Mor Alejandro Bonet, exregidor socialista, ofegat en la platja en Cullera

Alejandro Bonet Martí Cullera

Una foto d’Alejandro Bonet Martí, mort ofegat este dimarts en Cullera | Facebook

 

Este dimarts a migdia, cap a les 12.30 hores, ha mort Alejandro Bonet Martí, president dels socialistes de la comarca de la Ribera Baixa. Martí, veí de Cullera, i que havia sigut regidor en el seu municipi entre el 1991 i 1999, ha mort ofegat en la Platja del Dosser del seu municipi.

 

Segons avança del Centre d’Emergències de la Generalitat, pareix ser que el servici de socorrisme li han maniobres de reanimació, però Martí, de 66 anys, no responia. Quan ha arribat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU), les maniobres de reanimació han continuat, però ha seguit sense presentar cap resposta i s’ha donat per mort.

 

Tal com explica el diari ‘Levante’, pareix ser que una ona l’ha sorprés menstres es banyava amb el seu germà en la platja del Dosser, enfront mateix de la urbanització a on vivien. Els dos hòmens han entrar a la mar, tot i que hui hi havia bandera groga, i una ona els ha tombat als dos quan l’aigua els arribava per la cintura, segons conta Xavier Bonet, germà de la víctima, al diari.

 

Segons ha continuat relatant el seu germà, Alejandro no eixia a la superfície després que l’ona el tombara i després de traure-lo de l’aigua i d’intentar socórrer-lo sense èxit, ha arribat el servici de socorrisme. Amb tot, el desenllaç ha sigut la mort de l’exregidor de la població de la Ribera Baixa.

 

Per la seua part, l‘agrupació socialista de la Ribera Baixa ha emés un comunicat lamentant la pèrdua de Bonet «una persona bona, amable, pròxima i molt amiga dels seus amics» i acompanyen «en el sentiment i fem una forta abraçada a tota la família Bonet» i acaben amb un «Descansa en pau, company».

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.