14.6 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Dos vehicles s’incendien en ple carrer i han d’intervindre els Bombers

Cap a les 14.20 h els Bombers han rebut un avís d’incendi, dos vehicles estaven coberts de flames en un carrer molt estret el barri antic de Benissa, el carrer va quedar tapat per l’incendi, un dels vehicles estava en flames. No sols els Bombers van intervenir per sufocar l’incendi, sinó que també la Policia Local va acudir podent descarregar un extintor sobre l’altre vehicle produint-se fins i tot trencament de cristalls en els habitatges pròxims donada la proximitat dels edificis amb el vehicle incendiat, per la qual cosa el fum va entrar en els habitatges i va caldre ventilar els habitatges pròxims per a evitar intoxicacions per fum.

En la resta d’habitatges no afectats per fum es va confinar als veïns i es va impedir el pas als vianants fins a fi de la intervenció perquè no es podia accedir al carrer per a garantir la seguretat, acció realitzada per policia local.

Afortunadament no han hagut ferits i en l’incendi. Els mitjans usats han estat 1 UMJ 1 BUP bomba urbana pesada amb 1 cap i 4 bombers del parc de Benissa

 

Últimes notícies

Mor Fernando Esteso als 80 anys a l’Hospital La Fe de València

L'actor i humorista ha mort als 80 anys a l'Hospital La Fe de València, on estava ingressat. El seu representant el va confirmar a l'Acadèmia del Cinema; el còmic es va consagrar en els 70 al costat d'Andrés Pajares.

Una nova manifestació per la dana ha demanat que Mazón entregue l’acta de diputat

La protesta ha reunit ciutadans i familiars de víctimes per a reclamar que el expresident entregue el seu escó i comparega davant la jutgessa. El recorregut ha passat per Benetússer, Sedaví i Alfafar, algunes de les localitats més afectades.

Compromís exigix al Govern desbloquejar ja la norma que impedix orxata amb menys sucre

Compromís ha enviat una carta als ministres d'Agricultura i de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 per a exigir la reforma del Reial decret 1338/1988. Reclama un calendari immediat que permeta vendre orxata amb menys sucre sense perdre la denominació de xufa.

La UPV desenrotllarà una plataforma per a avaluar en temps real la salut de l’Albufera

La UPV desenrotllarà una plataforma pública de monitoratge en temps real de l'Albufera dins de OBEREK. Permetrà decisions ràpides, restauració després de desastres i agricultura de precisió.

Barrachina: els agricultors no temen al mercat, però exigixen igualtat de tracte

El conseller defén que el camp valencià competix si se li apliquen les mateixes regles i retrau que l'acord UE-Mercosur se subscriguera sense salvaguardes inicials.

Avís groc per vent a València i fenòmens costaners a Alacant

Aemet ha establit l'avís groc per ratxes de fins a 70 km/h en el litoral nord i interior sud de València i per mala mar a Alacant. El vent del sud-oest deixarà ones de fins a 3 metres i els avisos es prolongaran del diumenge a la vesprada al dimarts de matinada segons el fenomen.

Domingo amb cels nuvolosos i possibles pluges en la Comunitat Valenciana

Este diumenge 1 de febrer es preveuen cels nuvolosos en tota la Comunitat i precipitacions més probables en la mitat sud, amb temperatures amb pocs canvis.

Barrachina: els agricultors no temen al mercat, però exigixen igualtat de tracte

El conseller d'Agricultura sosté que el camp valencià competix sense por, però reclama un marc just. Critica l'acord UE-Mercosur sense salvaguardes i demana una PAC específica.