3 ferits en un atropellament en el centre de Castelló

Cotxe que va adquirir la mare biològica a canvi del seu bebè

El conductor ha atropellat a les 3 víctimes | Edmunds

 

Este dijous de matí, cap a les 9.00 hores, s’ha produït un accident en un carrer prop del centre de Castelló de la Plana. Segons pareix, un cotxe ha causat un accident en atropellar fins a tres persones en el carrer de Ciscar.

 

Tal com ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), després de rebre l’avís, ha enviat una ambulància de Suport Vital Bàsic i una altra del Sercivi d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) al lloc dels fets.

 

Una volta els servicis mèdics s’han presentat en la zona, han assistit a les tres persones accidentades. Per un costat, la víctima més major, una dona de 82 anys, ha patit una fractura en el fèmur. A més, una altra dona, en este cas de 64 anys, ha tingut contusions en una monyica. I, finalment, la tercera víctima ha sigut un home de 67 anys, que ha patit unes contusions en el turmell.

 

Posteriorment, les tres persones accidentades han sigut traslladades a l’Hospital General Universitari de Castelló per a atendre-los de les ferides causades en l’incident. Ara per ara, es desconeix la seua evolució, tot i que no pareixen ferides de gravetat. Tampoc ha transcendit, encara, el motiu de l’accident.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.