Anuncios

Lladre furta 500€ en l’oficina de Cajamar de Torreblanca

Cajamar Torreblanca

Oficina de Cajamar en la localitat de Torreblanca, lloc a on es va produir l’atracament | Maps

 

Este divendres, cap a les 12.30 del migdia, s’ha produït un atracament en l’oficina bancària de Cajamar de Torreblanca, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). L’oficina, situada en el carrer de Sant Antoni, estava tancada cap a les 13.00 hores i, segons han afirmat alguns testimonis que van passar per allí a eixes hores, la directora de la sucursal estava parlant amb agents de policia i feia mala cara.

 

Anuncios

Tal com ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, cap al migdia, un home va entrar ahir a l’oficina i va amenaçar als treballadors amb una bossa en la mà en la que, segons afirmava, tenia una pistola. Segons fonts de la Guàrdia Civil, l’home de nacionalitat espanyola es va endur uns 500 euros i va fugir sense ferir ni retindre a ningú.

 

Ara per ara, els agents de l’ordre estan investigant el cas i encara no han trobat al lladre d’este robatori a plena llum del dia en la localitat de la Plana Alta.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.
Anuncios