16.6 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Presó per a un xic de 25 anys per atropellar-ne a un altre, de 20, després d’una baralla en Castelló

Carrer

Lloc de l’atropellament | Maps

 

Este dijous, un jutge de Castelló ha enviat a presó a un jove de 25 anys com a presumpte autor d’un delicte d’intent d’homicidi en grau de temptativa. El xic està acusat d’atropellar intencionadament a un altre de 20, després d’una baralla entre ells a primera hora del passat diumenge.

 

L’acusat ha quedat ingressat en la presó després de comparéixer davant el Jutjat d’Instrucció núm.4 de Castelló el dimarts passat, on es va acordar el seu ingrés a la presó provisional, comunicada i sense fiança.

 

Els fets es remunten a l’últim cap de setmana, quan el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) va rebre una telefonada a les 7.00 hores del matí, alertant d’un atropellament en el carrer República Argentina de Castelló. Fins al lloc dels fets es va traslladar una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), que va assistir al xic atropellat, que patia politraumatismes.

 

  

Després de comprovar que el conductor del vehicle també presentava contusions per haver sigut agredit, es va desplaçar al lloc una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) per a atendre el conductor del cotxe. El presumpte autor de l’atropellament anava acompanyat d’un altre jove i, segons el delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, els dos van ser detinguts després dels fets, encara que el copilot va quedar en llibertat. No ha transcendit l’evolució mèdica del jove ferit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.

La nova estació de València Sud s’obri este divendres amb més accessibilitat i resiliència

L'estació de València Sud s'obri este divendres, elevada un metre i amb tres ascensors, la qual cosa completa l'accessibilitat de tota la xarxa i reforça la resposta davant temporals. El projecte s'integra en la reconstrucció després de la dana, amb inversions en el complex i un pla anual per a millorar línies.