16 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Un diputat de Compromís denuncia al policia que li va agredir en la manifestació per Pablo Hasél

 

El diputat de Compromís en les Corts Valencianes, Carles Esteve, ha presentat una denúncia contra l’agent de la Policia Nacional Antidisturbis que el passat dijous li va agredir en València, durant la protesta per l‘empresonament del raper Pablo Hasél.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, Compromís ha pujat un vídeo al seu compte de Twitter a on pot vore’s a Esteve sent colpejat per un antidisturbis quan caminava, amb els braços en alt, pel carrer Sant Vicent Màrtir de la capital del Túria.

 

En la denúncia, presentada davant el jutjat de guàrdia, el diputat assenyala que l’agent li va colpejar amb la porra a la cama dreta durant la concentració quan estava seguint les indicacions del policia.

 

Segons Carles Esteve, el policia li va dir «passa per ací» i quan ho va fer, este li va agredir, a pesar que no estava en actitud violenta. Este atac li va provocar diferents lesions per les que va haver de ser atès en el centre de salut, i que adjunta en la denúncia. 

Últimes notícies

Assalten el club de colombicultura de Beniarjó: maten 9 coloms i desapareixen 12

L'Ajuntament condemna l'atac al Club Santa Teresa de Jesús, amb 9 coloms morts i 12 desapareguts. El cas s'ha denunciat i demanen col·laboració.

Catalá acusa a Sánchez de generar expectatives als immigrants sense informació

L'alcaldessa de València ha retret a Pedro Sánchez anunciar una regularització sense detallar el procés. El consistori ha detectat cues i remet a Estrangeria per falta d'instruccions.

Mestalla decidix un passe a semifinals entre València i Athletic

València i Athletic es juguen a partit únic el passe a semifinals a Mestalla, amb baixes sensibles i l'equip local aferrat a la Copa. Corberán ho afronta com una final.

El Govern aprova la Comissió Mixta per a la recuperació per la DANA en la Comunitat Valenciana

El Consell de Ministres ha aprovat la creació d'una Comissió Mixta per a coordinar la recuperació després de la DANA del 29 d'octubre en la Comunitat Valenciana. La primera sessió s'anunciarà en breu i partirà de propostes municipals.

El PP afirma que les víctimes de la DANA compareixeran en la quinta sessió de la comissió

El síndic del PP en Les Corts ha assegurat que les associacions de víctimes de la DANA declararan en la quinta sessió de la comissió autonòmica. Ha comparat el calendari amb el cas del metre i ha acusat l'oposició d'hipocresia, a més de criticar l''espectacle' en el Congrés

Delegats de CCOO en CaixaBank demanen a València millorar el clima laboral i repartir beneficis

Delegats de CCOO s'han concentrat davant la seu social de CaixaBank a València per a reclamar millores en el clima laboral i que els beneficis arriben a la plantilla. Demanen obrir immediatament una taula de diàleg i revisar objectius i retribució variable.

Compromís demana a Barcala enviar a la Policia per a verificar l’ús de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Compromís ha instat l'alcalde Luis Barcala a enviar a la Policia a les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan per a comprovar si les ocupen els seus adjudicataris. El grup exigix a més un ple extraordinari i transparència sobre 6,6 milions d'euros vinculats a la promoció.

La Generalitat intensificarà els controls en l’adjudicació de vivendes socials després del cas d’Alacant

El Consell reforçarà la revisió de visats i crearà una comissió específica després de detectar possibles irregularitats en una promoció d'Alacant.