15.5 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Ferit greu en un incendi en Alacant

Bombers en l'extinció d'un incendi en la planta baixa d'una casa en Vila-real

Imatge d’arxiu d’un incendi | CPBC

 

Un home, de 66 anys, ha resultat ferit greu en un incendi en Alacant, segons ha informat la Regidoria de Seguretat de l’Ajuntament en un comunicat. Fins a deu bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS), han rescatat esta matinada de dilluns a l’home, que es trobava atrapat en un àtic en flames.

 

L’incendi s’ha originat en el carrer de Díaz Moreu i el SPEIS ha rebut l’avís sobre les 2.40 hores. Fins al lloc de l’incendi s’han desplaçat dos patrulles de la Policia Local que han tallat els accessos i han abalisat la zona, a demés de tres dotacions amb deu de bombers, que, en una primera intervenció, han hagut d’actuar ràpidament, ja que el foc estava localitzat en una terrassa d’un àtic, i es trobava una persona atrapada demanant auxili.

 

Els bombers, per a rescatar i salvar-li la vida a esta persona, han accedit amb el vehicle escala, han conseguit arribar fins a on estava i amb les caputxes de rescat ‘respihood’ li han subministrat aire. Finalment, han conseguit traure-la i rescatar-la a través de l’escala. L’home de 66 anys, que presentava cremades, ha sigut immediatament atés pels efectius sanitaris i traslladat a un centre hospitalari.

 

D’altra banda, un altre equip de bombers simultàniament ha atacat el focus de l’incendi que s’estava localitzant en la terrassa d’un àtic, d’un edifici de tres plantes, amb el vehicle escala. Per a la seua extinció, s’han utilitzat diferents línies d’aigua.

 

Les tasques d’extinció s’han allargat més d’una hora i mitja i l’incendi s’ha produït per causes que es desconeixen. Una volta extingit s’han fet les labors de sanejament de la zona afectada i la casa ha quedat precintada i molt afectada.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.

Oliva cancel·la la cavalcada de Reis per la pluja i Xàtiva l’ajorna al 6

La previsió de pluges per la borrasca Francis ha obligat a Oliva a cancel·lar la cavalcada del 5 de gener. Xàtiva la trasllada al dia 6 al migdia i manté les visites del dia 5.

Una setmana sense rastre de tres valencians a Indonèsia després del naufragi

Una setmana després del naufragi del KM Putri Sakinah en Padar, la busca de tres valencians seguix sense resultats per la mala mar. La Policia investiga possibles negligències i les autoritats amplien la prohibició de navegació.

L’alcalde d’Almussafes presentarà proves davant el PSOE i sosté que les denúncies d’assetjament són falses

Toni González ha assegurat que aportarà testimonis i actes notarials per a rebatre les acusacions d'assetjament sexual i laboral. Diu que el CADE no té proves en contra seua més enllà del testimoniatge de la denunciant.

Transports ha executat 5.580 milions en el Corredor Mediterrani des de 2018

Transports ha executat 5.580 milions en el Corredor Mediterrani des de 2018, amb 8.381 milions licitats i més de 6.600 adjudicats. Més de 800 km estan en obres i 2026 fixa fites a Barcelona com La Llagosta i el tram Martorell-Castellbisbal

Corberán destaca el bon joc del Cèltic i reivindica arguments del València per a guanyar en Balaídos

El tècnic del València va subratllar el nivell del Cèltic i va defendre que el seu equip té pla, mentalitat i recursos per a competir i buscar la victòria en Balaídos. Després de l'aturada, va valorar el compromís del grup i el treball individual per a començar l'any millorant els resultats.

L’Executiva del PSPV es reunix el 8 de gener a Paiporta per a fer costat als municipis de la DANA

L'Executiva del PSPV celebrarà el 8 de gener la seua reunió a Paiporta, zona zero de la DANA, per a recolzar als municipis afectats. El partit reivindica les ajudes estatals i critica la inacció de la Generalitat.