Dos vehicles s’incendien en ple carrer i han d’intervindre els Bombers

Cap a les 14.20 h els Bombers han rebut un avís d’incendi, dos vehicles estaven coberts de flames en un carrer molt estret el barri antic de Benissa, el carrer va quedar tapat per l’incendi, un dels vehicles estava en flames. No sols els Bombers van intervenir per sufocar l’incendi, sinó que també la Policia Local va acudir podent descarregar un extintor sobre l’altre vehicle produint-se fins i tot trencament de cristalls en els habitatges pròxims donada la proximitat dels edificis amb el vehicle incendiat, per la qual cosa el fum va entrar en els habitatges i va caldre ventilar els habitatges pròxims per a evitar intoxicacions per fum.

En la resta d’habitatges no afectats per fum es va confinar als veïns i es va impedir el pas als vianants fins a fi de la intervenció perquè no es podia accedir al carrer per a garantir la seguretat, acció realitzada per policia local.

Afortunadament no han hagut ferits i en l’incendi. Els mitjans usats han estat 1 UMJ 1 BUP bomba urbana pesada amb 1 cap i 4 bombers del parc de Benissa

 

Últimes notícies

Detinguts dos jóvens per robar més de deu milions de dades per a estafes i identitats falses

La Policia Nacional deté a València i Torreblanca a dos jóvens acusats de robar més de deu milions de registres confidencials per a ciberestafas, usurpació d'identitats i venda a altres delinqüents.

La plantilla de CaixaBank secunda una vaga per a denunciar la pressió comercial

La plantilla de CaixaBank protagonitza una jornada de vaga coincidint amb la junta d'accionistes a València per a denunciar la pressió comercial i reclamar canvis en l'organització del treball.

Paiporta llança ajudes per a reparar els ascensors danyats per la dana

L'Ajuntament de Paiporta aprova per unanimitat una línia extraordinària d'ajudes per a reparar els ascensors danyats per la dana, prioritzant als col·lectius més vulnerables.

València desbloqueja 9.000 m² en Patraix per a construir 644 vivendes públiques

L'Ajuntament de València recupera nou parcel·les bloquejades des de 2015 en el barri de Patraix per a alçar 644 vivendes de protecció pública en edificis de fins a nou plantes.

La UPV crea un biomarcador que mesura l’agressivitat del glioblastoma amb ressonància magnètica

Investigadors de la Universitat Politècnica de València desenrotllen un biomarcador d'imatge que quantifica el creixement del glioblastoma i prediu de manera independent la supervivència dels pacients.

Suspesa la primera vaga en Groundforce i les primeres jornades en Menzies però arranca un atur indefinit

Els sindicats suspenen la primera jornada de vaga en Groundforce i els dos primers dies d'aturs en Menzies, però mantenen des del dilluns una vaga indefinida en 12 aeroports espanyols.

La Comunitat Valenciana frega el ple en turisme rural per Setmana Santa amb un 72% d’ocupació

El turisme rural en la Comunitat Valenciana aconseguix un 72% d'ocupació per Setmana Santa, en línia amb Andalusia, en un context marcat per la pujada del carburant, la incertesa internacional i la cautela en el gasto familiar.

Detingut un metge d’un centre de salut de Cullera per agressió sexual a dos pacients

La Guàrdia Civil ha detingut a un metge d'un centre de salut de Cullera per dos presumptes delictes d'agressió sexual a pacients, després de la denúncia inicial d'una dona i la posterior localització d'una altra possible víctima.