16.5 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Home atropella a una dona i la deixa ferida greu en Castelló

Av. de Ferrandis Salvador (Grau de Castelló)

L’accident s’ha produït en l’Av. de Ferrandis Salvador, al costat de la residència, en el Grau de Castelló | Maps

 

Este dijous de vesprada, cap a les 15.00 hores, ha sigut ferida de gravetat una dona de 58 anys en l’avinguda de Ferrandis Salvador, enfront del Pinar, en Castelló. Segons pareix, l’autor de l’accident ha sigut un home de 72 anys que va envestir a la dona amb el seu Mercedes, mentres passava per un pas zebra, i la va tirar pels aires, provocant-li un impacte molt fort.

 

Tal com ha informat ‘Mediterráneo’, la dona té contusions i fractures greus pel cos després de l’atropellament. Després d’eixir voltant per l’impacte, els conductors que estaven per la zona i que van ser testimonis dels fets van avisar a Emergències, que va enviar agents de la Policia Local de Castelló i assistència sanitària. Els efectius mèdics, una volta van poder estabilitzar a la víctima –que respon a les inicials M. M. M.– la van traslladar a l’Hospital General de Castelló, a on la van ingressar.

 

Els agents de policia van identificar al conductor i li van fer la prova d’alcoholèmia, a on va donar negatiu. Segons les investigacions, la víctima passava correctament pel carrer, però l’home la va atropellar i li va pegar un colp amb el lateral del cotxe. Ara, correspon a la unitat d’Atestats determinar les causes de l’accident.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Es disparen a 1.650 els poemes que opten al Premi Internacional Miguel Hernández

La convocatòria del Premi Internacional de Poesia Miguel Hernández ha reunit 1.650 obres, un 50% més que fa un any. La fallada està prevista per a les pròximes setmanes.

Tres familiars han sigut detinguts per una plantació de marihuana amb 573 plantes a Ibi

Dos hòmens de 41 i 68 anys i una dona de 72, tots amb antecedents i pertanyents a la mateixa família, han sigut detinguts en desmantellar un cultiu interior en el seu domicili d'Ibi. S'han intervingut 573 plantes, 4,5 quilos de cabdells, diners i material de cultiu, i han quedat en llibertat amb mesures cautelars.

El menor de 13 anys assassinat a Sueca va morir en el bany de la casa de l’agressor

L'agressió va tindre lloc en el bany del domicili del supòsit agressor. El detingut, de 48 anys, es va entregar, va confessar els fets i passarà a disposició judicial el dimarts.

Aemet activa l’avís groc per vent de fins a 80 km/h i mar adversa en la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat per a este dimarts l'avís groc per vent de l'oest en zones de l'interior i litoral de Castelló, València i Alacant, amb ratxes de fins a 80 km/h i fenòmens costaners a Alacant.

Els termòmetres han marcat 18é a Pego i han fregat 17é a València a primera hora

Pego ha registrat 18é de matinada i València ha fregat els 17é a primera hora d'este dimarts. El vent de l'oest bufarà moderat a fort, amb ratxes molt fortes a l'interior.

Cuina valenciana sense carn

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana presenta el llibre com una guia completa de cuina valenciana sense carn, que combina tradició, cultura, llengua i compromís amb una manera de menjar més conscient, sense renunciar a l’essència mediterrània

L’ocupació en la Comunitat Valenciana va sumar 98.800 persones en 2025 i l’atur va baixar al 10,39%

La Comunitat Valenciana va sumar 98.800 ocupats en 2025 i va tancar l'any amb 2,47 milions de treballadors. La taxa d'atur es va situar en el 10,39% després d'una forta retallada trimestral.

Ratxes molt fortes a l’interior, pluges febles i descens de la cota de neu en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dimarts vent de l'oest amb ratxes molt fortes a l'interior, cels nuvolosos i precipitacions febles; la cota de neu baixa a 1.200-1.400 m al final del dia. Demà persistirà el vent i hi haurà pluges avançant d'oest a est.