Ferix amb un ganivet a un empleat d’un restaurant d’Alacant per a robar-li les seues pertinences

Detinguts

Hòmens detinguts en Alacant | Europa Press

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a dos hòmens espanyols, de 36 i 37 anys, implicats presumptament en un robatori violent amb arma blanca en un restaurant d’esta ciutat.

 

Els fets es varen produir el 24 de Juny, a primera hora del matí, quan l’establiment acabava d’obrir les seues portes. Un dels hòmens va accedir al local amb una caputxa per cobrir el seu cap i en eixe moment, el jove va traure un ganivet al treballador i va exigirli diners i efectes de valor.

 

Quan l’empleat va intentar defendre-se, el presumpte autor li va fer talls en la cara i les mans. Després va fugir del lloc amb el mòbil i els efectes personals de la víctima.

 

Posteriorment, el perjudicat va comprovar que s’havien realitzat diverses compres en diferents establiments amb la seua targeta bancària, que es trobava entre les pertinences furtades.

 

Després d’analitzar la denúncia i avançar en la investigació, els agents van conseguir identificar als dos presumptes implicats en els fets, resultant ser delinqüents habituals amb múltiples antecedents. De fet, un d’ells tenia en vigor dos reclamacions, una del Jutjat d’Instrucció Número 8 d’Alacant i una altra policial per delicte de robatori amb força.

 

Els agents de la Comissaria de Districte Centre d’Alacant van establir un dispositiu per localitzar a estos dos hòmens i finalment es va procedir a la seua detenció estos últims dies, acusats de cometre presumptament un delicte de robatori amb violència i intimidació. Després de la detenció, els arrestats van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció Número Set d’Alacant.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.