Maffeo destaca la intensitat d’Aguirre i confia a alçar el vol amb el Valencia CF

El lateral hispanoargentí del Valencia CF, Pablo Maffeo, ha elogiat este dimarts la figura del nou entrenador, el mexicà Javier Aguirre, amb qui ja ha coincidit en l’Espanyol i el Mallorca, i ha assegurat que confia que l’equip trencarà la mala dinàmica en LaLiga EA Sports, on ocupa la penúltima plaça.

En declaracions difoses pel club, Maffeo ha definit Aguirre com ‘una persona intensa, que sap el que vol i bona gent’. El defensa considera que esta manera de ser és clau en un moment complicat per al vestidor del Valencia CF.

Un tècnic pròxim i exigent

Maffeo ha remarcat la proximitat del tècnic mexicà, però també la seua exigència diària. ‘És molt pròxim i la seua trajectòria és per alguna cosa. Ens diu que es juga com s’entrena, hi ha moltes frases més, com la de sense tècnica no hi ha tàctica. És bon entrenador i s’envolta de gent que el complementa i a l’inrevés’, ha explicat.

El lateral ha recordat que Aguirre ja ha marcat la seua carrera en etapes anteriors. Ha subratllat que és l’entrenador que el va ‘traure d’estar enfonsat’ i que sempre ha sabut com donar-li confiança en els moments més delicats.

‘Amb confiança i motivació fa que traguem la nostra millor versió. Ell veu que estàs malament fora del camp i parla amb tu. No importa si jugues més o menys, ell et necessita i ens ho ha transmés així. Necessita l’equip perquè, si estem tots junts, les coses són més fàcils’, ha afegit el jugador del Valencia CF.

Records de l’Espanyol i del Mallorca

Maffeo ha detallat com va ser la seua primera etapa amb Aguirre en el RCD Espanyol. ‘Era cadet, de segon any, i anava amb el juvenil i vaig debutar amb el filial del RCD Espanyol i ell va ser qui em va pujar amb el primer equip. Em coneix perfectament. Sap que ho he passat molt mal i, ara, em veu content d’estar ací’, ha relatat.

Tot i esta relació de llarga durada, el lateral ha deixat clar que no dona res per fet. ‘Sé que no vaig a jugar per haver-me tingut en el RCD Mallorca. Sóc el que més he de córrer i demostrar que, quan em va donar l’oportunitat en el RCD Mallorca, jo continue volent eixa possibilitat’, ha indicat.

Aguirre es va fer càrrec del Valencia CF la setmana passada i té davant un repte immediat. Ha d’aconseguir que l’equip millore les prestacions i les sensacions després d’un inici de temporada molt fluix, que manté el club en zona de descens en Primera Divisió.

Confiança per a eixir de la zona baixa

Maffeo ha destacat que Aguirre acumula una llarga experiència en situacions complexes. ‘Les ha vistes de tots els colors. Sap el que necessitem. En el Mallorca mai ens oblidarem d’una xarrada que ens va donar en el Ramón Sánchez-Pizjuán. Estàvem fatal per aquell entonces. Esta temporada, en el Valencia CF, estem en una situació complicada, però la traurem, ningú té dubtes des de dins. El bo que té Aguirre és que sap en tot moment què dir’, ha recalcat.

Pel que fa al pròxim partit davant el Real Racing Club a Santander, el defensor ha assenyalat que el vestidor està centrat a canviar la dinàmica amb una victòria. Ha explicat que l’equip s’està entrenant cada dia ‘amb la màxima intensitat per a anar allí i guanyar’, perquè, ha remarcat, ‘el futbol va de resultats’.

Maffeo també s’ha referit al parèntesi de quasi tres setmanes en LaLiga per les obligacions de les seleccions nacionals. Ha considerat que este paró ha sigut positiu perquè Aguirre haja pogut treballar amb més temps i conéixer millor la plantilla.

El lateral s’ha mostrat convençut que esta faena extra tindrà efecte en el rendiment col·lectiu. Ha apuntat que el grup confia a reaccionar prompte i a demostrar eixa millora ja en la visita a Santander, amb l’objectiu d’eixir com més prompte millor de la zona de descens en LaLiga EA Sports.

Últimes notícies

Les fortes pluges deixen fins a 33 l/m² a Elx sense danys destacables

L’episodi de pluges d’esta vesprada ha deixat fins a 33 l/m² a Elx i acumulats destacats en altres punts del terme, però sense danys personals ni incidències greus. Bombers i Policia Local han fet intervencions puntuals i seguixen vigilant zones inundables.

Emergències atén 115 incidents per les pluges a la Comunitat Valenciana, 53 a Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències ha gestionat 115 incidències per les pluges i tempestats a la Comunitat Valenciana, amb especial afectació a la província de Castelló. València ha concentrat 51 avisos i Alacant, 11.

Fortes pluges a la Vega Baixa i un llamp calfa una palmera a Torrevella

Una tempesta amb intensa activitat elèctrica ha deixat fins a 33 l/m2 a la Vega Baixa i ha calfat una palmera a les salines de Torrevella. Les precipitacions han sigut moderades però generalitzades en municipis com Oriola i San Miguel de Salinas.

El festival Love to Rock suspén la jornada de divendres per l’alerta taronja a València

Love to Rock ha suspés la jornada de divendres per l’alerta taronja per pluges a València, però manté la programació de dissabte i oferix devolucions i canvis d’entrada.

Asaja alerta que els preus del llima a Alacant cauen malgrat la forta demanda

Asaja Alacant denuncia que la indústria del llima està oferint només 10 cèntims per quilo malgrat la gran demanda de suc, i insten els agricultors a no vendre per davall dels costos de producció.

La tarta de xocolata de Rubén Alan Díaz triomfa com a millor del món a Elx

La tarta de xocolata del pastisser mexicà Rubén Alan Díaz, del grup Puratos México, ha sigut guardonada com la millor del món en el Premi Internacional de Alta Pastelería Paco Torreblanca, celebrat dins del certamen Alicante Gastronómica a Elx.

Morant acusa PP, Vox i Junts de bloquejar els decrets d’habitatge i de “no tindre sentiments”

La ministra Diana Morant critica que PP, Vox i Junts hagen derogat al Congrés dos decrets llei sobre habitatge i els acusa de no representar els interessos del carrer. Pilar Bernabé assegura que, davant el bloqueig de la dreta, els socialistes continuaran impulsant polítiques d’habitatge.

El Fòrum de Compra Pública de València reclama canvis per blindar una alimentació saludable

El Fòrum Internacional de Compra Pública Alimentària de València ha exigit més voluntat política, recursos i canvis normatius per convertir la compra d’aliments en una política pública estable que done suport a l’agricultura familiar i millore l’alimentació ciutadana.