Desmantellada una plantació de marihuana a Corbera amb dos detinguts

Ejemplo de shortcode con estilo
La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones pels presumptes delictes contra la salut pública (tràfic de drogues) i defraudació de fluid elèctric. A més, ha desmantellat una plantació de marihuana ‘indoor’ i intervingut divers material utilitzat per al creixement de les plantes. Al llarg d’una investigació de la Guardia Civil de Paiporta, el passat dia […]

La Guàrdia Civil ha detingut a dos persones pels presumptes delictes contra la salut pública (tràfic de drogues) i defraudació de fluid elèctric. A més, ha desmantellat una plantació de marihuana ‘indoor’ i intervingut divers material utilitzat per al creixement de les plantes.

Al llarg d’una investigació de la Guardia Civil de Paiporta, el passat dia 27 de novembre de 2021, va procedir a l’entrada i registre en una casa pertanyent al terme municipal de Corbera.

Els agents van trobar 3 habitacions, d’uns 20 metres quadrats, cadascuna ocupada per una plantació de marihuana, sumant un total de més de 500 plantes. La majoria superaven els 50 centímetres d’altura.

Igualment, els investigadors van intervenir divers material utilitzat per accelerar el creixement de les plantes: 23 llums, 23 transformadors, 3 extractors i 3 aires condicionats. Els agents també es van adonar que l’energia elèctrica del domicili era subministrada des de la xarxa elèctrica general.

Finalment, la investigació va finalitzar amb la detenció d’un home de 32 anys i una dona de 34, pels delictes contra la salut pública (tràfic de drogues) i defraudació de fluid elèctric. Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Sueca.

Últimes notícies

Aemet activa l’avís roig diumenge al sud de València i nord d’Alacant per pluges extremes

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges diumenge al litoral sud de València i al nord d’Alacant, amb acumulats de fins a 300 l/m2 en 24 hores.

El Palau de la Música bat rècord d’abonats amb un 23 % més en la temporada 2026/27

El Palau de la Música de València arranca la temporada 2026/27 amb 1.170 abonats, un augment del 23,16 %, i quasi duplica la recaptació de les primeres dos setmanes respecte a l’any anterior.

Morant alerta d’un país que il·lusiona o que espanta en les pròximes eleccions

Diana Morant advertix a Madrid que en les generals d’enguany els espanyols es juguen “un país que il·lusiona o un país que espanta” i defensa que a la ciutadania valenciana li interessa que Pedro Sánchez continue al Govern d’Espanya.

Estafen quasi 50.000 euros a un home amb una falsa oferta de telefonia i cauen a València

La Policia Nacional ha detingut a València una dona i a Sagunt un home acusats d’estafar 49.630 euros a un veí de Valladolid fent-se passar per comercials de telefonia mòbil. La ràpida denúncia ha permés bloquejar les transferències i recuperar tots els diners.

La compra d’habitatge per estrangers cau un 13 % però paga preus rècord

Les compravendes d’habitatge per estrangers han retrocedit un 13 % en la primera mitat d’any, sobretot en zones turístiques, mentres el preu per metre quadrat que paguen, especialment els no residents, continua a l’alça. La Comunitat Valenciana es manté com a destinació preferida dels no residents i registra una de les majors pujades de preu.

Arresten a Benidorm un home reclamat per Romania per alteració greu de l’ordre públic

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm un home de 41 anys reclamat per Romania per delictes contra l’ordre i la seguretat pública comesos en un casino en 2023. Sobre ell pesava una Ordre Europea de Detenció i Entrega i s’enfronta a una pena d’un any i cinc mesos de presó.

Desmantellada una plantació amb 400 plantes de marihuana en una vivenda d’urbanització a Ontinyent

La Guàrdia Civil ha desmantellat una plantació de marihuana amb 400 plantes en una vivenda d’una urbanització d’Ontinyent i ha detingut un home de 37 anys acusat de delicte contra la salut pública i frau elèctric.

La Albufera aguanta la dana però reclama un front comú per a tornar a les aigües clares

La dana va omplir la Albufera de València d’aigua, sediments i residus, però el llac ha demostrat resiliència. Ara, científics i gestors reclamen una estratègia conjunta per a millorar-ne la qualitat ecològica i recuperar les aigües clares d’antany.