Lladre furta 500€ en l’oficina de Cajamar de Torreblanca

Cajamar Torreblanca

Oficina de Cajamar en la localitat de Torreblanca, lloc a on es va produir l’atracament | Maps

 

Este divendres, cap a les 12.30 del migdia, s’ha produït un atracament en l’oficina bancària de Cajamar de Torreblanca, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). L’oficina, situada en el carrer de Sant Antoni, estava tancada cap a les 13.00 hores i, segons han afirmat alguns testimonis que van passar per allí a eixes hores, la directora de la sucursal estava parlant amb agents de policia i feia mala cara.

 

Tal com ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, cap al migdia, un home va entrar ahir a l’oficina i va amenaçar als treballadors amb una bossa en la mà en la que, segons afirmava, tenia una pistola. Segons fonts de la Guàrdia Civil, l’home de nacionalitat espanyola es va endur uns 500 euros i va fugir sense ferir ni retindre a ningú.

 

Ara per ara, els agents de l’ordre estan investigant el cas i encara no han trobat al lladre d’este robatori a plena llum del dia en la localitat de la Plana Alta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Catalá recorda que només un de sis festivals seguix a la Ciutat de les Arts per la sentència acústica

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que només el festival de Les Arts es manté a la Ciutat de les Arts després d'una sentència per contaminació acústica, i atribueix a CACSA i als promotors la decisió de conservar l'emplaçament.

Borja Sémper exigix a Pedro Sánchez eleccions per a posar fi a la degradació política

El portaveu del PP, Borja Sémper, reclama a Pedro Sánchez que dissolga les Corts i convoque eleccions en considerar insostenible la situació política i els casos de corrupció. Ho ha dit a València, on ha afirmat que la degradació política espanyola ha d'acabar donant la paraula als ciutadans.