Traslladen al ferit en l’accident de Vinaròs a la Fe de València

 

ACCIDENT VINAROS N-340

El cotxe ha quedat totalment destrossat i el conductor, ferit | SIAB

ACTUALITZAT 29/11/2019 13.00 hores. El conductor ferit este matí de divendres després de patir un accident en l’N-340, en el terme municipal de Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló), després de xocar amb un camió, ja es troba en l’Hospital la Fe de València.

 

Segons ha informat el Centre d’informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat, l’home, de 30 anys, ha hagut de ser traslladat a València en helicòpter per la gravetat de les ferides. En un primer moment, la victima ha sigut atesa i traslladada a l’Hospital de Vinaròs en una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Un ferit en un xoc entre un cotxe i un camió en l’N-340, en Vinaròs

Este matí de divendres, cap a les 7.25 hores, el Servici d’Informació del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (SIAB) ha informat d’un accident de trànsit en la carretera N-340, en el terme municipal de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló).

 

Segons les mateixes fonts, s’han vist implicats en l’incident un camió i un cotxe. Una dotació de bombers del parc del Baix Maestrat s’ha mobilitzat fins al lloc dels fets per a rescatar a les persones atrapades en els vehicles.

 

CARRETERA N-340 VINARÒS

L’N-340 a l’altura de Vinaròs | Google Maps
 

Cap a les 7.56 hores, els bombers ja havien alliberat al conductor del cotxe implicat, l’únic ocupant del vehicle, que estava atrapat dins. Una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), que també s’ha traslladat fins al lloc, ha atés a l’home i, una volta estiga estabilitzat, el traslladarà a l’hospital.

 

Segons informacions de la Direcció General de Trànsit (DGT), l’accident ha provocat retencions, especialment perquè s’ha tallat al trànsit un carril. Les cues per este tram continuen des de les 7.30 del matí

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut a l’aeroport d’Alacant-Elx un fugitiu reclamat per Polònia per 77 delictes econòmics

La Policia Nacional ha detingut a l’aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández un home de 30 anys reclamat per Polònia per 77 delictes econòmics i financers comesos en 2019. El detingut ha passat a disposició de l’Audiència Nacional, que instrueix la seua extradició.

Els tribunals de les oposicions docents porten més de 420 dies sense cobrar

Membres dels tribunals de les oposicions docents celebrades en 2025 a la Comunitat Valenciana denuncien que continuen sense rebre la remuneració promesa més de 420 dies després i traslladaran el cas al Síndic de Greuges.

Aitana Mas fa el pas i vol ser alcaldessa de Crevillent per Compromís

L’exvicepresidenta del Consell i diputada de Compromís Aitana Mas ha anunciat que vol encapçalar la candidatura municipal a Crevillent en les pròximes eleccions, decisió que vincula a la seua experiència personal després d’haver superat un càncer de mama.

Comissen 5.500 peces de roba falsificada al mercat ambulant de Benaguasil

La Guàrdia Civil ha investigat 21 persones i ha comissat quasi 5.500 peces de roba, calçat i bosses falsificades al voltant del mercat ambulant de Benaguasil, amb un valor estimat superior a 1,2 milions d'euros.

Denuncien una segona agressió racista a Tavernes de la Valldigna la mateixa nit

L’associació Tavernes Antifeixista ha denunciat una segona agressió racista la mateixa nit de la brutal pallissa a un jove d’origen magribí. La nova víctima és un jove senegalés que ha acabat amb la mandíbula trencada i ingressat a l’hospital.

Grimaldo, orgullós dels reconeixements i amb ganes d’anar a València

Alejandro Grimaldo, jugador de l’Atlético de Madrid i campió del món, assegura que té moltes ganes d’anar a València per arreplegar els homenatges i reconeixements que ha rebut, tot i el seu exigent calendari. El valencià valora els premis com un orgull enorme i confia que el València CF torne prompte a lluitar pels títols.

El regidor de Vox Juanma Badenas haurà de declarar investigat per entrar en la seu d’un sindicat

El Jutjat d’Instrucció 1 de València ha citat el 14 de gener el regidor Juanma Badenas (Vox) i dos assessors com a investigats per una presumpta entrada il·legal en la seu del Sindicat d’Estudiants, que els acusa també de revisar documents i gravar vídeos dins del local.

Villarreal C i Levante B obrin una quarta jornada clau en Tercera Federació

La quarta jornada del grup VI de Tercera Federació oferix un duel estel·lar entre Villarreal C i Levante B, a més d’enfrontaments directes clau per a la classificació.