Mor Bobby East, després de ser apunyalat per un vagabund

Tragèdia en l’automobilisme estatunidenc. Bobby East, expilot de la NASCAR i de l’United States Acte Club (USAC), va morir aquest dimecres als 37 anys després de ser apunyalat en una gasolinera del sud de Califòrnia (els EUA), presumptament després d’una discussió amb un vagabund perillós. Els detalls de la defunció han eixit a la llum aquesta matinada en la premsa americana.

Pel que sembla, l’home va rebre diverses punyalades després de protagonitzar una baralla amb un vagabund que es trobava per la zona. Res més produir-se l’assassinat, l’atacant va fugir de l’escena del crim.

Batussa en una gasolinera

El succés va ocórrer en una gasolinera de Westminster, una ciutat situada uns 50 quilòmetres al sud-est de Los Angeles. East i el sospitós, Trent William Millsap es van enredar en una discussió que va acabar amb l’assassí clavant-li un objecte punxant, segons algunes informacions periodístiques. Fins al moment es desconeix què va motivar l’atac a punyalades en el qual va perdre la vida l’expilot estatunidenc.

Com va ocórrer l’assassinat del pilot

«El 13 de juliol de 2022, al voltant de les 5.51 p. m., els oficials de WPD van respondre a l’estació de servei 76, situada en 6322 Westminster Blvd., amb referència a un apunyalament. La víctima va ser trobada en el sòl amb una greu ferida d’arma blanca en l’àrea del pit«, comenten en el comunicat que han llançat els propis agents de la Policia.

Res més produir-se l’apunyalament, diversos policies i sanitaris van acudir a la zona per a rescatar a Bobby East. No obstant això, els professionals sanitaris no van poder fer res per reanimar-ho: «Els oficials van intentar mesures per a salvar vides fins que van arribar els paramèdics i van transportar a la víctima a un centre de trauma local, on la víctima va sucumbir a la seua ferida«.

L’autor de l’assassinat, abatut a tirs

La Policia de Califòrnia va llançar una alerta per a demanar la col·laboració ciutadana i així trobar a l’assassí. En el missatge emés pels agents es demanava als ciutadans que en cas de tindre informació sobre el presumpte assassí es posen en contacte amb qualsevol dependència policial. Segons informaven els propis agents de Policia, l’autor del crim era un «home, blanc, musculós, calb amb tatuatges al cap, cara, coll, pit, braços i mans«.

«Se sospita que Trent William Millsap, qui va fugir de l’àrea abans de l’arribada de la policia, va apunyalar a la víctima. Millsap també té una ordre de llibertat condicional pendent. Hauria de ser considerat armat i perillós. Millsap és transitori i se sap que freqüenta els motels de Westminster, Garden Grove i Anaheim«, informava el cos de seguretat.

L’endemà passat de produir-se l’assassinat del pilot automobilístic, els agents van aconseguir donar amb el parador de Trent William Millsap. Pel que sembla, després d’identificar-li, l’home es va enfrontar a diversos dels agents i els va amenaçar de matar-los. Després d’una baralla amb els policies, Trent William Millsap va ser abatut a tirs.

La trajectòria de Bobby East

Bobby East era conegut per la seua carrera com a pilot de NASCAR i de l’United States Acte Club (USAC). L’home de 37 anys va ser campió fins a tres ocasions de l’USAC.

Va ser en 2004, després de guanyar el seu primer títol, quan l’esportista va voler provar sort i es va unir a la NASCAR. El seu treball en la categoria automobilística més comercial i popular dels Estats Units va durar tres anys, entre 2005 i 2008.

Últimes notícies

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ el 29 d’agost

València acollirà el dissabte 29 d'agost una nova concentració de protesta per la gestió de la DANA d'octubre de 2024, amb el lema 'Mazón a presó', convocada per desenes d'entitats socials.

Lladró dona una nova vida a Mickey i Donald en porcellana artística

Lladró ha llançat a València una nova col·lecció artesanal de figures de Mickey Mouse i el Pato Donald en porcellana, amb un llenguatge visual renovat i influències de l’art pop. La peça estrella és Mickey Mouse Doodle, de 58 centímetres i més de 600 hores de treball entre tècnica i ornamentació.

Extingit l’incendi forestal d’Aras de los Olmos després d’una nit de treball

L’incendi declarat diumenge a la nit a Aras de los Olmos, prop de la CV-35, s’ha donat per extingit este dilluns a les 12.30 hores després d’una nit d’intens treball dels bombers i efectius forestals. L’origen del foc podria estar relacionat amb la caiguda d’un llamp, segons ha assenyalat l’alcalde del municipi, Rafael Giménez.

249 efectius vigilaran les carreteres valencianes durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Un dispositiu especial amb 2.500 agents de Policia Nacional i Guàrdia Civil controlaran la mobilitat el 12 d’agost a la Comunitat Valenciana per l’eclipsi solar, amb parcs naturals tancats i recomanacions d’extrema precaució per risc d’incendis.

Mor ofegat un home de 39 anys a la platja de Puçol

Un home de 39 anys ha mort ofegat este diumenge a la platja de Puçol. Els servicis sanitaris no han pogut reanimar-lo malgrat els intents.

11 anys de presó per violar una menor i amenaçar-la amb difondre fotos íntimes

La Secció Segona de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a 11 anys de presó un home que va agredir sexualment una menor de 15 anys i la va coaccionar amb fotos íntimes. La sentència, fruit de la conformitat entre les parts, també inclou llibertat vigilada, inhabilitació i indemnització.

Tres homes de Paterna intenten robar un banc a Benifaió amb el mètode del butró

La Guàrdia Civil ha detingut tres hòmens de Paterna quan presumptament intentaven atracar una sucursal bancària a Benifaió amb el mètode del butró. Un dels sospitosos ha resultat ferit en intentar fugir i ha hagut de rebre atenció mèdica.

Pirotècnia Vulcano lamenta l’incident del Castell de l’Olla i col·labora per aclarir-lo

Pirotècnia Vulcano ha expressat el seu pesar per l’incident al Castell de l’Olla d’Altea, amb diversos ferits, i ha obert una investigació interna mentre col·labora amb les autoritats.