16.9 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Home atropella a una dona i la deixa ferida greu en Castelló

Av. de Ferrandis Salvador (Grau de Castelló)

L’accident s’ha produït en l’Av. de Ferrandis Salvador, al costat de la residència, en el Grau de Castelló | Maps

 

Este dijous de vesprada, cap a les 15.00 hores, ha sigut ferida de gravetat una dona de 58 anys en l’avinguda de Ferrandis Salvador, enfront del Pinar, en Castelló. Segons pareix, l’autor de l’accident ha sigut un home de 72 anys que va envestir a la dona amb el seu Mercedes, mentres passava per un pas zebra, i la va tirar pels aires, provocant-li un impacte molt fort.

 

Tal com ha informat ‘Mediterráneo’, la dona té contusions i fractures greus pel cos després de l’atropellament. Després d’eixir voltant per l’impacte, els conductors que estaven per la zona i que van ser testimonis dels fets van avisar a Emergències, que va enviar agents de la Policia Local de Castelló i assistència sanitària. Els efectius mèdics, una volta van poder estabilitzar a la víctima –que respon a les inicials M. M. M.– la van traslladar a l’Hospital General de Castelló, a on la van ingressar.

 

Els agents de policia van identificar al conductor i li van fer la prova d’alcoholèmia, a on va donar negatiu. Segons les investigacions, la víctima passava correctament pel carrer, però l’home la va atropellar i li va pegar un colp amb el lateral del cotxe. Ara, correspon a la unitat d’Atestats determinar les causes de l’accident.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.