12.5 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Un home detingut per agredir sexualment de la seua filla en el territori valencià

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una localitat valenciana a un home de 48 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual a la seua filla. Pel que pareix, estes agressions es venien produint des de feia cinc anys.

 

La detenció del sospitós s’ha produït esta setmana, a les poques hores de tindre coneixement els agents que una jove, en l’actualitat major d’edat, era víctima d’agressions sexuals des de feia cinc anys quan era menor.

 

Els investigadors, una volta recaptades totes les dades, s’han presentat en la casa del sospitós, a on després d’identificar-lo, l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual sobre la seua filla, moment en el que ha posat resistència i ha intentat fugir dels policies, pegant una forta espenta a un d’ells però ha sigut reduït pels agents. 

 

Ha entrat en la presó

Els investigadors han sabut que exercia un fort control sobre la seua filla, a demés dels abusos i agressions sexuals, que es venien donant habitualment en casa des de feia cinc anys, quan la jove era menor d’edat, i que recentment s’havien produït.

 

Els policies han fet un registre en la casa per a trobar dispositius electrònics que pogueren contindre arxius de contingut sexual, intervenint-se diferents mòbils i ordinadors, que seran analitzats. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial, que ha decretat el seu ingrés a la presó, i ha dictat mesura cautelar de comunicació i acostament amb la víctima.

Últimes notícies

Agricultura activa el protocol per malaltia de Newcastle en una granja avícola valenciana

La Conselleria d'Agricultura ha activat el protocol sanitari després d'un focus detectat el 23 de desembre en una explotació avícola i ha reforçat la vigilància per dos sospites en el perímetre. S'està a l'espera de la confirmació oficial del Laboratori Central; no hi ha risc per al consum de carn cuinada i ous

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el suport del Consell als afectats per la dana

El president ha recorregut l'ajuntament i diverses obres de reconstrucció a Utiel, ha expressat el suport institucional i ha posat en valor la resposta veïnal després de les inundacions de 2024.

El Consell aprova un decret llei per a combatre la burocràcia i eliminar duplicitats

El Consell ha aprovat un decret llei contra la hiperregulación per a agilitzar procediments, reforçar la unitat de mercat i modernitzar la gestió pública. La norma simplifica tràmits, retalla terminis i neta l'ordenament de normes redundants.

¿Valéncia o València, sorprés o sorprès? Accentuació de la lletra E. Creiximents estructurals de la vocal È

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana reivindica que la normativa hauria d’adaptar-se a l’ús real de la llengua i planteja com a possible solució acceptar normativament les dues formes, respectant la diversitat lingüística i la identitat dels parlants

El Consell aprova prorrogar els pressupostos de la Generalitat de 2025 des de l’1 de gener de 2026

El Consell ha aprovat un decret que estén els comptes de 2025 des de l'1 de gener de 2026 fins que es publiquen i entren en vigor els pressupostos de 2026. La norma ordena l'execució de la pròrroga i el seu tancament quan hi haja nous comptes.

El Consell demana al PSOE equilibri en la seua petició de WhatsApp sobre la DANA

Miguel Barrachina ha reclamat al PSOE equilibri després de demanar els WhatsApp enviats per Feijóo a Mazón el dia de la DANA i ha apel·lat a respectar la causa judicial.

El Consell aprova un decret llei per a reduir burocràcia i simplificar tràmits

El Consell ha aprovat un decret llei de mesures urgents enfront de la hiperregulación per a agilitzar procediments, eliminar duplicitats i reforçar la unitat de mercat. La norma es remet a les Corts i introduïx canvis estructurals, recolzats en tecnologia, per a una administració més àgil i previsible.

El Consell prorroga fins a juny de 2026 els descomptes del transport públic i manté la gratuïtat per la dana

El Consell ha estés les rebaixes en tarifes del transport públic fins al 30 de juny de 2026 i manté la gratuïtat per a municipis afectats per la dana. Es conserven les condicions per a menors, jóvens i abonaments multiviatge.