Lladre furta 500€ en l’oficina de Cajamar de Torreblanca

Cajamar Torreblanca

Oficina de Cajamar en la localitat de Torreblanca, lloc a on es va produir l’atracament | Maps

 

Este divendres, cap a les 12.30 del migdia, s’ha produït un atracament en l’oficina bancària de Cajamar de Torreblanca, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). L’oficina, situada en el carrer de Sant Antoni, estava tancada cap a les 13.00 hores i, segons han afirmat alguns testimonis que van passar per allí a eixes hores, la directora de la sucursal estava parlant amb agents de policia i feia mala cara.

 

Tal com ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, cap al migdia, un home va entrar ahir a l’oficina i va amenaçar als treballadors amb una bossa en la mà en la que, segons afirmava, tenia una pistola. Segons fonts de la Guàrdia Civil, l’home de nacionalitat espanyola es va endur uns 500 euros i va fugir sense ferir ni retindre a ningú.

 

Ara per ara, els agents de l’ordre estan investigant el cas i encara no han trobat al lladre d’este robatori a plena llum del dia en la localitat de la Plana Alta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.

Les 16.000 persones evacuades busquen allotjament mentre el foc continua actiu a la Vall d’Uixó

La majoria de les 16.000 persones evacuades per l'incendi de la Vall d'Uixó s'han traslladat a cases de familiars o amics, mentre unes 500 han passat la nit en pavellons i instal·lacions municipals de localitats veïnes.

Els incendis forestals cremen més de 152.000 hectàrees a Espanya, sis vegades més que en 2025

Els incendis forestals han cremat 152.678 hectàrees a Espanya fins al 26 de juliol, sis vegades més que en el mateix període de 2025, i han disparat els grans focs i els anomenats incendis de sexta generació.

Alquiler més barat i més vivenda assequible: així serà el nou decret

El Govern central ultima un decret llei que preveu pròrrogues obligatòries de dos anys als contractes, regula l’alquiler de temporada i d’habitacions i establix incentius fiscals als propietaris que abaixen la renda. El text també puja l’IVA dels pisos turístics al 21 % i inclou canvis en la llei del sòl, encara en debat polític.

Les autonomies es mouen davant la pressió turística i el repunt dels pisos turístics

L’augment del turisme i dels pisos turístics ha intensificat el debat a Espanya, amb protestes més fortes a Balears, Canàries o Barcelona, mentre en la Comunitat Valenciana i altres territoris la contestació és mínima i se centra en l’habitatge.

Vint mitjans aeris es reforcen en l’incendi de la Vall d’Uixó i els terrestres es concentren en Betxí

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb més de 16.000 persones desallotjades i els treballs centrats ara en Betxí. Este diumenge s’incorporen vint mitjans aeris i es manté un ampli dispositiu terrestre, inclosa la UME.

La nit dona un xicotet respir al gran incendi de la Vall d’Uixó però seguix fora de control

La nit ha sigut lleugerament més favorable en la Vall d’Uixó i la Serra d’Espadà, però l’incendi forestal continua actiu, sense control i amb condicions encara adverses de temperatura, humitat i vent.