15.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Dol oficial a Mislata per la mort d’una de les menors de l’accident de l’inflable

 

“L’Ajuntament de Mislata declara el dol oficial fins divendres per la mort duna de les xiquetes accidentades. Transmetent el condol a la família i amics de la xiqueta que ha perdut la vida, amb només 8 anys”.

Així ho acaba de comunicar el consistori després de confirmar-se la mort d’una de les menors de l’accident de l’inflable.

El comunicat assenyala que també se suspenen en senyal de dol tots els actes previstos alhora que informa de la investigació

“• Se suspenen així tots els actes municipals previstos, incloent-hi la cavalcada de Reis Mags d’esta vesprada.

• L’Ajuntament de Mislata informa que s’estan practicant diligències policials i el cos especial de la Policia Científica ha obert una investigació per aclarir els fets i determinar les responsabilitats, si n’hi hagués, de l’empresa de muntatge de la fira.

• L’Ajuntament ha posat a disposició de la Policia Nacional tota la documentació administrativa sobre la instal·lació, que certificava el muntatge de les atraccions firals i que inclou:

Certificat d’inspecció anual de l’atracció.
Certificat final d’instal·lacions emés per un enginyer col·legiat
aportat per l’empresa que gestiona la fira, tal com exigeix ​​la normativa vigent.
Assegurança de responsabilitat civil, declaració responsable, projecte i pla d’emergència.
(Tota la documentació és l’exigida per la normativa autonòmica vigent a la Llei 14/2010 i el Decret 143/2015)”

Últimes notícies

2025 ha sigut el quart any més càlid en la Comunitat Valenciana i molt humit, amb un 30% més de pluges

2025 ha sigut el quart any més càlid en la Comunitat Valenciana, amb una mitjana 1,2 °C superior a l'habitual, i molt humit, amb un 30% més de precipitacions. L'any combina un llarg episodi de calor a l'agost amb un dia de Nadal excepcionalment fred.

La Policia investiga noves filtracions de dades que afecten a Óscar Puente i a presidents autonòmics

La Policia Nacional investiga la difusió en xarxes de llistats amb dades personals d'Óscar Puente, directius de Transports i diversos líders autonòmics. Les filtracions s'atribuïxen a dos hackers que reactiven bases antigues aprofitant el context de la tragèdia de Adamuz.

Detingut a Alacant un fugitiu reclamat per Kirguizistan per lesions

Un home de 45 anys ha sigut detingut en la via pública després de ser identificat per una patrulla. Tenia un orde internacional de Kirguizistan per lesions greus de 2023 i queda a l'espera d'extradició.

La comissió d’investigació de la DANA del Congrés cita a Feijóo el 2 de febrer

La Mesa de la comissió, amb majoria de PSOE i Sumar, ha acordat citar a Alberto Núñez Feijóo. Haurà d'explicar la informació que va rebre sobre la catàstrofe i les seues declaracions posteriors.

El Port de Castelló confirma 24 escales de creuers de luxe en 2026 i 2027

L'Autoritat Portuària ha confirmat 24 escales de creuers de xicotet format i alt valor afegit per a 2026 i 2027, amb quatre noves tancades en Fitur. Tres seran a Peníscola i una en el port de Castelló l'any vinent.

BabyKid Spain Fimi rep a 220 empreses importadores de 45 països

La fira ha rebut 220 empreses importadores de 45 països i conclou este divendres a València. El pla de compradors s'ha reforçat per a obrir noves oportunitats.

Els bombers controlen un incendi en una nau de reciclatge de ferralla a Ibi

Els bombers han controlat un incendi declarat de matinada en una nau de reciclatge de ferralla a Ibi. No hi ha hagut ferits i s'ha evitat la propagació

Una productora valenciana digitalitza mites i llegendes de la Comunitat amb suport de la UPV

A&D Real Time, amb suport de la UPV, adapta relats populars al cinema animat, narratives digitals i IA per a evitar la seua pèrdua. La iniciativa naix d'O-CITY i suma produccions locals i internacionals.