La carta de Miguel Carcaño que podria donar un gir al cas de Marta del Castillo

 

Antonio del Castillo continua lluitant perquè el crim de la seua filla es resolga i tots els implicats paguen per això davant la justícia. La família, a través de l’acusació particular, havia sol·licitat asseure en la banqueta al germà de Miguel Carcaño, que compleix condemna com a assassí confés de Marta del Castillo.

Sol·licitaven que es jutjara a Francisco José Delgado per l’homicidi i assassinat de Marta. Per a això aportaven diferents proves, entre elles la declaració de Carcaño en la qual ell mateix implicava el seu germà. En el seu relat Carcaño assenyalava que el crim de Marta del Castillo s’havia produït després d’una forta discussió entre els germans. Tots dos havien defraudat a una entitat bancària per a aconseguir una hipoteca a la qual no estaven fent front, la qual cosa possibilitava que l’entitat descobrira el delicte de falsedat documental. Segons compte Carcaño, Marta del Castillo va mediar en eixa discussió i un colp del seu germà va acabar amb la vida de la jove.

El jutge encarregat d’este cas no obstant això pensa que estos fets estan jutjats i no hi ha elements suficients que justifiquen una reobertura de la instrucció. El pare de Marta recorda al magistrat que al germà de Carcaño se’l va jutjar per encobriment i ací s’està jutjant per homicidi i assassinat. Pel que es tractaria d’una causa nova.
Avança a més Antonio del Castillo que Miguel Carcaño li va enviar la documentació que van presentar per a demanar eixa hipoteca de manera fraudulenta i una carta manuscrita que mostrarà en el programa, ‘Espejo Público’. En aeixa missiva relata els fets, incrimina al germà i fins i tot posa horaris de com van transcórrer els esdeveniments la nit del crim: el passat 24 de gener de 2009.

Últimes notícies

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.