Un motorista ferit en xocar amb un cotxe en Almassora

Polígon del Camí Fondo d'Almassora

Els fets s’han produït en el Polígon del Camí Fondo d’Almassora | Google Maps

Un motorista ha resultat ferit este dijous en Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), després de patir un accident amb un cotxe, segons informen des del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

Els fets s’han produït a les 16.15 hores, en el polígon del Camí Fondo de la localitat. Ràpidament, el CICU ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) cap al lloc dels fets. L’equip mèdic ha hagut d’atendre al motorista, de 49 anys.

 

L’home ha patit un traumatisme costal, pel que, una volta estabilitzat, ha sigut traslladat a l’ambulància de Suport Vital Avançat a l’Hospital Universitari de la Plana. El conductor de l’altre vehicle implicat ha resultat il·lés.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Evacuada la segona planta de l’Hospital de Torrevieja per un incendi sense ferits

Un incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja ha obligat a desallotjar la zona. El foc continua actiu i no s'han registrat ferits.

Morant recolza a Zapatero i acusa a Aznar de tindre a la mitat del seu Govern a la presó

Diana Morant defén el llegat de José Luis Rodríguez Zapatero, expressa la seua confiança en ell i contraposa la seua gestió a la de José María Aznar, a qui enlletgix que diversos dels seus ministres acabaren a la presó sense que ell fora investigat.

La comissió de les VPP citarà a Barcala i a 81 testimonis però deixa fora a Camarero i Pérez Llorca

La comissió d'investigació de Les Corts sobre les vivendes de protecció pública a Alacant cita a l'alcalde Luis Barcala i a 81 compareixents, però exclou a Susana Camarero i a Juanfran Pérez Llorca, la qual cosa enfronta als grups.

El professorat culmina la segona setmana de vaga amb protestes en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana tanca la seua segona setmana de vaga indefinida amb una gran manifestació a València i concentracions a Alacant i Castelló.

Catalá veu preocupant la imputació de Zapatero per delictes tan greus

María José Catalá considera preocupant que José Luis Rodríguez Zapatero siga el primer expresident imputat per delictes que qualifica de molt greus i reclama reflexió interna en el PSOE.

Sarabia apel·la a controlar tots els detalls davant el Girona per a amarrar la permanència

Eder Sarabia reclama màxima concentració davant el Girona en un dol directe per la permanència i assegura que l'Elx arriba amb confiança després del seu triomf davant el Getafe.

Marcelino s’acomiada del Vila-real després d’una etapa en la qual diu haver sigut molt feliç

Marcelino García Toral dirigirà davant l'Atlètic de Madrid el seu últim partit com a entrenador del Vila-real i afirma que marxa satisfet, agraït i sense haver tancat encara el seu pròxim destí.

Compromís reclama prudència davant la citació de Zapatero i descarta trencar el Govern de coalició

Joan Baldoví demana escoltar primer la declaració de José Luis Rodríguez Zapatero en l'Audiència Nacional i sosté que no hi ha motius per a posar en risc el Govern de coalició PSOE-Sumar.