Mor un motorista i un altre resulta ferit en col·lisionar a Ontinyent

Un accident s'ha produït este matí deixant un ferit i una víctima mortal a les carreteres valencianes. Un motorista de 44 anys ha mort al patir una col·lisió amb un altre motorista que sols ha resultat ferit en l'anomenat 'barranc d'Ontinyent', que es troba en la carretera entre les localitats d'Ontinyent i Bocairent, a la Vall d'Albaida. El xoc mortal ha ocorregut a les 12.00 hores i s'han vist implicades sols les dos motos, que degut a l'impacte han quedat greument danyades. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, fins al lloc de l'accident s'ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB). Els serveis mèdics han assistit l'altre motorista, un home de 47 anys i l'han traslladat a continuació fins a l'Hospital d'Ontinyent per policontusions. L'altre motorista, que ha rebut l'impacte més fort no ha pogut ser salvat pels efectius mèdics i ha mort en l'acte. Es desconeixen per ara els motius que han portat a l'accident.

Un motorista cau en un terraplé en un camí rural a Llutxent

Un motorista es va accidentar ahir al matí a l'altura de Llutxent al caure per un terraplé. L'accident es va produir a les 12.25 hores del migdia quan la moto circulava per un camí rural en el terme municipal de Llutxent direcció a Pinet, a la Vall d'Albaida. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències l'home per causes desconegudes va perdre el control del vehicle i va caure per un terraplé. Fins al lloc es va desplaçar una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que va assistir el ferit. A continuació després de ser estabilitzat el conductor, un home de 42 anys, va ser traslladat a l'hospital Francesc de Borja de Gandia.

Últimes notícies

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.