Home atropella a una dona i la deixa ferida greu en Castelló

Av. de Ferrandis Salvador (Grau de Castelló)

L’accident s’ha produït en l’Av. de Ferrandis Salvador, al costat de la residència, en el Grau de Castelló | Maps

 

Este dijous de vesprada, cap a les 15.00 hores, ha sigut ferida de gravetat una dona de 58 anys en l’avinguda de Ferrandis Salvador, enfront del Pinar, en Castelló. Segons pareix, l’autor de l’accident ha sigut un home de 72 anys que va envestir a la dona amb el seu Mercedes, mentres passava per un pas zebra, i la va tirar pels aires, provocant-li un impacte molt fort.

 

Tal com ha informat ‘Mediterráneo’, la dona té contusions i fractures greus pel cos després de l’atropellament. Després d’eixir voltant per l’impacte, els conductors que estaven per la zona i que van ser testimonis dels fets van avisar a Emergències, que va enviar agents de la Policia Local de Castelló i assistència sanitària. Els efectius mèdics, una volta van poder estabilitzar a la víctima –que respon a les inicials M. M. M.– la van traslladar a l’Hospital General de Castelló, a on la van ingressar.

 

Els agents de policia van identificar al conductor i li van fer la prova d’alcoholèmia, a on va donar negatiu. Segons les investigacions, la víctima passava correctament pel carrer, però l’home la va atropellar i li va pegar un colp amb el lateral del cotxe. Ara, correspon a la unitat d’Atestats determinar les causes de l’accident.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.