14 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Dos operaris morts en caure per un barranc amb la grua 40 metres en Ares

Carretera CV-363 Ares dels Oms

D’esta manera ha quedat la carretera CV-363 després del despreniment | Bombers de València

 

ACTUALITZAT 15.50 hores. Este divendres, cap a les 11.25 hores, s’ha produït un despreniment en el vessant d’una muntanya en Ares dels Oms (els Serrans, València), a on hi havia uns operaris treballant amb una grua, que ha bolcat. Després de rebre l’avís, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat una ambulància de Suport Vital Bàsic, una altra del SAMU i un helicòpter medicalitzat de la Generalitat.

 

Segons pareix, la grua i els dos hòmens han caigut per un barranc una altura d’entre 30 i 40 metres com a conseqüència del corriment de terres en el vessant de la muntanya. En eixos moments, els hòmens estaven en la cistella de la grua fent obres d’apuntalament de la carretera CV-363, en el quilòmetre dos, segons ha informat la Generalitat i el Consorci de Bombers.

 

Fins al lloc s’han desplaçat dos helicòpters de la Generalitat, dos dotacions de bombers, una unitat de bombers forestals de la Generalitat, una autobomba i un capatàs coordinador per a atendre als operaris, segons el CICU. També s’han mobilitzat mitjans d’Aragó en ocórrer l’accident en el límit autonòmic, voluntaris de Titaigües i l’Eliana i efectius del Grup de Rescat en Altura (GERA).

 

Pere desgràcia, a causa de la caiguda els operaris han mort. Les víctimes eren dos hòmens de 51 i 59 anys. Segons han confirmat fonts de la Diputació de València, la carretera és la CV-363, de la xarxa de corporació provincial, que unix Losilla amb la Pobla de Sant Miquel, en el Racó d’Ademús.

 

Els operaris morts pertanyien a una empresa –subcontractada de l’empresa que s’encarrega de la demarcació de Vilar– que havia sigut requerida per a dur a terme una tasca específica per a la que es necessitava un treball en altura per a estabilitzar la muntanya, que ja havia patit un despreniment.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.

Bernabé sosté que Feijóo ha de marxar-se després de mentir en la seua declaració per la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de mentir en la seua declaració com a testimoni per la DANA de València i ha reclamat la seua eixida. També ha anunciat que acudirà a la comissió del Senat per a explicar la seua actuació.

L’Elx tanca una primera volta notable i encarrila la permanència

acabat d'ascendir i amb la plantilla en construcció, l'Elx ha tancat una primera volta notable: 23 punts i sis de marge sobre el descens impulsats per un joc ambiciós.

El València tanca la seua segona pitjor primera tornada amb 17 punts

El València ha tancat la primera volta amb 17 punts després d'empatar 1-1 davant l'Elx, el seu segon pitjor registre en una Lliga de 20 equips. Torna al descens, sense victòries fora i amb creixent malestar en la graderia.

El Vila-real ha firmat la millor primera tornada de la seua història amb un partit per disputar

Amb 41 punts en 18 jornades i el dol davant el Llevant encara per jugar, el Vila-real supera els seus registres de 2010-11 i 2015-16. Només ha caigut davant Madrid, Atlètic i Barça.

El València CF tanca la seua segona pitjor primera tornada en una Lliga de 20 equips

El València CF ha acabat la primera volta amb 17 punts després del 1-1 davant l'Elx a Mestalla i tanca la seua segona pitjor primera part en una Lliga de 20 equips. Només ha sumat tres victòries i torna a caure a llocs de descens.