11.3 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Tres ferits per atropellament en accidents múltiples en Castelló i Sagunt

Imagen de una ambulancia del SAMU

Una ambulància del SAMU ha acudit fins al lloc dels accidents   | Agències

 

Este dissabte de vesprada, cap a les 15.20 hores, han sigut atropellats dos persones que passaven per un pas zebra en l’avinguda de la Vila, en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). Segons pareix, el conductor —un xic de 32 anys— s’ha despistat, cosa que ha provocat l’accident.

 

Segons informació del diari ‘Levante’, els ferits són una dona de 48 anys i un home de 41 i estaven caminant cap al barri del Baladre.

 

Dos ferits més en un atropellament en Castelló

I este diumenge de matí s’ha produït un altre atropellament en el territori valencià. En este segon cas, l’atropellament ha succeït en el carrer de la República Argentina de Castelló a les 07.02 hores. La víctima de l’atropellament ha sigut un xic de 20 anys, que ha sigut atés per una ambulància del SAMU per diferents lesions i ferides.

 

Respecte del conductor, segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’, un xic de 25 anys, també ha necessitat atenció mèdica, ja que ha sigut agredit i presentava contusions. En este cas, ha intervingut una ambulància de Suport Vital Bàsic. No ha transcendit l’evolució dels ferits.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.