10 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

L’EMT denuncia un macrofrau de 4 milions d’euros per part d’una treballadora

EMT València | Europa Press

 

El gerent de l’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València, Josep Enric García, ha anunciat este divendres que l’empresa ha denunciat davant la Policia Nacional a la fins ara cap d’Administració per, presumptament, defraudar quatre milions d’euros de la firma pública.

 

En atenció als mitjans, García ha llegit un breu comunicat i ha evitat donar detalls del suposat frau perquè les forces de seguretat estan investigant el cas. El gerent només ha explicat que l’EMT «ha sigut víctima d’un frau de quatre milions», cosa que han denunciat davant les forces de seguretat quan han «tingut coneixement d’això» i la Policia ha posat en marxa «un operatiu d’investigació».

 

«El dilluns per la vesprada, ens donàvem compte i, el dimarts al matí, vaig presentar com a representant legal de l’empresa la corresponent denúncia davant la Policia Nacional. Entre el matí del dimarts i ahir per la vesprada, hem continuat recaptant informació i aportant-la a la denúncia», ha indicat.

 

García també ha informat que, en el presumpte frau, sol ha estat implicada, pel que han pogut «determinar fins ara», una única treballadora de l’empresa. En concret, es tracta de la responsable d’Administració, que compta amb «una llarga trajectòria en el càrrec».

 

L’empleada «ha sigut despatxada este mateix matí» i García també ha apuntat que s’ha convocat «de manera urgent» un Consell d’Administració per a la vesprada d’este mateix divendres.

 

El gerent de l’EMT ha destacat que la Policia «continua la seua investigació per a aclarir els fets» i ha posat en relleu que estan «treballant per a recuperar tot el que s’ha defraudat». «Des del dilluns estem anant per totes les vies possibles, perquè el nostre objectiu a curt termini és recuperar fins a l’últim euro usurpat», ha insistit.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA compareixeran en Les Corts 482 dies després

Les principals associacions de víctimes de la DANA compareixeran esta setmana en la comissió de Les Corts, 482 dies després del 29 d'octubre de 2024. Serà la quinta sessió, amb Álex Carabal el dilluns i amb Rosa Álvarez i Mariló Gradolí el dimarts, i una protesta prèvia.

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.