Detenen el lladre violent que havia furtat en 3 municipis de la Plana

Un agressor, en una imatge d’arxiu | Youtube

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home com a suposat autor de tres robatoris amb violència i intimidació i lesions en diferents establiments de la Vall d’Alba, la Pobla Tornesa i Borriana, en les comarques de la Plana Alta i Baixa (Castelló) segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

 

Des de feia una setmana, concretament, des del 19 de juliol, la Guàrdia Civil venia investigant diferents delictes que van començar pel robatori amb intimidació amb arma blanca en un supermercat de la població de Borriana i van continuar amb dos atracaments en dos establiments públics en les localitats de Pobla Tornesa i la Vall d’Alba.

 

Per això, es va iniciar una operació a fi de poder identificar, localitzar i detindre a l’autor dels fets. Fruit de les investigacions realitzades pels Guàrdies Civils encarregats del cas, es va poder comprovar que es tractava d’una persona de nacionalitat espanyola amb una gran activitat delictiva en l’últim mes i que cobria el seu rostre per a dificultar la seua identificació.

 

Després de la localització de testimonis i l’ús d’altres tècniques d’investigació més complexes, els agents van poder detindre a un home de 41 anys com a suposat autor de tres robatoris amb violència i intimidació i lesions. Les diligències instruïdes, juntament amb el detingut, han sigut entregades al Jutjat d’Instrucció de Vila-real, que han ordenat el seu ingrés en la presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Reuvers confia en rematar la Lliga Endesa en el quart partit al Palau

L’ala-pivot del Valencia Basket Nate Reuvers assegura que l’equip arriba al quart partit de la final de la Lliga Endesa amb bones sensacions i amb la intenció de sentenciar el títol al Palau Blaugrana, sense esperar un cinqué duel al Roig Arena.

Dos menors rescatats d’una vivenda en flames a Borriana

Dos menors han sigut rescatats hui d’una vivenda unifamiliar de tres plantes a Borriana després que s’haja declarat un incendi al forat de l’escala. Han eixit il·lesos gràcies a la intervenció de la Guàrdia Civil, la Policia Local i els Bombers de Castelló.

Nit de Sant Joan 2026 a la Comunitat: una de les més càlides des que hi ha registres

La Nit de Sant Joan de 2026 a la Comunitat Valenciana serà la segona més càlida registrada, amb calor nocturn excepcional, mínimes de fins a 24 graus i sense pluja prevista.

Localitzen mort un home dins dun cotxe en un centre comercial de Xàtiva

La Policia Nacional ha obert una investigació després de trobar el cadàver dun home de 52 anys, sense signes aparents de violència, dins dun cotxe estacionat en un centre comercial de Xàtiva.

Bernabé retreu la corrupció del PP valencià en plena polèmica pel cas Ábalos

Pilar Bernabé ha recordat que en la Comunitat Valenciana hi ha 185 condemnats per corrupció del PP i ha criticat que molts continuen ocupant càrrecs, en resposta a preguntes sobre la sentència contra José Luis Ábalos.

Nous vols directes d’estiu entre Castelló i Palma amb Air Nostrum

Air Nostrum recupera des del 17 de juliol la connexió directa d’estiu entre Castelló i Palma amb dos vols setmanals i preus a partir de 37 euros per trajecte.

Absoldos els cinc acusats del cas Taula pels contractes de Cultura a València

L’Audiència Provincial de València ha absolt els cinc acusats de prevaricació, suborn i malversació en la peça E del cas Taula-Imelsa, sobre contractes de la Regidoria de Cultura entre 2003 i 2006, en no vore acreditat l’amaño ni el cobrament de comissions.

Mes de maig rècord en hotels valencians amb més de 3 milions de pernoctacions

La Comunitat Valenciana ha superat els 3 milions de pernoctacions hoteleres en maig, amb el pes principal del turisme estranger i una estada mitjana de 3,14 dies. La província d'Alacant lidera les xifres, seguida de València i Castelló.