Ferit un jove de 28 anys en un accident de moto aquesta matinada a València

 

Aquesta matinada s’ha produït un accident de moto a l’avinguda Fernando Abril Martorell de la ciutat de València, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències.

 

Els fets han ocorregut al voltant de les 4.00 hores de la matinada. Fins al lloc del succés s’ha traslladat una unitat del Servei d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU), que ha atés a un jove de 28 anys per traumatisme cranioencefàlic.

 

Una vegada estabilitzat pels efectius sanitaris, l’home ha sigut traslladat a l’Hospital La Fe de València.

 

Una ciclista ferida i un camió bolcat en un accident a la N-332 a Oliva

Ahir de migdia es produïa un accident de trànsit a la carretera N-332 entre Oliva (La Safor) i El Verger (Marina Alta) en el qual es veien implicats un camió i uns ciclistes.

 

Els fets van ocórrer entre les 14 i les 15 hores de la vesprada, quan un camió, segons sembla, no va veure als ciclistes que circulaven per aquesta carretera, i va xocar amb un d’ells, una dona, que a causa de l’impacte va caure a la carretera i va quedar ferida lleu. Altre ciclista, acompanyant de la dona, va resultar il·lés. El camioner, en l’intent d’evitar un impacte major amb la ciclista, va fer una maniobra difícil que va desestabilitzar el vehicle pesat i el va fer bolcar sobre la cuneta de la carretera.

 

Fins al lloc dels fets van acudir els serveis sanitaris en dos ambulàncies, així com efectius de Policia local i Guàrdia civil. La dona va ser assistida i traslladada a l’Hospital de Gandia. En el cas del camioner, no va patir cap ferida. La Guàrdia Civil es va encarregar de dirigir el trànsit de la zona i recuperar la normalitat en la circulació.

 

L’accident va tindre lloc a escassa distància de la carretera de Pego, que junt amb la carretera on es va produir el sinistre, formen part d’un punt negre respecte als accidents de trànsit a la Comunitat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.