17.8 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Evacuen 100 persones per un incendi en un hotel de Peníscola

Hotel Playa Peníscola

L’Hotel Playa, de Peníscola, lloc a on s’ha produït l’incendi | Maps

 

Un hotel de Peníscola, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló) ha hagut de ser desallotjat en la matinada d’este dijous de forma preventiva per un incendi que ja ha sigut extingit i que no ha causat cap ferit, segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers de Castelló.

 

Segons avança el diari ‘Mediterráneo’, el foc s’ha iniciat en les fregidores industrials que hi ha en la cuina de l’Hotel Playa de Peníscola i, d’ahí, ha passat a la bugaderia de les instal·lacions. Cap a les 3.00 de la matinada, s’han evacuat 100 persones que, després de l’actuació dels bombers del Parc de Benicarló, han pogut tornar a les seues habitacions.

 

Les flames, que s’han donat per controlades cap a les 6.00 de la matinada, han afectat a la cuina situada en primera planta. Els bombers han revisiat d’absolutament totes les instal·lacions i han ventilat de l’hotel. Fins al lloc s’han desplaçat dos dotacions del Parc del Baix Maestrat.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El temporal de vent cessarà este divendres després de quasi 30 dies consecutius i set borrasques

El temporal de vent en la Comunitat Valenciana cessarà el divendres 20 després de quasi un mes de ratxes de ponent i nord-oest impulsades per set borrasques. Aemet preveu calma amb l'arribada de l'anticicló i advertix de riscos residuals malgrat la menor intensitat.

Cau a Madrid un fugitiu suec buscat per homicidi i tràfic de drogues

La Policia Nacional ha detingut a Madrid a un fugitiu reclamat a Suècia per homicidi, lesions i tràfic de drogues. L'home va fugir via Alacant i va ser localitzat en un hotel del centre.

Vaga de metges: més del 90% segons sindicats i 10,4% segons Sanitat

La primera jornada de l'atur contra la reforma de l'estatut marc deixa un seguiment dispar en la Comunitat Valenciana: més del 90% per als convocants i 10,4% per a Sanitat. El sindicat mèdic recorre els servicis mínims i preveu parar una setmana al mes fins a juny.

La majoria de veïns desallotjats per l’incendi a Xàbia torna a les seues cases després de la inspecció

La majoria dels evacuats per l'incendi del dijous a Xàbia han pogut tornar este dilluns després d'una inspecció favorable. La planta 2 continua tancada.

Sis atesos per fum i desenes desallotjades en un incendi en vivendes socials d’Alacant

Sis persones han sigut ateses per inhalació de fum i diverses desenes han sigut desallotjades després d'un incendi en les vivendes socials de Miguel Hernández, a Alacant. El vent i un brasero han afavorit la propagació i l'ajuntament ha activat ajuda residencial.

El temporal de vent cessarà este divendres després de quasi 30 dies consecutius i 7 borrasques

Aemet fixa el final de l'episodi de ponent per al divendres 20, amb l'entrada d'un anticicló. Fins llavors seguiran els avisos i el risc de danys.

Dèsset detinguts per estar sense papers en dos operatius a Almoradí i Callosa de Segura

Dèsset persones han sigut detingudes per infringir la Llei d'Estrangeria en controls en locals d'oci d'Almoradí i Callosa de Segura. A més, un home va ser arrestat per una orde europea de detenció vinculada a un delicte de drogues.

El Castelló torna al lideratge de Segona més de 33 anys després

El Castelló és líder en solitari de Segona després del 2-0 a l'Esportiu i l'ensopegada del Racing a Eibar. Suma 48 punts i es mesurarà al Racing en dos jornades.