Incendi en una planta de desballestament de vehicles en Massamagrell

Incendi planta desballestament de vehicles de Massamagrell

Els bombers treballen en l’incendi de la planta de desballestament de vehicles de Massamagrell | Bombers de València

 

Un total de 15 bombers de diferents parcs treballen des de passades les 7.30 hores d’este dimecres en l’extinció d’un incendi declarat en una planta de desballestament de vehicles, situat en el terme municipal de Massamagrell, en la comarca de l’Horta de València, en la CV-32, segons han informat fonts del Consorci Provincial.

 

L’incendi s’ha declarat, per causes no precisades, sobre les 7.35 hores. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat bombers dels parcs de la Pobla, Sagunt, Paterna, Torrent i l’oficial de guàrdia.

 

 

Els efectius, a més de participar en l’extinció de les flames, estan protegint les naus del voltant, a on hi ha una planta de reciclatge i una altra de frigorífics, que no s’han vist afectades pel foc, que seguix actiu tot i que està controlat.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Barrachina defensa uns pressupostos que complixen amb l’agricultura valenciana en lloc de perseguir-la

El conseller d’Agricultura, Ramaderia i Pesca, Miguel Barrachina, defensa en Les Corts uns comptes de 2026 de fins a 765 milions, que qualifica de favorables al camp valencià, mentres PSPV i Compromís els consideren insuficients i critiquen la falta de gestió.

Un exassessor del PP de València s’asseurà al banc dels acusats per mentir en el cas Imelsa

El Jutjat d’Instrucció 12 de València obri juí oral contra l’exassessor del PP Jesús Gordillo, a qui la Fiscalia acusa de fals testimoni per canviar la seua declaració sobre les suposades corrupteles d’Alfonso Grau en el cas Imelsa.

Avís groc dijous al litoral de València per temperatures màximes de 36 graus

Aemet activa per a dijous l’avís groc al litoral de la província de València per temperatures màximes que poden arribar als 36 graus entre les 14 i les 20 hores.

Deting per tres robatoris de cablejat de coure valorats en 30.000 euros a Bunyol i Alborache

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 50 anys per tres delictes de furt i un de robatori amb força de cablejat d’enllumenat públic a Bunyol i Alborache, amb danys valorats en 30.000 euros que van afectar un polígon industrial i un centre educatiu.

Un informe de docents defensa que hi ha diners per a atendre les reivindicacions del professorat en vaga

Un informe de la plataforma Docents en lluita conclou que les demandes del professorat de l’ensenyament public no universitari en vaga indefinida a la Comunitat Valenciana son assumibles amb els recursos disponibles i previstos.

La Guàrdia Civil desmantella una xarxa de contraban de tabac amb 11 milions de cigarrets intervinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal de l’Europa de l’Est que elaborava i distribuïa tabac il·legal des de Màlaga, Granada, Còrdova i Valencia, amb 11 milions de cigarrets i més de huit tones de picadura intervinguts.

L’assassí masclista de Callosa de Segura passarà a disposició judicial des de dijous

L’home que ha confessat l’assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, en el domicili que compartien a Callosa de Segura (Alacant) està previst que passe a disposició judicial a partir d’este dijous, una volta es complete la investigació forense.

Descens de temperatures este dimecres i ratxes fortes de vent al nord de la Comunitat

Este dimecres baixen les temperatures a la Comunitat Valenciana, amb possibles ruixats febles al nord d’Alacant i sud de València i ratxes de vent molt fortes en zones exposades del nord.