L’EMT denuncia un macrofrau de 4 milions d’euros per part d’una treballadora

Ejemplo de shortcode con estilo
EMT València | Europa Press   El gerent de l’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València, Josep Enric García, ha anunciat este divendres que l’empresa ha denunciat davant la Policia Nacional a la fins ara cap d’Administració per, presumptament, defraudar quatre milions d’euros de la firma pública.   En atenció als mitjans, García ha llegit […]

EMT València | Europa Press

 

El gerent de l’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València, Josep Enric García, ha anunciat este divendres que l’empresa ha denunciat davant la Policia Nacional a la fins ara cap d’Administració per, presumptament, defraudar quatre milions d’euros de la firma pública.

 

En atenció als mitjans, García ha llegit un breu comunicat i ha evitat donar detalls del suposat frau perquè les forces de seguretat estan investigant el cas. El gerent només ha explicat que l’EMT «ha sigut víctima d’un frau de quatre milions», cosa que han denunciat davant les forces de seguretat quan han «tingut coneixement d’això» i la Policia ha posat en marxa «un operatiu d’investigació».

 

«El dilluns per la vesprada, ens donàvem compte i, el dimarts al matí, vaig presentar com a representant legal de l’empresa la corresponent denúncia davant la Policia Nacional. Entre el matí del dimarts i ahir per la vesprada, hem continuat recaptant informació i aportant-la a la denúncia», ha indicat.

 

García també ha informat que, en el presumpte frau, sol ha estat implicada, pel que han pogut «determinar fins ara», una única treballadora de l’empresa. En concret, es tracta de la responsable d’Administració, que compta amb «una llarga trajectòria en el càrrec».

 

L’empleada «ha sigut despatxada este mateix matí» i García també ha apuntat que s’ha convocat «de manera urgent» un Consell d’Administració per a la vesprada d’este mateix divendres.

 

El gerent de l’EMT ha destacat que la Policia «continua la seua investigació per a aclarir els fets» i ha posat en relleu que estan «treballant per a recuperar tot el que s’ha defraudat». «Des del dilluns estem anant per totes les vies possibles, perquè el nostre objectiu a curt termini és recuperar fins a l’últim euro usurpat», ha insistit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una nova dana amenaça la Comunitat Valenciana amb fins a 300 l/m² en 24 hores

La dana Adam pot deixar fins a 300 litres per metre quadrat en 24 hores, sobretot al sud d’Alacant, i podria comportar inundacions importants, segons ha advertit el conseller Juan Carlos Valderrama.

Els acusats del ‘cas Bar España’ demanen prescriure les injúries i calúmnies

Les defenses dels set acusats de difondre el bulo del conegut com a ‘cas Bar España’ han sol·licitat al jutge a Castelló que declare prescrits els delictes d’injúries i calúmnies i que rebutge el paper de la Fiscalia com a part acusadora. El judici ha començat amb llargues qüestions prèvies i problemes tècnics que han impedit la primera declaració prevista per videoconferència.

Les víctimes de la DANA demanen empatia per a la marxa del segon aniversari a València

Les associacions de víctimes de la DANA han fet una crida a la ciutadania perquè secunde la manifestació convocada a València el 31 d’octubre, quan es compliran dos anys de les riudes que van causar 233 morts. Reclamen empatia, unitat i responsabilitats polítiques al Consell per la gestió d’aquella catàstrofe.

Esquerra Unida se suma finalment a la coalició Compromís-Front Valencià per al 23J valencià

Esquerra Unida del País Valencià ha acceptat l últim oferiment de Compromís per a concórrer junta a Podem i Esquerra Republicana del País Valencià a les generals del 29 de novembre, en una candidatura que es dirà Compromís-Front Valencià i que encara ha de ser ratificada per la militància d EUPV.

L’assetjador de Mazón va revisar 170 vegades la seua agenda i va buscar dades de la seua dona

Un home investigat per amenaçar de mort Carlos Mazón després de la dana de 2024 ha consultat 170 vegades la seua agenda pública i ha buscat informació sobre el seu domicili i la seua dona. Un nou informe policial ha motivat la reobertura de la causa i el jutjat dona ara deu dies a Fiscalia i acusacions per demanar juí oral o l’arxiu.

Els equips del SAMU reanimen enguany 1.841 persones en parada cardíaca a la Comunitat Valenciana

Els equips mèdics del SAMU han reanimat enguany 1.841 persones en parada cardiorrespiratòria a la Comunitat Valenciana, 902 d’elles a la província de València. Sanitat impulsa jornades de formació en reanimació cardiopulmonar bàsica per a la població.

Kata, el gos policia d’Alacant, destapa una maleta amb cocaïna d’un pròfug buscat des de 2020

Un home de 28 anys buscat des de 2020 per un jutjat d'Almeria ha sigut detingut a l'estació d'autobusos d'Alacant per tràfic de drogues, després que la gossa policia Kata localitzara una maleta amb 678 grams de cocaïna en un autobús de la línia Algeciras-Barcelona.

Pérez Llorca reivindica una intel·ligència artificial al servici de les persones

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha defensat en un congrés a Alacant una intel·ligència artificial basada en la responsabilitat, la confiança i la supervisió humana per a millorar la sanitat, l’Administració i els servicis d’emergències.