7.4 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Micky Molina atropella borratxo a una xiqueta valenciana en Eivissa

 

Este dijous, cap a les 14.15 hores, l’actor Micky Molina ha atropellat a una xiqueta valenciana de 9 anys estant borratxo. Els fets han passat en un restaurant del municipi de Santa Eulària, en l’illa d’Eivissa i, segons els testimonis, quan la família de la xiqueta ha aparcat el cotxe, l’actor «s’ha posat en marxa a tota velocitat» en el seu jeep.

 

Segons pareix, la menuda estava entre els dos cotxes i el jeep de Molina li ha pegat un colp i l’ha tirat en terra. «Després ha fet marxa arrere i cap avant una altra volta, i ha envestit el cotxe de la família» composta pels iaios de la menor, de 84 i 80 anys, i de sa mare, de 49. Tal com informa el ‘Diario de Ibiza’, l‘actor «ha deixat atrapada a la menor entre els dos vehicles».

 

S’han presentat en el lloc del succés, agents de la Policia Local i agents mèdics que han dut a la xiqueta a l’Hospital de Can Misses, a on l’han atés per contusions en els genolls i en les cames, que li han hagut d’embenar. Per sort, no s’ha trencat res. Respecte del conductor, l’actor Micky Molina –fill del mític Antonio Molina–, quan ha declarat davant de la policia, se li han fet dos proves d’alcoholèmia i, en les dos, ha donat positiu amb responsabilitat penal: 0,91.

 

Molina, de 55 anys, està sent investigat per la policia per un delicte contra la seguretat viària, encara que no ha sigut detingut. Segons els testimonis «Estava súper apurat i demanava que no tocaren a la Policia. Pareixia preocupat». De fet, no és la primera volta que Molina té un accident de trànsit en Eivissa amb conseqüències problemàtiques. Ara fa 10 anys, aquell accident amb el cotxe va acabar amb un juí.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Doblet de Chimy Ávila i remuntada que fica al Betis en quarts

El Betis va véncer 2-1 a l'Elx en La Cartoixa amb dos gols de Chimy Ávila entre el 68 i el 80, després del 0-1 de Pétrot. Va patir, però va certificar el passe a quarts.

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.