Mor un motorista i un altre resulta ferit en col·lisionar a Ontinyent

Un accident s'ha produït este matí deixant un ferit i una víctima mortal a les carreteres valencianes. Un motorista de 44 anys ha mort al patir una col·lisió amb un altre motorista que sols ha resultat ferit en l'anomenat 'barranc d'Ontinyent', que es troba en la carretera entre les localitats d'Ontinyent i Bocairent, a la Vall d'Albaida. El xoc mortal ha ocorregut a les 12.00 hores i s'han vist implicades sols les dos motos, que degut a l'impacte han quedat greument danyades. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, fins al lloc de l'accident s'ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB). Els serveis mèdics han assistit l'altre motorista, un home de 47 anys i l'han traslladat a continuació fins a l'Hospital d'Ontinyent per policontusions. L'altre motorista, que ha rebut l'impacte més fort no ha pogut ser salvat pels efectius mèdics i ha mort en l'acte. Es desconeixen per ara els motius que han portat a l'accident.

Un motorista cau en un terraplé en un camí rural a Llutxent

Un motorista es va accidentar ahir al matí a l'altura de Llutxent al caure per un terraplé. L'accident es va produir a les 12.25 hores del migdia quan la moto circulava per un camí rural en el terme municipal de Llutxent direcció a Pinet, a la Vall d'Albaida. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències l'home per causes desconegudes va perdre el control del vehicle i va caure per un terraplé. Fins al lloc es va desplaçar una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que va assistir el ferit. A continuació després de ser estabilitzat el conductor, un home de 42 anys, va ser traslladat a l'hospital Francesc de Borja de Gandia.

Últimes notícies

El desig d’un refugiat palestí a Alacant: reagrupar la seua família per a viure en pau

El refugiat palestí Karam Alzweidi, establit a Alacant, vol portar la seua família des de Gaza, especialment la mare, perquè puguen viure a Espanya amb dignitat, llibertat i pau, malgrat els obstacles burocràtics i la destrucció del consolat espanyol.

Així seran els dies grans de les Fogueres d’Alacant: mascletades, ‘plantà’ i ‘cremà’

Alacant enceta els dies grans de les Fogueres de Sant Joan amb la primera mascletà en Luceros, la ‘plantà’ de més de 180 monuments i la ‘cremà’ final en la nit del 24 al 25 de juny.

Carrasco assegura que PP i Vox ja han complit quasi tot el pacte de govern a Castelló

L’alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, afirma que el govern PP-Vox ja ha executat o té en marxa el 87% del seu acord de govern i destaca avanços en vivenda, empleu i rebaixa fiscal quan es complixen tres anys del mandat.

Catalá posa el focus en les urnes davant un possible congrés del PP valencià

L'alcaldessa de València, María José Catalá, rebutja entrar en el debat sobre un congrés regional del PP i insistix que la prioritat és preparar-se per a les pròximes eleccions, descartant alhora una candidatura seua a la Generalitat.

PSPV i Compromís acusen PP i Vox de tindre Les Corts segrestades i frenar el control al Consell

PSPV i Compromís denuncien que PP i Vox tenen Les Corts 'segrestades', amb unes 600 preguntes i peticions sense resposta i limitant la tasca de l'oposició. PP i Vox neguen el bloqueig i acusen l'esquerra de fer teatre parlamentari.

Alliberen un peix lluna atrapat en una xarxa de pesca il·legal a El Campello

La Guàrdia Civil ha alliberat un jove peix lluna atrapat en una xarxa de pesca il·legal a la deriva davant la costa dEl Campello, on també han trobat sis dorades mortes i una gavina sense vida.

Els docents de la concertada protesten a Les Corts per exigir avanços en la jubilació parcial

Cinc sindicats de l’ensenyament concertat es concentren davant Les Corts en plena jornada de vaga per denunciar la falta d’avanços en la jubilació parcial, les plantilles i l’ordre de pagament delegat.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 superen el primer tràmit en Les Corts

Els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions d’euros, continuen la tramitació en Les Corts després que PP i Vox hagen tombat les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís, que en demanaven la devolució al Consell.