Micky Molina atropella borratxo a una xiqueta valenciana en Eivissa

 

Este dijous, cap a les 14.15 hores, l’actor Micky Molina ha atropellat a una xiqueta valenciana de 9 anys estant borratxo. Els fets han passat en un restaurant del municipi de Santa Eulària, en l’illa d’Eivissa i, segons els testimonis, quan la família de la xiqueta ha aparcat el cotxe, l’actor «s’ha posat en marxa a tota velocitat» en el seu jeep.

 

Segons pareix, la menuda estava entre els dos cotxes i el jeep de Molina li ha pegat un colp i l’ha tirat en terra. «Després ha fet marxa arrere i cap avant una altra volta, i ha envestit el cotxe de la família» composta pels iaios de la menor, de 84 i 80 anys, i de sa mare, de 49. Tal com informa el ‘Diario de Ibiza’, l‘actor «ha deixat atrapada a la menor entre els dos vehicles».

 

S’han presentat en el lloc del succés, agents de la Policia Local i agents mèdics que han dut a la xiqueta a l’Hospital de Can Misses, a on l’han atés per contusions en els genolls i en les cames, que li han hagut d’embenar. Per sort, no s’ha trencat res. Respecte del conductor, l’actor Micky Molina –fill del mític Antonio Molina–, quan ha declarat davant de la policia, se li han fet dos proves d’alcoholèmia i, en les dos, ha donat positiu amb responsabilitat penal: 0,91.

 

Molina, de 55 anys, està sent investigat per la policia per un delicte contra la seguretat viària, encara que no ha sigut detingut. Segons els testimonis «Estava súper apurat i demanava que no tocaren a la Policia. Pareixia preocupat». De fet, no és la primera volta que Molina té un accident de trànsit en Eivissa amb conseqüències problemàtiques. Ara fa 10 anys, aquell accident amb el cotxe va acabar amb un juí.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.