A presó l’acusat de matar a un home i tirar-lo des d’un sèptim pis en la Font de Sant Lluís

 

ACTUALITZAT 02/10/2019 14.06 hores. El Jutjat d’Instrucció número 4 de València ha acordat presó incondicional per a l’home acusat de matar a un altre i tirar-lo per la finestra d’un edifici del carrer Ángel de Villena de València, en el barri Font de Sant Lluís, segons han informat fonts de la Fiscalia.

 

Detenen al sospitós de llançar a un home per la finestra

La Policia Nacional ha detingut en València a un home per la seua presumpta implicació en la mort d’un altre, que va morir en la matinada del passat diumenge després de precipitar-se des d’un sèptim pis d’una vivenda del barri valencià de la Font de Sant Lluís.

 

Segons ha informat la Prefectura Superior de Policia de la Comunitat Valenciana, encara que inicialment es va pensar en un suïcidi, els agents del grup d’Homicidis van observar indicis d’un possible delicte després de la mort d’este home, pel que van iniciar una investigació sobre el cas.

 

La detenció es va produir a penes unes hores després del succés, si bé les mateixes fonts han insistit que la investigació continua oberta. Segons han informat este dimarts diferents mitjans de comunicació, el detingut és el propietari de la casa des d’a on es va precipitar el mort i els veïns de la finca van sentir crits i colps abans de l’incident.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.