Dos ferits en caure des d’un edifici en Alfafar

Ambulancia de Soporte Vital Básico en Valencia.

No es coneixen les causes de la caiguda | València Diari

 

Dos hòmens han resultat ferits este dimarts després de caure’s des d’un edifici del carrer Rafael Ridaura d’Alfafar, en la comarca de l’Horta Sud (València), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat.

 

Cap a les 11.45 hores d’este matí, el CICU ha rebut un avís sol·licitant la seua intervenció i ha mobilitzat a una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB). Encara no es coneixen les causes de la caiguda.

 

L’equip mèdic ha hagut d’assistir a dos hòmens, un de 60 anys per fractura de cama i un de 34 anys per fractura de turmell. Una volta estabilitzats, els dos ferits han sigut traslladats en les dos ambulàncies a l’Hospital General de València i a l’Hospital Doctor Peset.

 

Un home cau pel forat d’una obra en València

Un altre home ha resultat ferit este dimarts en caure pel forat d’una obra en el carrer de Comèdies de València, segons ha avançat el CICU, que ha rebut l’avís cap a les 10.45 hores.

 

Fins al lloc dels fets, s’ha desplaçat una unitat del SAMU i l’equip mèdic ha assistit a un home, de 51 anys, per politraumatisme. Després de fer diferents maniobres d’estabilització i reanimació, el ferit ha sigut traslladat en l’ambulància d’SVB a l’Hospital la Fe de València. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Buchanan patix una lesió muscular al bíceps femoral dret i és baixa per al Villarreal

Tajon Buchanan ha patit una lesió muscular al bíceps femoral de la cama dreta i és baixa indefinida per al Villarreal, que no ha fixat termini de recuperació.

El Madrid busca reconciliar-se amb el Bernabéu davant un Vila-real llançat

El Real Madrid torna al Santiago Bernabéu després del paró de seleccions obligat a oferir una versió convincent davant un Vila-real en ratxa, amb dos triomfs seguits i la vista també posada en la Champions.

Detingut a Alcoi un quart membre d’una trama que portava embarassades a Espanya per a regularitzar-se

La Guàrdia Civil ha detingut a Alcoi un home de 38 anys, de nacionalitat brasilera, acusat de gestionar la logística d’una xarxa que portava dones embarassades al final de la gestació perquè els seus fills nasqueren a Espanya i així obtindre la nacionalitat. La investigació, iniciada a Burgos, ha permés desmantellar l’organització i continua oberta, sense descartar noves detencions.

Desmantellada una trama de frau de 70 milions d’euros en l’IVA a Espanya

La Agencia Tributaria ha liderat una macrooperació, amb registres a València i Màlaga i coordinació europea, contra una xarxa que ha defraudat 70 milions en IVA mitjançant frau carrusel.

Sanjuan agraïx als acampats de València que defenguen el dret a quedar-se

El portaveu socialista Borja Sanjuan agraïx a les persones acampades en la plaça de l'Ajuntament que reivindiquen el dret a la vivenda i a continuar vivint en València coincidint amb el 9 d'Octubre.

Robles celebra que la protesta per la vivenda i la processó cívica convisquen amb normalitat a València

La portaveu de Compromís a València, Papi Robles, ha celebrat que l’acampada pel dret a la vivenda a la plaça de l’Ajuntament i la processó cívica de la Senyera hagen conviscut amb normalitat el 9 d’Octubre, i ha reclamat a l’alcaldessa que talle els insults a la corporació municipal.

Catalá defensa la convivència al 9 d’Octubre a la plaça de l’Ajuntament

María José Catalá destaca que la convivència pacífica entre la processó cívica i l’acampada per la vivenda al 9 d’Octubre reflectix el caràcter del poble valencià i reclama concordia davant la polarització social.

Diana Morant titla de decebedor el primer discurs del 9 d’Octubre de Pérez Llorca i augura que serà l’últim

La líder del PSPV-PSOE, Diana Morant, ha qualificat d’“absolutament decebedor” el primer discurs del 9 d’Octubre de Juanfran Pérez Llorca i ha pronosticat que serà l’últim, criticant el seu projecte i la gestió en sanitat, educació, vivenda i la dana de 2024.