Dos ferits en caure des d’un edifici en Alfafar

Ambulancia de Soporte Vital Básico en Valencia.

No es coneixen les causes de la caiguda | València Diari

 

Dos hòmens han resultat ferits este dimarts després de caure’s des d’un edifici del carrer Rafael Ridaura d’Alfafar, en la comarca de l’Horta Sud (València), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat.

 

Cap a les 11.45 hores d’este matí, el CICU ha rebut un avís sol·licitant la seua intervenció i ha mobilitzat a una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB). Encara no es coneixen les causes de la caiguda.

 

L’equip mèdic ha hagut d’assistir a dos hòmens, un de 60 anys per fractura de cama i un de 34 anys per fractura de turmell. Una volta estabilitzats, els dos ferits han sigut traslladats en les dos ambulàncies a l’Hospital General de València i a l’Hospital Doctor Peset.

 

Un home cau pel forat d’una obra en València

Un altre home ha resultat ferit este dimarts en caure pel forat d’una obra en el carrer de Comèdies de València, segons ha avançat el CICU, que ha rebut l’avís cap a les 10.45 hores.

 

Fins al lloc dels fets, s’ha desplaçat una unitat del SAMU i l’equip mèdic ha assistit a un home, de 51 anys, per politraumatisme. Després de fer diferents maniobres d’estabilització i reanimació, el ferit ha sigut traslladat en l’ambulància d’SVB a l’Hospital la Fe de València

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.