2 C
València
Dimarts, 6 gener, 2026

Ferit un jove de 28 anys en un accident de moto aquesta matinada a València

 

Aquesta matinada s’ha produït un accident de moto a l’avinguda Fernando Abril Martorell de la ciutat de València, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències.

 

Els fets han ocorregut al voltant de les 4.00 hores de la matinada. Fins al lloc del succés s’ha traslladat una unitat del Servei d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU), que ha atés a un jove de 28 anys per traumatisme cranioencefàlic.

 

Una vegada estabilitzat pels efectius sanitaris, l’home ha sigut traslladat a l’Hospital La Fe de València.

 

Una ciclista ferida i un camió bolcat en un accident a la N-332 a Oliva

Ahir de migdia es produïa un accident de trànsit a la carretera N-332 entre Oliva (La Safor) i El Verger (Marina Alta) en el qual es veien implicats un camió i uns ciclistes.

 

Els fets van ocórrer entre les 14 i les 15 hores de la vesprada, quan un camió, segons sembla, no va veure als ciclistes que circulaven per aquesta carretera, i va xocar amb un d’ells, una dona, que a causa de l’impacte va caure a la carretera i va quedar ferida lleu. Altre ciclista, acompanyant de la dona, va resultar il·lés. El camioner, en l’intent d’evitar un impacte major amb la ciclista, va fer una maniobra difícil que va desestabilitzar el vehicle pesat i el va fer bolcar sobre la cuneta de la carretera.

 

Fins al lloc dels fets van acudir els serveis sanitaris en dos ambulàncies, així com efectius de Policia local i Guàrdia civil. La dona va ser assistida i traslladada a l’Hospital de Gandia. En el cas del camioner, no va patir cap ferida. La Guàrdia Civil es va encarregar de dirigir el trànsit de la zona i recuperar la normalitat en la circulació.

 

L’accident va tindre lloc a escassa distància de la carretera de Pego, que junt amb la carretera on es va produir el sinistre, formen part d’un punt negre respecte als accidents de trànsit a la Comunitat.

Últimes notícies

Els Reis Mags sortegen la borrasca i mantenen les cavalcades en gran part de la Comunitat Valenciana

Malgrat l'alerta groga per fred i nevades, la majoria de cavalcades s'han celebrat amb ajustos i plans B. València i Alcoi han mantingut les seues desfilades amb canvis.

Els Reis Mags sortegen la borrasca i mantenen la màgia en la Comunitat Valenciana

La borrasca Francis ha obligat a moure, adaptar o suspendre desfilades en diferents municipis, però moltes cavalcades s'han mantingut amb plans alternatius i baix alerta groga.

La neu manté 15 carreteres afectades, inclosa l’A-3 a Conca i València

El temporal de neu manté afectades unes 15 carreteres i obliga a extremar la precaució en l'A-3 en trams de Conca i València. La DGT advertix de possibles complicacions en una vesprada de major mobilitat per la vespra de Reis.

Pedro Martínez avisa d’una setmana de màxima exigència per al València Basket

El tècnic va qualificar com una de les més dures del curs la seqüència Estrella Roja, Mònaco i Unicaja. Va reclamar descans, rotació i aprofitar el poc entrenament.

Sanitat aconsella abrigar-se per capes i apagar estufes a la nit davant els dies més freds

Sanitat recomana abrigar-se per capes, protegir cap, mans i peus i apagar estufes a la nit per a previndre problemes de salut per les baixes temperatures. També demana ventilar, hidratar-se, evitar l'alcohol i seguir les alertes, amb èmfasi en la vacunació antigripal

Acaçar i assetjar

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana explica les diferències entre estes dos paraules i com emprar-les correctament

La Associació per la Coeducació denúncia que el nou Decret de Convivència invisibilitza la violència de gènere a les aules

La Associació per la Coeducació ha advertit que el nou Decret de Convivència invisibilitza la violència de gènere i reduïx la coeducació a un paper testimonial. També ha alertat de la falta de recursos i de l'ús indiscriminat de la mediació en contextos de desigualtat.

La Fundació Broseta entregarà el 15 el Premi Convivència a Edmundo González i María Corina Machado

La Fundació Manuel Broseta entregarà el 15 de gener el Premi Convivència a Edmundo González i María Corina Machado en el Palau de la Generalitat. L'organització confia en la presència de González, pendent de la situació a Veneçuela.