18.9 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Intenta apunyalar a la seua ex a les portes de l’escola del seu fill en Castelló

Escola Estepar de Castelló

Els fets s’han produït a l’hora que els xiquets eixien d’escola | Google Maps

Un home, de 49 anys, ha sigut detingut este dimecres en Castelló per intentar apunyalar a la seua exparella, mare del seu fill. Els fets s’han produït esta mateixa vesprada a les portes de l’escolar Estepar, situada entre els carrers del Músic Pasqual Arsenio Hernández i Manuel Azaña.

 

Segons ha avançat ‘Mediterráneo’, l’home ha intentat apunyalar a la seua exparella amb un ganivet, justament a l’hora d’eixida dels xiquets d’escola, a les 16.30 hores. Per eixa raó, els fets han provocat un moment de pànic en les portes d’esta escola de Castelló. Afortunadament, la dona no ha resultat ferida.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El levantinismo rep a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua cara

L'afició del Llevant va rebre a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua imatge en el seu primer retorn al Ciutat de València amb el València. El migcampista és titular.

Dimitrievski frena al Llevant i manté viu al València en el derbi (0-0)

El Llevant va tindre l'ocasió més clara amb una cabotada d'Iván Romero que Stole Dimitrievski va traure en el 16; el València, sense connectar amb Pepelu i Ugrinic, a penes va inquietar a Ryan.

El vent marca l’obertura de temporada en el Ricardo Tormo

El Circuit Ricardo Tormo ha obert la temporada amb nou carreres concentrades en diumenge pel fort vent. Van Langendonck, Ruta, Bearman, Kräling i els GT i GT4 repartixen triomfs; Stromsted domina en prototips.

La DGT alça les restriccions de velocitat a Castelló pel vent

La DGT ha alçat el límit de 80 km/h en l'AP-7 de Castelló pel vent. Seguixen restriccions per a pesats en l'A-33 i en l'AP-7, amb alerta groga.

El Ciutat de València va rebre a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua cara

L'afició del Llevant va corejar 'Pepelu és una rata' i va mostrar bitllets amb el seu rostre en el seu retorn al Ciutat. Els càntics, amb el lema 'Pepelu judas', van començar en els limítrofs i es van repetir durant el calfament.

El Vila-real encadena tres eixides sense guanyar més d’un any després

El Vila-real va perdre 2-1 davant el Getafe i encadena tres eixides sense guanyar. L'última victòria fora va ser 1-3 davant l'Elx el 3 de gener.

Demi Vollering conquista la Setmana Ciclista de la Comunitat Valenciana amb victòria al sprint a València

Demi Vollering es va imposar en l'última etapa a València i va assegurar la general de la dècima Setmana Ciclista. Va sumar el seu segon títol i el mallot de punts.

La Generalitat destaca el Benidorm Fest com a motor de turisme i economia

La Generalitat ha reforçat el seu suport al Benidorm Fest pel seu impacte turístic i econòmic. L'esdeveniment ha mobilitzat visitants i negocis amb una setmana de gales i activitats.