14 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Mor Alejandro Bonet, exregidor socialista, ofegat en la platja en Cullera

Alejandro Bonet Martí Cullera

Una foto d’Alejandro Bonet Martí, mort ofegat este dimarts en Cullera | Facebook

 

Este dimarts a migdia, cap a les 12.30 hores, ha mort Alejandro Bonet Martí, president dels socialistes de la comarca de la Ribera Baixa. Martí, veí de Cullera, i que havia sigut regidor en el seu municipi entre el 1991 i 1999, ha mort ofegat en la Platja del Dosser del seu municipi.

 

Segons avança del Centre d’Emergències de la Generalitat, pareix ser que el servici de socorrisme li han maniobres de reanimació, però Martí, de 66 anys, no responia. Quan ha arribat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU), les maniobres de reanimació han continuat, però ha seguit sense presentar cap resposta i s’ha donat per mort.

 

Tal com explica el diari ‘Levante’, pareix ser que una ona l’ha sorprés menstres es banyava amb el seu germà en la platja del Dosser, enfront mateix de la urbanització a on vivien. Els dos hòmens han entrar a la mar, tot i que hui hi havia bandera groga, i una ona els ha tombat als dos quan l’aigua els arribava per la cintura, segons conta Xavier Bonet, germà de la víctima, al diari.

 

Segons ha continuat relatant el seu germà, Alejandro no eixia a la superfície després que l’ona el tombara i després de traure-lo de l’aigua i d’intentar socórrer-lo sense èxit, ha arribat el servici de socorrisme. Amb tot, el desenllaç ha sigut la mort de l’exregidor de la població de la Ribera Baixa.

 

Per la seua part, l‘agrupació socialista de la Ribera Baixa ha emés un comunicat lamentant la pèrdua de Bonet «una persona bona, amable, pròxima i molt amiga dels seus amics» i acompanyen «en el sentiment i fem una forta abraçada a tota la família Bonet» i acaben amb un «Descansa en pau, company».

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pradas sosté davant la jutgessa que Conca va poder parlar amb Mazón o amb Presidència abans de rebutjar el confinament

Pradas ha afirmat davant la jutgessa que Conca va poder consultar amb Mazón o amb la Secretaria de Presidència abans de respondre-li 'de confinar res' durant la DANA. L'acarament busca aclarir si va haver-hi pressions o instruccions i la gestió dels mòbils centra part del debat.

Li demanen 17 anys i mig per quasi deu incendis en horts i zones rurals d’Elx

La fiscalia sol·licita 17 anys i mig de presó per a un acusat de provocar prop d'una desena d'incendis a Elx en la nit del 29 de juny de 2019. El juí se celebrarà el 13 de gener en la Secció Sèptima de l'Audiència Provincial amb seu a la ciutat.

Ajornen el lliurament del Premi Convivència de la Fundació Broseta a Edmundo González per un viatge

La Fundació Manuel Broseta ha ajornat el lliurament del Premi Convivència a Edmundo González prevista en el Palau de la Generalitat per un viatge de l'opositor. La cerimònia es reprogramarà i es manté l'ofrena floral del 15 de gener.

Pradas subratlla que Mazón no responia i Cuenca nega frenar avisos de confinament

Pradas afirma que no va aconseguir contactar amb Mazón quan es valorava un possible confinament durant la DANA. Cuenca nega frenar avisos i demana criteri jurídic.

Més del 82% dels docents valencians denuncien falta de suport a l’educació pública

Un 82,9% percep escàs suport institucional i un 78,3% veu recursos insuficients. L'estudi de STEs assenyala a més ràtios altes, més burocràcia i un clima d'aula més tibant.

Víctimes de la dana reben a Pradas i Cuenca amb crits de ‘assassins’ en el jutjat

Diverses desenes d'afectats per la dana s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja i han increpat a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca abans del seu acarament. La jutgessa va acordar la diligència per a aclarir contradiccions sobre la gestió de l'emergència.

Pradas i l’excap de gabinet de Mazón confronten les seues versions davant la jutgessa per la gestió de la dana

La jutgessa celebra este dilluns un acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca per a aclarir contradiccions sobre el confinament durant la dana. Un informe de l'Advocacia, que va avalar eixa mesura, xoca amb la versió de l'excap de gabinet.

Víctimes de la DANA increpen a Pradas i Cuenca en el jutjat amb crits de ‘assassins’

Diverses desenes de membres d'associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat en el jutjat de Catarroja i han rebut a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca amb crits de 'assassins'. La protesta ha precedit a l'acarament entre els dos, acordat per la jutgessa per a aclarir contradiccions sobre la gestió de l'emergència.