Ferix amb un ganivet a un empleat d’un restaurant d’Alacant per a robar-li les seues pertinences

Detinguts

Hòmens detinguts en Alacant | Europa Press

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a dos hòmens espanyols, de 36 i 37 anys, implicats presumptament en un robatori violent amb arma blanca en un restaurant d’esta ciutat.

 

Els fets es varen produir el 24 de Juny, a primera hora del matí, quan l’establiment acabava d’obrir les seues portes. Un dels hòmens va accedir al local amb una caputxa per cobrir el seu cap i en eixe moment, el jove va traure un ganivet al treballador i va exigirli diners i efectes de valor.

 

Quan l’empleat va intentar defendre-se, el presumpte autor li va fer talls en la cara i les mans. Després va fugir del lloc amb el mòbil i els efectes personals de la víctima.

 

Posteriorment, el perjudicat va comprovar que s’havien realitzat diverses compres en diferents establiments amb la seua targeta bancària, que es trobava entre les pertinences furtades.

 

Després d’analitzar la denúncia i avançar en la investigació, els agents van conseguir identificar als dos presumptes implicats en els fets, resultant ser delinqüents habituals amb múltiples antecedents. De fet, un d’ells tenia en vigor dos reclamacions, una del Jutjat d’Instrucció Número 8 d’Alacant i una altra policial per delicte de robatori amb força.

 

Els agents de la Comissaria de Districte Centre d’Alacant van establir un dispositiu per localitzar a estos dos hòmens i finalment es va procedir a la seua detenció estos últims dies, acusats de cometre presumptament un delicte de robatori amb violència i intimidació. Després de la detenció, els arrestats van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció Número Set d’Alacant.

 

També pots llegir…

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Treball porta a la Generalitat Valenciana a la Fiscalia per anul·lar sancions laborals després de la DANA

Treball ha traslladat a la Fiscalia l'anul·lació d'expedients sancionadors atribuïda a la Generalitat Valenciana després de la DANA de 2024. Els casos incloïen riscos greus i una defunció constatats per la Inspecció.

Martínez Mus defén que la futura plataforma sobre el Túria alleujarà el trànsit i reduirà temps

La Generalitat aposta per una plataforma de transport sobre el Túria que retallarà temps de viatge i descarregarà de trànsit la V-30. El pla s'emmarca en un treball conjunt amb el sector logístic per a prioritzar projectes i millorar la competitivitat.

Creu Roja atén quasi mig centenar de lipotímies durant la mascletà del divendres a València

Creu Roja ha realitzat 77 assistències durant la mascletà del divendres en la plaça de l'Ajuntament de València. Van predominar les lipotímies i va haver-hi tres evacuacions.

Sense incidències en la primera jornada d’aturs de maquinistes en FGV

Els aturs convocats per Semaf en Metrovalencia i el TRAM d'Alacant transcorren sense incidents ressenyables i amb servicis mínims. Empresa i sindicat discrepen sobre el seguiment.

PSPV i Compromís demanen una comissió d’investigació per la gestió dels bons comercie

PSPV i Compromís reclamaran un ple extraordinari i una comissió en la Diputació d'Alacant per a aclarir la gestió dels bons comercie després de la detenció de Carlos Baño.

Detinguda una dona per calar foc a la seua parella a Chiva; l’home, molt greu

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda a Chiva després de cremar a la seua parella, de 49. La víctima va ser evacuada a la Fe i roman ingressada amb pronòstic reservat i estat molt greu, segons les fonts consultades.

Hostaleria i turisme reclamen un pacte global de mobilitat a València

Hostaleria València, Hosbec i Fotur reclamen un projecte integral de mobilitat per a la ciutat i la seua àrea metropolitana. Demanen més transport nocturn i coordinació entre transport públic, taxi i VTC per a evitar esperes i millorar l'experiència turística.

Potries farà realitat el seu projecte cultural malgrat quedar fora de la Capital Europea de la Cultura 2031

Potries no va passar a la fase final per a 2031, però mantindrà el pla cultural dissenyat durant la candidatura. El consistori reivindica el paper dels pobles xicotets.