7.9 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Ferit un jove de 28 anys en un accident de moto aquesta matinada a València

 

Aquesta matinada s’ha produït un accident de moto a l’avinguda Fernando Abril Martorell de la ciutat de València, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències.

 

Els fets han ocorregut al voltant de les 4.00 hores de la matinada. Fins al lloc del succés s’ha traslladat una unitat del Servei d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU), que ha atés a un jove de 28 anys per traumatisme cranioencefàlic.

 

Una vegada estabilitzat pels efectius sanitaris, l’home ha sigut traslladat a l’Hospital La Fe de València.

 

Una ciclista ferida i un camió bolcat en un accident a la N-332 a Oliva

Ahir de migdia es produïa un accident de trànsit a la carretera N-332 entre Oliva (La Safor) i El Verger (Marina Alta) en el qual es veien implicats un camió i uns ciclistes.

 

Els fets van ocórrer entre les 14 i les 15 hores de la vesprada, quan un camió, segons sembla, no va veure als ciclistes que circulaven per aquesta carretera, i va xocar amb un d’ells, una dona, que a causa de l’impacte va caure a la carretera i va quedar ferida lleu. Altre ciclista, acompanyant de la dona, va resultar il·lés. El camioner, en l’intent d’evitar un impacte major amb la ciclista, va fer una maniobra difícil que va desestabilitzar el vehicle pesat i el va fer bolcar sobre la cuneta de la carretera.

 

Fins al lloc dels fets van acudir els serveis sanitaris en dos ambulàncies, així com efectius de Policia local i Guàrdia civil. La dona va ser assistida i traslladada a l’Hospital de Gandia. En el cas del camioner, no va patir cap ferida. La Guàrdia Civil es va encarregar de dirigir el trànsit de la zona i recuperar la normalitat en la circulació.

 

L’accident va tindre lloc a escassa distància de la carretera de Pego, que junt amb la carretera on es va produir el sinistre, formen part d’un punt negre respecte als accidents de trànsit a la Comunitat.

Últimes notícies

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.