La carta de Miguel Carcaño que podria donar un gir al cas de Marta del Castillo

 

Antonio del Castillo continua lluitant perquè el crim de la seua filla es resolga i tots els implicats paguen per això davant la justícia. La família, a través de l’acusació particular, havia sol·licitat asseure en la banqueta al germà de Miguel Carcaño, que compleix condemna com a assassí confés de Marta del Castillo.

Sol·licitaven que es jutjara a Francisco José Delgado per l’homicidi i assassinat de Marta. Per a això aportaven diferents proves, entre elles la declaració de Carcaño en la qual ell mateix implicava el seu germà. En el seu relat Carcaño assenyalava que el crim de Marta del Castillo s’havia produït després d’una forta discussió entre els germans. Tots dos havien defraudat a una entitat bancària per a aconseguir una hipoteca a la qual no estaven fent front, la qual cosa possibilitava que l’entitat descobrira el delicte de falsedat documental. Segons compte Carcaño, Marta del Castillo va mediar en eixa discussió i un colp del seu germà va acabar amb la vida de la jove.

El jutge encarregat d’este cas no obstant això pensa que estos fets estan jutjats i no hi ha elements suficients que justifiquen una reobertura de la instrucció. El pare de Marta recorda al magistrat que al germà de Carcaño se’l va jutjar per encobriment i ací s’està jutjant per homicidi i assassinat. Pel que es tractaria d’una causa nova.
Avança a més Antonio del Castillo que Miguel Carcaño li va enviar la documentació que van presentar per a demanar eixa hipoteca de manera fraudulenta i una carta manuscrita que mostrarà en el programa, ‘Espejo Público’. En aeixa missiva relata els fets, incrimina al germà i fins i tot posa horaris de com van transcórrer els esdeveniments la nit del crim: el passat 24 de gener de 2009.

Últimes notícies

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.