Desmantellada una plantació de marihuana a Corbera amb dos detinguts

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones pels presumptes delictes contra la salut pública (tràfic de drogues) i defraudació de fluid elèctric. A més, ha desmantellat una plantació de marihuana ‘indoor’ i intervingut divers material utilitzat per al creixement de les plantes.

Al llarg d’una investigació de la Guardia Civil de Paiporta, el passat dia 27 de novembre de 2021, va procedir a l’entrada i registre en una casa pertanyent al terme municipal de Corbera.

Els agents van trobar 3 habitacions, d’uns 20 metres quadrats, cadascuna ocupada per una plantació de marihuana, sumant un total de més de 500 plantes. La majoria superaven els 50 centímetres d’altura.

Igualment, els investigadors van intervenir divers material utilitzat per accelerar el creixement de les plantes: 23 llums, 23 transformadors, 3 extractors i 3 aires condicionats. Els agents també es van adonar que l’energia elèctrica del domicili era subministrada des de la xarxa elèctrica general.

Finalment, la investigació va finalitzar amb la detenció d’un home de 32 anys i una dona de 34, pels delictes contra la salut pública (tràfic de drogues) i defraudació de fluid elèctric. Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Sueca.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les màximes superen els 26 graus en un Dissabte Sant estable i quasi estiuenc

La Comunitat Valenciana viu un Dissabte Sant estable, amb cels buidats, vent fluix i màximes que superen els 26 graus en diversos municipis de l'interior de València. El diumenge continuarà l'ambient quasi estiuenc, amb temperatures en lleuger ascens i brises en el litoral.

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.

El nou Pla General d’Alacant preveu ampliar la planta de residus i crear tres ecoparcs

L'esborrany del Pla General Estructural d'Alacant inclou l'ampliació de la planta municipal de tractament de residus i la creació de tres nous ecoparcs per a garantir una gestió sostenible durant els pròxims 25 anys.

València i Celta es juguen Europa en un dol decisiu a Mestalla

València i Celta s'enfronten a Mestalla en un xoc directe pels llocs europeus, amb els locals a l'alça i els gallecs obligats a reaccionar després de tres jornades sense guanyar.

Corberán avisa d’un dol exigent davant un Celta en gran moment

Carlos Corberán destaca el gran nivell del Cèltic, en quarts de l'Europa League i en zona europea, i anticipa un partit molt exigent a Mestalla, on el València busca sumar tres punts clau.

El València Basket busca afermar la segona plaça davant un Riu Breogán a l’alça

El València Basket rep al Riu Breogán en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en joc i un calendari exigent que a penes li deixa descans.