Conductor apallissa a un ancià per haver-li recriminat que quasi l’atropella

El conductor va parar el cotxe i va baixar per a apallissar a l’ancià que quasi havia atropellat   | Cristóba Castro

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home que –presumptament– li va pegar colps repetidament a un altre home per haver-li recriminat que un poc més i l’atropella en passar un pas zebra. La víctima es va fracturar el maluc en el transcurs de l’agressió i va haver de ser intervingut d’urgència en l’Hospital Universitari de Sant Joan d’Alacant.

 

Els fets van  passar el dilluns passat, de vesprada, quan un home de 76 anys passava per un pas de vianants per la zona de la platja de Sant Joan, segons ha informat la Comissaria provincial. En eixe mateix instant, el conductor d’un vehicle que circulava –presumptament– a una velocitat superior a la permesa en la via no es va donar compte de la presència de l’home, cosa que va obligar al vianant a apartar-se de la carretera per a evitar ser atropellat.

 

Quan l’home li va recriminar l’acció, el conductor va parar el vehicle, va baixar i es va dirigir violentament cap al vianant i va començar a pegar-li una pallissa fins que el va fer caure en terra. Una volta estés en terra, en lloc de parar d’agredir-lo, el conductor va continuar pegant-li colps fins a que dos testimonis van conseguir separar-lo de la víctima, mentres avisaven a la Policia.

 

Quan l’home va ser conscient de la situació, va fugir del lloc i va deixar a la víctima en terra. Quan van arribar els servicis sanitaris al lloc dels fets, van assistir a l’agredit i el van traslladar a l’Hospital Universitari de Sant Joan d’Alacant per a ser intervingut d’urgència en presentar una fractura de maluc.

 

Identificació i detenció de l’agressor fugat

Gràcies a la col·laboració dels testimonis, es va obtindre la descripció del presumpte autor i del cotxe que portava. Amb eixa informació, es va comprovar que el vehicle era d’una dona de 90 anys que havia mort a principis d’estiu, cosa que dificultava la identificació del conductor.

 

No obstant això, la investigació va apuntar a la persona que cuidava a la propietària del vehicle, a qui van procedir a identificar i van acabar detenint en Alacant –el divendres 26 de juliol– acusat de cometre un delicte de lesions greus.

 

El detingut, home espanyol de 58 anys i al quil li constaven unes quantes detencions per delictes contra el patrimoni i contra les persones, va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 4 en funcions de Guàrdia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diana Morant renuncia a les generals per dedicar-se a les autonòmiques valencianes

La líder del PSPV i ministra de Ciència, Diana Morant, ha anunciat que no anirà en les llistes del 29-N per dedicar-se en exclusiva a preparar les eleccions autonòmiques a la Comunitat Valenciana.

Enrique Arce, nomenat Ambaixador de la Comunitat Valenciana pel seu arrelament a València

L’actor valencià Enrique Arce ha sigut distingit com a Ambaixador de la Comunitat Valenciana per la Generalitat, un reconeixement que rep amb honor i humilitat després de dècades projectant València arreu del món.

Suspenen un desnonament a Alacant aplicant el nou decret d’habitatge

Un jutjat d’Alacant ha suspés fins al 2030 el desnonament d’una dona i els seus tres fills menors en aplicar el nou Reial decret 29/2026. Els serveis socials havien acreditat la situació de vulnerabilitat i la falta d’alternativa residencial.

Així són les exposicions pels 125 anys de l’Autoritat Portuària d’Alacant

L’Autoritat Portuària d’Alacant ha obert dues exposicions pel seu 125 aniversari, amb obres, documents i peces històriques sobre la trajectòria del port i la seua relació amb la ciutat i la província.

Sergio García es planteja tornar al PGA Tour i lluitar per la Ryder Cup

Sergio García estudia trencar definitivament amb LIV, no tanca la porta a tornar al PGA Tour i es marca com a objectiu jugar la pròxima Ryder Cup, almenys com a vicecapità.

Francis Mojica rep el Premi al Mèrit Científic d’Alimentaria FoodTech 2026

El microbiòleg de la Universitat d’Alacant Francis Mojica ha sigut distingit amb el Premi al Mèrit Científic d’Alimentaria FoodTech 2026, en la categoria de projecte científic, pel seu paper clau en el desenvolupament de la tecnologia CRISPR.

El PSPV proposa una declaració institucional per a reforçar l’autogovern i la diversitat el 9 d’Octubre

El PSPV-PSOE ha plantejat a tots els grups de Les Corts aprovar una declaració institucional pel 9 d’Octubre en defensa de l’autogovern valencià, la convivència i la diversitat, que exigix el suport unànime del Parlament.

Ángel Ayora reivindica que rebutjar LIV ha sigut ‘la decisió correcta’

El malagueny Ángel Ayora defensa que rebutjar l’oferta de LIV Golf ha sigut ‘la decisió correcta’ perquè el seu gran objectiu és jugar al PGA Tour i disputar la Ryder Cup amb Europa, i destaca el paper clau de Juan Carlos Ferrero en la seua preparació mental.