Presó per a un xic de 25 anys per atropellar-ne a un altre, de 20, després d’una baralla en Castelló

Carrer

Lloc de l’atropellament | Maps

 

Este dijous, un jutge de Castelló ha enviat a presó a un jove de 25 anys com a presumpte autor d’un delicte d’intent d’homicidi en grau de temptativa. El xic està acusat d’atropellar intencionadament a un altre de 20, després d’una baralla entre ells a primera hora del passat diumenge.

 

L’acusat ha quedat ingressat en la presó després de comparéixer davant el Jutjat d’Instrucció núm.4 de Castelló el dimarts passat, on es va acordar el seu ingrés a la presó provisional, comunicada i sense fiança.

 

Els fets es remunten a l’últim cap de setmana, quan el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) va rebre una telefonada a les 7.00 hores del matí, alertant d’un atropellament en el carrer República Argentina de Castelló. Fins al lloc dels fets es va traslladar una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), que va assistir al xic atropellat, que patia politraumatismes.

 

  

Després de comprovar que el conductor del vehicle també presentava contusions per haver sigut agredit, es va desplaçar al lloc una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) per a atendre el conductor del cotxe. El presumpte autor de l’atropellament anava acompanyat d’un altre jove i, segons el delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, els dos van ser detinguts després dels fets, encara que el copilot va quedar en llibertat. No ha transcendit l’evolució mèdica del jove ferit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.

Els assistents al Reggaeton Beach Festival es queden sense gira del 2026 i sense festival

Reggaeton Beach Festival ha anunciat la cancel·lació de tota la gira prevista per a l’estiu del 2026 i el cessament de la seua activitat. Facua recorda als afectats que poden reclamar l’import de les entrades i els possibles danys i perjuís.

Nou sistema acústic a la Nucia per avisar dels riscos d’inundació pel pantà de Guadalest

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha instal·lat a la Nucia un sistema acústic d’avís per inundacions a la partida de Pesauro, zona inundable en cas d’accident o trencament de la presa de Guadalest.

València encapçala l’alça del lloguer entre les grans ciutats d’Espanya

Els nous contractes de lloguer a València han pujat un 4,5 % anual des de 2019, el ritme més alt entre les sis grans ciutats espanyoles, segons l’Informe Anual 2025 del Banco de España. Fins a quatre de cada deu famílies llogateres destinen més del 30 % de la seua renda al pagament del lloguer.

Més trens de Rodalia a Alacant per a les Fogueres amb 23.300 places extra

Renfe ha reforçat la Rodalia dAlacant amb 23.300 places addicionals i 40 trens especials, diürns i nocturns, entre el 20 i la matinada del 25 de juny per a facilitar els desplaçaments durant les Fogueres.

Els farmacèutics de València hauran de repetir les eleccions del Micof pel vot per correu

La Mesa Electoral del Col·legi de Farmacèutics de València ha anul·lat els comicis del 10 de maig i ha ordenat repetir la votació per irregularitats en el vot per correu denunciades per dues candidatures.