Dos operaris morts en caure per un barranc amb la grua 40 metres en Ares

Carretera CV-363 Ares dels Oms

D’esta manera ha quedat la carretera CV-363 després del despreniment | Bombers de València

 

ACTUALITZAT 15.50 hores. Este divendres, cap a les 11.25 hores, s’ha produït un despreniment en el vessant d’una muntanya en Ares dels Oms (els Serrans, València), a on hi havia uns operaris treballant amb una grua, que ha bolcat. Després de rebre l’avís, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat una ambulància de Suport Vital Bàsic, una altra del SAMU i un helicòpter medicalitzat de la Generalitat.

 

Segons pareix, la grua i els dos hòmens han caigut per un barranc una altura d’entre 30 i 40 metres com a conseqüència del corriment de terres en el vessant de la muntanya. En eixos moments, els hòmens estaven en la cistella de la grua fent obres d’apuntalament de la carretera CV-363, en el quilòmetre dos, segons ha informat la Generalitat i el Consorci de Bombers.

 

Fins al lloc s’han desplaçat dos helicòpters de la Generalitat, dos dotacions de bombers, una unitat de bombers forestals de la Generalitat, una autobomba i un capatàs coordinador per a atendre als operaris, segons el CICU. També s’han mobilitzat mitjans d’Aragó en ocórrer l’accident en el límit autonòmic, voluntaris de Titaigües i l’Eliana i efectius del Grup de Rescat en Altura (GERA).

 

Pere desgràcia, a causa de la caiguda els operaris han mort. Les víctimes eren dos hòmens de 51 i 59 anys. Segons han confirmat fonts de la Diputació de València, la carretera és la CV-363, de la xarxa de corporació provincial, que unix Losilla amb la Pobla de Sant Miquel, en el Racó d’Ademús.

 

Els operaris morts pertanyien a una empresa –subcontractada de l’empresa que s’encarrega de la demarcació de Vilar– que havia sigut requerida per a dur a terme una tasca específica per a la que es necessitava un treball en altura per a estabilitzar la muntanya, que ja havia patit un despreniment.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una dona de 47 anys, en presó per apunyalar mortalment un home a Requena

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 47 anys per la mort a ganivetades d’un home de 51 anys a Requena. El jutjat ha acordat el seu ingrés en presó preventiva mentre continua la investigació.

Consum arriba al 50% del seu pla d’expansió amb una nova tenda a Viladecans

Consum ha arribat al 50% del seu pla d’expansió de 2026 amb la inauguració, este dijous, d’un nou supermercat a Viladecans, el novè obert enguany. La cooperativa valenciana preveu sumar encara nou establiments més abans que acabe l’any, amb noves tendes a la Comunitat Valenciana, Catalunya i Andalusia.

Acció Ecologista-Agró afirma que la majoria d’incendis forestals es podrien evitar

Acció Ecologista-Agró assegura que la major part dels incendis forestals d’este estiu a la Comunitat Valenciana són evitables i reclama a la Generalitat una estratègia potent contra les causes humanes.

Detinguda a Granada una dona amb més de 200 antecedents i ordre de cerca per estafa

La Policia Nacional ha detingut a Granada una dona de 53 anys amb més de 200 antecedents, buscada per una estafa a Torremolinos i amb prohibició d'acostar-se a València per un delicte agreujat de furt.

Les sales de cine de sis autonomies perden 3,5 milions en ajudes per un canvi de criteri d’Hisenda

Les sales de cine de sis comunitats, entre elles la Comunitat Valenciana, perdran 3,5 milions d’euros en ajudes per un canvi d’interpretació d’Hisenda que FECE atribuïx a un error de Cultura, ministeri que nega qualsevol responsabilitat.

Aemet activa avís taronja per pluges de fins a 120 l/m² en poques hores

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja al litoral d’Alacant i al sud de València per pluges molt intenses que podrien arreplegar fins a 120 litres per metre quadrat en només dos o tres hores.

Controlada una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses a l’A-7 en Cox

Els bombers han controlat una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses que ha eixit de la via a l’A-7 en Cox. El conductor ha resultat ferit i ha sigut atés pels servicis d’emergència.

Naixen 44 cries de tortuga marina a la platja de Muchavista d’El Campello

Un total de 44 cries de tortuga bova han naixcut esta matinada a la platja de Muchavista d’El Campello, on un dispositiu amb més de 200 voluntaris ha vigilat el niu les 24 hores al dia.