11.8 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Dos operaris morts en caure per un barranc amb la grua 40 metres en Ares

Carretera CV-363 Ares dels Oms

D’esta manera ha quedat la carretera CV-363 després del despreniment | Bombers de València

 

ACTUALITZAT 15.50 hores. Este divendres, cap a les 11.25 hores, s’ha produït un despreniment en el vessant d’una muntanya en Ares dels Oms (els Serrans, València), a on hi havia uns operaris treballant amb una grua, que ha bolcat. Després de rebre l’avís, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat una ambulància de Suport Vital Bàsic, una altra del SAMU i un helicòpter medicalitzat de la Generalitat.

 

Segons pareix, la grua i els dos hòmens han caigut per un barranc una altura d’entre 30 i 40 metres com a conseqüència del corriment de terres en el vessant de la muntanya. En eixos moments, els hòmens estaven en la cistella de la grua fent obres d’apuntalament de la carretera CV-363, en el quilòmetre dos, segons ha informat la Generalitat i el Consorci de Bombers.

 

Fins al lloc s’han desplaçat dos helicòpters de la Generalitat, dos dotacions de bombers, una unitat de bombers forestals de la Generalitat, una autobomba i un capatàs coordinador per a atendre als operaris, segons el CICU. També s’han mobilitzat mitjans d’Aragó en ocórrer l’accident en el límit autonòmic, voluntaris de Titaigües i l’Eliana i efectius del Grup de Rescat en Altura (GERA).

 

Pere desgràcia, a causa de la caiguda els operaris han mort. Les víctimes eren dos hòmens de 51 i 59 anys. Segons han confirmat fonts de la Diputació de València, la carretera és la CV-363, de la xarxa de corporació provincial, que unix Losilla amb la Pobla de Sant Miquel, en el Racó d’Ademús.

 

Els operaris morts pertanyien a una empresa –subcontractada de l’empresa que s’encarrega de la demarcació de Vilar– que havia sigut requerida per a dur a terme una tasca específica per a la que es necessitava un treball en altura per a estabilitzar la muntanya, que ja havia patit un despreniment.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Felip VI rebrà a Pérez Llorca el dijous 12 de febrer a la Zarzuela

Felip VI rebrà a Juanfran Pérez Llorca el dijous 12 de febrer a les 11.00 a la Zarzuela, en l'audiència protocol·lària després del seu nomenament. Serà la seua primera trobada oficial després de la presa de possessió del 2 de desembre.

El PSOE acusa a Feijóo d’insensible pel cas d’assetjament a Móstoles

Pilar Bernabé ha retret a Feijóo el seu silenci cap a la víctima i la falta d'autocrítica del PP després de la denúncia per presumpte assetjament que implica l'alcalde de Móstoles.

Bernabé qüestiona el veto de Catalá en Parc Central i reafirma l’avanç del canal d’accés

Pilar Bernabé ha qüestionat el veto de María José Catalá al seu nomenament en la societat Parc Central. Ha garantit que el Govern continuarà impulsant el canal d'accés i el Corredor Mediterrani.

La jutgessa de la dana investiga si els imputats van demanar ajuda a altres conselleries

La instructora requerix a Educació, Agricultura, Servicis Socials i Medi Ambient que detallen si van rebre sol·licituds des de Justícia i Emergències i com van respondre. L'acte centra la causa en els avisos a la població i el control de riscos, i reprén a les parts que desvien el focus cap a una hipotètica emergència nacional.

La Real mira a Europa davant un Elx necessitat que mai va guanyar a Anoeta

La Real encadena nou partits sense perdre i arriba amb la semifinal copera en l'horitzó. L'Elx, sense victòries a domicili i a dos punts del descens, busca el seu primer triomf a Anoeta.

Morant s’oferix a reunir-se amb Pérez Llorca i li retrau la seua posició incòmoda pel finançament

La ministra ha oferit una trobada al president però ha considerat que evita la cita per la seua posició incòmoda davant el finançament. Ha criticat el rebuig a la proposta estatal amb 3.700 milions i un fons climàtic, i ha defés seguir amb la reconstrucció després de la dana mentres perfila el seu projecte per a la Generalitat.

Espanya busca davant Anglaterra els seus primers punts a València

Espanya buscarà este dissabte (11.00 hores) davant Anglaterra els seus primers punts en la FIH Pro League a València després del 3-4 davant Països Baixos. Anglaterra arriba amb confiança després del 2-2 i el 3-1 en penals enfront dels neerlandesos.

Sarabia va reiterar la seua confiança que l’Elx tornarà a créixer

Eder Sarabia va reafirmar que, malgrat la mala ratxa, l'Elx tornarà a créixer després del tancament del mercat. A sis punts del descens, afronta un dol exigent a Sant Sebastià i prepara el debut de Tete Morente i Gonzalo Villar.