A presó l’acusat de matar a un home i tirar-lo des d’un sèptim pis en la Font de Sant Lluís

 

ACTUALITZAT 02/10/2019 14.06 hores. El Jutjat d’Instrucció número 4 de València ha acordat presó incondicional per a l’home acusat de matar a un altre i tirar-lo per la finestra d’un edifici del carrer Ángel de Villena de València, en el barri Font de Sant Lluís, segons han informat fonts de la Fiscalia.

 

Detenen al sospitós de llançar a un home per la finestra

La Policia Nacional ha detingut en València a un home per la seua presumpta implicació en la mort d’un altre, que va morir en la matinada del passat diumenge després de precipitar-se des d’un sèptim pis d’una vivenda del barri valencià de la Font de Sant Lluís.

 

Segons ha informat la Prefectura Superior de Policia de la Comunitat Valenciana, encara que inicialment es va pensar en un suïcidi, els agents del grup d’Homicidis van observar indicis d’un possible delicte després de la mort d’este home, pel que van iniciar una investigació sobre el cas.

 

La detenció es va produir a penes unes hores després del succés, si bé les mateixes fonts han insistit que la investigació continua oberta. Segons han informat este dimarts diferents mitjans de comunicació, el detingut és el propietari de la casa des d’a on es va precipitar el mort i els veïns de la finca van sentir crits i colps abans de l’incident.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.