Dos ferits en caure des d’un edifici en Alfafar

Ambulancia de Soporte Vital Básico en Valencia.

No es coneixen les causes de la caiguda | València Diari

 

Dos hòmens han resultat ferits este dimarts després de caure’s des d’un edifici del carrer Rafael Ridaura d’Alfafar, en la comarca de l’Horta Sud (València), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat.

 

Cap a les 11.45 hores d’este matí, el CICU ha rebut un avís sol·licitant la seua intervenció i ha mobilitzat a una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB). Encara no es coneixen les causes de la caiguda.

 

L’equip mèdic ha hagut d’assistir a dos hòmens, un de 60 anys per fractura de cama i un de 34 anys per fractura de turmell. Una volta estabilitzats, els dos ferits han sigut traslladats en les dos ambulàncies a l’Hospital General de València i a l’Hospital Doctor Peset.

 

Un home cau pel forat d’una obra en València

Un altre home ha resultat ferit este dimarts en caure pel forat d’una obra en el carrer de Comèdies de València, segons ha avançat el CICU, que ha rebut l’avís cap a les 10.45 hores.

 

Fins al lloc dels fets, s’ha desplaçat una unitat del SAMU i l’equip mèdic ha assistit a un home, de 51 anys, per politraumatisme. Després de fer diferents maniobres d’estabilització i reanimació, el ferit ha sigut traslladat en l’ambulància d’SVB a l’Hospital la Fe de València

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Risc extrem d’incendis diumenge a la Comunitat Valenciana i tempestes seques a Alacant

El nivell roig de risc d’incendis forestals s’ha activat per a diumenge a tota la Comunitat Valenciana i es preveuen possibles tempestes seques a la província d’Alacant.

Sánchez demana màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló

Pedro Sánchez ha fet una crida a la màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló i ha traslladat el seu suport als veïns desallotjats, remarcant que la seua seguretat és la prioritat.

Alcen el confinament a Serra d’en Galceran després de millorar l’incendi

El Centre d'Emergències de la Generalitat ha alçat el confinament a Serra d'en Galceran després de la millora de l'incendi forestal, mentre els esforços se centren ara en el foc de Tírig, declarat en situació operativa nivell 2.

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.

Espanya amplia a set aeroports els controls a viatgers procedents d’Itàlia

Espanya ha ampliat a set aeroports els controls fronterers aleatoris a viatgers procedents d’Itàlia, tant en trànsit aeri com marítim.

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.
FILMOTECA D'ESTIU