10.1 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Dol oficial a Mislata per la mort d’una de les menors de l’accident de l’inflable

 

“L’Ajuntament de Mislata declara el dol oficial fins divendres per la mort duna de les xiquetes accidentades. Transmetent el condol a la família i amics de la xiqueta que ha perdut la vida, amb només 8 anys”.

Així ho acaba de comunicar el consistori després de confirmar-se la mort d’una de les menors de l’accident de l’inflable.

El comunicat assenyala que també se suspenen en senyal de dol tots els actes previstos alhora que informa de la investigació

“• Se suspenen així tots els actes municipals previstos, incloent-hi la cavalcada de Reis Mags d’esta vesprada.

• L’Ajuntament de Mislata informa que s’estan practicant diligències policials i el cos especial de la Policia Científica ha obert una investigació per aclarir els fets i determinar les responsabilitats, si n’hi hagués, de l’empresa de muntatge de la fira.

• L’Ajuntament ha posat a disposició de la Policia Nacional tota la documentació administrativa sobre la instal·lació, que certificava el muntatge de les atraccions firals i que inclou:

Certificat d’inspecció anual de l’atracció.
Certificat final d’instal·lacions emés per un enginyer col·legiat
aportat per l’empresa que gestiona la fira, tal com exigeix ​​la normativa vigent.
Assegurança de responsabilitat civil, declaració responsable, projecte i pla d’emergència.
(Tota la documentació és l’exigida per la normativa autonòmica vigent a la Llei 14/2010 i el Decret 143/2015)”

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.