Incendi en una planta de desballestament de vehicles en Massamagrell

Incendi planta desballestament de vehicles de Massamagrell

Els bombers treballen en l’incendi de la planta de desballestament de vehicles de Massamagrell | Bombers de València

 

Un total de 15 bombers de diferents parcs treballen des de passades les 7.30 hores d’este dimecres en l’extinció d’un incendi declarat en una planta de desballestament de vehicles, situat en el terme municipal de Massamagrell, en la comarca de l’Horta de València, en la CV-32, segons han informat fonts del Consorci Provincial.

 

L’incendi s’ha declarat, per causes no precisades, sobre les 7.35 hores. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat bombers dels parcs de la Pobla, Sagunt, Paterna, Torrent i l’oficial de guàrdia.

 

 

Els efectius, a més de participar en l’extinció de les flames, estan protegint les naus del voltant, a on hi ha una planta de reciclatge i una altra de frigorífics, que no s’han vist afectades pel foc, que seguix actiu tot i que està controlat.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Vox pressiona el PP per a retallar l’AVL però garantix els pressupostos a la ciutadania

Vox manté l’única esmena viva als pressupostos de la Generalitat per a 2026, amb una retallada de quasi un milió a l’AVL, i pressiona el PP perquè la recolze, encara que garantix que no bloquejarà els comptes.

El Tribunal Superior manté els 28 anys de presó pel crim del canonge emèrit de la Catedral de València

El TSJCV ha confirmat la pena de 28 anys de presó per al jove condemnat pel crim del canonge emèrit de la Catedral de València, rebutjant tots els motius del recurs de la defensa. La resolució encara es pot recórrer en cassació davant el Tribunal Supremo.

La nova senda d’estabilitat deixa la Comunitat Valenciana sense 542 milions entre 2027 i 2029

La reedició de la senda d’estabilitat per al període 2027-2029, que el Congrés previsiblement tornarà a rebutjar, elimina el marge de dèficit autonòmic del 0,1 % del PIB i lleva 542 milions a la Comunitat Valenciana.

CSIF reclama més professors en Educació i qualifica d’insuficient l’augment de 5.000 places

CSIF ha considerat insuficient la proposta de la Conselleria d’Educació d’incrementar 5.000 places en quatre cursos i ha reclamat més docents i la seua incorporació més ràpida per a reduir ràtios i millorar l’atenció educativa.

Quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat: així està la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana és la quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat, amb 29.085 treballadors que compatibilitzen el seu negoci amb una faena assalariada, segons UPTA.

Les màximes freguen els 40 °C a Xixona en l’inici de la tercera ona de calor

La tercera ona de calor de l’estiu ha deixat quasi 40 °C a Xixona i ha activat l’avís taronja per al migdia a l’interior de València i Alacant.

La Generalitat destina 49,26 milions a modernitzar 853 pimes industrials

Les ajudes Inpyme mobilitzaran 178 milions, mantindran 27.111 llocs de treball i permetran crear 1.023 ocupacions noves.

Foulquier continua al marge i pot perdre’s l’inici de la Lliga amb el Valencia

Dimitri Foulquier continua recuperant-se al marge del grup a Paterna, es perdrà el pròxim amistós contra l’Eldense i no té garantit arribar al debut de Lliga davant el Celta en Mestalla.