Dos vehicles s’incendien en ple carrer i han d’intervindre els Bombers

Cap a les 14.20 h els Bombers han rebut un avís d’incendi, dos vehicles estaven coberts de flames en un carrer molt estret el barri antic de Benissa, el carrer va quedar tapat per l’incendi, un dels vehicles estava en flames. No sols els Bombers van intervenir per sufocar l’incendi, sinó que també la Policia Local va acudir podent descarregar un extintor sobre l’altre vehicle produint-se fins i tot trencament de cristalls en els habitatges pròxims donada la proximitat dels edificis amb el vehicle incendiat, per la qual cosa el fum va entrar en els habitatges i va caldre ventilar els habitatges pròxims per a evitar intoxicacions per fum.

En la resta d’habitatges no afectats per fum es va confinar als veïns i es va impedir el pas als vianants fins a fi de la intervenció perquè no es podia accedir al carrer per a garantir la seguretat, acció realitzada per policia local.

Afortunadament no han hagut ferits i en l’incendi. Els mitjans usats han estat 1 UMJ 1 BUP bomba urbana pesada amb 1 cap i 4 bombers del parc de Benissa

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les cendres d’Antonio Tejero reposaran en Torre de la Mar al costat de la seua esposa

La família preveu traslladar les cendres de l'extinent coronel a Torre de la Mar, on va residir. Seran depositades al costat de la seua esposa i la data encara es desconeix

Cel buidat i boires a l’alba en la Comunitat Valenciana este dijous, amb temperatures sense canvis

Jornada estable en la Comunitat Valenciana: cels buidats, núvols baixos i boires a primeres hores i termòmetres sense variacions. El divendres seguirà el temps tranquil, amb núvols alts a la vesprada.

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira mentres rebia tractament a domicili

Antonio Tejero, ex tinent coronel de la Guàrdia Civil i protagonista del 23F, ha mort als 93 anys a la seua casa d'Alzira, on rebia atenció a domicili. La vetla i la cremació es realitzaran a Xàtiva.

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.