Ferix amb un ganivet a un empleat d’un restaurant d’Alacant per a robar-li les seues pertinences

Detinguts

Hòmens detinguts en Alacant | Europa Press

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a dos hòmens espanyols, de 36 i 37 anys, implicats presumptament en un robatori violent amb arma blanca en un restaurant d’esta ciutat.

 

Els fets es varen produir el 24 de Juny, a primera hora del matí, quan l’establiment acabava d’obrir les seues portes. Un dels hòmens va accedir al local amb una caputxa per cobrir el seu cap i en eixe moment, el jove va traure un ganivet al treballador i va exigirli diners i efectes de valor.

 

Quan l’empleat va intentar defendre-se, el presumpte autor li va fer talls en la cara i les mans. Després va fugir del lloc amb el mòbil i els efectes personals de la víctima.

 

Posteriorment, el perjudicat va comprovar que s’havien realitzat diverses compres en diferents establiments amb la seua targeta bancària, que es trobava entre les pertinences furtades.

 

Després d’analitzar la denúncia i avançar en la investigació, els agents van conseguir identificar als dos presumptes implicats en els fets, resultant ser delinqüents habituals amb múltiples antecedents. De fet, un d’ells tenia en vigor dos reclamacions, una del Jutjat d’Instrucció Número 8 d’Alacant i una altra policial per delicte de robatori amb força.

 

Els agents de la Comissaria de Districte Centre d’Alacant van establir un dispositiu per localitzar a estos dos hòmens i finalment es va procedir a la seua detenció estos últims dies, acusats de cometre presumptament un delicte de robatori amb violència i intimidació. Després de la detenció, els arrestats van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció Número Set d’Alacant.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.

Volkswagen tria València per a estrenar l’ID.Polo, el seu urbà elèctric fet a Espanya

Volkswagen ha presentat a València l’ID.Polo, el seu primer urbà 100 % elèctric fabricat a Espanya, amb un preu d’eixida de 17.900 euros. El model manté l’ADN clàssic del Polo i oferix fins a 449 quilòmetres d’autonomia.

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.