Mor un motorista i un altre resulta ferit en col·lisionar a Ontinyent

Un accident s'ha produït este matí deixant un ferit i una víctima mortal a les carreteres valencianes. Un motorista de 44 anys ha mort al patir una col·lisió amb un altre motorista que sols ha resultat ferit en l'anomenat 'barranc d'Ontinyent', que es troba en la carretera entre les localitats d'Ontinyent i Bocairent, a la Vall d'Albaida. El xoc mortal ha ocorregut a les 12.00 hores i s'han vist implicades sols les dos motos, que degut a l'impacte han quedat greument danyades. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, fins al lloc de l'accident s'ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB). Els serveis mèdics han assistit l'altre motorista, un home de 47 anys i l'han traslladat a continuació fins a l'Hospital d'Ontinyent per policontusions. L'altre motorista, que ha rebut l'impacte més fort no ha pogut ser salvat pels efectius mèdics i ha mort en l'acte. Es desconeixen per ara els motius que han portat a l'accident.

Un motorista cau en un terraplé en un camí rural a Llutxent

Un motorista es va accidentar ahir al matí a l'altura de Llutxent al caure per un terraplé. L'accident es va produir a les 12.25 hores del migdia quan la moto circulava per un camí rural en el terme municipal de Llutxent direcció a Pinet, a la Vall d'Albaida. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències l'home per causes desconegudes va perdre el control del vehicle i va caure per un terraplé. Fins al lloc es va desplaçar una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que va assistir el ferit. A continuació després de ser estabilitzat el conductor, un home de 42 anys, va ser traslladat a l'hospital Francesc de Borja de Gandia.

Últimes notícies

La marxa per la vivenda a València reclama sumar-se a la vaga general

Milers de persones han eixit als carrers de València per a defensar el dret a la vivenda i impulsar la vaga general de novembre després del rebuig als decrets d’habitatge en el Congrés.

Les pluges deixen quasi 60.000 llamps i fins a 254 litres per metre quadrat

L’últim episodi de pluges a la Comunitat Valenciana ha deixat quasi 60.000 llamps i màxims de 254 l/m² a Santa Magdalena de Polpís i 241 l/m² al paratge de la Murta, a Alzira. Les acumulacions més intenses s’han registrat al nord, però també hi ha valors destacats a la província de València.

Messi celebra en xarxes la primera victòria com a amo de l’Eldense

Leo Messi ha celebrat en xarxes socials la golejada 4-1 de l’Eldense a l’Oviedo, la primera des que és propietari del club i amb Javi Calleja en la banqueta.

Ceuta arreplegarà a València la Medalla d’Honor pel 9 d’Octubre

El president de Ceuta, Juan Jesús Vivas, arreplegarà dilluns a València la Medalla d’Honor concedida a la ciutat autònoma amb motiu dels honors del 9 d’Octubre. L’Ajuntament distingix també entitats culturals, socials i esportives i diverses figures destacades com Ferran Torres, Alejandro Grimaldo i Fátima Diame.

Les fortes pluges deixen 266 incidències a la Comunitat Valenciana des de dijous

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 266 incidents per les pluges entre dijous i dissabte al matí, sobretot a la província de València. Els registres de precipitació més elevats s’han donat a Alzira i Peníscola, amb més de 100 litres per metre quadrat.

Aemet rebaixa a groc els avisos per pluges fortes este dissabte

Aemet ha retirat els avisos taronja per pluges d’este dissabte a la Comunitat Valenciana, però manté el nivell groc per precipitacions i tronades en el litoral de Castelló, València i el nord d’Alacant.

Dissabte amb pluges molt fortes a Castelló, València i nord d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta este dissabte un episodi de ruixats forts o molt forts amb tronades i granís, sobretot al litoral i prelitoral de Castelló, València i nord d’Alacant. Les temperatures es mantenen estables i el vent anirà girant a nord-est amb més intensitat a la mar.

Guitarricadelafuente acomiada el seu any triomfal a Madrid amb un crit a favor de la protesta en Sol

Guitarricadelafuente ha tancat al Movistar Arena de Madrid la gira del disc 'Spanish Leather' davant 15.800 persones i amb un missatge explícit de suport a la protesta per l’habitatge a la Puerta del Sol.