3 ferits en un atropellament en el centre de Castelló

Cotxe que va adquirir la mare biològica a canvi del seu bebè

El conductor ha atropellat a les 3 víctimes | Edmunds

 

Este dijous de matí, cap a les 9.00 hores, s’ha produït un accident en un carrer prop del centre de Castelló de la Plana. Segons pareix, un cotxe ha causat un accident en atropellar fins a tres persones en el carrer de Ciscar.

 

Tal com ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), després de rebre l’avís, ha enviat una ambulància de Suport Vital Bàsic i una altra del Sercivi d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) al lloc dels fets.

 

Una volta els servicis mèdics s’han presentat en la zona, han assistit a les tres persones accidentades. Per un costat, la víctima més major, una dona de 82 anys, ha patit una fractura en el fèmur. A més, una altra dona, en este cas de 64 anys, ha tingut contusions en una monyica. I, finalment, la tercera víctima ha sigut un home de 67 anys, que ha patit unes contusions en el turmell.

 

Posteriorment, les tres persones accidentades han sigut traslladades a l’Hospital General Universitari de Castelló per a atendre-los de les ferides causades en l’incident. Ara per ara, es desconeix la seua evolució, tot i que no pareixen ferides de gravetat. Tampoc ha transcendit, encara, el motiu de l’accident.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Neal Sako celebra una classificació històrica del València Basket per a la Final Four de l’Eurolliga

Neal Sako destaca el treball de tota la temporada i reconeix que, encara que la Final Four no era l'objectiu inicial, cada victòria va anar alimentant l'ambició del València Basket.

El Roig Arena es rendix al València Basket després d’aconseguir la seua primera Final Four de l’Eurolliga

El València Basket certifica la seua primera classificació per a una Final Four de l'Eurolliga davant el Panathinaikos, amb un Roig Arena ple i bolcat en la celebració.

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.