Mor un motorista i un altre resulta ferit en col·lisionar a Ontinyent

Un accident s'ha produït este matí deixant un ferit i una víctima mortal a les carreteres valencianes. Un motorista de 44 anys ha mort al patir una col·lisió amb un altre motorista que sols ha resultat ferit en l'anomenat 'barranc d'Ontinyent', que es troba en la carretera entre les localitats d'Ontinyent i Bocairent, a la Vall d'Albaida. El xoc mortal ha ocorregut a les 12.00 hores i s'han vist implicades sols les dos motos, que degut a l'impacte han quedat greument danyades. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, fins al lloc de l'accident s'ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB). Els serveis mèdics han assistit l'altre motorista, un home de 47 anys i l'han traslladat a continuació fins a l'Hospital d'Ontinyent per policontusions. L'altre motorista, que ha rebut l'impacte més fort no ha pogut ser salvat pels efectius mèdics i ha mort en l'acte. Es desconeixen per ara els motius que han portat a l'accident.

Un motorista cau en un terraplé en un camí rural a Llutxent

Un motorista es va accidentar ahir al matí a l'altura de Llutxent al caure per un terraplé. L'accident es va produir a les 12.25 hores del migdia quan la moto circulava per un camí rural en el terme municipal de Llutxent direcció a Pinet, a la Vall d'Albaida. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències l'home per causes desconegudes va perdre el control del vehicle i va caure per un terraplé. Fins al lloc es va desplaçar una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que va assistir el ferit. A continuació després de ser estabilitzat el conductor, un home de 42 anys, va ser traslladat a l'hospital Francesc de Borja de Gandia.

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.