Ix un vídeo de Neymar amb la model que l’acusa de violació

 

Des que es va estendre la polèmica sobre la suposada violació de Neymar a la model brasilera Nakila Trindade Mendes de Souza, molts han estat els dubtes i les acusacions per les dos parts. Ara, el canal ‘Record TV’ ha tret a la llum un vídeo a on es pot vore al futbolista i la model en una habitació d’hotel.

 

El clip té una duració molt breu i es pot veure com els dos arriben en actitud afectuosa a l’habitació i es giten vestits damunt del llit. Només segons després, ella s’alça enfadada i li pega uns quants colps a Neymar. Ell s’intenta defendre alçant les cames i, en qüestió de segons, els dos desapareixen de l’objectiu de la càmera.

 

 

El pare de Neymar el defén

Preguntat sobre l’autenticitat de les imàtgens, el pare de Neymar ha reconegut a ‘Recort TV’ que són autèntiques i que són una trampa de la model, que va dir que ficava el mòbil a carregar quan, en realitat, el posava a gravar. Neymar Santos, pare del futbolista, el defén de qui diu que va pegar a Nakila Trindade Mendes de Souza exposant que «ningú agredix des de davall».

 

«Crec que no he de defendre al meu fill en res. Les imàtgens parlen a soles i queda clar que és un vídeo forçat. Ella provoca una agressió per a que ell responga, però ell es dona compta que tot és un muntatge», explica el pare del jugador.

 

Per la seua part, la presumpta víctima argumenta que va patir una agressió sexual en aquell hotel de París el passat 15 de maig. Segons el seu testimoni, tot va començar quan ella li va demanar a Neymar que usaren un preservatiu per a tindre sexe, al que el jugador s’hauria negat. «Vaig ser víctima de violació i agressió», afirma en la seua versió Mendes de Souza.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.

Elx i Getafe confirmen els seus onces: quatre canvis locals i onze azulón repetit

Elx i Getafe encaren el seu dol de LaLiga amb apostes oposades: els il·licitans introduïxen quatre canvis en l'onze inicial i el conjunt azulón repetix l'alineació que li va donar resultat en la jornada anterior.

Iker Losada entra com a novetat en el Llevant i Samu Costa torna al Mallorca

Llevant i Mallorca s'enfronten en el Ciutat de València en un dol clau per la permanència, amb l'entrada d'Iker Losada en l'atac local i el retorn de Samu Costa en els balears.

Alerta groga per tempestes a l’interior de València i Alacant i sud de Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències activa l'avís groc per tempestes i pluja forta a l'interior d'Alacant, l'interior de València i l'interior sud de Castelló, mentres la resta de la Comunitat Valenciana queda sense risc.

Awa Fam s’acomiada campiona del València Basket abans de partir a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i posa rumb a la WNBA i al Project B, amb la ferma intenció de tornar al club taronja.

El quart títol de Lliga del València Basket arriba amb rècord històric de públic femení

El València Basket femení va conquistar la seua quarta Lliga i va firmar el rècord d'assistència en un partit com a local, amb 7.647 espectadors en el Roig Arena.

Rubén Burgos aparca el seu futur després de guanyar la Lliga Femenina: només pensa a celebrar

Rubén Burgos assegura després de conquistar la Lliga Femenina amb València Basket que no es planteja encara el seu futur i centra tota la seua atenció a celebrar el títol amb l'equip i el seu cos tècnic.