Micky Molina atropella borratxo a una xiqueta valenciana en Eivissa

 

Este dijous, cap a les 14.15 hores, l’actor Micky Molina ha atropellat a una xiqueta valenciana de 9 anys estant borratxo. Els fets han passat en un restaurant del municipi de Santa Eulària, en l’illa d’Eivissa i, segons els testimonis, quan la família de la xiqueta ha aparcat el cotxe, l’actor «s’ha posat en marxa a tota velocitat» en el seu jeep.

 

Segons pareix, la menuda estava entre els dos cotxes i el jeep de Molina li ha pegat un colp i l’ha tirat en terra. «Després ha fet marxa arrere i cap avant una altra volta, i ha envestit el cotxe de la família» composta pels iaios de la menor, de 84 i 80 anys, i de sa mare, de 49. Tal com informa el ‘Diario de Ibiza’, l‘actor «ha deixat atrapada a la menor entre els dos vehicles».

 

S’han presentat en el lloc del succés, agents de la Policia Local i agents mèdics que han dut a la xiqueta a l’Hospital de Can Misses, a on l’han atés per contusions en els genolls i en les cames, que li han hagut d’embenar. Per sort, no s’ha trencat res. Respecte del conductor, l’actor Micky Molina –fill del mític Antonio Molina–, quan ha declarat davant de la policia, se li han fet dos proves d’alcoholèmia i, en les dos, ha donat positiu amb responsabilitat penal: 0,91.

 

Molina, de 55 anys, està sent investigat per la policia per un delicte contra la seguretat viària, encara que no ha sigut detingut. Segons els testimonis «Estava súper apurat i demanava que no tocaren a la Policia. Pareixia preocupat». De fet, no és la primera volta que Molina té un accident de trànsit en Eivissa amb conseqüències problemàtiques. Ara fa 10 anys, aquell accident amb el cotxe va acabar amb un juí.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.