A presó l’acusat de matar a un home i tirar-lo des d’un sèptim pis en la Font de Sant Lluís

 

ACTUALITZAT 02/10/2019 14.06 hores. El Jutjat d’Instrucció número 4 de València ha acordat presó incondicional per a l’home acusat de matar a un altre i tirar-lo per la finestra d’un edifici del carrer Ángel de Villena de València, en el barri Font de Sant Lluís, segons han informat fonts de la Fiscalia.

 

Detenen al sospitós de llançar a un home per la finestra

La Policia Nacional ha detingut en València a un home per la seua presumpta implicació en la mort d’un altre, que va morir en la matinada del passat diumenge després de precipitar-se des d’un sèptim pis d’una vivenda del barri valencià de la Font de Sant Lluís.

 

Segons ha informat la Prefectura Superior de Policia de la Comunitat Valenciana, encara que inicialment es va pensar en un suïcidi, els agents del grup d’Homicidis van observar indicis d’un possible delicte després de la mort d’este home, pel que van iniciar una investigació sobre el cas.

 

La detenció es va produir a penes unes hores després del succés, si bé les mateixes fonts han insistit que la investigació continua oberta. Segons han informat este dimarts diferents mitjans de comunicació, el detingut és el propietari de la casa des d’a on es va precipitar el mort i els veïns de la finca van sentir crits i colps abans de l’incident.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.