13.3 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Incendi en una planta de desballestament de vehicles en Massamagrell

Incendi planta desballestament de vehicles de Massamagrell

Els bombers treballen en l’incendi de la planta de desballestament de vehicles de Massamagrell | Bombers de València

 

Un total de 15 bombers de diferents parcs treballen des de passades les 7.30 hores d’este dimecres en l’extinció d’un incendi declarat en una planta de desballestament de vehicles, situat en el terme municipal de Massamagrell, en la comarca de l’Horta de València, en la CV-32, segons han informat fonts del Consorci Provincial.

 

L’incendi s’ha declarat, per causes no precisades, sobre les 7.35 hores. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat bombers dels parcs de la Pobla, Sagunt, Paterna, Torrent i l’oficial de guàrdia.

 

 

Els efectius, a més de participar en l’extinció de les flames, estan protegint les naus del voltant, a on hi ha una planta de reciclatge i una altra de frigorífics, que no s’han vist afectades pel foc, que seguix actiu tot i que està controlat.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Consum puja el salari un 2,9% a la seua plantilla de més de 23.000 empleats

Consum aplicarà des de febrer una pujada salarial del 2,9% a tota la seua plantilla. La cooperativa reforça al personal operatiu amb un complement que eleva l'alça al 3,44% en eixe col·lectiu.

Urtasun inaugurarà este dijous el congrés nacional de la patronal de les llibreries a València

Ernest Urtasun inaugurarà el dijous 5 el XXVII Congrés de CEGAL en el Palau de la Música de València, amb prop de 300 professionals del sector del llibre. La trobada es prolongarà fins al dissabte 7 i entregarà el divendres 6 els Premis Congrés a les Llibreries.

El COMA demanarà 9 anys i mig de presó per a la seua exgerente per l’estafa de 760.000 euros

El Col·legi de Metges d'Alacant ha avançat que reclamarà 9 anys i mig de presó per a la seua exgerente per una estafa de 760.000 euros i que no hi haurà acord en l'Audiència Provincial. La institució prioritza la restitució dels diners i la depuració de responsabilitats penals.

Skyfest Benidorm acollirà el certamen Or Vell, dedicat a la música de ball

Or Vell arribarà per primera vegada a la Comunitat Valenciana l'1 d'agost amb un format de gran producció en el recinte Skyfest de Benidorm. Hi haurà preregistre des de hui i venda general el 10 de febrer.

Morant qualifica de lamentable l’espectacle de Feijóo en la comissió de la DANA

Morant ha criticat la intervenció de Feijóo en la comissió de la DANA, li ha retret no demanar disculpes i ha denunciat que continua encobrint a Mazón.

Medicina Familiar demana urgències 24 hores amb criteris clínics, equitat i sostenibilitat

La societat valenciana de Medicina Familiar valora limitar les obertures 24 hores a zones d'alta demanda, però reclama criteris clínics, equitat i sostenibilitat i oferix col·laborar en el disseny del model.

Pérez Llorca demana al Govern la zona catastròfica després del temporal Harry i reclama la gestió del litoral

El Consell ha sol·licitat declarar zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit al Govern a transferir la gestió del litoral i executar projectes pendents.

Pérez Llorca defén que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

Pérez Llorca ha subratllat que la dana de València va evidenciar fallades en totes les Administracions, però ha remarcat que només el PP ha demanat perdó i assumit responsabilitats. Ha compartit la posició de Feijóo després de la seua compareixença en la comissió del Congrés i ha rebutjat polititzar l'accident ferroviari de Còrdova.