9.7 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Ferit greu un ciclista de 16 anys en un xoc amb un cotxe en Castelló

Imatge d'arxiu d'un accident de bicicleta.

L’accident s’ha produït en l’avinguda del Mar | CEDIDA

 

Este divendres, cap a les 9.00 hores, s’ha produït un xoc entre un cotxe i una bicicleta en Castelló de la Plana. El ferit ha sigut un ciclista de 16 anys, després de patir un accident de trànsit amb un vehicle en l’avinguda del Mar, una via molt transitada que unix el centre de la ciutat amb el Grau.

 

Segons detalla el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), fins al lloc ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). En arribar l’equip sanitari, s’ha trobat amb què el ciclista, un menor de 16 anys, es trobava en parada cardiorespiratòria, a causa de la gravetat de l’incident.

 

Els professionals mèdics han conseguit recuperar les seues constants vitals i, posteriorment, ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari de Castelló per politraumatisme. Encara no se sap quin és l’estat de salut del menor, informen des d’Emergències.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.