Mor Alejandro Bonet, exregidor socialista, ofegat en la platja en Cullera

Alejandro Bonet Martí Cullera

Una foto d’Alejandro Bonet Martí, mort ofegat este dimarts en Cullera | Facebook

 

Este dimarts a migdia, cap a les 12.30 hores, ha mort Alejandro Bonet Martí, president dels socialistes de la comarca de la Ribera Baixa. Martí, veí de Cullera, i que havia sigut regidor en el seu municipi entre el 1991 i 1999, ha mort ofegat en la Platja del Dosser del seu municipi.

 

Segons avança del Centre d’Emergències de la Generalitat, pareix ser que el servici de socorrisme li han maniobres de reanimació, però Martí, de 66 anys, no responia. Quan ha arribat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU), les maniobres de reanimació han continuat, però ha seguit sense presentar cap resposta i s’ha donat per mort.

 

Tal com explica el diari ‘Levante’, pareix ser que una ona l’ha sorprés menstres es banyava amb el seu germà en la platja del Dosser, enfront mateix de la urbanització a on vivien. Els dos hòmens han entrar a la mar, tot i que hui hi havia bandera groga, i una ona els ha tombat als dos quan l’aigua els arribava per la cintura, segons conta Xavier Bonet, germà de la víctima, al diari.

 

Segons ha continuat relatant el seu germà, Alejandro no eixia a la superfície després que l’ona el tombara i després de traure-lo de l’aigua i d’intentar socórrer-lo sense èxit, ha arribat el servici de socorrisme. Amb tot, el desenllaç ha sigut la mort de l’exregidor de la població de la Ribera Baixa.

 

Per la seua part, l‘agrupació socialista de la Ribera Baixa ha emés un comunicat lamentant la pèrdua de Bonet «una persona bona, amable, pròxima i molt amiga dels seus amics» i acompanyen «en el sentiment i fem una forta abraçada a tota la família Bonet» i acaben amb un «Descansa en pau, company».

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a Alacant un ucraïnés buscat per Alemanya per presumpte espionatge per a Rússia

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un ciutadà ucraïnés reclamat per Alemanya per presumpte espionatge relacionat amb el subministrament de drons a Ucraïna. L'operació, coordinada amb les autoritats alemanyes, inclou també la detenció d'una col·laboradora romanesa.

Deu comunitats en avís per vent, onatge, pluja i neu, amb Catalunya i Castelló en risc important

Deu comunitats mantenen avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb Catalunya i Castelló en nivell taronja per ratxes molt fortes i ones que poden aconseguir els 10 metres.

Les dones continuen entropessant amb vetos en la Setmana Santa malgrat dècades d’avanços

La participació de les dones en la Setmana Santa ha avançat amb confraries mixtes i quadrilles femenines, però persistixen vetos i plets que aconseguixen fins i tot a Estrasburg.

Quart dia de busca de l’home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu a Requena

El dispositiu de rescat manté per quart dia consecutiu la busca d'un home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, amb mitjans terrestres i drons.

Carlos Mazón evita valorar la seua citació judicial per respecte al procés de la DANA

Carlos Mazón refusa comentar la seua citació com a testimoni per la gestió de la DANA de València de 2024, en la qual van morir 230 persones, al·legant respecte al procés judicial.

El València Basket defén el seu paper de favorit davant el Ensino Lugo en la Copa de la Reina

El València Basket arriba als quarts de final de la Copa de la Reina davant el Ensino Lugo amb l'etiqueta de favorit i l'oportunitat de rescabalar-se després de l'eliminació del passat any. El conjunt taronja busca trobar en el torneig estabilitat i un impuls anímic en una temporada marcada pels alts i baixos.

L’oposició exigix a Mazón que diga la veritat en el seu testifical per la dana

PSPV i Compromís celebren que la jutgessa cite com a testimoni a Carlos Mazón per la gestió de la dana i li recorden que està obligat a dir la veritat, mentres PP i Vox demanen respecte a les decisions judicials.

PP i Vox reivindiquen l’alleujament fiscal de les noves deduccions enfront de les acusacions de populisme

El ple de Les Corts debat la convalidació de dos decrets que amplien les deduccions fiscals en la Comunitat Valenciana per gastos sanitaris i de música, mesures que PP i Vox presenten com a alleujament per a la classe mitjana i que l'oposició titlla de populisme fiscal i regal a les rendes altes.