3 ferits en un atropellament en el centre de Castelló

Cotxe que va adquirir la mare biològica a canvi del seu bebè

El conductor ha atropellat a les 3 víctimes | Edmunds

 

Este dijous de matí, cap a les 9.00 hores, s’ha produït un accident en un carrer prop del centre de Castelló de la Plana. Segons pareix, un cotxe ha causat un accident en atropellar fins a tres persones en el carrer de Ciscar.

 

Tal com ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), després de rebre l’avís, ha enviat una ambulància de Suport Vital Bàsic i una altra del Sercivi d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) al lloc dels fets.

 

Una volta els servicis mèdics s’han presentat en la zona, han assistit a les tres persones accidentades. Per un costat, la víctima més major, una dona de 82 anys, ha patit una fractura en el fèmur. A més, una altra dona, en este cas de 64 anys, ha tingut contusions en una monyica. I, finalment, la tercera víctima ha sigut un home de 67 anys, que ha patit unes contusions en el turmell.

 

Posteriorment, les tres persones accidentades han sigut traslladades a l’Hospital General Universitari de Castelló per a atendre-los de les ferides causades en l’incident. Ara per ara, es desconeix la seua evolució, tot i que no pareixen ferides de gravetat. Tampoc ha transcendit, encara, el motiu de l’accident.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.

Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València

Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.

Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.