Mor Alejandro Bonet, exregidor socialista, ofegat en la platja en Cullera

Alejandro Bonet Martí Cullera

Una foto d’Alejandro Bonet Martí, mort ofegat este dimarts en Cullera | Facebook

 

Este dimarts a migdia, cap a les 12.30 hores, ha mort Alejandro Bonet Martí, president dels socialistes de la comarca de la Ribera Baixa. Martí, veí de Cullera, i que havia sigut regidor en el seu municipi entre el 1991 i 1999, ha mort ofegat en la Platja del Dosser del seu municipi.

 

Segons avança del Centre d’Emergències de la Generalitat, pareix ser que el servici de socorrisme li han maniobres de reanimació, però Martí, de 66 anys, no responia. Quan ha arribat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU), les maniobres de reanimació han continuat, però ha seguit sense presentar cap resposta i s’ha donat per mort.

 

Tal com explica el diari ‘Levante’, pareix ser que una ona l’ha sorprés menstres es banyava amb el seu germà en la platja del Dosser, enfront mateix de la urbanització a on vivien. Els dos hòmens han entrar a la mar, tot i que hui hi havia bandera groga, i una ona els ha tombat als dos quan l’aigua els arribava per la cintura, segons conta Xavier Bonet, germà de la víctima, al diari.

 

Segons ha continuat relatant el seu germà, Alejandro no eixia a la superfície després que l’ona el tombara i després de traure-lo de l’aigua i d’intentar socórrer-lo sense èxit, ha arribat el servici de socorrisme. Amb tot, el desenllaç ha sigut la mort de l’exregidor de la població de la Ribera Baixa.

 

Per la seua part, l‘agrupació socialista de la Ribera Baixa ha emés un comunicat lamentant la pèrdua de Bonet «una persona bona, amable, pròxima i molt amiga dels seus amics» i acompanyen «en el sentiment i fem una forta abraçada a tota la família Bonet» i acaben amb un «Descansa en pau, company».

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.