Conductor apallissa a un ancià per haver-li recriminat que quasi l’atropella

El conductor va parar el cotxe i va baixar per a apallissar a l’ancià que quasi havia atropellat   | Cristóba Castro

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home que –presumptament– li va pegar colps repetidament a un altre home per haver-li recriminat que un poc més i l’atropella en passar un pas zebra. La víctima es va fracturar el maluc en el transcurs de l’agressió i va haver de ser intervingut d’urgència en l’Hospital Universitari de Sant Joan d’Alacant.

 

Els fets van  passar el dilluns passat, de vesprada, quan un home de 76 anys passava per un pas de vianants per la zona de la platja de Sant Joan, segons ha informat la Comissaria provincial. En eixe mateix instant, el conductor d’un vehicle que circulava –presumptament– a una velocitat superior a la permesa en la via no es va donar compte de la presència de l’home, cosa que va obligar al vianant a apartar-se de la carretera per a evitar ser atropellat.

 

Quan l’home li va recriminar l’acció, el conductor va parar el vehicle, va baixar i es va dirigir violentament cap al vianant i va començar a pegar-li una pallissa fins que el va fer caure en terra. Una volta estés en terra, en lloc de parar d’agredir-lo, el conductor va continuar pegant-li colps fins a que dos testimonis van conseguir separar-lo de la víctima, mentres avisaven a la Policia.

 

Quan l’home va ser conscient de la situació, va fugir del lloc i va deixar a la víctima en terra. Quan van arribar els servicis sanitaris al lloc dels fets, van assistir a l’agredit i el van traslladar a l’Hospital Universitari de Sant Joan d’Alacant per a ser intervingut d’urgència en presentar una fractura de maluc.

 

Identificació i detenció de l’agressor fugat

Gràcies a la col·laboració dels testimonis, es va obtindre la descripció del presumpte autor i del cotxe que portava. Amb eixa informació, es va comprovar que el vehicle era d’una dona de 90 anys que havia mort a principis d’estiu, cosa que dificultava la identificació del conductor.

 

No obstant això, la investigació va apuntar a la persona que cuidava a la propietària del vehicle, a qui van procedir a identificar i van acabar detenint en Alacant –el divendres 26 de juliol– acusat de cometre un delicte de lesions greus.

 

El detingut, home espanyol de 58 anys i al quil li constaven unes quantes detencions per delictes contra el patrimoni i contra les persones, va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 4 en funcions de Guàrdia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.