Presó per a un xic de 25 anys per atropellar-ne a un altre, de 20, després d’una baralla en Castelló

Carrer

Lloc de l’atropellament | Maps

 

Este dijous, un jutge de Castelló ha enviat a presó a un jove de 25 anys com a presumpte autor d’un delicte d’intent d’homicidi en grau de temptativa. El xic està acusat d’atropellar intencionadament a un altre de 20, després d’una baralla entre ells a primera hora del passat diumenge.

 

L’acusat ha quedat ingressat en la presó després de comparéixer davant el Jutjat d’Instrucció núm.4 de Castelló el dimarts passat, on es va acordar el seu ingrés a la presó provisional, comunicada i sense fiança.

 

Els fets es remunten a l’últim cap de setmana, quan el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) va rebre una telefonada a les 7.00 hores del matí, alertant d’un atropellament en el carrer República Argentina de Castelló. Fins al lloc dels fets es va traslladar una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), que va assistir al xic atropellat, que patia politraumatismes.

 

  

Després de comprovar que el conductor del vehicle també presentava contusions per haver sigut agredit, es va desplaçar al lloc una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) per a atendre el conductor del cotxe. El presumpte autor de l’atropellament anava acompanyat d’un altre jove i, segons el delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, els dos van ser detinguts després dels fets, encara que el copilot va quedar en llibertat. No ha transcendit l’evolució mèdica del jove ferit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.