Dol oficial a Mislata per la mort d’una de les menors de l’accident de l’inflable

Ejemplo de shortcode con estilo
  “L’Ajuntament de Mislata declara el dol oficial fins divendres per la mort duna de les xiquetes accidentades. Transmetent el condol a la família i amics de la xiqueta que ha perdut la vida, amb només 8 anys”. Així ho acaba de comunicar el consistori després de confirmar-se la mort d’una de les menors de l’accident […]

 

“L’Ajuntament de Mislata declara el dol oficial fins divendres per la mort duna de les xiquetes accidentades. Transmetent el condol a la família i amics de la xiqueta que ha perdut la vida, amb només 8 anys”.

Així ho acaba de comunicar el consistori després de confirmar-se la mort d’una de les menors de l’accident de l’inflable.

El comunicat assenyala que també se suspenen en senyal de dol tots els actes previstos alhora que informa de la investigació

“• Se suspenen així tots els actes municipals previstos, incloent-hi la cavalcada de Reis Mags d’esta vesprada.

• L’Ajuntament de Mislata informa que s’estan practicant diligències policials i el cos especial de la Policia Científica ha obert una investigació per aclarir els fets i determinar les responsabilitats, si n’hi hagués, de l’empresa de muntatge de la fira.

• L’Ajuntament ha posat a disposició de la Policia Nacional tota la documentació administrativa sobre la instal·lació, que certificava el muntatge de les atraccions firals i que inclou:

Certificat d’inspecció anual de l’atracció.
Certificat final d’instal·lacions emés per un enginyer col·legiat
aportat per l’empresa que gestiona la fira, tal com exigeix ​​la normativa vigent.
Assegurança de responsabilitat civil, declaració responsable, projecte i pla d’emergència.
(Tota la documentació és l’exigida per la normativa autonòmica vigent a la Llei 14/2010 i el Decret 143/2015)”

Últimes notícies

València ha passat una vesprada sense incidents destacats

El centre de València ha viscut una vesprada tranquil·la, tot i la vigilància policial davant d’una convocatòria de disturbis vinculada a Blocus.

Detenen un menor per difondre missatges de Blocus Valencia

Un menor ha sigut detingut per difondre missatges de Blocus Valencia que convidaven a entrar en altres aplicacions i xats. És la cinquena detenció davant d’una convocatòria de possibles disturbis.

El buit de les víctimes mortals de la dana de 2024 centra la manifestació pel segon aniversari

Més de 3.500 persones han recorregut el centre de València en el segon aniversari de la dana, en homenatge a les 234 víctimes mortals.

Presó provisional sense fiança per a un altre detingut a Valencia per la seua relació amb Blocus

Un jutjat de Catarroja ha decretat presó provisional sense fiança per a un detingut a Alfafar, investigat per la seua vinculació amb Blocus.

València recorda les víctimes de la dana amb una pancarta de 233 morts

La marxa pel segon aniversari de la dana ha començat a València amb el record de les 233 persones mortes i la reclamació de responsabilitats.

Pau Navarro demana disculpes i reivindica el suport de l’afició del Vila-real

El defensa ha demanat disculpes a qui s’haja sentit molest i ha insistit que la marxa d’aficionats no justifica els mals resultats del Vila-real.

Comerços del centre de València abaixen la persiana davant el risc de disturbis

Nombrosos establiments del centre de València han tancat esta vesprada per precaució davant de possibles saquejos i disturbis convocats pel canal Blocus.

València manté un ampli dispositiu policial durant la nit de Halloween

El reforç policial al centre de València continuarà fins a les primeres hores de diumenge davant de les crides a provocar altercats i saquejos.