Un motorista ferit en xocar amb un cotxe en Almassora

Polígon del Camí Fondo d'Almassora

Els fets s’han produït en el Polígon del Camí Fondo d’Almassora | Google Maps

Un motorista ha resultat ferit este dijous en Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), després de patir un accident amb un cotxe, segons informen des del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

Els fets s’han produït a les 16.15 hores, en el polígon del Camí Fondo de la localitat. Ràpidament, el CICU ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) cap al lloc dels fets. L’equip mèdic ha hagut d’atendre al motorista, de 49 anys.

 

L’home ha patit un traumatisme costal, pel que, una volta estabilitzat, ha sigut traslladat a l’ambulància de Suport Vital Avançat a l’Hospital Universitari de la Plana. El conductor de l’altre vehicle implicat ha resultat il·lés.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Escut d’Or de les Habaneras reconeix Francisco Andréu com a memòria viva del certamen de Torrevieja

El Certamen Coral Internacional de Habaneras i Polifonia de Torrevieja ha lliurat l’Escut d’Or a Francisco Andréu, participant de la primera edició i nebot del compositor de la popular habanera 'Torrevieja'. La segona vetlada ha reunit sis corals locals i ha servit també per anunciar la creació de dues noves places de jutges al partit judicial de Torrevieja.

Detingut un jove per pintades antisemites a la façana de la Llotja de València

La Policia Nacional ha detingut un jove de 25 anys acusat de fer dues pintades amb missatges antisemites a la façana de la Llotja de València, Bé Patrimoni de la Humanitat des de 1996.

Deting en l’A-23 un camioner que multiplicava per huit la taxa d’alcohol permesa

La Guàrdia Civil ha detingut en l’A-23, a l’altura del km 25 en sentit Terol, un camioner bielorús de 46 anys que circulava en ziga-zaga i superava huit vegades la taxa d’alcohol permesa per a professionals.

Calor intens a l’interior i risc de tempestes amb ratxes fortes de vent a la Comunitat

L’interior de València i Alacant mantindrà temperatures molt altes hui i demà, amb nuvolositat d’evolució i tempestes vespertines amb ratxes fortes de vent, segons Aemet.

La Comunitat commemora els 750 anys del llegat de Jaume I amb activitats en les tres províncies

La programació inclou concerts, exposicions, congressos, propostes educatives, rutes turístiques i un volteig general de campanes el 27 de juliol

Un reventó càlid sacseja Chella amb més de 38 graus i ratxes de 80 km/h

Un reventó càlid i sec molt focalitzat a Chella ha disparat la temperatura per damunt dels 38 graus i ha deixat ratxes de vent de més de 80 km/h en pocs minuts, causant una incidència elèctrica a la zona.

Nit sufocant a la Comunitat: 32 graus a Alcoi i quasi 30 a l’interior passada la mitjanit

La passada mitjanit s’han registrat fins a 32 graus a Alcoi, 33 en municipis d’El Comtat i entre 27 i 29 graus en gran part de la costa valenciana amb un 90 % d’humitat.

Nova onada de calor amb fins a 40 graus a l’interior de València des d’este dimarts

Aemet ha activat l’avís taronja per calor extrema a l’interior de València des d’este dimarts i avís groc per tempestes i vent fort en zones d’Alacant, València i Castelló.