14 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Ferit un jove de 28 anys en un accident de moto aquesta matinada a València

 

Aquesta matinada s’ha produït un accident de moto a l’avinguda Fernando Abril Martorell de la ciutat de València, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències.

 

Els fets han ocorregut al voltant de les 4.00 hores de la matinada. Fins al lloc del succés s’ha traslladat una unitat del Servei d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU), que ha atés a un jove de 28 anys per traumatisme cranioencefàlic.

 

Una vegada estabilitzat pels efectius sanitaris, l’home ha sigut traslladat a l’Hospital La Fe de València.

 

Una ciclista ferida i un camió bolcat en un accident a la N-332 a Oliva

Ahir de migdia es produïa un accident de trànsit a la carretera N-332 entre Oliva (La Safor) i El Verger (Marina Alta) en el qual es veien implicats un camió i uns ciclistes.

 

Els fets van ocórrer entre les 14 i les 15 hores de la vesprada, quan un camió, segons sembla, no va veure als ciclistes que circulaven per aquesta carretera, i va xocar amb un d’ells, una dona, que a causa de l’impacte va caure a la carretera i va quedar ferida lleu. Altre ciclista, acompanyant de la dona, va resultar il·lés. El camioner, en l’intent d’evitar un impacte major amb la ciclista, va fer una maniobra difícil que va desestabilitzar el vehicle pesat i el va fer bolcar sobre la cuneta de la carretera.

 

Fins al lloc dels fets van acudir els serveis sanitaris en dos ambulàncies, així com efectius de Policia local i Guàrdia civil. La dona va ser assistida i traslladada a l’Hospital de Gandia. En el cas del camioner, no va patir cap ferida. La Guàrdia Civil es va encarregar de dirigir el trànsit de la zona i recuperar la normalitat en la circulació.

 

L’accident va tindre lloc a escassa distància de la carretera de Pego, que junt amb la carretera on es va produir el sinistre, formen part d’un punt negre respecte als accidents de trànsit a la Comunitat.

Últimes notícies

Educació amplia les ajudes de material escolar per la DANA a 9.000 estudiants més

La Conselleria incorporarà 9.000 estudiants més de centres afectats per la DANA a les ajudes de 500 euros per a material escolar, per 4,5 milions. La convocatòria ascendix a 100.558.500 euros i preveu arribar a prop de 69.000 alumnes.

Renfe recupera des de demà el servici en la C3 entre Loriguilla i Buñol

Renfe recupera des de demà la circulació de trens en la C3 entre Loriguilla i Buñol amb 26 trens diaris. Hi haurà autobusos de reforç i connexions alternatives.

El PSPV demana la destitució del conseller d’Emergències per ocultar dades sobre la dana

El PSPV-PSOE ha acusat el conseller Juan Carlos Valderrama d'ocultar informació sobre la dana i de negar-se a respondre a les Corts malgrat informes interns. La formació demana la seua destitució i emplaça al president Pérez Llorca.

València CF de l’alleujament de la permanència al retorn de l’amenaça del descens

L'equip va passar de segellar la salvació amb marge a tancar l'any amb 16 punts i sensacions d'alerta. La Copa avança, el mercat de gener serà clau.

El Llevant tanca 2025 cuer i amb Luis Castro al comandament després d’una ratxa negra

El Llevant acomiada l'any en l'últim lloc de LaLiga EA Sports després de sumar només dos punts en huit jornades. Luis Castro arriba amb contracte fins a 2027 per a redreçar el rumb.

Dos netejadores han sigut condemnades a sis mesos per delicte d’odi contra una companya amb nanisme

L'Audiència d'Alacant ha imposat sis mesos de presó, 6.000 € d'indemnització i tres anys i mig d'allunyament a dos netejadores per vexar a una companya amb acondroplasia. Una tercera treballadora ha sigut absolta per falta de proves de participació.

Temperatures en descens i possibles ratxes molt fortes a l’interior de la Comunitat Valenciana

L'inici de l'hivern arriba amb núvols, descens tèrmic i probables pluges febles a l'interior a la vesprada, amb la cota de neu baixant a 900-1.100 m. Demà continuarà el descens, amb gelades febles en zones interiors.

Retirades 109 nasas il·legals per a capturar polp en Torre de la Perforada (Alacant)

La Guàrdia Civil ha localitzat i retirat 109 nasas per a polp a dos milles de la costa de Torre de la Perforada. S'ha obert una investigació amb possibles multes.