Evacuen 100 persones per un incendi en un hotel de Peníscola

Hotel Playa Peníscola

L’Hotel Playa, de Peníscola, lloc a on s’ha produït l’incendi | Maps

 

Un hotel de Peníscola, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló) ha hagut de ser desallotjat en la matinada d’este dijous de forma preventiva per un incendi que ja ha sigut extingit i que no ha causat cap ferit, segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers de Castelló.

 

Segons avança el diari ‘Mediterráneo’, el foc s’ha iniciat en les fregidores industrials que hi ha en la cuina de l’Hotel Playa de Peníscola i, d’ahí, ha passat a la bugaderia de les instal·lacions. Cap a les 3.00 de la matinada, s’han evacuat 100 persones que, després de l’actuació dels bombers del Parc de Benicarló, han pogut tornar a les seues habitacions.

 

Les flames, que s’han donat per controlades cap a les 6.00 de la matinada, han afectat a la cuina situada en primera planta. Els bombers han revisiat d’absolutament totes les instal·lacions i han ventilat de l’hotel. Fins al lloc s’han desplaçat dos dotacions del Parc del Baix Maestrat.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera l’envelliment agrari amb quasi la mitat de perceptors majors de 65 anys

Quasi la mitat dels perceptors valencians de la PAC tenen més de 65 anys i només un 5,8 % és menor de 40, segons AVA-Asaja, que alerta del risc d’abandonament de camps i reclama mesures estructurals.

La Generalitat adverteix del col·lapse dels centres de menors abans d’assumir nous xiquets de Ceuta

La consellera Elena Albalat avisa que els centres de menors de la Comunitat Valenciana estan col·lapsats i exigeix informació, recursos i finançament abans d’acceptar un nou repartiment de menors no acompanyats procedents de Ceuta.

Logan Costa decidix un amistós igualat entre Villarreal i Levante

Un gol de Logan Costa en la segona part ha donat el triomf al Villarreal en un amistós de preparació davant un Levante molt sòlid en defensa, marcat també pel debut del porter Péter Gulácsi i el retorn de Juan Foyth.

1,6 milions per a recuperar l’entorn cremat a la Vall d’Uixó

La Generalitat ha demanat al Govern reorientar 1,64 milions de fons europeus destinats a plans turístics de Castelló per a actuacions de prevenció, mitigació i restauració de l’entorn afectat per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha cremat 9.568 hectàrees, part d’elles al parc natural de la Serra d’Espadà. La petició inclou mesures com plans d’adaptació climàtica, sistemes d’alerta, cortafocs verds, restauració de senderes i reforestació.

Ferran Torres serà imatge i ambaixador de la Comunitat Valenciana

Ferran Torres signarà este divendres al Palau de la Generalitat un protocol per a exercir com a imatge i ambaixador de la Comunitat Valenciana després del gol que ha donat a Espanya el Mundial.

València es prepara per a estrenar el Spain Sail Grand Prix en només un mes

València acollirà per primera vegada el Spain Sail Grand Prix els dies 5 i 6 de setembre, amb 13 equips internacionals competint amb catamarans F50 d’alta velocitat. La ciutat ultima la logística i estrenarà condició de seu de SailGP durant almenys tres temporades.

Un home de 62 anys mata un jove en un local de València i truca a la Policia per a confessar-ho

Un home de 62 anys ha matat este dimecres un jove de 20 en un local de València amb un objecte metàl·lic i ha telefonat ell mateix al 091 per a confessar el crim, segons la Policia Nacional.

La gasolina frega el màxim de 2026 i Vinaròs marca el litre més barat d’Espanya

La gasolina ha tornat a pujar fins als 1,716 euros per litre, molt a prop del màxim de 2026, mentres el litre més barat d’Espanya es troba a Vinaròs, amb 1,429 euros. El dièsel també s’ha encarit amb força i omplir el dipòsit costa ja fins a 17 euros més que fa un mes.
FILMOTECA D'ESTIU