10.9 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

La carta de Miguel Carcaño que podria donar un gir al cas de Marta del Castillo

 

Antonio del Castillo continua lluitant perquè el crim de la seua filla es resolga i tots els implicats paguen per això davant la justícia. La família, a través de l’acusació particular, havia sol·licitat asseure en la banqueta al germà de Miguel Carcaño, que compleix condemna com a assassí confés de Marta del Castillo.

Sol·licitaven que es jutjara a Francisco José Delgado per l’homicidi i assassinat de Marta. Per a això aportaven diferents proves, entre elles la declaració de Carcaño en la qual ell mateix implicava el seu germà. En el seu relat Carcaño assenyalava que el crim de Marta del Castillo s’havia produït després d’una forta discussió entre els germans. Tots dos havien defraudat a una entitat bancària per a aconseguir una hipoteca a la qual no estaven fent front, la qual cosa possibilitava que l’entitat descobrira el delicte de falsedat documental. Segons compte Carcaño, Marta del Castillo va mediar en eixa discussió i un colp del seu germà va acabar amb la vida de la jove.

El jutge encarregat d’este cas no obstant això pensa que estos fets estan jutjats i no hi ha elements suficients que justifiquen una reobertura de la instrucció. El pare de Marta recorda al magistrat que al germà de Carcaño se’l va jutjar per encobriment i ací s’està jutjant per homicidi i assassinat. Pel que es tractaria d’una causa nova.
Avança a més Antonio del Castillo que Miguel Carcaño li va enviar la documentació que van presentar per a demanar eixa hipoteca de manera fraudulenta i una carta manuscrita que mostrarà en el programa, ‘Espejo Público’. En aeixa missiva relata els fets, incrimina al germà i fins i tot posa horaris de com van transcórrer els esdeveniments la nit del crim: el passat 24 de gener de 2009.

Últimes notícies

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.

Avís groc per pluges, neu i onatge en diverses zones de la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat l'avís groc per pluges en el nord d'Alacant i sud de València, per neu a l'interior nord de Castelló i per onatge a València i Castelló. Els avisos s'estenen des de les 10.00 fins a la mitjanit i, en la costa, de 19.00 a 9.00 del divendres.

El Vila-real buscarà repetir en la Lliga de Campions en 2026 després de cinc intents fallits

El club s'ha fixat com a meta encadenar dos participacions consecutives en 2026. Malgrat cinc presències en la seua història, cap va tindre continuïtat immediata.