Ferit greu en un incendi en Alacant

Bombers en l'extinció d'un incendi en la planta baixa d'una casa en Vila-real

Imatge d’arxiu d’un incendi | CPBC

 

Un home, de 66 anys, ha resultat ferit greu en un incendi en Alacant, segons ha informat la Regidoria de Seguretat de l’Ajuntament en un comunicat. Fins a deu bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS), han rescatat esta matinada de dilluns a l’home, que es trobava atrapat en un àtic en flames.

 

L’incendi s’ha originat en el carrer de Díaz Moreu i el SPEIS ha rebut l’avís sobre les 2.40 hores. Fins al lloc de l’incendi s’han desplaçat dos patrulles de la Policia Local que han tallat els accessos i han abalisat la zona, a demés de tres dotacions amb deu de bombers, que, en una primera intervenció, han hagut d’actuar ràpidament, ja que el foc estava localitzat en una terrassa d’un àtic, i es trobava una persona atrapada demanant auxili.

 

Els bombers, per a rescatar i salvar-li la vida a esta persona, han accedit amb el vehicle escala, han conseguit arribar fins a on estava i amb les caputxes de rescat ‘respihood’ li han subministrat aire. Finalment, han conseguit traure-la i rescatar-la a través de l’escala. L’home de 66 anys, que presentava cremades, ha sigut immediatament atés pels efectius sanitaris i traslladat a un centre hospitalari.

 

D’altra banda, un altre equip de bombers simultàniament ha atacat el focus de l’incendi que s’estava localitzant en la terrassa d’un àtic, d’un edifici de tres plantes, amb el vehicle escala. Per a la seua extinció, s’han utilitzat diferents línies d’aigua.

 

Les tasques d’extinció s’han allargat més d’una hora i mitja i l’incendi s’ha produït per causes que es desconeixen. Una volta extingit s’han fet les labors de sanejament de la zona afectada i la casa ha quedat precintada i molt afectada.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.