Detingut per publicar anuncis sexuals amb fotos i dades de la seua ex parella en webs en Alacant

Agressió Masclista

La xica tenia por d’eixir al carrer  | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el municipi d’Alacant a un xic, de 35 anys, per un presumpte delicte contra la integritat moral i coaccions contra la seua exparella, una xica de 20 anys, després de, presumptament, haver pujat fotografies personals d’ella en webs de contactes i haver publicat anuncis sexuals explícits amb les seues dades.

 

La investigació, duta a terme pel grup de delictes tecnològics de la Policia Nacional d’Alacant, va començar fa quatre mesos en rebre tres denúncies de la víctima, qui posava de manifest que diferents persones s’havien posat en contacte amb ella sol·licitant favors sexuals.

 

El xic va pujar informació personal de la víctima, fotografies, número de telèfon i, fins i tot, el seu domicili en diferents webs de contactes oferint servicis sexuals explícits, cosa que va provocar que nombroses persones es posaren en contacte amb ella i, inclús, anaren fins a sa casa.

 

Tenia por d’eixir al carrer

Per estos fets i la contínua pressió que va rebre, la víctima va arribar a tindre por d’eixir sola al carrer, ja que hi havia imàtgens que la identificaven perfectament i «de manera incessant rebia peticions d’índole sexual».

 

Gràcies a les investigacions es va conseguir identificar les adreces IPs des de les que el presumpte autor es connectava a la web per a publicar els anuncis. D’eixa manera, es va trobar finalment a l’exparella de la denunciant, amb el que havia mantingut una relació sentimental de tres mesos feia més d’un any.

 

Com era la seua exparella, es va activar el protocol de Violència de Gènere, i es va sol·licitar per a la víctima una ordre de protecció sobre ell. Es va procedir a la detenció del xic, sense antecedents previs. Ara està en disposició del Jutjat de Violència de Gènere número 1 d’Alacant.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.