3 ferits en un atropellament en el centre de Castelló

Cotxe que va adquirir la mare biològica a canvi del seu bebè

El conductor ha atropellat a les 3 víctimes | Edmunds

 

Este dijous de matí, cap a les 9.00 hores, s’ha produït un accident en un carrer prop del centre de Castelló de la Plana. Segons pareix, un cotxe ha causat un accident en atropellar fins a tres persones en el carrer de Ciscar.

 

Tal com ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), després de rebre l’avís, ha enviat una ambulància de Suport Vital Bàsic i una altra del Sercivi d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) al lloc dels fets.

 

Una volta els servicis mèdics s’han presentat en la zona, han assistit a les tres persones accidentades. Per un costat, la víctima més major, una dona de 82 anys, ha patit una fractura en el fèmur. A més, una altra dona, en este cas de 64 anys, ha tingut contusions en una monyica. I, finalment, la tercera víctima ha sigut un home de 67 anys, que ha patit unes contusions en el turmell.

 

Posteriorment, les tres persones accidentades han sigut traslladades a l’Hospital General Universitari de Castelló per a atendre-los de les ferides causades en l’incident. Ara per ara, es desconeix la seua evolució, tot i que no pareixen ferides de gravetat. Tampoc ha transcendit, encara, el motiu de l’accident.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

La Guàrdia Civil blinda els pobles desallotjats de la Vall d’Uixó davant possibles robatoris

La Guàrdia Civil de Castelló ha reforçat les patrulles de seguretat en les zones desallotjades per l’incendi de la Vall d’Uixó per evitar robatoris o pillatges i transmetre tranquil·litat als veïns.

Quasi 1.500 agents vetlaran per la seguretat durant l’eclipsi solar a la província de València

Un dispositiu de quasi 1.500 agents de Policia Nacional i Guàrdia Civil reforçarà la seguretat durant l’eclipsi solar del 12 d’agost a la província de València, amb especial atenció als punts oficials d’observació i als accessos per carretera.

Trini Amorós serà la candidata del PSOE a l’Alcaldia d’Alacant sense primàries

La comissió de llistes del PSOE ha designat la regidora Trini Amorós com a candidata a l’Alcaldia d’Alacant, després d’aprovar l’excepcionalitat que evita la celebració de primàries i amb el suport de totes les estructures socialistes implicades.

Trobes excepcionals en una necròpolis ibèrica amb armes i un pebeter de Tanit a l’Albufereta

Les obres en un solar privat de l’Albufereta han tret a la llum una necròpolis ibèrica del segle III aC, possiblement d’una elit guerrera, amb nombroses armes i un pebeter de la deessa Tanit en perfecte estat de conservació.

Sánchez veu el final del túnel en els incendis però alerta d’una nova onada de calor

Pedro Sánchez ha assegurat que es comença a vore el final del túnel en la lluita contra els grans incendis forestals a Espanya, però ha avisat que la nova onada de calor complicarà les tasques d’extinció i augmentarà el risc de focs.

Elx reunirà prop d’un miler de karatekes en la Lliga Nacional de Kárate

Elx acollirà els dies 24 i 25 d’octubre la segona ronda de la Lliga Nacional Cadet, Sènior i Para-Kárate, amb prop d’un miler de participants. La prova serà clau per a decidir els huit millors de cada categoria que lluitaran per la final de Guadalajara.

Fiscalia obri un expedient per la possible filtració d’informació reservada a Vox

La Inspecció Fiscal ha obert un expedient arran d’una queixa de Compromís sobre una possible filtració d’informació reservada del Ministeri Fiscal a un diputat de Vox en Les Corts Valencianes.

Arenales del Sol reunirà en setembre les finals de les Lligues Nacionals de Triatló

La platja d’Arenales del Sol acollirà els dies 12 i 13 de setembre les jornades decisives de les Lligues Nacionals de Triatló, amb tres Campionats d’Espanya en format SuperSprint i relleus mixtos.
FILMOTECA D'ESTIU