Ferix amb un ganivet a un empleat d’un restaurant d’Alacant per a robar-li les seues pertinences

Detinguts

Hòmens detinguts en Alacant | Europa Press

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a dos hòmens espanyols, de 36 i 37 anys, implicats presumptament en un robatori violent amb arma blanca en un restaurant d’esta ciutat.

 

Els fets es varen produir el 24 de Juny, a primera hora del matí, quan l’establiment acabava d’obrir les seues portes. Un dels hòmens va accedir al local amb una caputxa per cobrir el seu cap i en eixe moment, el jove va traure un ganivet al treballador i va exigirli diners i efectes de valor.

 

Quan l’empleat va intentar defendre-se, el presumpte autor li va fer talls en la cara i les mans. Després va fugir del lloc amb el mòbil i els efectes personals de la víctima.

 

Posteriorment, el perjudicat va comprovar que s’havien realitzat diverses compres en diferents establiments amb la seua targeta bancària, que es trobava entre les pertinences furtades.

 

Després d’analitzar la denúncia i avançar en la investigació, els agents van conseguir identificar als dos presumptes implicats en els fets, resultant ser delinqüents habituals amb múltiples antecedents. De fet, un d’ells tenia en vigor dos reclamacions, una del Jutjat d’Instrucció Número 8 d’Alacant i una altra policial per delicte de robatori amb força.

 

Els agents de la Comissaria de Districte Centre d’Alacant van establir un dispositiu per localitzar a estos dos hòmens i finalment es va procedir a la seua detenció estos últims dies, acusats de cometre presumptament un delicte de robatori amb violència i intimidació. Després de la detenció, els arrestats van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció Número Set d’Alacant.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Catalá recorda que només un de sis festivals seguix a la Ciutat de les Arts per la sentència acústica

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que només el festival de Les Arts es manté a la Ciutat de les Arts després d'una sentència per contaminació acústica, i atribueix a CACSA i als promotors la decisió de conservar l'emplaçament.

Borja Sémper exigix a Pedro Sánchez eleccions per a posar fi a la degradació política

El portaveu del PP, Borja Sémper, reclama a Pedro Sánchez que dissolga les Corts i convoque eleccions en considerar insostenible la situació política i els casos de corrupció. Ho ha dit a València, on ha afirmat que la degradació política espanyola ha d'acabar donant la paraula als ciutadans.