Detinguts dos hòmens per destrossar 52 vehicles en Massamagrell i la Pobla de Farnals

Ejemplo de shortcode con estilo
Els cotxes presentaven danys importants | Guàrdia Civil   La Guàrdia Civil ha detingut este dimecres a dos hòmens de nacionalitat espanyola, de 29 i 35 anys, per la seua implicació en més de 50 delictes d’actes vandàlics de danys en vehicles en les localitats de Massamagrell i la Pobla de Farnals, segons ha informat l’institut armat en […]
La Guàrdia Civil deté dos homes per destrossar 52 vehicles

Els cotxes presentaven danys importants | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut este dimecres a dos hòmens de nacionalitat espanyola, de 29 i 35 anys, per la seua implicació en més de 50 delictes d’actes vandàlics de danys en vehicles en les localitats de Massamagrell i la Pobla de Farnals, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

 

Esta operació, anomenada ‘Brunch‘, és una investigació que va començar a principis d’este mes d’octubre, a fi de poder identificar i detindre a l’autor o autors dels fets delictius que s’han produït en estes poblacions.

 

Després de totes les gestions fetes pels responsables d’este operatiu, s’ha conseguit aclarir estos fets i s’ha procedit a la detenció dels presumptes autors. Estes detencions estan dins del marc del pla d’actuacions per a la prevenció de robatoris amb força en domicilis i vehicles.

 

Col·laboració ciutadana

Els presumptes autors únicament trencaven els vidres dels vehicles sense arribar a robar el que hi havia en l’interior. Sobretot, actuaven de nit i en vehicles estacionats en la via pública. S’han pogut identificar un total 52 delictes de danys en vehicles.

 

Cal destacar la importància de la col·laboració ciutadana per a poder detindre als autors d’estos fets delictius. Les diligències han passat a disposició del Jutjat en Funcions de Guàrdia de Massamagrell.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Vila-real i PSG canvien l’himne per aplaudiments en homenatge

Les aficions del Vila-real i del PSG han aplaudit la decisió de no reproduir l’himne abans del partit. Després, han guardat un minut de silenci per les víctimes.

El Villarreal canvia l’onze amb cinc novetats davant del PSG

Iñigo Pérez ha introduït cinc canvis en l’onze del Villarreal. Fabián Ruiz és titular amb el PSG, mentre que Ferran Torres no ix d’inici.

Eduard Fernández qüestiona la preparació per a ser pare als 30

Eduard Fernández ha abordat els rols paterns en *'El mal padre'*, el drama de Roberto Bueso que inaugura la Mostra de València. La pel·lícula arribarà als cinemes el 20 de novembre.

El jaciment d’Elx mostra una història que va de l’època ibèrica a hui

La museïtzació dels resultats de quasi una dècada d’excavacions permet recórrer les diferents etapes històriques del jaciment d’Elx, des del segle IV abans de la nostra era fins a l’època contemporània.

Wizz Air inaugura una base a València per als vols domèstics

Wizz Air ha inaugurat les primeres bases a València i Madrid i ha començat a operar rutes domèstiques. Santiago de Compostel·la s’hi sumarà el 17 de desembre.

Tírig recuperarà 24 quilòmetres de pistes després de l’incendi

Les obres d’emergència compten amb 825.695 euros i actuaran sobre 24 quilòmetres de pistes forestals afectades pel foc d’agost.

Cinc detinguts per tracta de persones i explotació laboral a Tarragona i Vinaròs

Cinc persones han sigut detingudes a Tarragona i Vinaròs per presumpta tracta amb finalitats d’explotació laboral i tràfic de drogues. La investigació va començar després de les denúncies de tres treballadors estrangers.

Un any després de la dimissió de Mazón, les víctimes mantenen les seues demandes

La Associació de Víctimes de la dana 29 d'Octubre de 2024 reclama veritat, justícia i reparació un any després de l’anunci de dimissió de Carlos Mazón. L’entitat demana aclarir els fets i obtindre resultats concrets en la reconstrucció.