Detenen el lladre violent que havia furtat en 3 municipis de la Plana

Un agressor, en una imatge d’arxiu | Youtube

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home com a suposat autor de tres robatoris amb violència i intimidació i lesions en diferents establiments de la Vall d’Alba, la Pobla Tornesa i Borriana, en les comarques de la Plana Alta i Baixa (Castelló) segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

 

Des de feia una setmana, concretament, des del 19 de juliol, la Guàrdia Civil venia investigant diferents delictes que van començar pel robatori amb intimidació amb arma blanca en un supermercat de la població de Borriana i van continuar amb dos atracaments en dos establiments públics en les localitats de Pobla Tornesa i la Vall d’Alba.

 

Per això, es va iniciar una operació a fi de poder identificar, localitzar i detindre a l’autor dels fets. Fruit de les investigacions realitzades pels Guàrdies Civils encarregats del cas, es va poder comprovar que es tractava d’una persona de nacionalitat espanyola amb una gran activitat delictiva en l’últim mes i que cobria el seu rostre per a dificultar la seua identificació.

 

Després de la localització de testimonis i l’ús d’altres tècniques d’investigació més complexes, els agents van poder detindre a un home de 41 anys com a suposat autor de tres robatoris amb violència i intimidació i lesions. Les diligències instruïdes, juntament amb el detingut, han sigut entregades al Jutjat d’Instrucció de Vila-real, que han ordenat el seu ingrés en la presó.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.