Dos operaris morts en caure per un barranc amb la grua 40 metres en Ares

Carretera CV-363 Ares dels Oms

D’esta manera ha quedat la carretera CV-363 després del despreniment | Bombers de València

 

ACTUALITZAT 15.50 hores. Este divendres, cap a les 11.25 hores, s’ha produït un despreniment en el vessant d’una muntanya en Ares dels Oms (els Serrans, València), a on hi havia uns operaris treballant amb una grua, que ha bolcat. Després de rebre l’avís, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat una ambulància de Suport Vital Bàsic, una altra del SAMU i un helicòpter medicalitzat de la Generalitat.

 

Segons pareix, la grua i els dos hòmens han caigut per un barranc una altura d’entre 30 i 40 metres com a conseqüència del corriment de terres en el vessant de la muntanya. En eixos moments, els hòmens estaven en la cistella de la grua fent obres d’apuntalament de la carretera CV-363, en el quilòmetre dos, segons ha informat la Generalitat i el Consorci de Bombers.

 

Fins al lloc s’han desplaçat dos helicòpters de la Generalitat, dos dotacions de bombers, una unitat de bombers forestals de la Generalitat, una autobomba i un capatàs coordinador per a atendre als operaris, segons el CICU. També s’han mobilitzat mitjans d’Aragó en ocórrer l’accident en el límit autonòmic, voluntaris de Titaigües i l’Eliana i efectius del Grup de Rescat en Altura (GERA).

 

Pere desgràcia, a causa de la caiguda els operaris han mort. Les víctimes eren dos hòmens de 51 i 59 anys. Segons han confirmat fonts de la Diputació de València, la carretera és la CV-363, de la xarxa de corporació provincial, que unix Losilla amb la Pobla de Sant Miquel, en el Racó d’Ademús.

 

Els operaris morts pertanyien a una empresa –subcontractada de l’empresa que s’encarrega de la demarcació de Vilar– que havia sigut requerida per a dur a terme una tasca específica per a la que es necessitava un treball en altura per a estabilitzar la muntanya, que ja havia patit un despreniment.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.