15 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Un home detingut per agredir sexualment de la seua filla en el territori valencià

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una localitat valenciana a un home de 48 anys, com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual a la seua filla. Pel que pareix, estes agressions es venien produint des de feia cinc anys.

 

La detenció del sospitós s’ha produït esta setmana, a les poques hores de tindre coneixement els agents que una jove, en l’actualitat major d’edat, era víctima d’agressions sexuals des de feia cinc anys quan era menor.

 

Els investigadors, una volta recaptades totes les dades, s’han presentat en la casa del sospitós, a on després d’identificar-lo, l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual sobre la seua filla, moment en el que ha posat resistència i ha intentat fugir dels policies, pegant una forta espenta a un d’ells però ha sigut reduït pels agents. 

 

Ha entrat en la presó

Els investigadors han sabut que exercia un fort control sobre la seua filla, a demés dels abusos i agressions sexuals, que es venien donant habitualment en casa des de feia cinc anys, quan la jove era menor d’edat, i que recentment s’havien produït.

 

Els policies han fet un registre en la casa per a trobar dispositius electrònics que pogueren contindre arxius de contingut sexual, intervenint-se diferents mòbils i ordinadors, que seran analitzats. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial, que ha decretat el seu ingrés a la presó, i ha dictat mesura cautelar de comunicació i acostament amb la víctima.

Últimes notícies

Sarabia qualifica el Llevant – Elx com un dol especial, bonic i important

Eder Sarabia va subratllar el pes anímic i competitiu del derbi davant el Llevant i va demanar manejar la pressió. Va avisar d'un rival molt motivat des de l'arribada de Luis Castro.

Sis atesos per fum després de l’incendi d’una vivenda a Alacant

Sis persones han sigut ateses per inhalació de fum després d'un incendi en un primer pis del carrer Sant Pau. Cinc han sigut traslladades a l'Hospital Doctor Balmis.

L’ex secretari de Presidència nega haver informat a Mazón d’un possible confinament per la DANA

Cayetano García ha negat davant la jutgessa haver informat a Carlos Mazón de la consulta sobre un possible confinament durant la DANA de 2024. La causa ha incorporat un informe de l'Advocacia que va avalar la viabilitat jurídica d'eixa mesura i ha revelat versions contradictòries amb l'entorn de Salomé Pradas.

Vueling programa més de 1,6 milions de seients a Alacant per a l’estiu de 2026

L'aerolínia incrementa un 18% la seua capacitat respecte a 2025 i operarà 16 rutes, nou internacionals, després de basar un avió addicional a Alacant i afegir freqüències.

Pérez Llorca ressalta les dades ‘magnífiques’ del turisme en les tres províncies valencianes

Pérez Llorca ha qualificat de 'magnífics' els resultats turístics de Castelló, València i Alacant en l'últim any. Ha defés una presència 'positiva' en Fitur per a reforçar l'oferta provincial.

Sanitat no detecta reutilització de catèters a l’Hospital del Vinalopó i avisa de mesures

El conseller Marciano Gómez ha assegurat que la inspecció urgent a l'Hospital del Vinalopó no ha trobat proves de reutilització de catèters. Si afloren irregularitats, promet actuar amb 'amb contundència'.

Pérez Llorca defén que l’estatut d’expresidents valencià és molt similar al d’altres regions

Pérez Llorca ha defés que l'estatut per als expresidents valencians és 'molt similar' al d'altres regions i ha acusat a Compromís de buscar titulars. També ha enlletgit que es condicione la reunió del 27 de gener al fet que reclame l'acta de Carlos Mazón.

Dimitix l’alcaldessa de Llocnou de la Corona i manté l’acta

Paqui Llopis ha presentat la seua renúncia per motius personals, familiars i laborals després d'una profunda reflexió. Mantindrà l'acta i les delegacions de Participació i Festes mentres s'ordena el relleu.