11.7 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Evacuen 100 persones per un incendi en un hotel de Peníscola

Hotel Playa Peníscola

L’Hotel Playa, de Peníscola, lloc a on s’ha produït l’incendi | Maps

 

Un hotel de Peníscola, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló) ha hagut de ser desallotjat en la matinada d’este dijous de forma preventiva per un incendi que ja ha sigut extingit i que no ha causat cap ferit, segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers de Castelló.

 

Segons avança el diari ‘Mediterráneo’, el foc s’ha iniciat en les fregidores industrials que hi ha en la cuina de l’Hotel Playa de Peníscola i, d’ahí, ha passat a la bugaderia de les instal·lacions. Cap a les 3.00 de la matinada, s’han evacuat 100 persones que, després de l’actuació dels bombers del Parc de Benicarló, han pogut tornar a les seues habitacions.

 

Les flames, que s’han donat per controlades cap a les 6.00 de la matinada, han afectat a la cuina situada en primera planta. Els bombers han revisiat d’absolutament totes les instal·lacions i han ventilat de l’hotel. Fins al lloc s’han desplaçat dos dotacions del Parc del Baix Maestrat.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.