17.3 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Home atropella a una dona i la deixa ferida greu en Castelló

Av. de Ferrandis Salvador (Grau de Castelló)

L’accident s’ha produït en l’Av. de Ferrandis Salvador, al costat de la residència, en el Grau de Castelló | Maps

 

Este dijous de vesprada, cap a les 15.00 hores, ha sigut ferida de gravetat una dona de 58 anys en l’avinguda de Ferrandis Salvador, enfront del Pinar, en Castelló. Segons pareix, l’autor de l’accident ha sigut un home de 72 anys que va envestir a la dona amb el seu Mercedes, mentres passava per un pas zebra, i la va tirar pels aires, provocant-li un impacte molt fort.

 

Tal com ha informat ‘Mediterráneo’, la dona té contusions i fractures greus pel cos després de l’atropellament. Després d’eixir voltant per l’impacte, els conductors que estaven per la zona i que van ser testimonis dels fets van avisar a Emergències, que va enviar agents de la Policia Local de Castelló i assistència sanitària. Els efectius mèdics, una volta van poder estabilitzar a la víctima –que respon a les inicials M. M. M.– la van traslladar a l’Hospital General de Castelló, a on la van ingressar.

 

Els agents de policia van identificar al conductor i li van fer la prova d’alcoholèmia, a on va donar negatiu. Segons les investigacions, la víctima passava correctament pel carrer, però l’home la va atropellar i li va pegar un colp amb el lateral del cotxe. Ara, correspon a la unitat d’Atestats determinar les causes de l’accident.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El retrobament de Ferrer i Berdych com a capitans a l’Espanya-República Txeca

Espanya i República Txeca es mesuren a Bolonya per un lloc en semifinals, amb l'atractiu del dol en les banquetes entre David Ferrer i Tomas Berdych, exrivales amb 8-8.

Morals: el derbi és un partit especial i tenim l’oportunitat de fer història

José Luis Morales va subratllar que el València-Llevant del divendres a Mestalla és un dol diferent en el qual la classificació passa a un segon pla. Calero va elogiar el treball de Corberán en un acte previ al partit.

Gayà anticipa un derbi molt disputat i confia que caiga del costat del València

El capità del València va advertir que el derbi davant el Llevant serà molt disputat i que es decidirà per detalls. Corberán va celebrar el ple de Mestalla com un plus d'energia.

La Fiscalia situa a Koldo García com a alter ego de Ábalos i sol·licita penes de fins a 24 anys

Anticorrupció presenta les seues conclusions: definix a Koldo García com a alter ego i testaferro de José Luis Ábalos i descriu un repartiment de rols amb Víctor de Aldama. L'escrit detalla gestions més enllà dels contractes de màscares i demana penes de fins a 24 anys de presó

L’IVAM rescata a la generació que va trencar amb el sorollismo i va renovar l’art valencià

L'IVAM ha presentat 'Atrevir-se a més. València abans de l'art normatiu. 1947-1960', amb més de 200 obres de 50 artistes que van qüestionar l'academicisme i el sorollismo. La mostra reivindica el seu paper en la modernització artística dels anys cinquanta.

Bernabé urgix a actuar en l’IES Campanar per greus deficiències després de confirmar-se un cas de legionel·la

Bernabé ha exigit a la Generalitat i a l'Ajuntament intervindre d'urgència en l'IES Campanar per deficiències acumulades i un cas de legionel·la. Sanitat ha indicat que no hi ha cap cas confirmat de pneumònia per legionel·la en el centre.

La matinada més freda de la tardor en la Comunitat: -5,9 °C a Morella

La matinada ha sigut la més freda de la tardor en la Comunitat Valenciana, amb -5,9 °C a Morella i 49 estacions sota zero. En la costa, les mínimes han oscil·lat entre 9 i 13 °C.

Les obres del centre comercial de Turianova a València arrancaran a principis de 2026

Infinity, el futur complex de Turianova, iniciarà les obres a inicis de 2026, amb dos anys de treballs, 500 milions d'inversió i fins a 9.000 ocupacions previstes.