Lladre furta 500€ en l’oficina de Cajamar de Torreblanca

Cajamar Torreblanca

Oficina de Cajamar en la localitat de Torreblanca, lloc a on es va produir l’atracament | Maps

 

Este divendres, cap a les 12.30 del migdia, s’ha produït un atracament en l’oficina bancària de Cajamar de Torreblanca, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). L’oficina, situada en el carrer de Sant Antoni, estava tancada cap a les 13.00 hores i, segons han afirmat alguns testimonis que van passar per allí a eixes hores, la directora de la sucursal estava parlant amb agents de policia i feia mala cara.

 

Tal com ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, cap al migdia, un home va entrar ahir a l’oficina i va amenaçar als treballadors amb una bossa en la mà en la que, segons afirmava, tenia una pistola. Segons fonts de la Guàrdia Civil, l’home de nacionalitat espanyola es va endur uns 500 euros i va fugir sense ferir ni retindre a ningú.

 

Ara per ara, els agents de l’ordre estan investigant el cas i encara no han trobat al lladre d’este robatori a plena llum del dia en la localitat de la Plana Alta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.