Anuncios

Detingut per publicar anuncis sexuals amb fotos i dades de la seua ex parella en webs en Alacant

Agressió Masclista

La xica tenia por d’eixir al carrer  | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el municipi d’Alacant a un xic, de 35 anys, per un presumpte delicte contra la integritat moral i coaccions contra la seua exparella, una xica de 20 anys, després de, presumptament, haver pujat fotografies personals d’ella en webs de contactes i haver publicat anuncis sexuals explícits amb les seues dades.

 

La investigació, duta a terme pel grup de delictes tecnològics de la Policia Nacional d’Alacant, va començar fa quatre mesos en rebre tres denúncies de la víctima, qui posava de manifest que diferents persones s’havien posat en contacte amb ella sol·licitant favors sexuals.

 

El xic va pujar informació personal de la víctima, fotografies, número de telèfon i, fins i tot, el seu domicili en diferents webs de contactes oferint servicis sexuals explícits, cosa que va provocar que nombroses persones es posaren en contacte amb ella i, inclús, anaren fins a sa casa.

 

Tenia por d’eixir al carrer

Per estos fets i la contínua pressió que va rebre, la víctima va arribar a tindre por d’eixir sola al carrer, ja que hi havia imàtgens que la identificaven perfectament i «de manera incessant rebia peticions d’índole sexual».

 

Gràcies a les investigacions es va conseguir identificar les adreces IPs des de les que el presumpte autor es connectava a la web per a publicar els anuncis. D’eixa manera, es va trobar finalment a l’exparella de la denunciant, amb el que havia mantingut una relació sentimental de tres mesos feia més d’un any.

 

Com era la seua exparella, es va activar el protocol de Violència de Gènere, i es va sol·licitar per a la víctima una ordre de protecció sobre ell. Es va procedir a la detenció del xic, sense antecedents previs. Ara està en disposició del Jutjat de Violència de Gènere número 1 d’Alacant.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant s’agarra al Ciutat per a encadenar dos triomfs i continuar viu en LaLiga

El Llevant rep al Sevilla en el Ciutat de València amb l'opció de sumar per primera vegada dos triomfs consecutius en LaLiga i retallar el seu desavantatge amb la permanència.

Les Corts reactiven la comissió de la dana i citen a tres consellers el 28 d’abril

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts tornarà a reunir-se el 28 d'abril, després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de tres consellers i representants de sindicats policials i tècnics.

Compromís acusa a Catalá d’imposar 10.000 euros en multes per crítica política

Compromís denuncia que el govern de María José Catalá els ha imposat 10.000 euros en sancions per les seues campanyes de denúncia política i parla de repressió econòmica contra l'oposició.

La Comunitat Valenciana frega els 2,7 milions de passatgers aeris internacionals fins a març, un 8,8% més

La Comunitat Valenciana va rebre prop de 2,7 milions de passatgers aeris internacionals en el primer trimestre de 2026, un 8,8% més que un any abans, amb un fort impuls al març i un context de creixement general del turisme a Espanya.

La cap de Protecció Civil afirma que va proposar l’És-Alert hora i mitja abans del seu enviament

La responsable de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana va declarar davant la jutgessa que va intentar suggerir l'enviament del Es-Alert a les 18.29 hores el dia de la dana, però l'avís massiu no es va llançar fins a les 20.11.

Alacant mou fitxa per a mantindre l’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'Ajuntament d'Alacant ha iniciat les negociacions perquè The Ocean Race continue eixint des del seu port després de 2027, secundat per la Generalitat i la Diputació, i reforçant la seua aposta per la innovació i la sostenibilitat marina.

Morant acusa el Consell d’ocultar dades sobre derivacions sanitàries a la privada

Diana Morant critica la falta de transparència del Consell sobre els diners destinats a derivar pacients a la sanitat privada i sosté que eixos recursos millorarien la sanitat pública.

Les Corts fixen el 28 d’abril per a la compareixença dels consellers per la dana

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts reprendrà la seua activitat el 28 d'abril després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de sindicats policials, un tècnic de la presa de Buseo i tres consellers del Consell.