Anuncios

Ferit greu en un incendi en Alacant

Bombers en l'extinció d'un incendi en la planta baixa d'una casa en Vila-real

Imatge d’arxiu d’un incendi | CPBC

 

Un home, de 66 anys, ha resultat ferit greu en un incendi en Alacant, segons ha informat la Regidoria de Seguretat de l’Ajuntament en un comunicat. Fins a deu bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS), han rescatat esta matinada de dilluns a l’home, que es trobava atrapat en un àtic en flames.

 

Anuncios

L’incendi s’ha originat en el carrer de Díaz Moreu i el SPEIS ha rebut l’avís sobre les 2.40 hores. Fins al lloc de l’incendi s’han desplaçat dos patrulles de la Policia Local que han tallat els accessos i han abalisat la zona, a demés de tres dotacions amb deu de bombers, que, en una primera intervenció, han hagut d’actuar ràpidament, ja que el foc estava localitzat en una terrassa d’un àtic, i es trobava una persona atrapada demanant auxili.

 

Els bombers, per a rescatar i salvar-li la vida a esta persona, han accedit amb el vehicle escala, han conseguit arribar fins a on estava i amb les caputxes de rescat ‘respihood’ li han subministrat aire. Finalment, han conseguit traure-la i rescatar-la a través de l’escala. L’home de 66 anys, que presentava cremades, ha sigut immediatament atés pels efectius sanitaris i traslladat a un centre hospitalari.

 

D’altra banda, un altre equip de bombers simultàniament ha atacat el focus de l’incendi que s’estava localitzant en la terrassa d’un àtic, d’un edifici de tres plantes, amb el vehicle escala. Per a la seua extinció, s’han utilitzat diferents línies d’aigua.

 

Les tasques d’extinció s’han allargat més d’una hora i mitja i l’incendi s’ha produït per causes que es desconeixen. Una volta extingit s’han fet les labors de sanejament de la zona afectada i la casa ha quedat precintada i molt afectada.

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios