4 anys de presó per abusar de la seua filla, de 9, en el Grau de Castelló

VIOLÈNCIA MASCLISTA

El pare va abusar d’ella en la platja  | PIXABAY

 

Un home, de 59 anys i d’origen mexicà, ha sigut condemnat a 4 anys de presó per agredir sexualment de la seua filla, de 9 anys, en un bar de la platja del Grau de Castelló, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). Uns fets que van passar en l’any 2017.

 

El condemnat va apel·lar a esta pena, però que ha sigut rebutjada i finalment complirà la pena de presó que va establir l’Audiència Provincial en l’any 2018 i que va ser confirmada pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat (TSJCV), segons informa ‘Mediterráneo’.

 

Els fets, que van passar en un bar de la platja, els van denunciar dos treballadors del local, que van vore com el pare abusava de la seua filla en una hamaca, mentres li tocava les cames i les seues parts íntimes. Els testimonis d’ells dos han sigut elementals per a la condemna de l’agressor. 

 

L’home ho va negar tot

Durant el juí, l’acusat ho va negar tot: «A la meua filla no l’he tocada mai», va jurar. «Potser li llevaria la terra», sense admetre cap tocament. La xiqueta tampoc va admetre els abusos i la mare, que va anar com a testimoni al juí, va dir que no volia que la seua filla anara en son pare perquè ell bevia i havia sigut alcohòlic. Però va dir que no el veia capaç d’abusar de la seua filla. 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Desmantellada una xarxa que estafava amb el mètode del fill en apurs: quatre detinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que estafava amb el mètode del fill en apurs, amb quatre detinguts i tres investigats a Castelló, Alacant i Granada.

La inflació puja un 3,2 % en juny a la Comunitat Valenciana, en línia amb la mitjana d’Espanya

L’IPC ha augmentat un 3,2 % interanual en juny a la Comunitat Valenciana, igual que la mitjana estatal, amb un increment mensual del 0,8 % i una pujada acumulada del 2,4 % en el que va d’any.

Les brises marines del Mediterrani es debiliten un 17 % per l’escalfament global i les onades de calor

Un estudi del CIDE revela que les brises marines al Mediterrani occidental s’han afeblit fins a un 17 %, sobretot a Balears i a la costa mediterrània espanyola, cosa que reduïx la seua capacitat per a refrescar ciutats com València.

Les brises marines del Mediterrani es debiliten un 17 % per l’escalfament global i les onades de calor

Un estudi del CIDE amb dades de 41 anys demostra que les brises marines del Mediterrani occidental s’han debilitat fins a un 17 %, sobretot a Balears i a la costa mediterrània espanyola, cosa que reduïx el seu efecte refrescant durant les onades de calor.

Amenaça de 40 graus dijous i divendres en comarques de València i Alacant per l’ona de calor

Aemet ha activat avisos taronja i grocs dijous i divendres en zones de València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus, amb especial incidència a l’interior valencià i la Vega Baja.

Un home detingut per coaccionar menors en xarxes socials per a obtindre material íntim

La Policia Nacional ha detingut un home de 42 anys acusat d’enganar i coaccionar menors a través de perfils falsos en xarxes socials per a aconseguir imatges íntimes. La investigació, iniciada per diversos casos similars en Espanya, ha permés identificar quatre víctimes i no es descarta que n’hi haja més.

Retencions de fins a sis quilòmetres en la V-31 per un accident sense ferits

Un accident sense ferits en la V-31, Pista de Silla, ha provocat este dimecres al matí fins a quasi nou quilòmetres de retencions, que encara eren de cinc o sis quilòmetres cap a València a les 9.00 hores.

Les veus del Misteri d’Elx porten la Festa a la històrica església St. Etheldreda’s de Londres

Les veus del Misteri d'Elx ofereixen este divendres un concert a la St. Etheldreda's Roman Catholic Church de Londres, coincidint amb el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i amb un clar objectiu de projecció turística d'Elx.