Evacuen un edifici en Aldaia en afonar-se la teulada

Ejemplo de shortcode con estilo
Un edifici de dos altures ha sigut desallotjat este diumenge en Aldaia, en la comarca de l’Horta de València, en afonar-se la teulada, segons informa el Consorci Provincial de Bombers de València (CPBV). Han sigut evacuats els veïns de les quatre vivendes.   Efectius del parc de bombers de Torrent s’han mobilitzat fins al lloc […]

Un edifici de dos altures ha sigut desallotjat este diumenge en Aldaia, en la comarca de l’Horta de València, en afonar-se la teulada, segons informa el Consorci Provincial de Bombers de València (CPBV). Han sigut evacuats els veïns de les quatre vivendes.

 

Efectius del parc de bombers de Torrent s’han mobilitzat fins al lloc dels fets, a on han pogut comprovar que han caigut fins a 7 metres quadrats de coberta. Els veïns no podran tornar a les seues cases fins que els tècnics municipals facen les valoracions necessàries.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Quatre detinguts després d’un intent de desallotjament en un habitatge de Benimaclet (València)

La Policia Nacional ha detingut tres treballadors d’una empresa de desallotjament d’habitatges i una altra persona en un pis de Benimaclet. Els fets han ocorregut al carrer Vicente Zaragozá.

Dues marxes conflueixen al barranc del Poyo per les víctimes de la dana

Dues marxes d’Albal i Benetússer han recordat les 233 víctimes en el segon aniversari de la dana i han reclamat veritat, justícia i reparació.

La contaminació de la dana va amenaçar el medi ambient, però no la salut

Un estudi de l’IDAEA-CSIC conclou que els contaminants de la dana de 2024 van comportar un risc ambiental elevat, però no un perill tòxic directe per a les persones.

Ouigo cancel·la tots els trens de demà i del pròxim dilluns per la vaga de maquinistes

Ouigo ha cancel·lat tots els trens programats per al divendres 30 d’octubre i el dilluns 2 de novembre per la convocatòria de vaga de maquinistes del sindicat Semaf, una decisió que afectarà quasi 20.000 viatgers.

Novelda inicia la rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena

Novelda ha començat les obres de consolidació i rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena, tancat des de desembre de 2025 per les esquerdes de la torre est. Les obres duraran cinc mesos.

La jutgessa de la dana diu que era «exigible» vigilar els barrancs des del 28 d’octubre

La instructora de la causa per la gestió de la dana de 2024 considera que calia vigilar els barrancs des de la vespra. Ha demanat registres operatius als bombers.

El jutjat de Catarroja cita diversos alcaldes a declarar al desembre

Diversos alcaldes de localitats afectades per la dana de 2024 declararan al jutjat de Catarroja durant el pròxim mes de desembre.

Les institucions valencianes lamenten la mort de Fátima Báñez

Juanfran Pérez Llorca, María José Catalá, el PPCV i la CEV han expressat el seu condol per la mort de Fátima Báñez en l’accident ferroviari d’Urda.