Conductor apallissa a un ancià per haver-li recriminat que quasi l’atropella

El conductor va parar el cotxe i va baixar per a apallissar a l’ancià que quasi havia atropellat   | Cristóba Castro

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home que –presumptament– li va pegar colps repetidament a un altre home per haver-li recriminat que un poc més i l’atropella en passar un pas zebra. La víctima es va fracturar el maluc en el transcurs de l’agressió i va haver de ser intervingut d’urgència en l’Hospital Universitari de Sant Joan d’Alacant.

 

Els fets van  passar el dilluns passat, de vesprada, quan un home de 76 anys passava per un pas de vianants per la zona de la platja de Sant Joan, segons ha informat la Comissaria provincial. En eixe mateix instant, el conductor d’un vehicle que circulava –presumptament– a una velocitat superior a la permesa en la via no es va donar compte de la presència de l’home, cosa que va obligar al vianant a apartar-se de la carretera per a evitar ser atropellat.

 

Quan l’home li va recriminar l’acció, el conductor va parar el vehicle, va baixar i es va dirigir violentament cap al vianant i va començar a pegar-li una pallissa fins que el va fer caure en terra. Una volta estés en terra, en lloc de parar d’agredir-lo, el conductor va continuar pegant-li colps fins a que dos testimonis van conseguir separar-lo de la víctima, mentres avisaven a la Policia.

 

Quan l’home va ser conscient de la situació, va fugir del lloc i va deixar a la víctima en terra. Quan van arribar els servicis sanitaris al lloc dels fets, van assistir a l’agredit i el van traslladar a l’Hospital Universitari de Sant Joan d’Alacant per a ser intervingut d’urgència en presentar una fractura de maluc.

 

Identificació i detenció de l’agressor fugat

Gràcies a la col·laboració dels testimonis, es va obtindre la descripció del presumpte autor i del cotxe que portava. Amb eixa informació, es va comprovar que el vehicle era d’una dona de 90 anys que havia mort a principis d’estiu, cosa que dificultava la identificació del conductor.

 

No obstant això, la investigació va apuntar a la persona que cuidava a la propietària del vehicle, a qui van procedir a identificar i van acabar detenint en Alacant –el divendres 26 de juliol– acusat de cometre un delicte de lesions greus.

 

El detingut, home espanyol de 58 anys i al quil li constaven unes quantes detencions per delictes contra el patrimoni i contra les persones, va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 4 en funcions de Guàrdia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.