18.3 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Dos operaris morts en caure per un barranc amb la grua 40 metres en Ares

Carretera CV-363 Ares dels Oms

D’esta manera ha quedat la carretera CV-363 després del despreniment | Bombers de València

 

ACTUALITZAT 15.50 hores. Este divendres, cap a les 11.25 hores, s’ha produït un despreniment en el vessant d’una muntanya en Ares dels Oms (els Serrans, València), a on hi havia uns operaris treballant amb una grua, que ha bolcat. Després de rebre l’avís, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat una ambulància de Suport Vital Bàsic, una altra del SAMU i un helicòpter medicalitzat de la Generalitat.

 

Segons pareix, la grua i els dos hòmens han caigut per un barranc una altura d’entre 30 i 40 metres com a conseqüència del corriment de terres en el vessant de la muntanya. En eixos moments, els hòmens estaven en la cistella de la grua fent obres d’apuntalament de la carretera CV-363, en el quilòmetre dos, segons ha informat la Generalitat i el Consorci de Bombers.

 

Fins al lloc s’han desplaçat dos helicòpters de la Generalitat, dos dotacions de bombers, una unitat de bombers forestals de la Generalitat, una autobomba i un capatàs coordinador per a atendre als operaris, segons el CICU. També s’han mobilitzat mitjans d’Aragó en ocórrer l’accident en el límit autonòmic, voluntaris de Titaigües i l’Eliana i efectius del Grup de Rescat en Altura (GERA).

 

Pere desgràcia, a causa de la caiguda els operaris han mort. Les víctimes eren dos hòmens de 51 i 59 anys. Segons han confirmat fonts de la Diputació de València, la carretera és la CV-363, de la xarxa de corporació provincial, que unix Losilla amb la Pobla de Sant Miquel, en el Racó d’Ademús.

 

Els operaris morts pertanyien a una empresa –subcontractada de l’empresa que s’encarrega de la demarcació de Vilar– que havia sigut requerida per a dur a terme una tasca específica per a la que es necessitava un treball en altura per a estabilitzar la muntanya, que ja havia patit un despreniment.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Condemnada a 6 anys per intentar matar al seu bebé en calar foc al bressol

L'Audiència Provincial ha condemnat a una dona a 6 anys de presó per incendi en concurs amb assassinat en grau de temptativa després de calar foc al bressol de la seua filla de quatre mesos. La pena incorpora prohibició d'acostament durant deu anys i és recurrible.

Els premiats Rei Jaume I han reivindicat transformar la realitat des del coneixement

María Jesús Vicent, en nom dels guardonats, ha defés una mirada integradora per a afrontar els grans desafiaments i ha demanat apostar per la ciència. La cerimònia s'ha celebrat en la Llotja de València, presidida per Felip VI.

Felip VI insta a sumar esforços per a un sistema de ciència i tecnologia potent

El Rei ha defés que la cooperació i la dimensió europea són claus per a un sistema científic i tecnològic robust. Ho ha subratllat en el lliurament dels Premis Rei Jaume I 2025.

València acollirà el GSIC Summit: la indústria esportiva debatrà el seu present i futur

El GSIC Powered by Microsoft Summit se celebrarà el 16 i 17 de desembre a València. Reunirà més de cent experts per a debatre tendències, plataformes i retorn digital.

El TSJCV condemna a Sanitat per la mort d’una pacient al no rebre heparina

El TSJCV ha fixat una indemnització de 100.576 euros per a les filles d'una pacient morta per un tromboembolisme pulmonar després de no rebre heparina profilàctica durant el seu ingrés.

Felip VI reivindica a la universitat com a contrapunt a la resignació i la paràlisi

En l'obertura del curs 2025/2026 a la Universitat de València, Felip VI ha defés a la universitat com a motor de pensament crític, ciència útil i cohesió democràtica. També s'han reclamat més equitat i estabilitat financera per a garantir l'ascensor social.

Martínez Mus demana reunir-se ja amb la Comissionada de la DANA per a accelerar la coordinació

El vicepresident segon ha urgit a tancar una cita amb Zulima Pérez per a millorar la coordinació de la reconstrucció i activar una comissió mixta.

Compromís critica que seguisca sense conéixer-se el pacte PP-Vox per a investir a Pérez Llorca

Compromís ha retret l'opacitat de l'acord entre PP i Vox que permetrà investir a Juanfran Pérez Llorca i l'absència d'un programa detallat. Ibáñez i Micó han vaticinat continuïtat amb les polítiques de Carlos Mazón.