4 anys de presó per abusar de la seua filla, de 9, en el Grau de Castelló

VIOLÈNCIA MASCLISTA

El pare va abusar d’ella en la platja  | PIXABAY

 

Un home, de 59 anys i d’origen mexicà, ha sigut condemnat a 4 anys de presó per agredir sexualment de la seua filla, de 9 anys, en un bar de la platja del Grau de Castelló, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). Uns fets que van passar en l’any 2017.

 

El condemnat va apel·lar a esta pena, però que ha sigut rebutjada i finalment complirà la pena de presó que va establir l’Audiència Provincial en l’any 2018 i que va ser confirmada pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat (TSJCV), segons informa ‘Mediterráneo’.

 

Els fets, que van passar en un bar de la platja, els van denunciar dos treballadors del local, que van vore com el pare abusava de la seua filla en una hamaca, mentres li tocava les cames i les seues parts íntimes. Els testimonis d’ells dos han sigut elementals per a la condemna de l’agressor. 

 

L’home ho va negar tot

Durant el juí, l’acusat ho va negar tot: «A la meua filla no l’he tocada mai», va jurar. «Potser li llevaria la terra», sense admetre cap tocament. La xiqueta tampoc va admetre els abusos i la mare, que va anar com a testimoni al juí, va dir que no volia que la seua filla anara en son pare perquè ell bevia i havia sigut alcohòlic. Però va dir que no el veia capaç d’abusar de la seua filla. 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.

De la il·lusió a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al València Basket

El València Basket ha confirmat l’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid, un adeu que tanca el seu segon cicle al club, marcat de nou per l’èxit esportiu i una marxa polèmica.

Delirio taronja i final polèmic: així han sigut les dues etapes de Pedro Martínez al Valencia Basket

Pedro Martínez ha tancat la seua segona etapa al Valencia Basket rumb al Real Madrid, repetint un cicle d’il·lusió, èxits esportius i una eixida molt controvertida per a l’afició taronja.