4 anys de presó per abusar de la seua filla, de 9, en el Grau de Castelló

VIOLÈNCIA MASCLISTA

El pare va abusar d’ella en la platja  | PIXABAY

 

Un home, de 59 anys i d’origen mexicà, ha sigut condemnat a 4 anys de presó per agredir sexualment de la seua filla, de 9 anys, en un bar de la platja del Grau de Castelló, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). Uns fets que van passar en l’any 2017.

 

El condemnat va apel·lar a esta pena, però que ha sigut rebutjada i finalment complirà la pena de presó que va establir l’Audiència Provincial en l’any 2018 i que va ser confirmada pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat (TSJCV), segons informa ‘Mediterráneo’.

 

Els fets, que van passar en un bar de la platja, els van denunciar dos treballadors del local, que van vore com el pare abusava de la seua filla en una hamaca, mentres li tocava les cames i les seues parts íntimes. Els testimonis d’ells dos han sigut elementals per a la condemna de l’agressor. 

 

L’home ho va negar tot

Durant el juí, l’acusat ho va negar tot: «A la meua filla no l’he tocada mai», va jurar. «Potser li llevaria la terra», sense admetre cap tocament. La xiqueta tampoc va admetre els abusos i la mare, que va anar com a testimoni al juí, va dir que no volia que la seua filla anara en son pare perquè ell bevia i havia sigut alcohòlic. Però va dir que no el veia capaç d’abusar de la seua filla. 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Compromís alerta que s’acaba el termini per a la zona de baixes emissions a València

Compromís ha avisat que el 30 de juny finalitza la pròrroga estatal per a desplegar la zona de baixes emissions a València i advertix d’un possible impacte econòmic de més de 150 milions d’euros, mentre l’equip de Govern defensa que la ciutat complix els requisits amb una ZBE provisional.

El criteri d’arrelament per a accedir a les VPP serà de preferència i no exclourà ningú

La Generalitat ha detallat que l’arrelament en l’accés a les Vivendes de Protecció Pública no respon a una prioritat nacional, sinó a la vinculació amb el territori, i que funcionarà com a criteri de preferència i no d’exclusió.

La jutgessa de la DANA reclama a Camarero els arxius adjunts del xat del Consell

El jutjat de Catarroja ha demanat a Susana Camarero que entregue voluntàriament els arxius adjunts del xat 'Consell PP' abans de decidir si cita a declarar com a testimoni el conseller Vicente Martínez Mus per la gestió de la DANA de 2024.

Pérez Llorca defensa que la singularitat que s’ha de tractar és la valenciana en la nova finançació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, rebutja negociar la finançació en taules bilaterals i defensa que, si hi ha singularitats, s’atenga la de la Comunitat Valenciana, la menys finançada. La CEV reclama una reunió entre Pedro Sánchez i Alberto Núñez Feijóo i que el debat es faça al Consell de Política Fiscal i Financera.

Els empresaris exigixen un calendari ferm per al túnel passador ferroviari de València

La CEV ha reclamat al Govern d Espanya un calendari vinculant per a executar el túnel passador ferroviari de València, clau per a la connexió amb Europa i que, segons els empresaris, continua pràcticament a zero.

L’alumne amb millor nota de la Comunitat estudiarà Medicina a la UMH

Ricardo Regalado, alumne del col·legi La Purísima de Torrevieja, ha aconseguit un 13,92 sobre 14 en la PAU i cursarà Medicina a la Universitat Miguel Hernández, al campus de Sant Joan d’Alacant.

Rovira recorda que l’‘Extra FLA’ és deute i que a la Comunitat no li regalen res

El conseller d’Hisenda José Antonio Rovira ha remarcat que l’‘Extra FLA’ és nou endeutament i que el Govern central només ingressa a la Comunitat Valenciana el que li correspon per llei.

Set dies de paros en TRAM d’Alacant durant les Fogueres i quatre en Metrovalència este juny

Els maquinistes de FGV han convocat un nou cicle de paros entre el 19 i el 30 de juny, amb set jornades en TRAM d’Alacant, que coincidixen amb les Fogueres, i quatre dies en Metrovalència, per a reclamar més seguretat operacional i millores professionals.