Detinguts dos hòmens per destrossar 52 vehicles en Massamagrell i la Pobla de Farnals

La Guàrdia Civil deté dos homes per destrossar 52 vehicles

Els cotxes presentaven danys importants | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut este dimecres a dos hòmens de nacionalitat espanyola, de 29 i 35 anys, per la seua implicació en més de 50 delictes d’actes vandàlics de danys en vehicles en les localitats de Massamagrell i la Pobla de Farnals, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

 

Esta operació, anomenada ‘Brunch‘, és una investigació que va començar a principis d’este mes d’octubre, a fi de poder identificar i detindre a l’autor o autors dels fets delictius que s’han produït en estes poblacions.

 

Després de totes les gestions fetes pels responsables d’este operatiu, s’ha conseguit aclarir estos fets i s’ha procedit a la detenció dels presumptes autors. Estes detencions estan dins del marc del pla d’actuacions per a la prevenció de robatoris amb força en domicilis i vehicles.

 

Col·laboració ciutadana

Els presumptes autors únicament trencaven els vidres dels vehicles sense arribar a robar el que hi havia en l’interior. Sobretot, actuaven de nit i en vehicles estacionats en la via pública. S’han pogut identificar un total 52 delictes de danys en vehicles.

 

Cal destacar la importància de la col·laboració ciutadana per a poder detindre als autors d’estos fets delictius. Les diligències han passat a disposició del Jutjat en Funcions de Guàrdia de Massamagrell.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.