Gabby Petito va morir escanyada, segons l’informe forense

Ejemplo de shortcode con estilo
  La bloguera estatunidenca de 22 anys Gabrielle Gabby Petito, que va desaparéixer a la fi d’agost mentre estava de viatge amb el seu nuvi, Brian Laundrie i el cadàver del qual va ser trobat el passat 19 de setembre, va morir per escanyament. I la forma de la mort va ser homicidi, segons va informar este dimarts el mèdic forense del comtat […]

 

La bloguera estatunidenca de 22 anys Gabrielle Gabby Petito, que va desaparéixer a la fi d’agost mentre estava de viatge amb el seu nuvi, Brian Laundrie i el cadàver del qual va ser trobat el passat 19 de setembre, va morir per escanyament.

I la forma de la mort va ser homicidi, segons va informar este dimarts el mèdic forense del comtat de Teton (Wyoming, els EUA), en anunciar els resultats de l’autòpsia realitzada al cos de la jove.

El cos de la jove de 22 anys va ser trobat al setembre en un parc nacional que la parella havia visitat en l’estat de Wyoming, després que el seu cas de desaparició va capturar l’atenció nacional.

Segons el forense del comtat Teton, Brent Blue, el cadàver va ser trobat en un campament amb signes d’escanyament. Havia estat en la mala herba durant tres o quatre setmanes.

Va dir que no podia revelar detalls sobre un informe de toxicologia, però va assegurar que la jove no estava embarassada en el moment de la seua mort.

L’autòpsia va incloure una tomografia computada de tot el cos, exàmens realitzats per un patòleg forense i un antropòleg forense, i una anàlisi de toxicologia, segons informa la CNN.

Promés Brian Laundrie

 

El promés de Petito, Brian Laundrie, de 23 anys, continua sent considerat persona d’interés en el cas, però es troba desaparegut des de mitjan setembre.

Petito i Laundrie havien passat l’estiu viatjant per parcs nacionals de l’oest dels Estats Units, i la jove havia anat documentant l’experiència en les xarxes socials.

L’1 de setembre, no obstant això, Laundrie va tornar només a la casa de Port North (Florida) que la parella compartia amb els pares d’ell, i la família d’ella no va poder comunicar-se amb la jove.

Els pares de Petito van notificar la desaparició de la jove l’11 de setembre, després de deu dies de no tindre notícies d’ella. Laundrie i la seua família, mentrestant, es van negar a col·laborar amb les autoritats en les perquisicions per a trobar a Petito i totes les comunicacions es van donar a través del seu advocat,  Steve Bertolino.

En els primers dies de la cerca de Petito, la Policia de Moab, a Utah, va difondre un vídeo gravat per la càmera corporal d’un agent que el 12 d’agost va detindre als joves per una infracció prop de l’entrada al Parc Nacional Arches.

Les imatges mostren a una emocionada Petito, explicant que la parella havia tingut una xicoteta baralla i que ella patia de conducta obsessiva-compulsiva.

 

Últimes notícies

Rescatades dos pateres amb 18 migrants en aigües d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat este cap de setmana 18 migrants d’origen algerià en dues pateres a Alacant, quatre d’ells presumptament menors, després d’una travessia de quinze dies.

La jueza de la DANA ordena destruir les mostres d’ADN dels cadàvers identificats

La jutgessa que investiga la DANA de 2024 a Catarroja ha ordenat destruir les mostres d’ADN usades per identificar les 233 víctimes de la província de València, una vegada confirmades totes les identitats.

Una dona de 33 anys queda hospitalitzada per una ganivetada a Benicarló

Una dona de 33 anys ha resultat ferida per arma blanca a Benicarló i està ingressada amb pronòstic reservat, mentres la policia busca el presumpte agressor.

Tres morts, 145 municipis confinats i desenes de rescats per les pluges torrencials

L’episodi de fortes pluges a la Comunitat Valenciana ha deixat tres víctimes mortals, ha obligat a confinar fins a 145 municipis i ha provocat nombrosos rescats i greus incidències, sobretot a la Safor i la Marina Alta.

L’alcaldessa de Catarroja critica que l’Es-Alert no va servir durant la dana de 2024

Lorena Silvent ha explicat davant la jutgessa que els avisos Es-Alert van arribar amb el municipi ja inundat i sense informació oficial prèvia, mentres els veïns improvisaven rescats.

Sanitat munta un dispositiu al pavelló d’Oliva per a la gent rescatada per la pluja

La Conselleria de Sanitat ha habilitat el pavelló polivalent d’Oliva com a punt d’atenció sanitària per a les persones rescatades per les fortes pluges a la Safor, amb personal mèdic i recursos d’emergències especialitzats.

El Suprem obliga Escal a tornar 209,7 milions pel magatzem Castor

El Tribunal Suprem ha confirmat que Escal Underground ha de reintegrar 209,7 milions d’euros vinculats al magatzem submarí de gas Castor, davant les costes de Castelló, després que el Constitucional anul·là el decret llei que reconeixia una inversió d’1.350,7 milions.

Mor d’un infart un home en un càmping d’Oliva després de les inundacions de la DANA Adam

Un home de 64 anys ha mort d’un infart en un càmping d’Oliva greument inundat per la DANA Adam, que ha deixat ja tres víctimes mortals a la província de València.