2.4 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Ferit greu en un incendi en Alacant

Bombers en l'extinció d'un incendi en la planta baixa d'una casa en Vila-real

Imatge d’arxiu d’un incendi | CPBC

 

Un home, de 66 anys, ha resultat ferit greu en un incendi en Alacant, segons ha informat la Regidoria de Seguretat de l’Ajuntament en un comunicat. Fins a deu bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS), han rescatat esta matinada de dilluns a l’home, que es trobava atrapat en un àtic en flames.

 

L’incendi s’ha originat en el carrer de Díaz Moreu i el SPEIS ha rebut l’avís sobre les 2.40 hores. Fins al lloc de l’incendi s’han desplaçat dos patrulles de la Policia Local que han tallat els accessos i han abalisat la zona, a demés de tres dotacions amb deu de bombers, que, en una primera intervenció, han hagut d’actuar ràpidament, ja que el foc estava localitzat en una terrassa d’un àtic, i es trobava una persona atrapada demanant auxili.

 

Els bombers, per a rescatar i salvar-li la vida a esta persona, han accedit amb el vehicle escala, han conseguit arribar fins a on estava i amb les caputxes de rescat ‘respihood’ li han subministrat aire. Finalment, han conseguit traure-la i rescatar-la a través de l’escala. L’home de 66 anys, que presentava cremades, ha sigut immediatament atés pels efectius sanitaris i traslladat a un centre hospitalari.

 

D’altra banda, un altre equip de bombers simultàniament ha atacat el focus de l’incendi que s’estava localitzant en la terrassa d’un àtic, d’un edifici de tres plantes, amb el vehicle escala. Per a la seua extinció, s’han utilitzat diferents línies d’aigua.

 

Les tasques d’extinció s’han allargat més d’una hora i mitja i l’incendi s’ha produït per causes que es desconeixen. Una volta extingit s’han fet les labors de sanejament de la zona afectada i la casa ha quedat precintada i molt afectada.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.