3 ferits en un atropellament en el centre de Castelló

Cotxe que va adquirir la mare biològica a canvi del seu bebè

El conductor ha atropellat a les 3 víctimes | Edmunds

 

Este dijous de matí, cap a les 9.00 hores, s’ha produït un accident en un carrer prop del centre de Castelló de la Plana. Segons pareix, un cotxe ha causat un accident en atropellar fins a tres persones en el carrer de Ciscar.

 

Tal com ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), després de rebre l’avís, ha enviat una ambulància de Suport Vital Bàsic i una altra del Sercivi d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) al lloc dels fets.

 

Una volta els servicis mèdics s’han presentat en la zona, han assistit a les tres persones accidentades. Per un costat, la víctima més major, una dona de 82 anys, ha patit una fractura en el fèmur. A més, una altra dona, en este cas de 64 anys, ha tingut contusions en una monyica. I, finalment, la tercera víctima ha sigut un home de 67 anys, que ha patit unes contusions en el turmell.

 

Posteriorment, les tres persones accidentades han sigut traslladades a l’Hospital General Universitari de Castelló per a atendre-los de les ferides causades en l’incident. Ara per ara, es desconeix la seua evolució, tot i que no pareixen ferides de gravetat. Tampoc ha transcendit, encara, el motiu de l’accident.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.