18.4 C
València
Divendres, 14 novembre, 2025

Mor un xiqueta d’11 anys després de patir un ofegament en una piscina d’Aldaia

Imatge d’arxiu de l’Hospital de la Fe | Conselleria de Sanitat

 

La xiqueta d’onze anys que continuava en l’Hospital de la Fe de València, després d’ingressar el dissabte passat amb símptomes d’ofegament, ha mort finalment este divendres.

 

Diferents efectius sanitaris van assistir a la menor, que va ser rescatada amb símptomes d’ofegament en una piscina de la localitat valenciana d’Aldaia, en la comarca de l’Horta, segons va informar en eixe moment el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Els fets van ocórrer cap a les 12.30 hores del dissabte, quan el CICU va rebre l’avís de la situació de la menor amb símptomes d’ofegament en la piscina. Fins al lloc es va mobilitzar una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) i una unitat de Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), que van traslladar a la xiqueta a l’Hospital de la Fe de València, a on ha mort finalment.

 

Des de l’Ajuntament d’Aldaia han expressat públicament «el profund sentiment de dolor i consternació produït per la defunció» de la xiqueta i han transmés «les més sentides condolences als familiars i persones reunides». De la mateixa manera, s’han mostrat «a la disposició de la família en tot allò que puga contribuir a minimitzar l’enorme i irreparable dolor que, indubtablement, senten els pares i altres parents».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un conductor de 22 anys en caure-li una palmera en la CV-905 de Torrevieja

Un jove de 22 anys ha mort en la CV-905 en desplomar-se una palmera de la mitjana sobre el seu cotxe, en un tram pròxim a un centre comercial a Torrevieja.

Pérez Llorca parla de bona sintonia amb Vox després de reunir-se per al pacte d’investidura

Pérez Llorca ha mantingut una reunió amb la direcció de Vox per a buscar un pacte d'investidura i parla de 'bona sintonia'. El PP requerix els vots de Vox i el termini per a registrar la candidatura venç el 19 de novembre.

La jutgessa de la DANA incorpora més gravacions de teleassistència de víctimes de les riuades

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja ha afegit al sumari noves converses d'usuaris de teleassistència que van morir al no poder escapar de les riuades a l'Horta Sud. Les cintes apunten a una saturació del 112 i a accessos impossibles per als equips de rescat.

Pedro ‘Tiburón’ Acosta lidera amb autoritat la pràctica de MotoGP a Cheste

Pedro 'Tiburón' Acosta va marcar un 1.29.240 i va encapçalar la pràctica que decidix la passada directa a Q2 a Cheste; Bezzecchi i Morbidelli van completar el top-3. Bagnaia i Jorge Martín van quedar fora i hauran de passar per la Q1.

El Consell critica la fi de la pròrroga nuclear i reivindica el paper clau de Cofrentes

El Consell ha criticat la decisió de no prorrogar les centrals nuclears i ha defés que Cofrentes és clau per al subministrament i la competitivitat. Ha demanat revisar l'acord de tancament de 2019.

Alacant, Ministeri i Consell agilitzen la rehabilitació de la biblioteca Azorín

Ajuntament, Consell i Ministeri han alineat els últims tràmits per a la reforma interior de la biblioteca Azorín, la principal de la província. La coordinació tècnica pretén que les obres arranquen en poques setmanes i es compatibilitzen amb la protecció patrimonial de l'entorn.

Huit pianos de cua omplin de música les places de València

Huit pianos de cua s'han instal·lat en places de València i han acostat la música a tots els públics amb la iniciativa 'La teua ciutat s'ompli de pianos', emmarcada a València Music City.

Tres detinguts per l’homicidi d’un home després de robar-li el mòbil a Torrevieja

Tres jóvens de 21 i 22 anys han sigut detinguts per la mort d'un home suec de 30 anys després del robatori del seu mòbil. La víctima va ser arrossegada amb un cotxe i va morir quatre dies després.