L’EMT denuncia un macrofrau de 4 milions d’euros per part d’una treballadora

EMT València | Europa Press

 

El gerent de l’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València, Josep Enric García, ha anunciat este divendres que l’empresa ha denunciat davant la Policia Nacional a la fins ara cap d’Administració per, presumptament, defraudar quatre milions d’euros de la firma pública.

 

En atenció als mitjans, García ha llegit un breu comunicat i ha evitat donar detalls del suposat frau perquè les forces de seguretat estan investigant el cas. El gerent només ha explicat que l’EMT «ha sigut víctima d’un frau de quatre milions», cosa que han denunciat davant les forces de seguretat quan han «tingut coneixement d’això» i la Policia ha posat en marxa «un operatiu d’investigació».

 

«El dilluns per la vesprada, ens donàvem compte i, el dimarts al matí, vaig presentar com a representant legal de l’empresa la corresponent denúncia davant la Policia Nacional. Entre el matí del dimarts i ahir per la vesprada, hem continuat recaptant informació i aportant-la a la denúncia», ha indicat.

 

García també ha informat que, en el presumpte frau, sol ha estat implicada, pel que han pogut «determinar fins ara», una única treballadora de l’empresa. En concret, es tracta de la responsable d’Administració, que compta amb «una llarga trajectòria en el càrrec».

 

L’empleada «ha sigut despatxada este mateix matí» i García també ha apuntat que s’ha convocat «de manera urgent» un Consell d’Administració per a la vesprada d’este mateix divendres.

 

El gerent de l’EMT ha destacat que la Policia «continua la seua investigació per a aclarir els fets» i ha posat en relleu que estan «treballant per a recuperar tot el que s’ha defraudat». «Des del dilluns estem anant per totes les vies possibles, perquè el nostre objectiu a curt termini és recuperar fins a l’últim euro usurpat», ha insistit.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.