Detenen el lladre violent que havia furtat en 3 municipis de la Plana

Un agressor, en una imatge d’arxiu | Youtube

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home com a suposat autor de tres robatoris amb violència i intimidació i lesions en diferents establiments de la Vall d’Alba, la Pobla Tornesa i Borriana, en les comarques de la Plana Alta i Baixa (Castelló) segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

 

Des de feia una setmana, concretament, des del 19 de juliol, la Guàrdia Civil venia investigant diferents delictes que van començar pel robatori amb intimidació amb arma blanca en un supermercat de la població de Borriana i van continuar amb dos atracaments en dos establiments públics en les localitats de Pobla Tornesa i la Vall d’Alba.

 

Per això, es va iniciar una operació a fi de poder identificar, localitzar i detindre a l’autor dels fets. Fruit de les investigacions realitzades pels Guàrdies Civils encarregats del cas, es va poder comprovar que es tractava d’una persona de nacionalitat espanyola amb una gran activitat delictiva en l’últim mes i que cobria el seu rostre per a dificultar la seua identificació.

 

Després de la localització de testimonis i l’ús d’altres tècniques d’investigació més complexes, els agents van poder detindre a un home de 41 anys com a suposat autor de tres robatoris amb violència i intimidació i lesions. Les diligències instruïdes, juntament amb el detingut, han sigut entregades al Jutjat d’Instrucció de Vila-real, que han ordenat el seu ingrés en la presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.

66,8 milions per a reforçar els recursos extraordinaris dels col·legis valencians el curs 2026-2027

Educació ha aprovat 66,8 milions d’euros per al programa REMA el curs 2026-2027, amb 1.000 docents més en centres públics i 124 en concertats per a reforçar l’aprenentatge i reduir l’abandó escolar.

Els majors de la Residència de Ferroviaris de Sant Joan viuen la cremà amb la visita de Juanfran Pérez Llorca

La Residència de Ferroviaris de Sant Joan d’Alacant ha celebrat la cremà de la seua foguera amb la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i de l’alcalde Santiago Román, en una iniciativa que acostava la festa als residents majors.