Detingut per publicar anuncis sexuals amb fotos i dades de la seua ex parella en webs en Alacant

Agressió Masclista

La xica tenia por d’eixir al carrer  | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el municipi d’Alacant a un xic, de 35 anys, per un presumpte delicte contra la integritat moral i coaccions contra la seua exparella, una xica de 20 anys, després de, presumptament, haver pujat fotografies personals d’ella en webs de contactes i haver publicat anuncis sexuals explícits amb les seues dades.

 

La investigació, duta a terme pel grup de delictes tecnològics de la Policia Nacional d’Alacant, va començar fa quatre mesos en rebre tres denúncies de la víctima, qui posava de manifest que diferents persones s’havien posat en contacte amb ella sol·licitant favors sexuals.

 

El xic va pujar informació personal de la víctima, fotografies, número de telèfon i, fins i tot, el seu domicili en diferents webs de contactes oferint servicis sexuals explícits, cosa que va provocar que nombroses persones es posaren en contacte amb ella i, inclús, anaren fins a sa casa.

 

Tenia por d’eixir al carrer

Per estos fets i la contínua pressió que va rebre, la víctima va arribar a tindre por d’eixir sola al carrer, ja que hi havia imàtgens que la identificaven perfectament i «de manera incessant rebia peticions d’índole sexual».

 

Gràcies a les investigacions es va conseguir identificar les adreces IPs des de les que el presumpte autor es connectava a la web per a publicar els anuncis. D’eixa manera, es va trobar finalment a l’exparella de la denunciant, amb el que havia mantingut una relació sentimental de tres mesos feia més d’un any.

 

Com era la seua exparella, es va activar el protocol de Violència de Gènere, i es va sol·licitar per a la víctima una ordre de protecció sobre ell. Es va procedir a la detenció del xic, sense antecedents previs. Ara està en disposició del Jutjat de Violència de Gènere número 1 d’Alacant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia començarà la Lliga contra el Celta el dissabte 22 d’agost a les 19.30 hores

LaLiga ha confirmat que el Valencia debutarà en la segona jornada de LaLiga EA Sports 2025-2026, el dissabte 22 d’agost a Mestalla contra el Celta a les 19.30 hores, després de l’ajornament del partit inicial davant el Betis. Villarreal, Elche i Levante també tenen definits els seus horaris per a la segona i tercera jornada.

El València debutarà en Lliga el 22 d’agost a Mestalla contra el Celta

LaLiga ha confirmat que el València s’estrenarà en la Lliga 2025-2026 el dissabte 22 d’agost a les 19.30 hores davant el Celta, després de l’ajornament del seu partit de la primera jornada contra el Betis. Villarreal, Elx i Llevant també tenen ja definits els seus horaris per a la segona i tercera jornada.

Pau Navarro seguirà al Villarreal fins a 2031 després de renovar el seu contracte

El defensa de la Vilavella Pau Navarro ha ampliat el seu contracte amb el Villarreal CF fins a juny de 2031. El central, clau en la tercera plaça de LaLiga, suma 46 partits oficials amb el primer equip groguet.

Com s’organitzarà la seguretat per vore l’eclipsi solar del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana

El Govern central s’ha oferit a la Generalitat per reforçar la protecció civil i la seguretat ciutadana als nou punts clau d’observació de l’eclipsi solar del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana.

Catalá defensa davant la jutgessa que València no va rebre cap avís previ de la DANA

María José Catalá ha assegurat davant la jutgessa que València no va rebre cap avís del desbordament del barranco del Poyo i ha justificat que la ciutat no figurava com a municipi afectat en la fitxa de conca.

Catalá defensa davant la jutgessa que València no va rebre avisos previs del desbordament en la DANA

María José Catalá ha declarat com a testimoni que l’Ajuntament de València no va rebre cap avís específic sobre el desbordament del barranc del Poyo durant la DANA i ha assegurat que només va tindre constància de la gravetat quan La Torre ja estava totalment inundada.

Temperatures de fins a 42 graus posen en avís roig el litoral de València este dimecres

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís roig al litoral de València per màximes de 42 graus al prelitoral, i manté diversos avisos taronja i grocs per calor extrema i tempestes a tota la Comunitat Valenciana.

El Valencia CF començarà la Lliga una setmana més tard per l’ajornament contra el Betis

El Valencia CF iniciarà LaLiga EA Sports 2026-27 una setmana més tard del previst per l’ajornament del partit de la primera jornada contra el Betis, que s’ha reprogramat per al 25 d’agost a Mestalla.