Ferit greu en un incendi en Alacant

Bombers en l'extinció d'un incendi en la planta baixa d'una casa en Vila-real

Imatge d’arxiu d’un incendi | CPBC

 

Un home, de 66 anys, ha resultat ferit greu en un incendi en Alacant, segons ha informat la Regidoria de Seguretat de l’Ajuntament en un comunicat. Fins a deu bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS), han rescatat esta matinada de dilluns a l’home, que es trobava atrapat en un àtic en flames.

 

L’incendi s’ha originat en el carrer de Díaz Moreu i el SPEIS ha rebut l’avís sobre les 2.40 hores. Fins al lloc de l’incendi s’han desplaçat dos patrulles de la Policia Local que han tallat els accessos i han abalisat la zona, a demés de tres dotacions amb deu de bombers, que, en una primera intervenció, han hagut d’actuar ràpidament, ja que el foc estava localitzat en una terrassa d’un àtic, i es trobava una persona atrapada demanant auxili.

 

Els bombers, per a rescatar i salvar-li la vida a esta persona, han accedit amb el vehicle escala, han conseguit arribar fins a on estava i amb les caputxes de rescat ‘respihood’ li han subministrat aire. Finalment, han conseguit traure-la i rescatar-la a través de l’escala. L’home de 66 anys, que presentava cremades, ha sigut immediatament atés pels efectius sanitaris i traslladat a un centre hospitalari.

 

D’altra banda, un altre equip de bombers simultàniament ha atacat el focus de l’incendi que s’estava localitzant en la terrassa d’un àtic, d’un edifici de tres plantes, amb el vehicle escala. Per a la seua extinció, s’han utilitzat diferents línies d’aigua.

 

Les tasques d’extinció s’han allargat més d’una hora i mitja i l’incendi s’ha produït per causes que es desconeixen. Una volta extingit s’han fet les labors de sanejament de la zona afectada i la casa ha quedat precintada i molt afectada.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU