A presó l’acusat de matar a un home i tirar-lo des d’un sèptim pis en la Font de Sant Lluís

 

ACTUALITZAT 02/10/2019 14.06 hores. El Jutjat d’Instrucció número 4 de València ha acordat presó incondicional per a l’home acusat de matar a un altre i tirar-lo per la finestra d’un edifici del carrer Ángel de Villena de València, en el barri Font de Sant Lluís, segons han informat fonts de la Fiscalia.

 

Detenen al sospitós de llançar a un home per la finestra

La Policia Nacional ha detingut en València a un home per la seua presumpta implicació en la mort d’un altre, que va morir en la matinada del passat diumenge després de precipitar-se des d’un sèptim pis d’una vivenda del barri valencià de la Font de Sant Lluís.

 

Segons ha informat la Prefectura Superior de Policia de la Comunitat Valenciana, encara que inicialment es va pensar en un suïcidi, els agents del grup d’Homicidis van observar indicis d’un possible delicte després de la mort d’este home, pel que van iniciar una investigació sobre el cas.

 

La detenció es va produir a penes unes hores després del succés, si bé les mateixes fonts han insistit que la investigació continua oberta. Segons han informat este dimarts diferents mitjans de comunicació, el detingut és el propietari de la casa des d’a on es va precipitar el mort i els veïns de la finca van sentir crits i colps abans de l’incident.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

CSIF reclama més professors en Educació i qualifica d’insuficient l’augment de 5.000 places

CSIF ha considerat insuficient la proposta de la Conselleria d’Educació d’incrementar 5.000 places en quatre cursos i ha reclamat més docents i la seua incorporació més ràpida per a reduir ràtios i millorar l’atenció educativa.

Quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat: així està la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana és la quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat, amb 29.085 treballadors que compatibilitzen el seu negoci amb una faena assalariada, segons UPTA.

Les màximes freguen els 40 °C a Xixona en l’inici de la tercera ona de calor

La tercera ona de calor de l’estiu ha deixat quasi 40 °C a Xixona i ha activat l’avís taronja per al migdia a l’interior de València i Alacant.

La Generalitat destina 49,26 milions a modernitzar 853 pimes industrials

Les ajudes Inpyme mobilitzaran 178 milions, mantindran 27.111 llocs de treball i permetran crear 1.023 ocupacions noves.

Foulquier continua al marge i pot perdre’s l’inici de la Lliga amb el Valencia

Dimitri Foulquier continua recuperant-se al marge del grup a Paterna, es perdrà el pròxim amistós contra l’Eldense i no té garantit arribar al debut de Lliga davant el Celta en Mestalla.

Ferit per arma de foc un home de 53 anys en un carrer de Castelló

Un home de 53 anys ha resultat ferit per arma de foc al carrer Maestro Bretón de Castelló i ha sigut traslladat al Hospital General, on ha sigut atés i ja ha rebut l’alta mèdica.

PSPV i Compromís exigixen que Pérez Llorca explique qui va pagar el seu viatge a la final del Mundial

PSPV i Compromís han demanat al president Juanfran Pérez Llorca que detalle qui va pagar el seu viatge i estada a Nova York per vore la final del Mundial de futbol, mentres PP i Vox resten importància a la polèmica destacant que no hi ha gasto públic.

Aemet activa avís taronja dijous a València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus

La nova ona de calor, la tercera de l’estiu a la Comunitat Valenciana, tindrà el seu punt àlgid entre dimarts i divendres, amb avís taronja dijous a València i Alacant per màximes de fins a 40 graus i avís groc a l’interior de Castelló.