Conductor apallissa a un ancià per haver-li recriminat que quasi l’atropella

Ejemplo de shortcode con estilo
El conductor va parar el cotxe i va baixar per a apallissar a l’ancià que quasi havia atropellat   | Cristóba Castro   Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home que –presumptament– li va pegar colps repetidament a un altre home per haver-li recriminat que un poc més i l’atropella en […]

El conductor va parar el cotxe i va baixar per a apallissar a l’ancià que quasi havia atropellat   | Cristóba Castro

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home que –presumptament– li va pegar colps repetidament a un altre home per haver-li recriminat que un poc més i l’atropella en passar un pas zebra. La víctima es va fracturar el maluc en el transcurs de l’agressió i va haver de ser intervingut d’urgència en l’Hospital Universitari de Sant Joan d’Alacant.

 

Els fets van  passar el dilluns passat, de vesprada, quan un home de 76 anys passava per un pas de vianants per la zona de la platja de Sant Joan, segons ha informat la Comissaria provincial. En eixe mateix instant, el conductor d’un vehicle que circulava –presumptament– a una velocitat superior a la permesa en la via no es va donar compte de la presència de l’home, cosa que va obligar al vianant a apartar-se de la carretera per a evitar ser atropellat.

 

Quan l’home li va recriminar l’acció, el conductor va parar el vehicle, va baixar i es va dirigir violentament cap al vianant i va començar a pegar-li una pallissa fins que el va fer caure en terra. Una volta estés en terra, en lloc de parar d’agredir-lo, el conductor va continuar pegant-li colps fins a que dos testimonis van conseguir separar-lo de la víctima, mentres avisaven a la Policia.

 

Quan l’home va ser conscient de la situació, va fugir del lloc i va deixar a la víctima en terra. Quan van arribar els servicis sanitaris al lloc dels fets, van assistir a l’agredit i el van traslladar a l’Hospital Universitari de Sant Joan d’Alacant per a ser intervingut d’urgència en presentar una fractura de maluc.

 

Identificació i detenció de l’agressor fugat

Gràcies a la col·laboració dels testimonis, es va obtindre la descripció del presumpte autor i del cotxe que portava. Amb eixa informació, es va comprovar que el vehicle era d’una dona de 90 anys que havia mort a principis d’estiu, cosa que dificultava la identificació del conductor.

 

No obstant això, la investigació va apuntar a la persona que cuidava a la propietària del vehicle, a qui van procedir a identificar i van acabar detenint en Alacant –el divendres 26 de juliol– acusat de cometre un delicte de lesions greus.

 

El detingut, home espanyol de 58 anys i al quil li constaven unes quantes detencions per delictes contra el patrimoni i contra les persones, va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 4 en funcions de Guàrdia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca reclama diàleg i gestió per a millorar la vida ciutadana

El president defensa una política útil basada en l’estabilitat, els acords i la col·laboració per a afrontar reptes com la vivenda, l’educació i la justícia.

Luis Enrique alerta: el PSG haurà d’estar al màxim davant del Villarreal

El tècnic del PSG ha advertit de la dificultat del partit de la Liga de Campeones contra el Villarreal i ha demanat als seus jugadors el màxim nivell.

La Comunitat Valenciana matricula 8.680 vehicles a l’octubre, un 2,6 % més

La Comunitat Valenciana ha registrat 8.680 matriculacions a l’octubre, un 2,6 % més interanual. En els deu primers mesos, el total baixa un 11,5 %.

Cinc membres d’una família detinguts a Alacant per l’apunyalament d’un home després d’una discussió de trànsit

Cinc homes d’una mateixa família han sigut detinguts per l’apunyalament greu d’un home de 50 anys a la zona nord d’Alacant. La discussió hauria començat perquè una moto aparcada bloquejava una furgoneta.

Iñigo Pérez: «No hi ha res millor que jugar contra el millor equip»

Iñigo Pérez afronta amb il·lusió el duel contra el PSG i veu el partit com una ocasió per a refer-se de l’última derrota.

El Villarreal C amplia l’avantatge i la lluita pel play-off s’estreny

El Villarreal C conserva el lideratge amb sis punts d’avantatge sobre el Levante B després de la novena jornada. Del tercer al desé classificat només hi ha dos punts de diferència.

‘La verbena de la Paloma’ arriba a Les Arts després de la cancel·lació per la dana

Les Arts estrena el 4 de novembre ‘La verbena de la Paloma’, la primera incursió del teatre en el gènere menut, després de cancel·lar-la en 2024 per la dana.

El pastisser d’Asp Raúl Asencio rebrà el premi Gastro Cinema 2026

El pastisser d’Asp rebrà el guardó en la clausura del festival, el 19 de novembre, al Teatro Arniches d’Alacant.