàrdia Civil deté dos homes per destrossar 52 vehicles

Els cotxes presentaven danys importants | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut este dimecres a dos hòmens de nacionalitat espanyola, de 29 i 35 anys, per la seua implicació en més de 50 delictes d’actes vandàlics de danys en vehicles en les localitats de Massamagrell i la Pobla de Farnals, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

 

Esta operació, anomenada ‘Brunch‘, és una investigació que va començar a principis d’este mes d’octubre, a fi de poder identificar i detindre a l’autor o autors dels fets delictius que s’han produït en estes poblacions.

 

Després de totes les gestions fetes pels responsables d’este operatiu, s’ha conseguit aclarir estos fets i s’ha procedit a la detenció dels presumptes autors. Estes detencions estan dins del marc del pla d’actuacions per a la prevenció de robatoris amb força en domicilis i vehicles.

 

Col·laboració ciutadana

Els presumptes autors únicament trencaven els vidres dels vehicles sense arribar a robar el que hi havia en l’interior. Sobretot, actuaven de nit i en vehicles estacionats en la via pública. S’han pogut identificar un total 52 delictes de danys en vehicles.

 

Cal destacar la importància de la col·laboració ciutadana per a poder detindre als autors d’estos fets delictius. Les diligències han passat a disposició del Jutjat en Funcions de Guàrdia de Massamagrell.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.

Quaranta atesos durant la Nit de l’Albà d’Elx, amb dues ferides greus

La Nit de l'Albà d'Elx ha deixat 40 persones ateses, majoritàriament per lesions lleus, encara que dues menors han patit danys més greus per cremades i impacte de canyes.

Un camió bolcat col·lapsa l’A-7 a Benifaió amb 6 km de cues

El bolc d’un camió en l’A-7 al terme de Benifaió ha provocat este divendres almenys sis quilòmetres de retencions en direcció Alacant. El vehicle ha quedat creuat en la calçada i el trànsit circula només pel voral.

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.

L’Elx confia a tancar prompte el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha explicat que el club treballa per aconseguir el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce i ha detallat les posicions que encara vol reforçar abans del tancament del mercat.

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.