Gabby Petito va morir escanyada, segons l’informe forense

Ejemplo de shortcode con estilo
  La bloguera estatunidenca de 22 anys Gabrielle Gabby Petito, que va desaparéixer a la fi d’agost mentre estava de viatge amb el seu nuvi, Brian Laundrie i el cadàver del qual va ser trobat el passat 19 de setembre, va morir per escanyament. I la forma de la mort va ser homicidi, segons va informar este dimarts el mèdic forense del comtat […]

 

La bloguera estatunidenca de 22 anys Gabrielle Gabby Petito, que va desaparéixer a la fi d’agost mentre estava de viatge amb el seu nuvi, Brian Laundrie i el cadàver del qual va ser trobat el passat 19 de setembre, va morir per escanyament.

I la forma de la mort va ser homicidi, segons va informar este dimarts el mèdic forense del comtat de Teton (Wyoming, els EUA), en anunciar els resultats de l’autòpsia realitzada al cos de la jove.

El cos de la jove de 22 anys va ser trobat al setembre en un parc nacional que la parella havia visitat en l’estat de Wyoming, després que el seu cas de desaparició va capturar l’atenció nacional.

Segons el forense del comtat Teton, Brent Blue, el cadàver va ser trobat en un campament amb signes d’escanyament. Havia estat en la mala herba durant tres o quatre setmanes.

Va dir que no podia revelar detalls sobre un informe de toxicologia, però va assegurar que la jove no estava embarassada en el moment de la seua mort.

L’autòpsia va incloure una tomografia computada de tot el cos, exàmens realitzats per un patòleg forense i un antropòleg forense, i una anàlisi de toxicologia, segons informa la CNN.

Promés Brian Laundrie

 

El promés de Petito, Brian Laundrie, de 23 anys, continua sent considerat persona d’interés en el cas, però es troba desaparegut des de mitjan setembre.

Petito i Laundrie havien passat l’estiu viatjant per parcs nacionals de l’oest dels Estats Units, i la jove havia anat documentant l’experiència en les xarxes socials.

L’1 de setembre, no obstant això, Laundrie va tornar només a la casa de Port North (Florida) que la parella compartia amb els pares d’ell, i la família d’ella no va poder comunicar-se amb la jove.

Els pares de Petito van notificar la desaparició de la jove l’11 de setembre, després de deu dies de no tindre notícies d’ella. Laundrie i la seua família, mentrestant, es van negar a col·laborar amb les autoritats en les perquisicions per a trobar a Petito i totes les comunicacions es van donar a través del seu advocat,  Steve Bertolino.

En els primers dies de la cerca de Petito, la Policia de Moab, a Utah, va difondre un vídeo gravat per la càmera corporal d’un agent que el 12 d’agost va detindre als joves per una infracció prop de l’entrada al Parc Nacional Arches.

Les imatges mostren a una emocionada Petito, explicant que la parella havia tingut una xicoteta baralla i que ella patia de conducta obsessiva-compulsiva.

 

Últimes notícies

SUS al futbol base de diumenge a València i Alacant per l’alerta roja

La Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana ha suspés tots els partits oficials i amistosos d’este diumenge a València i Alacant per l’alerta roja d’AEMET. A Castelló només es jugaran els encontres que no impliquen desplaçaments des d’altres províncies.

València Basket i UCAM es juguen seguir el ritme dels grans en l’ACB

València Basket rep diumenge l’UCAM Murcia en la quarta jornada de la Lliga Endesa, ambdós amb un balanç d’una victòria i dues derrotes i la necessitat d’enganxar-se al grup capdavanter.

Uribes demana a Tebas que es disculpe amb el Reial Madrid per la seua comparació amb el nazisme

El president del CSD, José Manuel Rodríguez Uribes, considera terrible que Javier Tebas haja comparat Real Madrid TV amb la propaganda nazi i li reclama disculpes públiques al club blanc, a més d’haver ordenat analitzar possibles responsabilitats disciplinàries.

València tancarà parcs i suspendrà les activitats a l’aire lliure per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València suspendrà este diumenge totes les activitats a l’aire lliure, tancarà parcs, jardins i cementeris i reforçarà els servicis d’emergència per l’alerta taronja per pluges i groga per tempestes i fenòmens costaners.

Mor un home en una planta de formigó de Castalla en bolcar una retroexcavadora

Un treballador de 67 anys ha mort en una planta de formigó de Castalla després de bolcar una retroexcavadora i quedar atrapat. Bombers del parc d'Ibi han acudit a la zona amb diversos mitjans per a atendre l'emergència.

Aemet activa l’avís roig diumenge al sud de València i nord d’Alacant per pluges extremes

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges diumenge al litoral sud de València i al nord d’Alacant, amb acumulats de fins a 300 l/m2 en 24 hores.

El Palau de la Música bat rècord d’abonats amb un 23 % més en la temporada 2026/27

El Palau de la Música de València arranca la temporada 2026/27 amb 1.170 abonats, un augment del 23,16 %, i quasi duplica la recaptació de les primeres dos setmanes respecte a l’any anterior.

Morant alerta d’un país que il·lusiona o que espanta en les pròximes eleccions

Diana Morant advertix a Madrid que en les generals d’enguany els espanyols es juguen “un país que il·lusiona o un país que espanta” i defensa que a la ciutadania valenciana li interessa que Pedro Sánchez continue al Govern d’Espanya.