9.3 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Detenen el lladre violent que havia furtat en 3 municipis de la Plana

Un agressor, en una imatge d’arxiu | Youtube

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home com a suposat autor de tres robatoris amb violència i intimidació i lesions en diferents establiments de la Vall d’Alba, la Pobla Tornesa i Borriana, en les comarques de la Plana Alta i Baixa (Castelló) segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

 

Des de feia una setmana, concretament, des del 19 de juliol, la Guàrdia Civil venia investigant diferents delictes que van començar pel robatori amb intimidació amb arma blanca en un supermercat de la població de Borriana i van continuar amb dos atracaments en dos establiments públics en les localitats de Pobla Tornesa i la Vall d’Alba.

 

Per això, es va iniciar una operació a fi de poder identificar, localitzar i detindre a l’autor dels fets. Fruit de les investigacions realitzades pels Guàrdies Civils encarregats del cas, es va poder comprovar que es tractava d’una persona de nacionalitat espanyola amb una gran activitat delictiva en l’últim mes i que cobria el seu rostre per a dificultar la seua identificació.

 

Després de la localització de testimonis i l’ús d’altres tècniques d’investigació més complexes, els agents van poder detindre a un home de 41 anys com a suposat autor de tres robatoris amb violència i intimidació i lesions. Les diligències instruïdes, juntament amb el detingut, han sigut entregades al Jutjat d’Instrucció de Vila-real, que han ordenat el seu ingrés en la presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.