Micky Molina atropella borratxo a una xiqueta valenciana en Eivissa

 

Este dijous, cap a les 14.15 hores, l’actor Micky Molina ha atropellat a una xiqueta valenciana de 9 anys estant borratxo. Els fets han passat en un restaurant del municipi de Santa Eulària, en l’illa d’Eivissa i, segons els testimonis, quan la família de la xiqueta ha aparcat el cotxe, l’actor «s’ha posat en marxa a tota velocitat» en el seu jeep.

 

Segons pareix, la menuda estava entre els dos cotxes i el jeep de Molina li ha pegat un colp i l’ha tirat en terra. «Després ha fet marxa arrere i cap avant una altra volta, i ha envestit el cotxe de la família» composta pels iaios de la menor, de 84 i 80 anys, i de sa mare, de 49. Tal com informa el ‘Diario de Ibiza’, l‘actor «ha deixat atrapada a la menor entre els dos vehicles».

 

S’han presentat en el lloc del succés, agents de la Policia Local i agents mèdics que han dut a la xiqueta a l’Hospital de Can Misses, a on l’han atés per contusions en els genolls i en les cames, que li han hagut d’embenar. Per sort, no s’ha trencat res. Respecte del conductor, l’actor Micky Molina –fill del mític Antonio Molina–, quan ha declarat davant de la policia, se li han fet dos proves d’alcoholèmia i, en les dos, ha donat positiu amb responsabilitat penal: 0,91.

 

Molina, de 55 anys, està sent investigat per la policia per un delicte contra la seguretat viària, encara que no ha sigut detingut. Segons els testimonis «Estava súper apurat i demanava que no tocaren a la Policia. Pareixia preocupat». De fet, no és la primera volta que Molina té un accident de trànsit en Eivissa amb conseqüències problemàtiques. Ara fa 10 anys, aquell accident amb el cotxe va acabar amb un juí.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.

Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes

Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.

Faconauto preveu 109.000 matriculacions en la Comunitat Valenciana malgrat la fi de les ajudes per la dana

Faconauto calcula que en 2026 es matricularan 109.000 turismes en la Comunitat Valenciana, un 14,7% menys que en 2025 per les ajudes per la dana, però amb un creixement estructural del 7,5% sense eixe efecte extraordinari.

El Festival 10 Sentits complix 15 anys amb l’emergència climàtica com a eix central

El Festival 10 Sentits celebra el seu quinzé aniversari a València del 14 al 26 de maig amb el lema Naturalesa Viva Vol. 02 i un programa centrat en l'emergència climàtica.