Micky Molina atropella borratxo a una xiqueta valenciana en Eivissa

 

Este dijous, cap a les 14.15 hores, l’actor Micky Molina ha atropellat a una xiqueta valenciana de 9 anys estant borratxo. Els fets han passat en un restaurant del municipi de Santa Eulària, en l’illa d’Eivissa i, segons els testimonis, quan la família de la xiqueta ha aparcat el cotxe, l’actor «s’ha posat en marxa a tota velocitat» en el seu jeep.

 

Segons pareix, la menuda estava entre els dos cotxes i el jeep de Molina li ha pegat un colp i l’ha tirat en terra. «Després ha fet marxa arrere i cap avant una altra volta, i ha envestit el cotxe de la família» composta pels iaios de la menor, de 84 i 80 anys, i de sa mare, de 49. Tal com informa el ‘Diario de Ibiza’, l‘actor «ha deixat atrapada a la menor entre els dos vehicles».

 

S’han presentat en el lloc del succés, agents de la Policia Local i agents mèdics que han dut a la xiqueta a l’Hospital de Can Misses, a on l’han atés per contusions en els genolls i en les cames, que li han hagut d’embenar. Per sort, no s’ha trencat res. Respecte del conductor, l’actor Micky Molina –fill del mític Antonio Molina–, quan ha declarat davant de la policia, se li han fet dos proves d’alcoholèmia i, en les dos, ha donat positiu amb responsabilitat penal: 0,91.

 

Molina, de 55 anys, està sent investigat per la policia per un delicte contra la seguretat viària, encara que no ha sigut detingut. Segons els testimonis «Estava súper apurat i demanava que no tocaren a la Policia. Pareixia preocupat». De fet, no és la primera volta que Molina té un accident de trànsit en Eivissa amb conseqüències problemàtiques. Ara fa 10 anys, aquell accident amb el cotxe va acabar amb un juí.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.