Detenen el lladre violent que havia furtat en 3 municipis de la Plana

Un agressor, en una imatge d’arxiu | Youtube

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home com a suposat autor de tres robatoris amb violència i intimidació i lesions en diferents establiments de la Vall d’Alba, la Pobla Tornesa i Borriana, en les comarques de la Plana Alta i Baixa (Castelló) segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

 

Des de feia una setmana, concretament, des del 19 de juliol, la Guàrdia Civil venia investigant diferents delictes que van començar pel robatori amb intimidació amb arma blanca en un supermercat de la població de Borriana i van continuar amb dos atracaments en dos establiments públics en les localitats de Pobla Tornesa i la Vall d’Alba.

 

Per això, es va iniciar una operació a fi de poder identificar, localitzar i detindre a l’autor dels fets. Fruit de les investigacions realitzades pels Guàrdies Civils encarregats del cas, es va poder comprovar que es tractava d’una persona de nacionalitat espanyola amb una gran activitat delictiva en l’últim mes i que cobria el seu rostre per a dificultar la seua identificació.

 

Després de la localització de testimonis i l’ús d’altres tècniques d’investigació més complexes, els agents van poder detindre a un home de 41 anys com a suposat autor de tres robatoris amb violència i intimidació i lesions. Les diligències instruïdes, juntament amb el detingut, han sigut entregades al Jutjat d’Instrucció de Vila-real, que han ordenat el seu ingrés en la presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.

Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes

Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.

Faconauto preveu 109.000 matriculacions en la Comunitat Valenciana malgrat la fi de les ajudes per la dana

Faconauto calcula que en 2026 es matricularan 109.000 turismes en la Comunitat Valenciana, un 14,7% menys que en 2025 per les ajudes per la dana, però amb un creixement estructural del 7,5% sense eixe efecte extraordinari.