Ferit un home de 40 anys en ser atropellat en l’A-31 a l’altura de Villena

Hospital d'Elda

La víctima ha sigut traslladada a l’Hospital General Universitari d’Elda   | Wikipedia

 

Este dissabte, cap a les 00.12 hores de la matinada, un home de 40 anys ha resultat ferit en ser atropellat per un vehicle quan circulava per l’autovia A-31 en el terme municipal de Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant). Segons informació del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), l’accident s’ha produït en el km 175.

 

Fins al lloc del sinistre s’ha mobilitzat una unitat del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU) que ha traslladat a la víctima a l’Hospital General Universitari d’Elda per politraumatismes. De moment, es desconeixen les causes de l’accident, d’esta autovia que connecta Alacant amb Madrid, però no fa ni quatre dies que es va produir un altre molt similar quan una xica 37 anys va bolcar una furgoneta i va resultar ferida de gravetat.

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.