Detinguts dos hòmens per destrossar 52 vehicles en Massamagrell i la Pobla de Farnals

La Guàrdia Civil deté dos homes per destrossar 52 vehicles

Els cotxes presentaven danys importants | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut este dimecres a dos hòmens de nacionalitat espanyola, de 29 i 35 anys, per la seua implicació en més de 50 delictes d’actes vandàlics de danys en vehicles en les localitats de Massamagrell i la Pobla de Farnals, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

 

Esta operació, anomenada ‘Brunch‘, és una investigació que va començar a principis d’este mes d’octubre, a fi de poder identificar i detindre a l’autor o autors dels fets delictius que s’han produït en estes poblacions.

 

Després de totes les gestions fetes pels responsables d’este operatiu, s’ha conseguit aclarir estos fets i s’ha procedit a la detenció dels presumptes autors. Estes detencions estan dins del marc del pla d’actuacions per a la prevenció de robatoris amb força en domicilis i vehicles.

 

Col·laboració ciutadana

Els presumptes autors únicament trencaven els vidres dels vehicles sense arribar a robar el que hi havia en l’interior. Sobretot, actuaven de nit i en vehicles estacionats en la via pública. S’han pogut identificar un total 52 delictes de danys en vehicles.

 

Cal destacar la importància de la col·laboració ciutadana per a poder detindre als autors d’estos fets delictius. Les diligències han passat a disposició del Jutjat en Funcions de Guàrdia de Massamagrell.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.