Detingut per publicar anuncis sexuals amb fotos i dades de la seua ex parella en webs en Alacant

Agressió Masclista

La xica tenia por d’eixir al carrer  | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el municipi d’Alacant a un xic, de 35 anys, per un presumpte delicte contra la integritat moral i coaccions contra la seua exparella, una xica de 20 anys, després de, presumptament, haver pujat fotografies personals d’ella en webs de contactes i haver publicat anuncis sexuals explícits amb les seues dades.

 

La investigació, duta a terme pel grup de delictes tecnològics de la Policia Nacional d’Alacant, va començar fa quatre mesos en rebre tres denúncies de la víctima, qui posava de manifest que diferents persones s’havien posat en contacte amb ella sol·licitant favors sexuals.

 

El xic va pujar informació personal de la víctima, fotografies, número de telèfon i, fins i tot, el seu domicili en diferents webs de contactes oferint servicis sexuals explícits, cosa que va provocar que nombroses persones es posaren en contacte amb ella i, inclús, anaren fins a sa casa.

 

Tenia por d’eixir al carrer

Per estos fets i la contínua pressió que va rebre, la víctima va arribar a tindre por d’eixir sola al carrer, ja que hi havia imàtgens que la identificaven perfectament i «de manera incessant rebia peticions d’índole sexual».

 

Gràcies a les investigacions es va conseguir identificar les adreces IPs des de les que el presumpte autor es connectava a la web per a publicar els anuncis. D’eixa manera, es va trobar finalment a l’exparella de la denunciant, amb el que havia mantingut una relació sentimental de tres mesos feia més d’un any.

 

Com era la seua exparella, es va activar el protocol de Violència de Gènere, i es va sol·licitar per a la víctima una ordre de protecció sobre ell. Es va procedir a la detenció del xic, sense antecedents previs. Ara està en disposició del Jutjat de Violència de Gènere número 1 d’Alacant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.