9.5 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

A presó l’acusat de matar a un home i tirar-lo des d’un sèptim pis en la Font de Sant Lluís

 

ACTUALITZAT 02/10/2019 14.06 hores. El Jutjat d’Instrucció número 4 de València ha acordat presó incondicional per a l’home acusat de matar a un altre i tirar-lo per la finestra d’un edifici del carrer Ángel de Villena de València, en el barri Font de Sant Lluís, segons han informat fonts de la Fiscalia.

 

Detenen al sospitós de llançar a un home per la finestra

La Policia Nacional ha detingut en València a un home per la seua presumpta implicació en la mort d’un altre, que va morir en la matinada del passat diumenge després de precipitar-se des d’un sèptim pis d’una vivenda del barri valencià de la Font de Sant Lluís.

 

Segons ha informat la Prefectura Superior de Policia de la Comunitat Valenciana, encara que inicialment es va pensar en un suïcidi, els agents del grup d’Homicidis van observar indicis d’un possible delicte després de la mort d’este home, pel que van iniciar una investigació sobre el cas.

 

La detenció es va produir a penes unes hores després del succés, si bé les mateixes fonts han insistit que la investigació continua oberta. Segons han informat este dimarts diferents mitjans de comunicació, el detingut és el propietari de la casa des d’a on es va precipitar el mort i els veïns de la finca van sentir crits i colps abans de l’incident.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

1-1 a Mestalla: Leo Román i la saga sostenen al Mallorca davant un València bolcat

Un València dominador va igualar amb Hugo Duro el punt inicial de Samu Costa, però es va topar amb el pal i amb un excel·lent Leo Román. El Mallorca va resistir i es va emportar un punt valuós.

València demanarà a la Generalitat que el 16 de març siga festiu escolar per Falles

El Consell Escolar Municipal ha acordat sol·licitar que el 16 de març de 2026 siga no lectiu a València. La mesura permetria completar la setmana de Falles i es compensaria ampliant el curs fins al 22 de juny.

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.