Ix un vídeo de Neymar amb la model que l’acusa de violació

 

Des que es va estendre la polèmica sobre la suposada violació de Neymar a la model brasilera Nakila Trindade Mendes de Souza, molts han estat els dubtes i les acusacions per les dos parts. Ara, el canal ‘Record TV’ ha tret a la llum un vídeo a on es pot vore al futbolista i la model en una habitació d’hotel.

 

El clip té una duració molt breu i es pot veure com els dos arriben en actitud afectuosa a l’habitació i es giten vestits damunt del llit. Només segons després, ella s’alça enfadada i li pega uns quants colps a Neymar. Ell s’intenta defendre alçant les cames i, en qüestió de segons, els dos desapareixen de l’objectiu de la càmera.

 

 

El pare de Neymar el defén

Preguntat sobre l’autenticitat de les imàtgens, el pare de Neymar ha reconegut a ‘Recort TV’ que són autèntiques i que són una trampa de la model, que va dir que ficava el mòbil a carregar quan, en realitat, el posava a gravar. Neymar Santos, pare del futbolista, el defén de qui diu que va pegar a Nakila Trindade Mendes de Souza exposant que «ningú agredix des de davall».

 

«Crec que no he de defendre al meu fill en res. Les imàtgens parlen a soles i queda clar que és un vídeo forçat. Ella provoca una agressió per a que ell responga, però ell es dona compta que tot és un muntatge», explica el pare del jugador.

 

Per la seua part, la presumpta víctima argumenta que va patir una agressió sexual en aquell hotel de París el passat 15 de maig. Segons el seu testimoni, tot va començar quan ella li va demanar a Neymar que usaren un preservatiu per a tindre sexe, al que el jugador s’hauria negat. «Vaig ser víctima de violació i agressió», afirma en la seua versió Mendes de Souza.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.