L’EMT denuncia un macrofrau de 4 milions d’euros per part d’una treballadora

EMT València | Europa Press

 

El gerent de l’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València, Josep Enric García, ha anunciat este divendres que l’empresa ha denunciat davant la Policia Nacional a la fins ara cap d’Administració per, presumptament, defraudar quatre milions d’euros de la firma pública.

 

En atenció als mitjans, García ha llegit un breu comunicat i ha evitat donar detalls del suposat frau perquè les forces de seguretat estan investigant el cas. El gerent només ha explicat que l’EMT «ha sigut víctima d’un frau de quatre milions», cosa que han denunciat davant les forces de seguretat quan han «tingut coneixement d’això» i la Policia ha posat en marxa «un operatiu d’investigació».

 

«El dilluns per la vesprada, ens donàvem compte i, el dimarts al matí, vaig presentar com a representant legal de l’empresa la corresponent denúncia davant la Policia Nacional. Entre el matí del dimarts i ahir per la vesprada, hem continuat recaptant informació i aportant-la a la denúncia», ha indicat.

 

García també ha informat que, en el presumpte frau, sol ha estat implicada, pel que han pogut «determinar fins ara», una única treballadora de l’empresa. En concret, es tracta de la responsable d’Administració, que compta amb «una llarga trajectòria en el càrrec».

 

L’empleada «ha sigut despatxada este mateix matí» i García també ha apuntat que s’ha convocat «de manera urgent» un Consell d’Administració per a la vesprada d’este mateix divendres.

 

El gerent de l’EMT ha destacat que la Policia «continua la seua investigació per a aclarir els fets» i ha posat en relleu que estan «treballant per a recuperar tot el que s’ha defraudat». «Des del dilluns estem anant per totes les vies possibles, perquè el nostre objectiu a curt termini és recuperar fins a l’últim euro usurpat», ha insistit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.