L’EMT denuncia un macrofrau de 4 milions d’euros per part d’una treballadora

EMT València | Europa Press

 

El gerent de l’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València, Josep Enric García, ha anunciat este divendres que l’empresa ha denunciat davant la Policia Nacional a la fins ara cap d’Administració per, presumptament, defraudar quatre milions d’euros de la firma pública.

 

En atenció als mitjans, García ha llegit un breu comunicat i ha evitat donar detalls del suposat frau perquè les forces de seguretat estan investigant el cas. El gerent només ha explicat que l’EMT «ha sigut víctima d’un frau de quatre milions», cosa que han denunciat davant les forces de seguretat quan han «tingut coneixement d’això» i la Policia ha posat en marxa «un operatiu d’investigació».

 

«El dilluns per la vesprada, ens donàvem compte i, el dimarts al matí, vaig presentar com a representant legal de l’empresa la corresponent denúncia davant la Policia Nacional. Entre el matí del dimarts i ahir per la vesprada, hem continuat recaptant informació i aportant-la a la denúncia», ha indicat.

 

García també ha informat que, en el presumpte frau, sol ha estat implicada, pel que han pogut «determinar fins ara», una única treballadora de l’empresa. En concret, es tracta de la responsable d’Administració, que compta amb «una llarga trajectòria en el càrrec».

 

L’empleada «ha sigut despatxada este mateix matí» i García també ha apuntat que s’ha convocat «de manera urgent» un Consell d’Administració per a la vesprada d’este mateix divendres.

 

El gerent de l’EMT ha destacat que la Policia «continua la seua investigació per a aclarir els fets» i ha posat en relleu que estan «treballant per a recuperar tot el que s’ha defraudat». «Des del dilluns estem anant per totes les vies possibles, perquè el nostre objectiu a curt termini és recuperar fins a l’últim euro usurpat», ha insistit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.