Mor Bobby East, després de ser apunyalat per un vagabund

Tragèdia en l’automobilisme estatunidenc. Bobby East, expilot de la NASCAR i de l’United States Acte Club (USAC), va morir aquest dimecres als 37 anys després de ser apunyalat en una gasolinera del sud de Califòrnia (els EUA), presumptament després d’una discussió amb un vagabund perillós. Els detalls de la defunció han eixit a la llum aquesta matinada en la premsa americana.

Pel que sembla, l’home va rebre diverses punyalades després de protagonitzar una baralla amb un vagabund que es trobava per la zona. Res més produir-se l’assassinat, l’atacant va fugir de l’escena del crim.

Batussa en una gasolinera

El succés va ocórrer en una gasolinera de Westminster, una ciutat situada uns 50 quilòmetres al sud-est de Los Angeles. East i el sospitós, Trent William Millsap es van enredar en una discussió que va acabar amb l’assassí clavant-li un objecte punxant, segons algunes informacions periodístiques. Fins al moment es desconeix què va motivar l’atac a punyalades en el qual va perdre la vida l’expilot estatunidenc.

Com va ocórrer l’assassinat del pilot

«El 13 de juliol de 2022, al voltant de les 5.51 p. m., els oficials de WPD van respondre a l’estació de servei 76, situada en 6322 Westminster Blvd., amb referència a un apunyalament. La víctima va ser trobada en el sòl amb una greu ferida d’arma blanca en l’àrea del pit«, comenten en el comunicat que han llançat els propis agents de la Policia.

Res més produir-se l’apunyalament, diversos policies i sanitaris van acudir a la zona per a rescatar a Bobby East. No obstant això, els professionals sanitaris no van poder fer res per reanimar-ho: «Els oficials van intentar mesures per a salvar vides fins que van arribar els paramèdics i van transportar a la víctima a un centre de trauma local, on la víctima va sucumbir a la seua ferida«.

L’autor de l’assassinat, abatut a tirs

La Policia de Califòrnia va llançar una alerta per a demanar la col·laboració ciutadana i així trobar a l’assassí. En el missatge emés pels agents es demanava als ciutadans que en cas de tindre informació sobre el presumpte assassí es posen en contacte amb qualsevol dependència policial. Segons informaven els propis agents de Policia, l’autor del crim era un «home, blanc, musculós, calb amb tatuatges al cap, cara, coll, pit, braços i mans«.

«Se sospita que Trent William Millsap, qui va fugir de l’àrea abans de l’arribada de la policia, va apunyalar a la víctima. Millsap també té una ordre de llibertat condicional pendent. Hauria de ser considerat armat i perillós. Millsap és transitori i se sap que freqüenta els motels de Westminster, Garden Grove i Anaheim«, informava el cos de seguretat.

L’endemà passat de produir-se l’assassinat del pilot automobilístic, els agents van aconseguir donar amb el parador de Trent William Millsap. Pel que sembla, després d’identificar-li, l’home es va enfrontar a diversos dels agents i els va amenaçar de matar-los. Després d’una baralla amb els policies, Trent William Millsap va ser abatut a tirs.

La trajectòria de Bobby East

Bobby East era conegut per la seua carrera com a pilot de NASCAR i de l’United States Acte Club (USAC). L’home de 37 anys va ser campió fins a tres ocasions de l’USAC.

Va ser en 2004, després de guanyar el seu primer títol, quan l’esportista va voler provar sort i es va unir a la NASCAR. El seu treball en la categoria automobilística més comercial i popular dels Estats Units va durar tres anys, entre 2005 i 2008.

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.