Lladre furta 500€ en l’oficina de Cajamar de Torreblanca

Cajamar Torreblanca

Oficina de Cajamar en la localitat de Torreblanca, lloc a on es va produir l’atracament | Maps

 

Este divendres, cap a les 12.30 del migdia, s’ha produït un atracament en l’oficina bancària de Cajamar de Torreblanca, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). L’oficina, situada en el carrer de Sant Antoni, estava tancada cap a les 13.00 hores i, segons han afirmat alguns testimonis que van passar per allí a eixes hores, la directora de la sucursal estava parlant amb agents de policia i feia mala cara.

 

Tal com ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, cap al migdia, un home va entrar ahir a l’oficina i va amenaçar als treballadors amb una bossa en la mà en la que, segons afirmava, tenia una pistola. Segons fonts de la Guàrdia Civil, l’home de nacionalitat espanyola es va endur uns 500 euros i va fugir sense ferir ni retindre a ningú.

 

Ara per ara, els agents de l’ordre estan investigant el cas i encara no han trobat al lladre d’este robatori a plena llum del dia en la localitat de la Plana Alta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.