Mor un xiqueta d’11 anys després de patir un ofegament en una piscina d’Aldaia

Imatge d’arxiu de l’Hospital de la Fe | Conselleria de Sanitat

 

La xiqueta d’onze anys que continuava en l’Hospital de la Fe de València, després d’ingressar el dissabte passat amb símptomes d’ofegament, ha mort finalment este divendres.

 

Diferents efectius sanitaris van assistir a la menor, que va ser rescatada amb símptomes d’ofegament en una piscina de la localitat valenciana d’Aldaia, en la comarca de l’Horta, segons va informar en eixe moment el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Els fets van ocórrer cap a les 12.30 hores del dissabte, quan el CICU va rebre l’avís de la situació de la menor amb símptomes d’ofegament en la piscina. Fins al lloc es va mobilitzar una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) i una unitat de Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), que van traslladar a la xiqueta a l’Hospital de la Fe de València, a on ha mort finalment.

 

Des de l’Ajuntament d’Aldaia han expressat públicament «el profund sentiment de dolor i consternació produït per la defunció» de la xiqueta i han transmés «les més sentides condolences als familiars i persones reunides». De la mateixa manera, s’han mostrat «a la disposició de la família en tot allò que puga contribuir a minimitzar l’enorme i irreparable dolor que, indubtablement, senten els pares i altres parents».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Corberán es marca com a repte portar el València a Europa sense perdre de vista els objectius

Carlos Corberán ha aclarit abans del debut a Mestalla que l’objectiu marcat és millorar la temporada passada, encara que admet que somia amb classificar el València CF per a competició europea. El tècnic ha destacat que el vestidor té la il·lusió posada en Europa, però ha remarcat que el que compta són els fets.

Mestalla enceta l’última temporada amb l’estrena de LaLiga entre València i Celta

València i Celta de Vigo debuten este dissabte en LaLiga a Mestalla, en el primer partit de l’última temporada del vell estadi abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027. Tots dos equips arriben amb dubtes i novetats en la plantilla després d’una pretemporada irregular.

Anselmi confia en el bloc de l’Elx per a plantar cara al Barça al Martínez Valero

Martín Anselmi ha explicat que la clau perquè l’Elx competa davant el Barcelona és mantindre la seua essència i actuar com un bloc. El tècnic argentí ha demanat el suport d’un Martínez Valero ple i ha confirmat que Ponce, Buonanotte i Osorio estan llestos per a debutar.

Alzira es recompon després del diluvi amb ratxes de 146 km/h i greus danys materials

Alzira es recupera del fort episodi de pluja i vent registrat el dijous, amb ratxes de fins a 146 km/h que han causat importants destrosses en arbres, vivendes, empreses i en la parròquia de Santa Catalina, però sense danys personals greus.

Els nous trens de Rodalia encenen el debat polític a la Comunitat Valenciana

L’enviament de trens més nous per a Rodalia en la Comunitat Valenciana ha obert una dura pugna política: el PSPV defensa la mesura mentre PP, Compromís i Vox la titllen d’insuficient o de burla.

Íñigo Pérez demana més agressivitat al Villarreal abans de visitar l’Atlético

L’entrenador del Villarreal assegura que l’equip ha de corregir la passivitat defensiva mostrada davant el Racing per competir al Metropolitano contra l’Atlético de Madrid.

L’habitatge del futur es flexiona: noves arquitectes replantegen com volem viure

Tres joves arquitectes plantegen models d’habitatge més flexibles, sostenibles i socials per a afrontar la crisi residencial i adaptar-se a noves formes de vida i treball.

Una bandera gegant celebrarà els 35 anys d’independència d’Ucraïna a Alacant

La comunitat ucraïnesa d’Alacant, la més nombrosa d’Espanya, commemorarà diumenge el 35 aniversari de la restauració de la independència amb una marxa solidària amb una bandera de 100 metres. Torrevella se sumarà dissabte amb una concentració, una marxa i una programació cultural fins a la nit.