Dos ferits en caure des d’un edifici en Alfafar

Ambulancia de Soporte Vital Básico en Valencia.

No es coneixen les causes de la caiguda | València Diari

 

Dos hòmens han resultat ferits este dimarts després de caure’s des d’un edifici del carrer Rafael Ridaura d’Alfafar, en la comarca de l’Horta Sud (València), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat.

 

Cap a les 11.45 hores d’este matí, el CICU ha rebut un avís sol·licitant la seua intervenció i ha mobilitzat a una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB). Encara no es coneixen les causes de la caiguda.

 

L’equip mèdic ha hagut d’assistir a dos hòmens, un de 60 anys per fractura de cama i un de 34 anys per fractura de turmell. Una volta estabilitzats, els dos ferits han sigut traslladats en les dos ambulàncies a l’Hospital General de València i a l’Hospital Doctor Peset.

 

Un home cau pel forat d’una obra en València

Un altre home ha resultat ferit este dimarts en caure pel forat d’una obra en el carrer de Comèdies de València, segons ha avançat el CICU, que ha rebut l’avís cap a les 10.45 hores.

 

Fins al lloc dels fets, s’ha desplaçat una unitat del SAMU i l’equip mèdic ha assistit a un home, de 51 anys, per politraumatisme. Després de fer diferents maniobres d’estabilització i reanimació, el ferit ha sigut traslladat en l’ambulància d’SVB a l’Hospital la Fe de València

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Patxi López acusa el PP de tindre només ansietat de poder i augura una nova derrota

El portaveu socialista en el Congrés, Patxi López, acusa el PP de no tindre propostes ni alternatives i sosté que només busca el poder, però pronostica que els socialistes tornaran a guanyar. També critica el discurs sobre el vot exterior i la gestió dels menors migrants a Ceuta per part dels populars.

Arcadi España acusa el PP de desentendre’s de la finançació i de l’estat del benestar

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, acusa el PP de desentendre’s de la reforma de la finançació autonòmica i de l’estat del benestar, i insta Juanfran Pérez Llorca a acceptar els 3.669 milions oferits a la Comunitat Valenciana.

Rescatat un ciclista després de caure per un terraplè de 20 metres a Banyeres de Mariola

Bombers del Consorci de la província d’Alacant han rescatat un ciclista de muntanya que ha caigut per un terraplè d’uns 20 metres a La Fenassosa Bike Park, a Banyeres de Mariola. L’home presentava diversos traumatismes i estava desorientat quan han arribat els equips d’emergència.

Reprén força l’incendi de Tuéjar i activen tres mitjans aeris a l’embassament de Benagéber

El Centre de Coordinació d’Emergències ha mobilitzat tres mitjans aeris per una reproducció de l’incendi forestal de Tuéjar a la zona de l’embassament de Benagéber, estabilitzat des del 16 de setembre després de cremar 835 hectàrees.

Íñigo Pérez demana al Villarreal prudència abans de rebre el Llevant

Íñigo Pérez reclama al Villarreal mantindre la calma després de la primera victòria en LALIGA i centrar-se en els aspectes bàsics abans de rebre el Llevant a l’estadi de la Ceràmica.

Més-Compromís proposa un nou model valencià d’emergències davant els episodis climàtics extrems

Més-Compromís ha defés a Albal un nou model valencià d’emergències amb un cos únic de bombers, recuperació de la UVE, gestió pública del 112 i un nou servei de meteorologia, així com més recursos per als municipis. El partit reclama reforçar el paper dels ajuntaments com a primera línia davant catàstrofes i prepara el seu curs electoral amb el focus en la gestió municipalista.

Emergències alça totes les alertes per l’oratge en la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha donat per acabats els avisos per fenòmens meteorològics després d’un matí de fortes pluges, sobretot al litoral d’Alacant. Xàbia ha registrat fins a 87,4 litres per metre quadrat en poques hores.

Carles Esteve reclama tancar ja el debat d’aliances dins de Compromís

El portaveu d’Iniciativa-Compromís, Carles Esteve, insta a posar fi de manera immediata al debat intern sobre aliances per a poder negociar acords amb altres forces progressistes i entitats socials. Defén que l’esquerra situe la seguretat i la protecció dels drets en el centre de la seua resposta política.