Mor un motorista i un altre resulta ferit en col·lisionar a Ontinyent

Un accident s'ha produït este matí deixant un ferit i una víctima mortal a les carreteres valencianes. Un motorista de 44 anys ha mort al patir una col·lisió amb un altre motorista que sols ha resultat ferit en l'anomenat 'barranc d'Ontinyent', que es troba en la carretera entre les localitats d'Ontinyent i Bocairent, a la Vall d'Albaida. El xoc mortal ha ocorregut a les 12.00 hores i s'han vist implicades sols les dos motos, que degut a l'impacte han quedat greument danyades. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, fins al lloc de l'accident s'ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB). Els serveis mèdics han assistit l'altre motorista, un home de 47 anys i l'han traslladat a continuació fins a l'Hospital d'Ontinyent per policontusions. L'altre motorista, que ha rebut l'impacte més fort no ha pogut ser salvat pels efectius mèdics i ha mort en l'acte. Es desconeixen per ara els motius que han portat a l'accident.

Un motorista cau en un terraplé en un camí rural a Llutxent

Un motorista es va accidentar ahir al matí a l'altura de Llutxent al caure per un terraplé. L'accident es va produir a les 12.25 hores del migdia quan la moto circulava per un camí rural en el terme municipal de Llutxent direcció a Pinet, a la Vall d'Albaida. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències l'home per causes desconegudes va perdre el control del vehicle i va caure per un terraplé. Fins al lloc es va desplaçar una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que va assistir el ferit. A continuació després de ser estabilitzat el conductor, un home de 42 anys, va ser traslladat a l'hospital Francesc de Borja de Gandia.

Últimes notícies

Tres joves detinguts a la A-3 amb un quilo de cocaïna en un fals fons del cotxe

La Guàrdia Civil ha interceptat a l’A-3, a Requena, un vehicle d’alta gamma que s’havia donat a la fuga en un control i en el qual s’ha localitzat un quilo de cocaïna ocult en un doble fons. El conductor, de 20 anys, i els altres dos ocupants, de 24 i 33 anys, han sigut posats a disposició judicial acusats de diversos delictes.

Quatre joves detinguts pels greus incidents violents fora de Mestalla al maig

La Policia Nacional ha detingut a València quatre joves, d’entre 18 i 21 anys, acusats de desordes públics i atemptat a agents per les agressions registrades abans del partit Valencia-Barça del 23 de maig als voltants de Mestalla.

Mor un jove de 25 anys en bolcar el seu cotxe a Castelló

Un jove de 25 anys ha mort i una dona de 29 ha resultat ferida en eixir-se un turisme de la via a l’avinguda del Castell Vell de Castelló, esta matinada. La Policia Local ha obert una investigació per aclarir les causes del sinistre.

Quasi un de cada quatre menors patix assetjament escolar durant més d’un any

L’assetjament escolar, presencial o en línia, ha augmentat en el curs 2025-2026 i ja afecta més d’un 14 % de l’alumnat, amb un 27,6 % de víctimes que el patix durant més d’un any. L’informe alerta també del creixement del ciberassetjament i de l’ús de la intel·ligència artificial per crear vídeos falsos i manipular imatges.

Pérez Llorca retreu a Sánchez que només vulga resistir i no atenga les demandes d’Alacant

Juanfran Pérez Llorca acusa Pedro Sánchez de centrar-se a resistir al càrrec i d’ignorar les principals reivindicacions d’Alacant, després de la visita del president del Govern a empreses d’Elx i Novelda.

Coles contra calor, inundacions i focs: el llarg camí per adaptar-se al nou clima

Els centres educatius afronten un inici de curs marcat per onades de calor, risc d’inundacions i incendis, mentre la comunitat educativa critica les solucions provisionals i reclama canvis estructurals a llarg termini.

Les manifestacions educatives tornen dissabte per reclamar una escola pública digna

Docents, famílies i entitats cíviques tornaran este dissabte als carrers de València, Alacant i Castelló per exigir una escola pública digna i advertir que la lluita continua davant la Generalitat. Les protestes arriben després d’una vaga indefinida suspesa però no desconvocada i en un context de desacord amb la Conselleria d’Educació.

Intervenen 1.500 caderneres ocultes en un cotxe que anava cap a Algèria des d’Alacant

La Guàrdia Civil ha descobert unes 1.500 caderneres amagades en 30 caixes xicotetes dins d’un cotxe que anava a embarcar en un ferri cap a Orà, a Algèria. El conductor, de 57 anys, ha sigut detingut per contraban, delicte contra la fauna silvestre, maltractament animal i resistència a l’autoritat.