Mor un xiqueta d’11 anys després de patir un ofegament en una piscina d’Aldaia

Imatge d’arxiu de l’Hospital de la Fe | Conselleria de Sanitat

 

La xiqueta d’onze anys que continuava en l’Hospital de la Fe de València, després d’ingressar el dissabte passat amb símptomes d’ofegament, ha mort finalment este divendres.

 

Diferents efectius sanitaris van assistir a la menor, que va ser rescatada amb símptomes d’ofegament en una piscina de la localitat valenciana d’Aldaia, en la comarca de l’Horta, segons va informar en eixe moment el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Els fets van ocórrer cap a les 12.30 hores del dissabte, quan el CICU va rebre l’avís de la situació de la menor amb símptomes d’ofegament en la piscina. Fins al lloc es va mobilitzar una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) i una unitat de Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), que van traslladar a la xiqueta a l’Hospital de la Fe de València, a on ha mort finalment.

 

Des de l’Ajuntament d’Aldaia han expressat públicament «el profund sentiment de dolor i consternació produït per la defunció» de la xiqueta i han transmés «les més sentides condolences als familiars i persones reunides». De la mateixa manera, s’han mostrat «a la disposició de la família en tot allò que puga contribuir a minimitzar l’enorme i irreparable dolor que, indubtablement, senten els pares i altres parents».

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.