Traslladen al ferit en l’accident de Vinaròs a la Fe de València

 

ACCIDENT VINAROS N-340

El cotxe ha quedat totalment destrossat i el conductor, ferit | SIAB

ACTUALITZAT 29/11/2019 13.00 hores. El conductor ferit este matí de divendres després de patir un accident en l’N-340, en el terme municipal de Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló), després de xocar amb un camió, ja es troba en l’Hospital la Fe de València.

 

Segons ha informat el Centre d’informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat, l’home, de 30 anys, ha hagut de ser traslladat a València en helicòpter per la gravetat de les ferides. En un primer moment, la victima ha sigut atesa i traslladada a l’Hospital de Vinaròs en una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Un ferit en un xoc entre un cotxe i un camió en l’N-340, en Vinaròs

Este matí de divendres, cap a les 7.25 hores, el Servici d’Informació del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (SIAB) ha informat d’un accident de trànsit en la carretera N-340, en el terme municipal de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló).

 

Segons les mateixes fonts, s’han vist implicats en l’incident un camió i un cotxe. Una dotació de bombers del parc del Baix Maestrat s’ha mobilitzat fins al lloc dels fets per a rescatar a les persones atrapades en els vehicles.

 

CARRETERA N-340 VINARÒS

L’N-340 a l’altura de Vinaròs | Google Maps
 

Cap a les 7.56 hores, els bombers ja havien alliberat al conductor del cotxe implicat, l’únic ocupant del vehicle, que estava atrapat dins. Una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), que també s’ha traslladat fins al lloc, ha atés a l’home i, una volta estiga estabilitzat, el traslladarà a l’hospital.

 

Segons informacions de la Direcció General de Trànsit (DGT), l’accident ha provocat retencions, especialment perquè s’ha tallat al trànsit un carril. Les cues per este tram continuen des de les 7.30 del matí

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.

Castelló prepara un ampli dispositiu de seguretat per a l’eclipsi solar del 12 d’agost

Castelló ha iniciat la planificació d'un dispositiu especial de seguretat i mobilitat per a l'eclipsi total de sol del 12 d'agost, que atraurà a milers de persones i comptarà amb una àmplia programació divulgativa.

L’Arquebisbat de València crearà coordinadors de menors en parròquies per a previndre abusos

L'Oficina de Protecció del Menor de l'Arquebisbat de València incorporarà coordinadors de menors en parròquies i reforçarà la formació i els protocols per a previndre abusos sexuals en l'àmbit pastoral.