16.1 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Conductor apallissa a un ancià per haver-li recriminat que quasi l’atropella

El conductor va parar el cotxe i va baixar per a apallissar a l’ancià que quasi havia atropellat   | Cristóba Castro

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home que –presumptament– li va pegar colps repetidament a un altre home per haver-li recriminat que un poc més i l’atropella en passar un pas zebra. La víctima es va fracturar el maluc en el transcurs de l’agressió i va haver de ser intervingut d’urgència en l’Hospital Universitari de Sant Joan d’Alacant.

 

Els fets van  passar el dilluns passat, de vesprada, quan un home de 76 anys passava per un pas de vianants per la zona de la platja de Sant Joan, segons ha informat la Comissaria provincial. En eixe mateix instant, el conductor d’un vehicle que circulava –presumptament– a una velocitat superior a la permesa en la via no es va donar compte de la presència de l’home, cosa que va obligar al vianant a apartar-se de la carretera per a evitar ser atropellat.

 

Quan l’home li va recriminar l’acció, el conductor va parar el vehicle, va baixar i es va dirigir violentament cap al vianant i va començar a pegar-li una pallissa fins que el va fer caure en terra. Una volta estés en terra, en lloc de parar d’agredir-lo, el conductor va continuar pegant-li colps fins a que dos testimonis van conseguir separar-lo de la víctima, mentres avisaven a la Policia.

 

Quan l’home va ser conscient de la situació, va fugir del lloc i va deixar a la víctima en terra. Quan van arribar els servicis sanitaris al lloc dels fets, van assistir a l’agredit i el van traslladar a l’Hospital Universitari de Sant Joan d’Alacant per a ser intervingut d’urgència en presentar una fractura de maluc.

 

Identificació i detenció de l’agressor fugat

Gràcies a la col·laboració dels testimonis, es va obtindre la descripció del presumpte autor i del cotxe que portava. Amb eixa informació, es va comprovar que el vehicle era d’una dona de 90 anys que havia mort a principis d’estiu, cosa que dificultava la identificació del conductor.

 

No obstant això, la investigació va apuntar a la persona que cuidava a la propietària del vehicle, a qui van procedir a identificar i van acabar detenint en Alacant –el divendres 26 de juliol– acusat de cometre un delicte de lesions greus.

 

El detingut, home espanyol de 58 anys i al quil li constaven unes quantes detencions per delictes contra el patrimoni i contra les persones, va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 4 en funcions de Guàrdia.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Emergències alça totes les alertes per vent i fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha establit este dimarts la fi de les alertes per vent i per fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana després de 30 dies de ponent. Aemet encara preveu ratxes molt fortes a l'interior al matí i una millora el dimecres.

Cel poc nuvolós i pujada de temperatures, amb vent fort a l’interior este dimarts

Cels poc nuvolosos o buidats i lleuger ascens de les temperatures, amb vent de l'oest i nord-oest moderat a fort i ratxes molt fortes a l'interior al matí. Aemet preveu demà núvols alts, mínimes en descens i nou episodi de vent de l'oest.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.