16.8 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

La carta de Miguel Carcaño que podria donar un gir al cas de Marta del Castillo

 

Antonio del Castillo continua lluitant perquè el crim de la seua filla es resolga i tots els implicats paguen per això davant la justícia. La família, a través de l’acusació particular, havia sol·licitat asseure en la banqueta al germà de Miguel Carcaño, que compleix condemna com a assassí confés de Marta del Castillo.

Sol·licitaven que es jutjara a Francisco José Delgado per l’homicidi i assassinat de Marta. Per a això aportaven diferents proves, entre elles la declaració de Carcaño en la qual ell mateix implicava el seu germà. En el seu relat Carcaño assenyalava que el crim de Marta del Castillo s’havia produït després d’una forta discussió entre els germans. Tots dos havien defraudat a una entitat bancària per a aconseguir una hipoteca a la qual no estaven fent front, la qual cosa possibilitava que l’entitat descobrira el delicte de falsedat documental. Segons compte Carcaño, Marta del Castillo va mediar en eixa discussió i un colp del seu germà va acabar amb la vida de la jove.

El jutge encarregat d’este cas no obstant això pensa que estos fets estan jutjats i no hi ha elements suficients que justifiquen una reobertura de la instrucció. El pare de Marta recorda al magistrat que al germà de Carcaño se’l va jutjar per encobriment i ací s’està jutjant per homicidi i assassinat. Pel que es tractaria d’una causa nova.
Avança a més Antonio del Castillo que Miguel Carcaño li va enviar la documentació que van presentar per a demanar eixa hipoteca de manera fraudulenta i una carta manuscrita que mostrarà en el programa, ‘Espejo Público’. En aeixa missiva relata els fets, incrimina al germà i fins i tot posa horaris de com van transcórrer els esdeveniments la nit del crim: el passat 24 de gener de 2009.

Últimes notícies

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’homicidi d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.

Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga

En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.

Luís Castro impulsa al Llevant i rellança a Pablo Martínez, Matturro i Losada

El Llevant ha sumat set punts en quatre jornades amb el tècnic portugués, que ha reposicionat a Pablo Martínez i ha donat protagonisme a Matturro i Losada. Uns altres com Etta Eyong, Carlos Álvarez i Arriaga busquen la seua millor versió.