Dol per la mort de Josep, el ciclista de 16 anys atropellat en Castelló

Imatge d’arxiu d’un ciclista accidentat | Europa Press

 

ACTUALITZAT 28/10/2019 10.30 hores. La família de Josep, el ciclista de 16 anys que el divendres va patir un accident de trànsit amb un cotxe en l’avinguda del Mar de Castelló, i que ha mort este dissabte, ha convocat una concentració en el lloc dels fets per a «demanar justícia», segons informacions del periòdic ‘Mediterráneo’.

 

El divendres 1 de novembre a les 17.00 hores de la vesprada es farà un minut de silenci, que es preveu multitudinari, en record a Josep. A més, ciutadans anònims i familiars han dipositat flors en el lloc de la tragèdia, recordant al menor i la seua desafortunada mort de fa uns dies.

 

El cotxe va envestir al ciclista

Este sinistre es va produir cap a les nou del matí del divendres, entre un cotxe i una bicicleta en la capital de la Plana, segons van detallar el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat i l’Ajuntament de Castelló.

 

Pel que pareix, per causes que està investigant l’equip d’Atestats i Investigació d’Accidents, un cotxe va xocar amb una bicicleta i el ciclista va eixir disparat fins a caure sobre la marquesina de la parada del tramvia en l’avinguda del Mar, a l’altura del camí Caminàs.

 

A causa del fort impacte, el ciclista va trencar la marquesina de vidre i va resultar ferit molt greu. Alguns conductors, que en eixe moment es trobaven en els voltants del lloc de l’accident, van cridar ràpidament al telèfon d’emergències 112 per a alertar del sinistre. D’altra banda, el 112 va informar al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències (CIMSE) de què el ciclista es trobava ferit molt greu.

 

De fet, fins a l’arribada dels servicis d’emergències, dos facultatius mèdics fora de servici, que es trobaven prop del lloc de l’accident, van iniciar les tècniques de reanimació cardiopulmonar, ja que el ciclista havia entrat en parada cardiorespiratòria.

 

Fins al lloc dels fets, es va desplaçar una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU). Gràcies a la intervenció dels metges fora de servici i a la d’emergències sanitàries després, el menor va recuperar el pols.

 

El SAMU va traslladar al xic a l’Hospital General Universitari de Castelló amb pronòstic molt greu per politraumatisme. Finalment, este dissabte, el menor ha mort a conseqüència de les ferides.

 

Els agents de la Unitat d’Atestats i Investigació d’Accidents van arreplegar la versió dels fets del conductor del vehicle implicat, un home, de 47 anys, que va donar negatiu tant en la prova d’alcoholèmia com de drogues.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Isaac Nogués deixa el Valencia Basket després d’acordar la rescissió del contracte

El Valencia Basket ha confirmat l’acord amb l’escorta català Isaac Nogués per rescindir el seu contracte, un any després de la seua arribada al club taronja.

L’eixida de Léo Pétrot deixa l’Elx sense laterals esquerrans per a la pròxima temporada

L’adéu de Léo Pétrot i la no continuïtat d’Adrià Pedrosa deixen l’Elx CF sense cap lateral esquerre específic i obliguen el club a acudir al mercat d’estiu.

Catalá insistix que el candidat del PP a la Generalitat es decidirà més avant i es descarta per ara

María José Catalá assegura que serà la direcció nacional del PP qui designe el candidat a la Presidència de la Generalitat quan marque el calendari i insistix que el seu objectiu és revalidar l’alcaldia de València.

Primera nit tòrrida generalitzada a la Comunitat Valenciana per l’oratge cobert

La Comunitat Valenciana ha registrat la primera nit tòrrida de l’any, amb mínimes que no han baixat dels 25 graus en àmplies zones de la costa de València i del litoral d’Alacant.

Gairebé 1,2 milions de migrants demanen regularitzar-se, amb 167.000 sol·licituds a la Comunitat Valenciana

La regularització extraordinària de migrants a Espanya ha rebut 1.174.978 sol·licituds, de les quals 167.000 corresponen a la Comunitat Valenciana i més de 608.000 ja s'han admés a tràmit.

El Suprem dona la raó a un hipotecat valencià i anul·la una prima única de segur vinculada al préstec

El Tribunal Suprem ha declarat abusiva i no transparent una clàusula que obligava un client a finançar una prima única de segur de vida vinculada a una hipoteca del Banco Popular, en un cas jutjat a València.

L’atur baixa en 2.445 persones al juny a la Comunitat Valenciana i se situa en 281.651 inscrits

L’atur registrat a la Comunitat Valenciana ha baixat en 2.445 persones al juny i suma 11.964 desocupats menys que fa un any. La província de València ha reduït 414 aturats i la afiliació a la Seguretat Social ha crescut en 12.374 persones.

Nits tòrrides a la Comunitat: les mínimes no baixen dels 25 graus i arriben als 26,3

Les mínimes han tornat a quedar-se esta matinada per damunt dels 25 graus en nombrosos municipis valencians, amb un valor màxim de 26,3 ºC a Benidorm i nits molt càlides especialment a la província de València.