10.7 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

4 anys de presó per abusar de la seua filla, de 9, en el Grau de Castelló

VIOLÈNCIA MASCLISTA

El pare va abusar d’ella en la platja  | PIXABAY

 

Un home, de 59 anys i d’origen mexicà, ha sigut condemnat a 4 anys de presó per agredir sexualment de la seua filla, de 9 anys, en un bar de la platja del Grau de Castelló, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). Uns fets que van passar en l’any 2017.

 

El condemnat va apel·lar a esta pena, però que ha sigut rebutjada i finalment complirà la pena de presó que va establir l’Audiència Provincial en l’any 2018 i que va ser confirmada pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat (TSJCV), segons informa ‘Mediterráneo’.

 

Els fets, que van passar en un bar de la platja, els van denunciar dos treballadors del local, que van vore com el pare abusava de la seua filla en una hamaca, mentres li tocava les cames i les seues parts íntimes. Els testimonis d’ells dos han sigut elementals per a la condemna de l’agressor. 

 

L’home ho va negar tot

Durant el juí, l’acusat ho va negar tot: «A la meua filla no l’he tocada mai», va jurar. «Potser li llevaria la terra», sense admetre cap tocament. La xiqueta tampoc va admetre els abusos i la mare, que va anar com a testimoni al juí, va dir que no volia que la seua filla anara en son pare perquè ell bevia i havia sigut alcohòlic. Però va dir que no el veia capaç d’abusar de la seua filla. 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

L’any en què la gestió de la dana va arrossegar a Carlos Mazón

2025 ha sigut l'any en què Carlos Mazón va deixar la Presidència de la Generalitat després de la gestió de la dana d'octubre de 2024. La pressió social, l'avanç judicial i un funeral d'Estat van marcar la seua eixida.

L’any en què la gestió de la dana va arrossegar a Carlos Mazón

2025 ha sigut l'any en què la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024 va acabar per forçar la dimissió de Carlos Mazón. La pressió social i l'avanç judicial van consolidar el seu desgast polític.

La Comunitat encara l’últim cap de setmana prenadalenc amb pluges possibles i boires

La mitat sud comença el dia amb ruixats, localment forts en el sud de València i nord d'Alacant, i bancs de boira a l'interior. El divendres continuarà nuvolós amb pluges disperses i vents del nord en el litoral.

La Diputació de València inaugura en el MuVIM l’exposició de Luis Vidal Corella

La Diputació de València ha inaugurat en el MuVIM una gran mostra dedicada a Luis Vidal Corella amb 200 imatges, 80 inèdites, sobre guerra i postguerra. L'exposició s'estructura en tres seccions i incorpora objectes originals, i podrà visitar-se fins al 29 de març de 2026.

El Racing tomba al Vila-real i es fica en octaus (2-1)

El Racing de Santander va véncer 2-1 al Vila-real en El Sardiner amb un doblet d'Arana i va segellar el seu passe a octaus de la Copa del Rei. Ayoze va retallar al final sense premi.

Emergències entrega a la jutgessa el primer esborrany del Es-Alert del dia de la DANA

La Subdirecció d'Emergències va remetre al jutjat l'esborrany del Es-Alert del 29 d'octubre de 2024, amb fitxa tècnica i mapa. L'avís final es va difondre a les 20.11 després del debat en el Cecopi.

1-0: la Cultural torna a octaus cinc anys després després d’eliminar al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa va superar al Llevant per 1-0 i tornarà als octaus de final cinc anys després. Un gol de Rafa Tresaco i la falta d'encert granota van decidir.

De Mònaco a Granada: la Volta 2026 combina alta muntanya i una crono llarga

La ronda es disputarà del 22 d'agost al 13 de setembre, amb eixida a Mònaco i arribada a Granada. Hi haurà set finals enlaire i una crono de 32 km.