Ferix amb un ganivet a un empleat d’un restaurant d’Alacant per a robar-li les seues pertinences

Detinguts

Hòmens detinguts en Alacant | Europa Press

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a dos hòmens espanyols, de 36 i 37 anys, implicats presumptament en un robatori violent amb arma blanca en un restaurant d’esta ciutat.

 

Els fets es varen produir el 24 de Juny, a primera hora del matí, quan l’establiment acabava d’obrir les seues portes. Un dels hòmens va accedir al local amb una caputxa per cobrir el seu cap i en eixe moment, el jove va traure un ganivet al treballador i va exigirli diners i efectes de valor.

 

Quan l’empleat va intentar defendre-se, el presumpte autor li va fer talls en la cara i les mans. Després va fugir del lloc amb el mòbil i els efectes personals de la víctima.

 

Posteriorment, el perjudicat va comprovar que s’havien realitzat diverses compres en diferents establiments amb la seua targeta bancària, que es trobava entre les pertinences furtades.

 

Després d’analitzar la denúncia i avançar en la investigació, els agents van conseguir identificar als dos presumptes implicats en els fets, resultant ser delinqüents habituals amb múltiples antecedents. De fet, un d’ells tenia en vigor dos reclamacions, una del Jutjat d’Instrucció Número 8 d’Alacant i una altra policial per delicte de robatori amb força.

 

Els agents de la Comissaria de Districte Centre d’Alacant van establir un dispositiu per localitzar a estos dos hòmens i finalment es va procedir a la seua detenció estos últims dies, acusats de cometre presumptament un delicte de robatori amb violència i intimidació. Després de la detenció, els arrestats van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció Número Set d’Alacant.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Alicant amplia fins divendres el dispositiu per calor extrema i atén 55 persones sense llar en el CAUS

L’Ajuntament d’Alacant ha ampliat fins divendres el dispositiu especial per l’ola de calor per a persones sense llar, amb 55 atesos en el CAUS i reforç d’atenció a majors i dependents.

Multes a Vila-real per usar targetes de discapacitat de persones mortes per aparcar

La Policia Local de Vila-real ha detectat en els últims quatre mesos 23 casos d’ús irregular de targetes d’estacionament per a persones amb mobilitat reduïda, incloses fotocòpies i targetes de persones mortes.

Alicant amplia fins divendres el dispositiu per calor extrema i atén 55 persones sense llar al CAUS

L’Ajuntament d’Alacant ha ampliat fins divendres el dispositiu especial per l’ona de calor per a persones sense llar, amb 55 usuaris atesos al CAUS i controls reforçats als col·lectius més vulnerables.

Detecten a Vila-real l’ús de targetes de difunts per aparcar en places de mobilitat reduïda

La Policia Local de Vila-real ha descobert en quatre mesos 23 casos d’ús irregular de targetes de mobilitat reduïda, incloses fotocòpies i documents de persones difuntes.

Set milions de productes falsos requisats en 2025, amb la Comunitat Valenciana entre les més afectades

Les forces de seguretat han intervingut 7,3 milions de productes falsificats valorats en 694 milions d’euros, amb la Comunitat Valenciana entre les autonomies amb més incautacions. També s’han bloquejat més de cent webs que vulneraven la propietat intel·lectual.

La Comunitat Valenciana, entre les autonomies amb més productes falsificats requisats en 2025

Les forces de seguretat han requisat en 2025 més de 7,3 milions de productes falsificats a Espanya, valorats en 694 milions d’euros, amb la Comunitat Valenciana entre les autonomies amb més intervencions. També s’han detectat 47.077 articles que vulneraven la propietat intel·lectual, amb quasi 1,8 milions d’euros de valor al mercat.

Un alt càrrec descriu el caos al Cecopi en parlar-se d’un possible col·lapse de Forata

El secretari autonòmic Ignacio Grande ha explicat davant la jutgessa que el Cecopi es va desbordar quan es va tractar el possible col·lapse de la presa de Forata i ha detallat les comunicacions amb Susana Camarero sobre centres de menors i una residència a Paiporta.

El vicesecretari d’Alacant admet que va demanar esborrar noms de l’informe de VPP per discreció

El vicesecretari de l’Ajuntament d’Alacant, Germán Pascual, ha declarat que va ordenar suprimir els noms d’un informe sobre les VPP de la Platja de San Juan per discreció i ha assegurat que no va rebre ordres de ningú.