13.3 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Mor un motorista en l’N-340 al seu pas per Almassora

N-340 al seu pas per Almassora

L’home ha sigut reanimat i traslladat a l’hospital, a on ha mort | Google Maps

 

Un motorista, de 54 anys, ha mort esta matinada de dilluns en xocar contra un cotxe en l’N-340, a l’altura d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), segons han informat fonts del Centre de Gestió de Trànsit i del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat.

 

L’accident s’ha produït sobre les 4.30 hores, quan el CICU ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). L’equip mèdic li ha fet la reanimació cardiopulmonar avançada i altres maniobres d’estabilització i han conseguit recuperar les constants vitals del motorista.

 

Una volta estabilitzat, l’home ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari de Castelló per politraumatisme en l’ambulància de suport vital avançat, però ha acabat perdent la vida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Skyfest Benidorm acollirà el certamen Or Vell, dedicat a la música de ball

Or Vell arribarà per primera vegada a la Comunitat Valenciana l'1 d'agost amb un format de gran producció en el recinte Skyfest de Benidorm. Hi haurà preregistre des de hui i venda general el 10 de febrer.

Morant qualifica de lamentable l’espectacle de Feijóo en la comissió de la DANA

Morant ha criticat la intervenció de Feijóo en la comissió de la DANA, li ha retret no demanar disculpes i ha denunciat que continua encobrint a Mazón.

Medicina Familiar demana urgències 24 hores amb criteris clínics, equitat i sostenibilitat

La societat valenciana de Medicina Familiar valora limitar les obertures 24 hores a zones d'alta demanda, però reclama criteris clínics, equitat i sostenibilitat i oferix col·laborar en el disseny del model.

Pérez Llorca demana al Govern la zona catastròfica després del temporal Harry i reclama la gestió del litoral

El Consell ha sol·licitat declarar zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit al Govern a transferir la gestió del litoral i executar projectes pendents.

Pérez Llorca defén que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

Pérez Llorca ha subratllat que la dana de València va evidenciar fallades en totes les Administracions, però ha remarcat que només el PP ha demanat perdó i assumit responsabilitats. Ha compartit la posició de Feijóo després de la seua compareixença en la comissió del Congrés i ha rebutjat polititzar l'accident ferroviari de Còrdova.

Detinguda la directora d’una guarderia a Algemesí per presumpte maltractament a menors

La Policia Nacional ha detingut a la directora d'una guarderia d'Algemesí per presumpte maltractament habitual i vexacions a menors. Després de declarar, ha quedat en llibertat provisional amb mesures que li impedixen tot contacte amb els xiquets del centre.

La Generalitat destina 2,16 milions a la modernització integral del port Nou Fontana de Xàbia

La Generalitat impulsa una inversió de 2,16 milions per a renovar el port Nou Fontana de Xàbia. El pla, en dos fases, modernitza instal·lacions, servicis i accessos en 15 mesos.

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.