Dos operaris morts en caure per un barranc amb la grua 40 metres en Ares

Carretera CV-363 Ares dels Oms

D’esta manera ha quedat la carretera CV-363 després del despreniment | Bombers de València

 

ACTUALITZAT 15.50 hores. Este divendres, cap a les 11.25 hores, s’ha produït un despreniment en el vessant d’una muntanya en Ares dels Oms (els Serrans, València), a on hi havia uns operaris treballant amb una grua, que ha bolcat. Després de rebre l’avís, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat una ambulància de Suport Vital Bàsic, una altra del SAMU i un helicòpter medicalitzat de la Generalitat.

 

Segons pareix, la grua i els dos hòmens han caigut per un barranc una altura d’entre 30 i 40 metres com a conseqüència del corriment de terres en el vessant de la muntanya. En eixos moments, els hòmens estaven en la cistella de la grua fent obres d’apuntalament de la carretera CV-363, en el quilòmetre dos, segons ha informat la Generalitat i el Consorci de Bombers.

 

Fins al lloc s’han desplaçat dos helicòpters de la Generalitat, dos dotacions de bombers, una unitat de bombers forestals de la Generalitat, una autobomba i un capatàs coordinador per a atendre als operaris, segons el CICU. També s’han mobilitzat mitjans d’Aragó en ocórrer l’accident en el límit autonòmic, voluntaris de Titaigües i l’Eliana i efectius del Grup de Rescat en Altura (GERA).

 

Pere desgràcia, a causa de la caiguda els operaris han mort. Les víctimes eren dos hòmens de 51 i 59 anys. Segons han confirmat fonts de la Diputació de València, la carretera és la CV-363, de la xarxa de corporació provincial, que unix Losilla amb la Pobla de Sant Miquel, en el Racó d’Ademús.

 

Els operaris morts pertanyien a una empresa –subcontractada de l’empresa que s’encarrega de la demarcació de Vilar– que havia sigut requerida per a dur a terme una tasca específica per a la que es necessitava un treball en altura per a estabilitzar la muntanya, que ja havia patit un despreniment.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.

Quatre persones ateses a la Tomatina de Bunyol per gas pebre enmig de la festa

Quatre persones han hagut de rebre atenció sanitària lleu després d’un llançament de gas pebre durant la Tomatina de Bunyol. L’incident, que també es va produir l’any passat, no ha provocat ferits greus.