11.2 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

4 anys de presó per abusar de la seua filla, de 9, en el Grau de Castelló

VIOLÈNCIA MASCLISTA

El pare va abusar d’ella en la platja  | PIXABAY

 

Un home, de 59 anys i d’origen mexicà, ha sigut condemnat a 4 anys de presó per agredir sexualment de la seua filla, de 9 anys, en un bar de la platja del Grau de Castelló, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). Uns fets que van passar en l’any 2017.

 

El condemnat va apel·lar a esta pena, però que ha sigut rebutjada i finalment complirà la pena de presó que va establir l’Audiència Provincial en l’any 2018 i que va ser confirmada pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat (TSJCV), segons informa ‘Mediterráneo’.

 

Els fets, que van passar en un bar de la platja, els van denunciar dos treballadors del local, que van vore com el pare abusava de la seua filla en una hamaca, mentres li tocava les cames i les seues parts íntimes. Els testimonis d’ells dos han sigut elementals per a la condemna de l’agressor. 

 

L’home ho va negar tot

Durant el juí, l’acusat ho va negar tot: «A la meua filla no l’he tocada mai», va jurar. «Potser li llevaria la terra», sense admetre cap tocament. La xiqueta tampoc va admetre els abusos i la mare, que va anar com a testimoni al juí, va dir que no volia que la seua filla anara en son pare perquè ell bevia i havia sigut alcohòlic. Però va dir que no el veia capaç d’abusar de la seua filla. 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.