Detinguts dos hòmens per destrossar 52 vehicles en Massamagrell i la Pobla de Farnals

La Guàrdia Civil deté dos homes per destrossar 52 vehicles

Els cotxes presentaven danys importants | Guàrdia Civil

 

La Guàrdia Civil ha detingut este dimecres a dos hòmens de nacionalitat espanyola, de 29 i 35 anys, per la seua implicació en més de 50 delictes d’actes vandàlics de danys en vehicles en les localitats de Massamagrell i la Pobla de Farnals, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

 

Esta operació, anomenada ‘Brunch‘, és una investigació que va començar a principis d’este mes d’octubre, a fi de poder identificar i detindre a l’autor o autors dels fets delictius que s’han produït en estes poblacions.

 

Després de totes les gestions fetes pels responsables d’este operatiu, s’ha conseguit aclarir estos fets i s’ha procedit a la detenció dels presumptes autors. Estes detencions estan dins del marc del pla d’actuacions per a la prevenció de robatoris amb força en domicilis i vehicles.

 

Col·laboració ciutadana

Els presumptes autors únicament trencaven els vidres dels vehicles sense arribar a robar el que hi havia en l’interior. Sobretot, actuaven de nit i en vehicles estacionats en la via pública. S’han pogut identificar un total 52 delictes de danys en vehicles.

 

Cal destacar la importància de la col·laboració ciutadana per a poder detindre als autors d’estos fets delictius. Les diligències han passat a disposició del Jutjat en Funcions de Guàrdia de Massamagrell.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.