Gabby Petito va morir escanyada, segons l’informe forense

 

La bloguera estatunidenca de 22 anys Gabrielle Gabby Petito, que va desaparéixer a la fi d’agost mentre estava de viatge amb el seu nuvi, Brian Laundrie i el cadàver del qual va ser trobat el passat 19 de setembre, va morir per escanyament.

I la forma de la mort va ser homicidi, segons va informar este dimarts el mèdic forense del comtat de Teton (Wyoming, els EUA), en anunciar els resultats de l’autòpsia realitzada al cos de la jove.

El cos de la jove de 22 anys va ser trobat al setembre en un parc nacional que la parella havia visitat en l’estat de Wyoming, després que el seu cas de desaparició va capturar l’atenció nacional.

Segons el forense del comtat Teton, Brent Blue, el cadàver va ser trobat en un campament amb signes d’escanyament. Havia estat en la mala herba durant tres o quatre setmanes.

Va dir que no podia revelar detalls sobre un informe de toxicologia, però va assegurar que la jove no estava embarassada en el moment de la seua mort.

L’autòpsia va incloure una tomografia computada de tot el cos, exàmens realitzats per un patòleg forense i un antropòleg forense, i una anàlisi de toxicologia, segons informa la CNN.

Promés Brian Laundrie

 

El promés de Petito, Brian Laundrie, de 23 anys, continua sent considerat persona d’interés en el cas, però es troba desaparegut des de mitjan setembre.

Petito i Laundrie havien passat l’estiu viatjant per parcs nacionals de l’oest dels Estats Units, i la jove havia anat documentant l’experiència en les xarxes socials.

L’1 de setembre, no obstant això, Laundrie va tornar només a la casa de Port North (Florida) que la parella compartia amb els pares d’ell, i la família d’ella no va poder comunicar-se amb la jove.

Els pares de Petito van notificar la desaparició de la jove l’11 de setembre, després de deu dies de no tindre notícies d’ella. Laundrie i la seua família, mentrestant, es van negar a col·laborar amb les autoritats en les perquisicions per a trobar a Petito i totes les comunicacions es van donar a través del seu advocat,  Steve Bertolino.

En els primers dies de la cerca de Petito, la Policia de Moab, a Utah, va difondre un vídeo gravat per la càmera corporal d’un agent que el 12 d’agost va detindre als joves per una infracció prop de l’entrada al Parc Nacional Arches.

Les imatges mostren a una emocionada Petito, explicant que la parella havia tingut una xicoteta baralla i que ella patia de conducta obsessiva-compulsiva.

 

Últimes notícies

L’Atzeneta empata a la Vall d’Uixó amb un gol en el descompte

Un gol d’Ángel Sánchez en el minut 95 ha permés a l’Atzeneta UE sumar un punt al camp del José Mangriñán davant la UD Vall de Uxó, en un duel intens de Tercera Federació grup VI.

Xavi Albert admet la mala entrada als partits tot i el triomf a Saragossa

L’entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, ha reconegut després de guanyar 82-97 a la pista del Casademont Zaragoza que a l’equip li costa iniciar els partits ben connectat. El tècnic ha destacat els ajustos en atac i defensa a la segona mitat i ha demanat paciència amb jugadors com Mo Gueye.

El tram final del Valencia Basket esclafa el Casademont Zaragoza i estrena el caseller en la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha capgirat el marcador al pavelló Príncipe Felipe amb un parcial demolidor de 15-31 en l’últim quart i ha estrenat el seu caseller de triomfs en la Lliga Endesa 2026-27 davant el Casademont Zaragoza.

Mor ofegada una parella jove en una platja amb forts corrents a Guardamar

Dos jóvens de 25 anys, de nacionalitat ucraïnesa i residents a Polònia, han mort ofegats a la platja natural dels Vivers de Guardamar del Segura, una zona amb forts corrents on este dissabte onejava bandera roja.

Cinc detinguts pels avalots després de la marxa per la vivenda a València, dilluns davant el jutge

Les cinc persones detingudes este dissabte a València pels avalots després de la manifestació pel dret a la vivenda passaran dilluns a disposició judicial. Els incidents han deixat nou agents ferits i llançaments de tanques, adoquins i artefactes pirotècnics contra la policia.

Un jove de 18 anys ferit amb arma blanca en un parc de València per robar-li el patinet

Un jove de 18 anys ha hagut de ser hospitalitzat després de rebre un tall de 20 centímetres al costat durant un robatori violent en un parc del districte de Jesús, a València.

Milers es manifesten a València per exigir trencar relacions amb Israel

Una manifestació ha recorregut el centre de València per reclamar un embargament integral d’armes i la ruptura de totes les relacions amb Israel, així com el final de la criminalització del moviment solidari amb Palestina.

La tortilla de La Teulada d’Elx, escollida millor d’Espanya per un sol vot

La chef Celia Clara Correia, del restaurant La Teulada d’Elx, ha guanyat el XIX Concurs d’Espanya de Tortilla de Creïlles en una final molt renyida, decidida per un únic vot. Altres tres establiments, entre ells Nou Pinet d’Alacant, s’han classificat directament per a l’edició de 2027.