Presó per a un xic de 25 anys per atropellar-ne a un altre, de 20, després d’una baralla en Castelló

Carrer

Lloc de l’atropellament | Maps

 

Este dijous, un jutge de Castelló ha enviat a presó a un jove de 25 anys com a presumpte autor d’un delicte d’intent d’homicidi en grau de temptativa. El xic està acusat d’atropellar intencionadament a un altre de 20, després d’una baralla entre ells a primera hora del passat diumenge.

 

L’acusat ha quedat ingressat en la presó després de comparéixer davant el Jutjat d’Instrucció núm.4 de Castelló el dimarts passat, on es va acordar el seu ingrés a la presó provisional, comunicada i sense fiança.

 

Els fets es remunten a l’últim cap de setmana, quan el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) va rebre una telefonada a les 7.00 hores del matí, alertant d’un atropellament en el carrer República Argentina de Castelló. Fins al lloc dels fets es va traslladar una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), que va assistir al xic atropellat, que patia politraumatismes.

 

  

Després de comprovar que el conductor del vehicle també presentava contusions per haver sigut agredit, es va desplaçar al lloc una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) per a atendre el conductor del cotxe. El presumpte autor de l’atropellament anava acompanyat d’un altre jove i, segons el delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, els dos van ser detinguts després dels fets, encara que el copilot va quedar en llibertat. No ha transcendit l’evolució mèdica del jove ferit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.

Les màximes pugen fins als 34 °C en un dilluns amb 25 graus de diferència amb les mínimes

Les màximes han arribat este dilluns als 34 °C en comarques de l’interior de Castelló i València, amb salts de més de 25 graus respecte a les mínimes en alguns punts. Ademús ha registrat 8,3 °C de mínima i 33,7 °C de màxima, mentre València ciutat ha arribat als 32,5 °C.