Detingut per publicar anuncis sexuals amb fotos i dades de la seua ex parella en webs en Alacant

Agressió Masclista

La xica tenia por d’eixir al carrer  | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el municipi d’Alacant a un xic, de 35 anys, per un presumpte delicte contra la integritat moral i coaccions contra la seua exparella, una xica de 20 anys, després de, presumptament, haver pujat fotografies personals d’ella en webs de contactes i haver publicat anuncis sexuals explícits amb les seues dades.

 

La investigació, duta a terme pel grup de delictes tecnològics de la Policia Nacional d’Alacant, va començar fa quatre mesos en rebre tres denúncies de la víctima, qui posava de manifest que diferents persones s’havien posat en contacte amb ella sol·licitant favors sexuals.

 

El xic va pujar informació personal de la víctima, fotografies, número de telèfon i, fins i tot, el seu domicili en diferents webs de contactes oferint servicis sexuals explícits, cosa que va provocar que nombroses persones es posaren en contacte amb ella i, inclús, anaren fins a sa casa.

 

Tenia por d’eixir al carrer

Per estos fets i la contínua pressió que va rebre, la víctima va arribar a tindre por d’eixir sola al carrer, ja que hi havia imàtgens que la identificaven perfectament i «de manera incessant rebia peticions d’índole sexual».

 

Gràcies a les investigacions es va conseguir identificar les adreces IPs des de les que el presumpte autor es connectava a la web per a publicar els anuncis. D’eixa manera, es va trobar finalment a l’exparella de la denunciant, amb el que havia mantingut una relació sentimental de tres mesos feia més d’un any.

 

Com era la seua exparella, es va activar el protocol de Violència de Gènere, i es va sol·licitar per a la víctima una ordre de protecció sobre ell. Es va procedir a la detenció del xic, sense antecedents previs. Ara està en disposició del Jutjat de Violència de Gènere número 1 d’Alacant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.