Home atropella a una dona i la deixa ferida greu en Castelló

Av. de Ferrandis Salvador (Grau de Castelló)

L’accident s’ha produït en l’Av. de Ferrandis Salvador, al costat de la residència, en el Grau de Castelló | Maps

 

Este dijous de vesprada, cap a les 15.00 hores, ha sigut ferida de gravetat una dona de 58 anys en l’avinguda de Ferrandis Salvador, enfront del Pinar, en Castelló. Segons pareix, l’autor de l’accident ha sigut un home de 72 anys que va envestir a la dona amb el seu Mercedes, mentres passava per un pas zebra, i la va tirar pels aires, provocant-li un impacte molt fort.

 

Tal com ha informat ‘Mediterráneo’, la dona té contusions i fractures greus pel cos després de l’atropellament. Després d’eixir voltant per l’impacte, els conductors que estaven per la zona i que van ser testimonis dels fets van avisar a Emergències, que va enviar agents de la Policia Local de Castelló i assistència sanitària. Els efectius mèdics, una volta van poder estabilitzar a la víctima –que respon a les inicials M. M. M.– la van traslladar a l’Hospital General de Castelló, a on la van ingressar.

 

Els agents de policia van identificar al conductor i li van fer la prova d’alcoholèmia, a on va donar negatiu. Segons les investigacions, la víctima passava correctament pel carrer, però l’home la va atropellar i li va pegar un colp amb el lateral del cotxe. Ara, correspon a la unitat d’Atestats determinar les causes de l’accident.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les màximes es moderen en la Comunitat Valenciana però seguixen per damunt de 30 graus

Les temperatures màximes han baixat respecte al divendres en la Comunitat Valenciana, però en nombrosos municipis continuen superant els 30 graus, amb Xàtiva de nou al capdavant amb 31,6.

Un incendi de palets en una nau d’Almoradí mobilitza a diversos parcs de bombers

Un incendi en una acumulació de palets en una empresa del metall d'Almoradí ha obligat a desplegar recursos de diversos parcs de bombers, sense causar ferits.

Vila-real i Atlètic es juguen la tercera plaça en La Ceràmica amb comiats històrics

Vila-real i Atlètic tanquen LaLiga en La Ceràmica amb la tercera plaça en joc i els comiats de Marcelino, Parell i Griezmann com a gran al·licient.

Investiguen a un sospitós per estafar a un veí d’Alacant amb la venda d’un mòbil d’alta gamma

La Guàrdia Civil ha identificat a un veí d'Albacete com a presumpte autor d'una estafa a un veí d'Alacant mitjançant la venda fraudulenta d'un mòbil d'alta gamma en una plataforma de segona mà.

Detingudes tres persones a Elda amb un quilo de cocaïna i 35 grams d’heroïna

La Policia Nacional arresta a Elda a tres persones en dos intervencions distintes, en les quals incauta prop d'un quilo de cocaïna i més de 35 grams d'heroïna.

La Nova Muixeranga d’Algemesí dona més de 3.000 euros a les víctimes de la dana

La Nova Muixeranga d’Algemesí ha entregat 3.331,54 euros a la Associació Víctimes Mortals DANA 29 d’Octubre en un acte d'homenatge i memòria a les víctimes de la dana.

Les obres de l’edifici incendiat de Campanar encaren la seua recta final després de completar l’estructura

Les reparacions estructurals de l'edifici de Campanar ja han conclòs i les vivendes comencen a prendre forma, amb la previsió que les obres acaben a la fi de 2026 i els veïns puguen tornar de manera progressiva.

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.