Dos ferits en caure des d’un edifici en Alfafar

Ambulancia de Soporte Vital Básico en Valencia.

No es coneixen les causes de la caiguda | València Diari

 

Dos hòmens han resultat ferits este dimarts després de caure’s des d’un edifici del carrer Rafael Ridaura d’Alfafar, en la comarca de l’Horta Sud (València), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat.

 

Cap a les 11.45 hores d’este matí, el CICU ha rebut un avís sol·licitant la seua intervenció i ha mobilitzat a una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB). Encara no es coneixen les causes de la caiguda.

 

L’equip mèdic ha hagut d’assistir a dos hòmens, un de 60 anys per fractura de cama i un de 34 anys per fractura de turmell. Una volta estabilitzats, els dos ferits han sigut traslladats en les dos ambulàncies a l’Hospital General de València i a l’Hospital Doctor Peset.

 

Un home cau pel forat d’una obra en València

Un altre home ha resultat ferit este dimarts en caure pel forat d’una obra en el carrer de Comèdies de València, segons ha avançat el CICU, que ha rebut l’avís cap a les 10.45 hores.

 

Fins al lloc dels fets, s’ha desplaçat una unitat del SAMU i l’equip mèdic ha assistit a un home, de 51 anys, per politraumatisme. Després de fer diferents maniobres d’estabilització i reanimació, el ferit ha sigut traslladat en l’ambulància d’SVB a l’Hospital la Fe de València. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detinguts dos homes per assaltar una farmàcia de Tavernes amb un cotxe robat

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens búlgars per robar en una farmàcia de Tavernes de la Valldigna amb un cotxe sostret a Gandia i falsejat amb plaques robades, un d’ells reclamat per Hongria per un violent assalt en 2021.

Presó per a un home i una jove investigats per robar a majors a Castelló

Un home de 36 anys ha ingressat en presó provisional i una jove de 18 anys ha quedat a disposició judicial després de ser detinguts per diversos robatoris a persones majors a Burriana i la Vall d’Uixó, dins del Pla Major de Seguretat.

Aemet retira els avisos taronja i groc per pluges a la Comunitat Valenciana

Aemet ha cancel·lat este dimarts al matí els avisos taronja i groc per pluges i tempestes a Castelló després que hagen cessat les precipitacions intenses que afectaven sobretot la mitat nord de la província de València i el litoral i l’interior sud de Castelló.

Les pluges deixen més de 60 litres per metre quadrat al litoral valencià i de Castelló

L’últim episodi de pluges ha deixat més de 60 litres per metre quadrat en diversos punts del litoral i prelitoral de València i Castelló, sobretot durant la matinada. L’Horta Nord ha concentrat la major intensitat entre les tres i les quatre de la matinada.

Dimarts amb temperatures estables a la Comunitat Valenciana i ruixats de matinada

Els ruixats i tronades de la matinada d’este dimarts donaran pas a intervals nuvolosos, amb temperatures estables o en lleuger ascens. El pronòstic inclou també possibilitat de pluges dèbils dimecres i avís de ruixats intensos en la mar de Castelló.

Avís taronja per ruixats de fins a 40 litres al sud de Castelló fins a les 10

Aemet ha activat fins a les 10 hores un avís taronja per pluges intenses en el litoral sud de Castelló i un avís groc en l’interior sud. Dilluns de vesprada una tromba d’aigua va deixar 60 litres en Utiel-Requena i va causar incidències en carreteres i vivendes.

Les fortes pluges deixen 24 incidents en poques hores, amb Requena com a municipi més afectat

El Centre de Coordinació d'Emergències ha gestionat 24 incidents per pluges i tempestes entre dilluns de vesprada i dimarts de matí, la majoria a la província de València i amb Requena com a punt més afectat.

Una forta tromba d’aigua inunda vivendes i carreteres a Utiel-Requena

Una intensa tromba d’aigua ha deixat quasi 60 l/m² a Requena, ha inundat vivendes i ha complicat el trànsit en diverses carreteres de la comarca, mentres es manté l’alerta per pluges molt fortes a l’interior de la Comunitat Valenciana.