16.4 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Desmantellada una plantació de marihuana a Corbera amb dos detinguts

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones pels presumptes delictes contra la salut pública (tràfic de drogues) i defraudació de fluid elèctric. A més, ha desmantellat una plantació de marihuana ‘indoor’ i intervingut divers material utilitzat per al creixement de les plantes.

Al llarg d’una investigació de la Guardia Civil de Paiporta, el passat dia 27 de novembre de 2021, va procedir a l’entrada i registre en una casa pertanyent al terme municipal de Corbera.

Els agents van trobar 3 habitacions, d’uns 20 metres quadrats, cadascuna ocupada per una plantació de marihuana, sumant un total de més de 500 plantes. La majoria superaven els 50 centímetres d’altura.

Igualment, els investigadors van intervenir divers material utilitzat per accelerar el creixement de les plantes: 23 llums, 23 transformadors, 3 extractors i 3 aires condicionats. Els agents també es van adonar que l’energia elèctrica del domicili era subministrada des de la xarxa elèctrica general.

Finalment, la investigació va finalitzar amb la detenció d’un home de 32 anys i una dona de 34, pels delictes contra la salut pública (tràfic de drogues) i defraudació de fluid elèctric. Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Sueca.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bendodo avisa a Rufián que quan mire arrere descobrirà que no li seguix tanta gent

Elías Bendodo ha advertit a Gabriel Rufián, impulsor d'una proposta per a unir a l'esquerra, que 'quan mire arrere' veurà que no li seguix tanta gent. En un acte del PP a Dénia, ha criticat al Govern de Sánchez i ha posat en valor mesures de l'Executiu valencià.

La UPV ret homenatge al gremi d’artistes fallers amb un mural

La UPV dedica un mural al gremi d'artistes fallers que recrea un taller tradicional i combina ciència, falles i divulgació amb perspectiva de gènere. L'obra, inspirada en ninots premiats de La Ciència als Falles, acompanya la tercera edició del concurs, obert fins al 14 de març.

Presó per a tres hòmens per robar i enviar cascall a Espanya i els Estats Units

Detinguts tres hòmens i ingressats a la presó per enviar càpsules seques de cascall a Màlaga, Àvila, Mallorca i els Estats Units. La Guàrdia Civil va confiscar 527 quilos robats en plantacions legals d'Albacete i va destapar la xarxa en l'operació Guru25.

Dos menors i deu dones assassinades en l’arrancada de 2026; sis casos tenien denúncies prèvies

L'inici de 2026 se salda amb 10 dones assassinades i dos crims vicaris contra menors. En sis casos hi havia denúncies prèvies, però la protecció va fallar.

Dos anys de l’incendi de Campanar: l’edifici avança en la seua reconstrucció integral

El residencial de Campanar complix dos anys de l'incendi amb les obres de rehabilitació ja encarrilades. Els veïns commemoren a les víctimes i miren al retorn a casa.

Relleva, la primera incubadora d’agricultors cooperativistes

Anecoop impulsa Relleva, un programa pioner que professionalitza a jóvens agricultors en cooperatives valencianes amb plans de negoci, mentoria i comunitat. Tres històries mostren que del camp es pot viure amb gestió i visió empresarial.

L’edat més comuna a Espanya és 49 anys i es repetix en la Comunitat Valenciana

L'INE situa en 49 anys l'edat més repetida a Espanya i en 12 comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana. En àrees despoblades la moda escala fins a 61 anys.

Dissabte solejat i poc vent en la Comunitat Valenciana

El cel estarà buidat este dissabte, amb algun interval de núvols baixos en el sud d'Alacant a primeres hores i vent fluix amb brises a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior nord de Castelló, baixaran lleugerament en el litoral i es mantindran en la resta.