18.9 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Dol per la mort de Josep, el ciclista de 16 anys atropellat en Castelló

Imatge d’arxiu d’un ciclista accidentat | Europa Press

 

ACTUALITZAT 28/10/2019 10.30 hores. La família de Josep, el ciclista de 16 anys que el divendres va patir un accident de trànsit amb un cotxe en l’avinguda del Mar de Castelló, i que ha mort este dissabte, ha convocat una concentració en el lloc dels fets per a «demanar justícia», segons informacions del periòdic ‘Mediterráneo’.

 

El divendres 1 de novembre a les 17.00 hores de la vesprada es farà un minut de silenci, que es preveu multitudinari, en record a Josep. A més, ciutadans anònims i familiars han dipositat flors en el lloc de la tragèdia, recordant al menor i la seua desafortunada mort de fa uns dies.

 

El cotxe va envestir al ciclista

Este sinistre es va produir cap a les nou del matí del divendres, entre un cotxe i una bicicleta en la capital de la Plana, segons van detallar el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat i l’Ajuntament de Castelló.

 

Pel que pareix, per causes que està investigant l’equip d’Atestats i Investigació d’Accidents, un cotxe va xocar amb una bicicleta i el ciclista va eixir disparat fins a caure sobre la marquesina de la parada del tramvia en l’avinguda del Mar, a l’altura del camí Caminàs.

 

A causa del fort impacte, el ciclista va trencar la marquesina de vidre i va resultar ferit molt greu. Alguns conductors, que en eixe moment es trobaven en els voltants del lloc de l’accident, van cridar ràpidament al telèfon d’emergències 112 per a alertar del sinistre. D’altra banda, el 112 va informar al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències (CIMSE) de què el ciclista es trobava ferit molt greu.

 

De fet, fins a l’arribada dels servicis d’emergències, dos facultatius mèdics fora de servici, que es trobaven prop del lloc de l’accident, van iniciar les tècniques de reanimació cardiopulmonar, ja que el ciclista havia entrat en parada cardiorespiratòria.

 

Fins al lloc dels fets, es va desplaçar una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). Gràcies a la intervenció dels metges fora de servici i a la d’emergències sanitàries després, el menor va recuperar el pols.

 

El SAMU va traslladar al xic a l’Hospital General Universitari de Castelló amb pronòstic molt greu per politraumatisme. Finalment, este dissabte, el menor ha mort a conseqüència de les ferides.

 

Els agents de la Unitat d’Atestats i Investigació d’Accidents van arreplegar la versió dels fets del conductor del vehicle implicat, un home, de 47 anys, que va donar negatiu tant en la prova d’alcoholèmia com de drogues.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real encadena tres eixides sense guanyar més d’un any després

El Vila-real va perdre 2-1 davant el Getafe i encadena tres eixides sense guanyar. L'última victòria fora va ser 1-3 davant l'Elx el 3 de gener.

Demi Vollering conquista la Setmana Ciclista de la Comunitat Valenciana amb victòria al sprint a València

Demi Vollering es va imposar en l'última etapa a València i va assegurar la general de la dècima Setmana Ciclista. Va sumar el seu segon títol i el mallot de punts.

La Generalitat destaca el Benidorm Fest com a motor de turisme i economia

La Generalitat ha reforçat el seu suport al Benidorm Fest pel seu impacte turístic i econòmic. L'esdeveniment ha mobilitzat visitants i negocis amb una setmana de gales i activitats.

El vent deixa més de cent incidències en la Comunitat Valenciana amb ratxes de fins a 107 km/h

En les últimes hores, els bombers han atés més de cent avisos pel temporal, amb el major registre a La Pobla de Benifassà-Fredes. Les alertes per vent i risc d'incendis continuen actives.

Sánchez felicita el triomf de ‘T Estimaré’ al Benidorm Fest amb ‘Més amor i menys odi’

Pedro Sánchez ha felicitat a Tony Grox i LucyCalys per la seua victòria al Benidorm Fest amb 'T Estimaré'. Va compartir en X el vídeo de l'actuació i el missatge 'Més amor i menys odi'.

75-107: València Basket atropella al MoraBanc després d’un primer quart igualat

València Basket va véncer 75-107 en la pista del MoraBanc Andorra amb un vendaval de triples i un joc coral. Kameron Taylor va anotar 22 punts i Sergio de Larrea 17; Kyle Kuric va arribar a 25 en els locals.

Vent limita a 80 km/h l’AP-7 a Castelló i la pluja curta quatre vies principals

La DGT manté l'AP-7 limitada a 80 km/h entre Castelló i Vinaròs per ratxes de vent. Quatre carreteres de la xarxa principal seguixen tallades per pluja i hi ha desviament en l'A-6.

La interacció del públic desferma la guerra en l’obra de teamLab en el CAHH de València

La instal·lació 'The World of Irreversible Change' de teamLab, en el CAHH, replica el clima local i reacciona al tacte fins a escalar en una guerra irreversible. El centre obri en horari excepcional perquè el públic seguisca la seua evolució.