Dos operaris morts en caure per un barranc amb la grua 40 metres en Ares

Carretera CV-363 Ares dels Oms

D’esta manera ha quedat la carretera CV-363 després del despreniment | Bombers de València

 

ACTUALITZAT 15.50 hores. Este divendres, cap a les 11.25 hores, s’ha produït un despreniment en el vessant d’una muntanya en Ares dels Oms (els Serrans, València), a on hi havia uns operaris treballant amb una grua, que ha bolcat. Després de rebre l’avís, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat una ambulància de Suport Vital Bàsic, una altra del SAMU i un helicòpter medicalitzat de la Generalitat.

 

Segons pareix, la grua i els dos hòmens han caigut per un barranc una altura d’entre 30 i 40 metres com a conseqüència del corriment de terres en el vessant de la muntanya. En eixos moments, els hòmens estaven en la cistella de la grua fent obres d’apuntalament de la carretera CV-363, en el quilòmetre dos, segons ha informat la Generalitat i el Consorci de Bombers.

 

Fins al lloc s’han desplaçat dos helicòpters de la Generalitat, dos dotacions de bombers, una unitat de bombers forestals de la Generalitat, una autobomba i un capatàs coordinador per a atendre als operaris, segons el CICU. També s’han mobilitzat mitjans d’Aragó en ocórrer l’accident en el límit autonòmic, voluntaris de Titaigües i l’Eliana i efectius del Grup de Rescat en Altura (GERA).

 

Pere desgràcia, a causa de la caiguda els operaris han mort. Les víctimes eren dos hòmens de 51 i 59 anys. Segons han confirmat fonts de la Diputació de València, la carretera és la CV-363, de la xarxa de corporació provincial, que unix Losilla amb la Pobla de Sant Miquel, en el Racó d’Ademús.

 

Els operaris morts pertanyien a una empresa –subcontractada de l’empresa que s’encarrega de la demarcació de Vilar– que havia sigut requerida per a dur a terme una tasca específica per a la que es necessitava un treball en altura per a estabilitzar la muntanya, que ja havia patit un despreniment.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.