11.3 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

Es va al llit amb un amic de la seua filla de 14 anys a Espanya

 

Una dona acusada de mantindre relacions amb l’amic menor de la seua filla de 14 anys ha negat els fets. Esta veïna d’O Carballiño, a Orense, ha declarat esta setmana davant l’Audiència Provincial per un possible delicte d’abusos a un menor.

A porta tancada, donada la delicada naturalesa de l’assumpte, tant l’acusada com l’adolescent, així com alguns amics, van declarar davant el tribunal, que deu ara decidir si eixa relació, que es consideraria un abús sexual donada l’edat del xic, va existir o no. La Fiscalia demana una pena de deu anys de presó i huit més de llibertat vigilada.

Els fets van ocórrer el maig del 2019 en el domicili de l’acusada. La víctima i altres adolescents estaven jugant a la botella, habitual joc per als més joves en els quals uns han de fer besos a uns altres. El menor era amic de la filla de la dona, de 14 anys, raó per la qual habitualment anava a la casa.

En un moment determinat de la jornada, la sospitosa va demanar al menor que l’acompanyara a una altra habitació. Segons l’escrit presentat pel fiscal, ell es va mostrar “reticent”, però la resta del grup li “va animar” i ell va acabar “cedint”.

Una vegada en l’altra estada del domicili, la dona va començar a besar-li i a realitzar-li tocaments. Ella era totalment conscient de l’edat que tenia la víctima i així i tot li va proposar mantindre relacions sexuals. El menor, davant esta preposició, va acabar acceptant després.

Durant el judici, el menor ha assegurat que l’acte sexual sí que va arribar a produir-se, alguna cosa que ella nega. De fet, l’acusada fins i tot nega que se l’emportara a una altra habitació per a eixe fi.

Però res d’això va ser reconegut per l’acusada. Va admetre que una nit d’un cap de setmana el xic va ser a la seua casa amb el seu grup d’amics, però va negar haver estat amb ell tot sol a l’habitació i haver tingut amb ell algun tipus de contacte sexual. Va dir, això sí, que tots dos havien estat en la cuina de la casa, ja que el xic li havia dit que tenia gana i ella li havia calfat uns macarrons.

No coincideix esta versió amb la de l’adolescent, que es va mantindre en el que va assegurar des del moment en el qual es van conéixer els fets. Encara que va ser parc en paraules, va explicar que quan el grup estava fent el joc de la botella, la mare de la seua amiga li va demanar que s’anara amb ell a l’habitació. Ell al principi no va acceptar, si bé la resta dels allí presents el van animar perquè s’alçara. Ja a l’habitació, va tindre relacions sexuals completes, va insistir, amb l’acusada.

Tres amics del xic van explicar que no van veure si això ocorria o no, encara que sí que van admetre que l’un i l’altra es van anar plegats a una habitació. Estos tres testimonis van declarar que el seu amic els va contar que havia tingut una trobada íntima amb l’adulta.

Malgrat els fets narrats per l’adolescent, el possible delicte no va eixir a la llum fins uns dies després. Va ser els dies o setmanes posteriors quan un denunciant anònim va cridar a la caserna de la Guàrdia Civil d’O Carballiño.

 

Denunciant Anònim

Un agent de la Benemèrita ha explicat en el judici que van rebre la trucada d’algú que no va voler identificar-se. Eixa persona va explicar a l’agent diversos detalls que van ajudar per a poder iniciar una investigació. Després de tirar del fil, van acabar donant amb l’acusada.

Com és habitual en estos casos, un especialista forense va tractar al menor després de conéixer-se els fets. Segons el seu informe, no s’observen seqüeles psíquiques en ell.

La Fiscalia de menors demana per a l’acusada una condemna de deu anys de presó per abús sexual. També demana una ordre d’allunyament de 300 metres durant els pròxims huit anys i que tampoc puga comunicar-se amb ell.

La defensa, en canvi, demana la lliure absolució de l’acusada per falta de proves, ja que és la paraula del menor contra la seua. El judici, celebrat a porta tancada, ja ha quedat vist per a sentència.

 

 

 

Últimes notícies

Sara Sorribes torna amb una sòlida victòria després de set mesos d’aturada

La castellonenca va tornar amb un 6-2 i 6-3 davant Gabriela Ce en el WTA 125 de Pujol després d'una aturada de més de set mesos per salut mental. Jugarà octaus el dimecres.

Tempestes de curta duració deixen 11,6 l/m² en una hora a Vilamarxant (València)

La Comunitat Valenciana registra tempestes breus i intenses amb abundant aparell elèctric i moviment de nord a sud. Vilamarxant suma 11,6 l/m² en una hora

Merino retrau al Govern reduir el CPFF a un instrument al seu servici

Ruth Merino ha criticat que el CPFF s'haja centrat en objectius d'estabilitat i no en la reforma del sistema de finançament. Ha exigit un fons transitori i claredat sobre el extraFLA per a evitar que la Comunitat Valenciana seguisca en desavantatge.

Mazón lamenta després de la seua compareixença en el Congrés: ‘M’hauria agradat poder parlar més i millor’

El president en funcions ha assenyalat que li hauria agradat parlar més i millor després de quasi quatre hores de preguntes en la comissió que investiga la DANA. Ha defés que va actuar amb la informació disponible i ha acusat la Confederació Hidrològica del Xúquer d'avisar tard.

València Basket celebrarà la seua junta d’accionistes en el Roig Arena l’11 de desembre

El club va convocar la junta per a l'11 de desembre en el Roig Arena, on presentarà els comptes d'un exercici marcat pel trasllat. En l'orde del dia figura la ratificació de contractes amb Licampa 1617.

El València presentarà un pressupost de 102,17 milions i no preveu ni beneficis ni pèrdues

El club presentarà el 17 de desembre un pressupost de 102,17 milions per a 2025-26 que preveu equilibri. El deute augmenta i cau l'ingrés per TV.

Morant acusa a Mazón de no prendre’s de debò la dana i qüestiona la renúncia a l’escorta

Diana Morant ha acusat a Carlos Mazón de no prendre's de debò la dana en renunciar a l'escorta i desconnectar-se. Sumar i PSOE han demanat responsabilitats.

La jutgessa de la DANA a València incorpora gravacions del Cecopi i cita a la directora general de la Secretaria del Gabinet del President

La investigació sobre la gestió de la DANA a València incorpora les gravacions del 29 d'octubre en el Cecopi i cita com a testimoni a Pilar Montes. La jutgessa emet sis actuacions, desestima recursos i demana dades sobre dos defuncions per a decidir si són víctimes.