12.9 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Dos vehicles s’incendien en ple carrer i han d’intervindre els Bombers

Cap a les 14.20 h els Bombers han rebut un avís d’incendi, dos vehicles estaven coberts de flames en un carrer molt estret el barri antic de Benissa, el carrer va quedar tapat per l’incendi, un dels vehicles estava en flames. No sols els Bombers van intervenir per sufocar l’incendi, sinó que també la Policia Local va acudir podent descarregar un extintor sobre l’altre vehicle produint-se fins i tot trencament de cristalls en els habitatges pròxims donada la proximitat dels edificis amb el vehicle incendiat, per la qual cosa el fum va entrar en els habitatges i va caldre ventilar els habitatges pròxims per a evitar intoxicacions per fum.

En la resta d’habitatges no afectats per fum es va confinar als veïns i es va impedir el pas als vianants fins a fi de la intervenció perquè no es podia accedir al carrer per a garantir la seguretat, acció realitzada per policia local.

Afortunadament no han hagut ferits i en l’incendi. Els mitjans usats han estat 1 UMJ 1 BUP bomba urbana pesada amb 1 cap i 4 bombers del parc de Benissa

 

Últimes notícies

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.

La Diputació de València aprova un protocol intern davant emergències climàtiques

La Diputació de València ha aprovat un protocol intern per a ordenar l'actuació del personal davant alertes groga, taronja i roja. El ple ha recolzat a més iniciatives sobre el sector citrícola i el patrimoni ceràmic.

L’aeroport d’Alacant cancel·la un vol i registra retards per les ratxes de vent

L'aeroport d'Alacant ha cancel·lat un vol a Palma i registra retards per ratxes de vent. Bombers comptabilitzen 144 incidències i reforços en diversos municipis.

Dolor i ràbia a Sueca en l’últim adeu a Álex, el menor assassinat

Sueca acomiada a Álex, de 13 anys, en un funeral multitudinari marcat pel silenci i la indignació. El jutjat va acordar presó provisional per al detingut.

Pintades de ‘assassí’ a la casa del detingut per la mort d’un menor a Sueca

La façana de la vivenda on es va cometre el crim ha aparegut amb pintades de 'assassí' i 'justícia per a Àlex' i seguix precintada. El detingut, de 48 anys, ha passat la seua primera nit a la presó provisional sense fiança.

50 soldats de la Brigada Canàries XVI, condecorats per la seua ajuda en la DANA de València

Cinquanta militars han sigut distingits per la seua intervenció immediata després de la DANA de 2024 a València, on van treballar sota coordinació de la UME a Algemesí. La Brigada afronta ara noves comeses a l'Iraq i l'Euro Battle Group.

Veïns i afins acomiaden amb dolor al menor assassinat a Sueca (València)

El funeral d'Álex, de 13 anys, s'ha celebrat a l'església de La nostra Senyora de Fàtima amb gran afluència i mostres de dolor. El jutge va acordar l'ingrés a la presó provisional sense fiança del detingut pel presumpte assassinat.

El vent obliga a tallar la línia 1 de Metrovalencia entre Alginet i Castelló

Metrovalencia ha informat de la interrupció de la línia 1 entre Alginet i Castelló pel temporal i s'ha establit un servici alternatiu amb autobusos. Aemet manté l'avís groc per ratxes fortes en la Comunitat.