14.1 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Mor Alejandro Bonet, exregidor socialista, ofegat en la platja en Cullera

Alejandro Bonet Martí Cullera

Una foto d’Alejandro Bonet Martí, mort ofegat este dimarts en Cullera | Facebook

 

Este dimarts a migdia, cap a les 12.30 hores, ha mort Alejandro Bonet Martí, president dels socialistes de la comarca de la Ribera Baixa. Martí, veí de Cullera, i que havia sigut regidor en el seu municipi entre el 1991 i 1999, ha mort ofegat en la Platja del Dosser del seu municipi.

 

Segons avança del Centre d’Emergències de la Generalitat, pareix ser que el servici de socorrisme li han maniobres de reanimació, però Martí, de 66 anys, no responia. Quan ha arribat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU), les maniobres de reanimació han continuat, però ha seguit sense presentar cap resposta i s’ha donat per mort.

 

Tal com explica el diari ‘Levante’, pareix ser que una ona l’ha sorprés menstres es banyava amb el seu germà en la platja del Dosser, enfront mateix de la urbanització a on vivien. Els dos hòmens han entrar a la mar, tot i que hui hi havia bandera groga, i una ona els ha tombat als dos quan l’aigua els arribava per la cintura, segons conta Xavier Bonet, germà de la víctima, al diari.

 

Segons ha continuat relatant el seu germà, Alejandro no eixia a la superfície després que l’ona el tombara i després de traure-lo de l’aigua i d’intentar socórrer-lo sense èxit, ha arribat el servici de socorrisme. Amb tot, el desenllaç ha sigut la mort de l’exregidor de la població de la Ribera Baixa.

 

Per la seua part, l‘agrupació socialista de la Ribera Baixa ha emés un comunicat lamentant la pèrdua de Bonet «una persona bona, amable, pròxima i molt amiga dels seus amics» i acompanyen «en el sentiment i fem una forta abraçada a tota la família Bonet» i acaben amb un «Descansa en pau, company».

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El derbi Llevant-València acaba en baralla i llançament de botelles després del gest de Cömert

El València va véncer 0-2 en el Ciutat de València i el final del derbi va quedar marcat per una baralla i llançament de botelles després d'una celebració de Eray Cömert.

Tárrega demana perdó i Cömert aclarix el seu gest després del derbi Llevant-València

César Tárrega va demanar perdó després de la celebració de Eray Cömert, que va originar una tangana. El suís va negar ànim d'humiliar i es va disculpar en xarxes.

Dela càrrega contra la celebració de Comert després del Llevant-València

Dela critica amb duresa la celebració del defensa valencianista, a qui acusa de falta de respecte. Reclama exemplaritat entre jugadors després del 0-2.

Tárrega demana perdó per la celebració de Cömert i mostra respecte al Llevant

César Tárrega va lamentar el succeït després del partit davant el Llevant per la celebració de Eray Cömert i va demanar perdó, subratllant el respecte al rival. El defensa va explicar que el gest no va asseure bé i que la prioritat va ser celebrar amb la seua afició.

Ramazani i Sadiq donen aire al València en el derbi i agreugen la crisi del Llevant

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf eleva als blanc-i-negres al 14é i deixa al Llevant penúltim.

El derbi Llevant-València va acabar amb baralla i botellazos després d’un gest de Cömert

El Llevant-València va acabar 0-2 en el Ciutat de València, però la victòria visitant va quedar entelada per una baralla i llançament de botelles després d'un gest de Cömert. El central suís va agitar una banderola modificada amb la seua samarreta i va encendre els ànims.

0-2: Ramazani i Sadiq impulsen al València i afonen al Llevant

El València es va emportar el derbi en el Ciutat de València amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf l'eleva al 14é lloc i deixa al Llevant penúltim.

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.