19.5 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

La policía americana dispara a un hombre negro que estaba al suelo con los brazos levantados

 

La policía de los Estados Unidos vuelve a generar polémica después de disparar, el pasado lunes, un hombre negro sin ningún motivo aparente en Miami, en el estado de Florida. Charles Kinsey era un terapeuta que cuidaba a un joven con autismo. Tal como muestran las imágenes grabadas por un testigo que se encontraba en la zona, el hombre estaba tumbado en el suelo con los brazos arriba y fue entonces cuando recibió el disparo. Según el jefe de policía de Miami, Gary V. Eugene, los agentes fueron al lugar de los hechos porque habían recibido un aviso de que en aquella zona había un hombre armado con una pistola con la intención de suicidarse y que confundieron el arma con un camión de juguete.

 

El abogado de la víctima, según apunta La Vanguardia, ha explicado que Kinsey preguntó a los policías porque lo habían disparado y le respondieron que no lo sabían. Ahora, el hombre se recupera en un hospital de la ciudad y su vida no corre peligro. Con este nuevo episodio, la opinión pública negativa sobre las actuaciones racistas por parte de la policía americana crece todavía más.

Últimes notícies

Els bombers han extingit un incendi a la sala de calderes de l’Hospital General de València

Una intervenció ràpida ha controlat un foc originat durant treballs de soldadura en un dels soterranis de l'Hospital General. Després s'ha ventilat la zona.

El Consell ha mostrat el seu rebuig a tramitar la reforma que suprimix privilegis als expresidents

El Consell ha emés un criteri desfavorable a la presa en consideració de la reforma de l'Estatut dels expresidents proposada per Compromís. La iniciativa planteja suprimir l'accés al CJC, la retribució associada i l'oficina de suport.

La xifra de negoci del Port de València puja un 9% i els beneficis un 50% en 2025

Valenciaport registra un 9% més d'ingressos i un 50% més de beneficis en 2025, amb 5,66 milions de TEU, rècord anual. L'augment del trànsit i de les taxes impulsa el resultat.

Aielo de Malferit tanca el Museu de Nino Bravo a petició de la família

L'Ajuntament ha anunciat el tancament immediat del museu després de la rescissió unilateral dels contractes per la família i la retirada de la imatge de l'artista. L'oposició acusa deixadesa i València explora acollir el llegat.

El Consell ha aprovat la OPE 2026 amb 2.671 places i un 10% reservat a discapacitat

El Consell ha aprovat l'Oferta d'Ocupació Pública de 2026 amb 2.671 places, el 60% de torn lliure i el 40% de promoció interna. La OPE inclou reserva del 10% per a discapacitat i un termini de tres mesos per a convocar els processos.

El Consell defén haver actuat amb immediatesa i exemplaritat davant les VPP d’Alacant

El Consell ha reivindicat una resposta immediata i exemplar davant les irregularitats detectades en una promoció de vivendes socials a Alacant i ha reforçat els controls per a evitar decisions individuals.

El Consell interpreta el resultat a Aragó com a suport al projecte de Pérez Llorca

El Consell ha valorat que el resultat a Aragó penalitza al PSOE i recolza als partits de centre dreta. Barrachina ha defés que reforça l'agenda de Pérez Llorca.

El PSPV redobla la seua aposta per Diana Morant malgrat el mal resultat del PSOE a Aragó

El síndic socialista José Muñoz ha assegurat que el PSPV manté i redobla l'aposta per la ministra com a futura candidata a la Generalitat i ha criticat al PP per donar espai a Vox