9.9 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Presó per a un xic de 25 anys per atropellar-ne a un altre, de 20, després d’una baralla en Castelló

Carrer

Lloc de l’atropellament | Maps

 

Este dijous, un jutge de Castelló ha enviat a presó a un jove de 25 anys com a presumpte autor d’un delicte d’intent d’homicidi en grau de temptativa. El xic està acusat d’atropellar intencionadament a un altre de 20, després d’una baralla entre ells a primera hora del passat diumenge.

 

L’acusat ha quedat ingressat en la presó després de comparéixer davant el Jutjat d’Instrucció núm.4 de Castelló el dimarts passat, on es va acordar el seu ingrés a la presó provisional, comunicada i sense fiança.

 

Els fets es remunten a l’últim cap de setmana, quan el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) va rebre una telefonada a les 7.00 hores del matí, alertant d’un atropellament en el carrer República Argentina de Castelló. Fins al lloc dels fets es va traslladar una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), que va assistir al xic atropellat, que patia politraumatismes.

 

  

Després de comprovar que el conductor del vehicle també presentava contusions per haver sigut agredit, es va desplaçar al lloc una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) per a atendre el conductor del cotxe. El presumpte autor de l’atropellament anava acompanyat d’un altre jove i, segons el delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, els dos van ser detinguts després dels fets, encara que el copilot va quedar en llibertat. No ha transcendit l’evolució mèdica del jove ferit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Com triar correctament recanvis d’automòbil: la precisió de recanvis cotxe per matricula i la selecció per VIN

Substituir peces del cotxe és fàcil amb el codi VIN. Aprèn a cercar recanvis amb exactitud i evitar errors comuns.

Els bombers mobilitzen llevaneus per la nevada a l’interior nord de Castelló

El Consorci Provincial ha mobilitzat una dotació i dos unitats forestals amb equips llevaneu-saler per a actuar entre Torremiró i Fredes davant la nevada. Aemet manté avisos per neu a l'interior i temporal marítim en la costa.

Set detinguts per robatori de coure en polígons de la Vall d’Albaida valorat en 231.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a set persones per una sèrie de robatoris de cablejat a Montaverner, L'Olleria i Ontinyent, amb un perjuí de 231.000 euros. Se'ls atribuïxen cinc delictes de robatori amb força i un de pertinença a organització criminal.

El Llevant ultima el fitxatge de l’extrem Tai Abed, del PSV, fins a 2029

El Llevant negocia els últims serrells per a incorporar a l'extrem esquerrà Tai Abed, de 21 anys i amb passaport espanyol, procedent del PSV. L'acord preveu un contracte fins a juny de 2029 amb una compensació econòmica reduïda al club neerlandés.

La borrasca Harry encara deixa hui pluges, neu a l’interior i vent fort en la Comunitat Valenciana

Els últims efectes d'Harry mantenen les precipitacions en tota la Comunitat, amb episodis localment forts, neu des de 1.000-1.400 m i ratxes intenses del nord.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.