Mor Bobby East, després de ser apunyalat per un vagabund

Tragèdia en l’automobilisme estatunidenc. Bobby East, expilot de la NASCAR i de l’United States Acte Club (USAC), va morir aquest dimecres als 37 anys després de ser apunyalat en una gasolinera del sud de Califòrnia (els EUA), presumptament després d’una discussió amb un vagabund perillós. Els detalls de la defunció han eixit a la llum aquesta matinada en la premsa americana.

Pel que sembla, l’home va rebre diverses punyalades després de protagonitzar una baralla amb un vagabund que es trobava per la zona. Res més produir-se l’assassinat, l’atacant va fugir de l’escena del crim.

Batussa en una gasolinera

El succés va ocórrer en una gasolinera de Westminster, una ciutat situada uns 50 quilòmetres al sud-est de Los Angeles. East i el sospitós, Trent William Millsap es van enredar en una discussió que va acabar amb l’assassí clavant-li un objecte punxant, segons algunes informacions periodístiques. Fins al moment es desconeix què va motivar l’atac a punyalades en el qual va perdre la vida l’expilot estatunidenc.

Com va ocórrer l’assassinat del pilot

«El 13 de juliol de 2022, al voltant de les 5.51 p. m., els oficials de WPD van respondre a l’estació de servei 76, situada en 6322 Westminster Blvd., amb referència a un apunyalament. La víctima va ser trobada en el sòl amb una greu ferida d’arma blanca en l’àrea del pit«, comenten en el comunicat que han llançat els propis agents de la Policia.

Res més produir-se l’apunyalament, diversos policies i sanitaris van acudir a la zona per a rescatar a Bobby East. No obstant això, els professionals sanitaris no van poder fer res per reanimar-ho: «Els oficials van intentar mesures per a salvar vides fins que van arribar els paramèdics i van transportar a la víctima a un centre de trauma local, on la víctima va sucumbir a la seua ferida«.

L’autor de l’assassinat, abatut a tirs

La Policia de Califòrnia va llançar una alerta per a demanar la col·laboració ciutadana i així trobar a l’assassí. En el missatge emés pels agents es demanava als ciutadans que en cas de tindre informació sobre el presumpte assassí es posen en contacte amb qualsevol dependència policial. Segons informaven els propis agents de Policia, l’autor del crim era un «home, blanc, musculós, calb amb tatuatges al cap, cara, coll, pit, braços i mans«.

«Se sospita que Trent William Millsap, qui va fugir de l’àrea abans de l’arribada de la policia, va apunyalar a la víctima. Millsap també té una ordre de llibertat condicional pendent. Hauria de ser considerat armat i perillós. Millsap és transitori i se sap que freqüenta els motels de Westminster, Garden Grove i Anaheim«, informava el cos de seguretat.

L’endemà passat de produir-se l’assassinat del pilot automobilístic, els agents van aconseguir donar amb el parador de Trent William Millsap. Pel que sembla, després d’identificar-li, l’home es va enfrontar a diversos dels agents i els va amenaçar de matar-los. Després d’una baralla amb els policies, Trent William Millsap va ser abatut a tirs.

La trajectòria de Bobby East

Bobby East era conegut per la seua carrera com a pilot de NASCAR i de l’United States Acte Club (USAC). L’home de 37 anys va ser campió fins a tres ocasions de l’USAC.

Va ser en 2004, després de guanyar el seu primer títol, quan l’esportista va voler provar sort i es va unir a la NASCAR. El seu treball en la categoria automobilística més comercial i popular dels Estats Units va durar tres anys, entre 2005 i 2008.

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.